Лифт автомобиля - теория и практика - Сторінка 7 - Тюнинг и самострой - OffRoadMaster.com - стиль жизни 4х4!

Перейти до вмісту


Фотографія

Лифт автомобиля - теория и практика


  • Авторизуйтесь для відповіді в темі
Повідомлень у темі: 165

#121 ПОЗА САЙТОМ   kupchak

kupchak

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 24 Mar 2014
  • 793 повідомлень
  • Авто: Y60, Москвич ИЖ 412 ИЭ, ендуро чекушка.
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:с.Березiвка, Iвано-Франківска обл.

Відправлено 11 October 2016 - 20:29

Понятно,тогда все отлично. Правда я понял,что такое толстостенная труба,а вот с "сержантом" который на фуре как то не знаком :175:

Це так в народі називають. По книжці - "лучевая тяга" в вигляді двох труб , які розміщені під кутом одна до другої і утримують задній міст тягача від перекосів.Ось я Вас і познайомив. :179:

Прикріплені зображення

  • P1020089_1500x1125.jpg


#122 ПОЗА САЙТОМ   kupchak

kupchak

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 24 Mar 2014
  • 793 повідомлень
  • Авто: Y60, Москвич ИЖ 412 ИЭ, ендуро чекушка.
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:с.Березiвка, Iвано-Франківска обл.

Відправлено 12 October 2016 - 12:18

Привіт всім, відрегулював задній міст вправо-вліво , фланець роздатки з фланцем заднього моста в "0". Порядок. Передній міст відрегульований вправо-вліво в "0". ( з стандартною тягою Панара після ліфта міст втік на 80 мм вліво).Залишилось виготовити та встановити дропбокси на передній міст та перевірити кастор.Ось як виглядає. На разі - все. :179: .

Прикріплені зображення

  • P1000630_1500x1125.jpg
  • P1000629_1500x1125.jpg
  • P1000628_1500x1125.jpg
  • P1000625_1500x1125.jpg
  • P1000623_1500x1125.jpg
  • P1000622_1500x1125.jpg


#123 ПОЗА САЙТОМ   orsua

orsua

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 17 Mar 2011
  • 515 повідомлень
  • Авто: patrol y 60
  • Имя:Валера
  • Пол:Мужчина
  • Город:Kharkov

Відправлено 12 October 2016 - 13:50

Не забудьте при всём этом поставить такую же сгонку на переднюю рулевую тягу ,а за одно выбросьте уазовские пальцы ,заменив их на оригинальные патрулёвские .наконечники от задней тяги (только с наружной резьбой) Оно того стоит ,ресурс под 300тыс о чём то говорит ! Заодно получите возможность плавной регулировки положения руля . Подобная сгонка стоит на некоторых моделях У61  


  • BOX4x4 це подобається

#124 ПОЗА САЙТОМ   kupchak

kupchak

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 24 Mar 2014
  • 793 повідомлень
  • Авто: Y60, Москвич ИЖ 412 ИЭ, ендуро чекушка.
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:с.Березiвка, Iвано-Франківска обл.

Відправлено 12 October 2016 - 16:19

Не забудьте при всём этом поставить такую же сгонку на переднюю рулевую тягу ,а за одно выбросьте уазовские пальцы ,заменив их на оригинальные патрулёвские .наконечники от задней тяги (только с наружной резьбой) Оно того стоит ,ресурс под 300тыс о чём то говорит ! Заодно получите возможность плавной регулировки положения руля . Подобная сгонка стоит на некоторых моделях У61  

Це рішення буде вже залежати від замовника ( власника авто).



#125 ПОЗА САЙТОМ   kupchak

kupchak

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 24 Mar 2014
  • 793 повідомлень
  • Авто: Y60, Москвич ИЖ 412 ИЭ, ендуро чекушка.
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:с.Березiвка, Iвано-Франківска обл.

Відправлено 12 October 2016 - 17:26

О

 

Не забудьте при всём этом поставить такую же сгонку на переднюю рулевую тягу ,а за одно выбросьте уазовские пальцы ,заменив их на оригинальные патрулёвские .наконечники от задней тяги (только с наружной резьбой) Оно того стоит ,ресурс под 300тыс о чём то говорит ! Заодно получите возможность плавной регулировки положения руля . Подобная сгонка стоит на некоторых моделях У61  

Особисто на свою машину реставровував оригінальні наконечники : верхню кришку відрізав , точив різьбову втулку , приварював. Потому точилась різьбова шпилька з однієї сторони профрезерована під шестигранник , а з другої - з внутрішнєю виточкою під пружину . В шпильці наскрізь різьба М10х1 під масльонку. Сам наконечник (його півсфера) поправлялась на станку під правильний радіус. Під цей радіус виточувався сухар з чавуна ( ніякий не капролон!) . Запресовується сухар , вставляється наконечник , далі вставляється клапанна пружина від 2101, потому закручується шпилька, потому контргайка. Далі зробив кришки( пильники) і виточив болти М10х1. Щоб прошпріцувати - відкручую болт ,знімаю кришку , вкручую масльонку - шпріцую. Часу займає п"ять хвилин . Зато всі різьби цілі.При виробітці сухаря і наконечника пружина постійно підтискає одне до іншого ( так як в оригіналі). Ходить довго і нудно. 

Прикріплені зображення

  • P1000636_1500x1125.jpg
  • P1000637_1500x1125.jpg
  • P1000638_1500x1125.jpg
  • P1000639_1500x1125.jpg


#126 ПОЗА САЙТОМ   KUMPEL

KUMPEL

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 23 Aug 2015
  • 978 повідомлень
  • Авто: 4х4
  • Имя:Kumpel
  • Пол:Мужчина
  • Город:Україна

Відправлено 12 October 2016 - 20:04

Привіт всім, відрегулював задній міст вправо-вліво , фланець роздатки з фланцем заднього моста в "0". Порядок. Передній міст відрегульований вправо-вліво в "0". ( з стандартною тягою Панара після ліфта міст втік на 80 мм вліво).Залишилось виготовити та встановити дропбокси на передній міст та перевірити кастор.Ось як виглядає. На разі - все. :179: .


Такой вопрос, как вы определили, что передний мост ушёл влево на 8см? Просто технически интересно

#127 ПОЗА САЙТОМ   kupchak

kupchak

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 24 Mar 2014
  • 793 повідомлень
  • Авто: Y60, Москвич ИЖ 412 ИЭ, ендуро чекушка.
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:с.Березiвка, Iвано-Франківска обл.

Відправлено 12 October 2016 - 20:12

Такой вопрос, как вы определили, что передний мост ушёл влево на 8см? Просто технически интересно

Металевою метровою лінійкою. Міряв відносно рами.



#128 ПОЗА САЙТОМ   KUMPEL

KUMPEL

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 23 Aug 2015
  • 978 повідомлень
  • Авто: 4х4
  • Имя:Kumpel
  • Пол:Мужчина
  • Город:Україна

Відправлено 13 October 2016 - 10:16

Металевою метровою лінійкою. Міряв відносно рами.


Если можно опишите процесс поподробней, Вы измеряли где центр пространства рамы и от центра выверяли расстояние до внутренней части шин?

#129 ПОЗА САЙТОМ   Des

Des

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Реєстрація: 16 Feb 2007
  • 2016 повідомлень
  • Авто: Suzuki Samurai 3,5 шт :)
  • Имя:Андрей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Відправлено 13 October 2016 - 12:31

Можно проще. Померять от внешней части  лонжерона. Или клюшка-лонжерон.


Повідомлення відредагував Des: 13 October 2016 - 12:32


#130 ПОЗА САЙТОМ   kupchak

kupchak

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 24 Mar 2014
  • 793 повідомлень
  • Авто: Y60, Москвич ИЖ 412 ИЭ, ендуро чекушка.
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:с.Березiвка, Iвано-Франківска обл.

Відправлено 13 October 2016 - 16:16

Можно проще. Померять от внешней части  лонжерона. Или клюшка-лонжерон.

Якщо Ви маєте на увазі лонжерон кузова-не знаю чи це буде зовсім правильно.На даному авто бодік +2. Кузов відносно рами не стоїть ідеально . Я спочатку виставляв переднє колесо паралельно рамі, базувався по зовнішній площині колеса в його передній і задній частині , а потому міряв вильот: праве-ліве колесо відносно рами і регулював . 

Прикріплені зображення

  • P1000646_1486x1115.jpg
  • P1000647_1486x1115.jpg
  • P1000648_1486x1115.jpg


#131 ПОЗА САЙТОМ   KUMPEL

KUMPEL

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 23 Aug 2015
  • 978 повідомлень
  • Авто: 4х4
  • Имя:Kumpel
  • Пол:Мужчина
  • Город:Україна

Відправлено 13 October 2016 - 16:58

Якщо Ви маєте на увазі лонжерон кузова-не знаю чи це буде зовсім правильно.На даному авто бодік +2. Кузов відносно рами не стоїть ідеально . Я спочатку виставляв переднє колесо паралельно рамі, базувався по зовнішній площині колеса в його передній і задній частині , а потому міряв вильот: праве-ліве колесо відносно рами і регулював .

А будет ли корректным такой замер? Честно говоря, интересно такой вылет относительно рамы замерить на стоковой машине и регулировать с поправкой на ширину колёс, а также согласовывать регулировку передней и задней оси вместе, как Вы считаете?

#132 ПОЗА САЙТОМ   orsua

orsua

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 17 Mar 2011
  • 515 повідомлень
  • Авто: patrol y 60
  • Имя:Валера
  • Пол:Мужчина
  • Город:Kharkov

Відправлено 13 October 2016 - 17:51

А будет ли корректным такой замер? Честно говоря, интересно такой вылет относительно рамы замерить на стоковой машине и регулировать с поправкой на ширину колёс, а также согласовывать регулировку передней и задней оси вместе, как Вы считаете?

Будет и ширина колёс тут не имеет значения .Вы просто устанавливаете их на равном расстоянии от рамы .Затем с помощью развального стенда "сводите" мосты в колею .Поверьте ,после такой процедуры поведение автомобиля на трассе вас приятно удивит ! Проверенно не на одной машине .


  • Des це подобається

#133 ПОЗА САЙТОМ   Des

Des

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Реєстрація: 16 Feb 2007
  • 2016 повідомлень
  • Авто: Suzuki Samurai 3,5 шт :)
  • Имя:Андрей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Відправлено 13 October 2016 - 19:09

Якщо Ви маєте на увазі лонжерон кузова-не знаю чи це буде зовсім правильно.

 

Где вы увидели слово "кузов" ??? Или термин "лонжерон" у вас с рамой не ассоциируется ? ;)



#134 ПОЗА САЙТОМ   kupchak

kupchak

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 24 Mar 2014
  • 793 повідомлень
  • Авто: Y60, Москвич ИЖ 412 ИЭ, ендуро чекушка.
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:с.Березiвка, Iвано-Франківска обл.

Відправлено 13 October 2016 - 19:12

Будет и ширина колёс тут не имеет значения .Вы просто устанавливаете их на равном расстоянии от рамы .Затем с помощью развального стенда "сводите" мосты в колею .Поверьте ,после такой процедуры поведение автомобиля на трассе вас приятно удивит ! Проверенно не на одной машине .

мудрі слова...............колія, база.............. 



#135 ПОЗА САЙТОМ   kupchak

kupchak

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 24 Mar 2014
  • 793 повідомлень
  • Авто: Y60, Москвич ИЖ 412 ИЭ, ендуро чекушка.
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:с.Березiвка, Iвано-Франківска обл.

Відправлено 13 October 2016 - 19:22

Где вы увидели слово "кузов" ??? Или термин "лонжерон" у вас с рамой не ассоциируется ? ;)

так я ж написав " рама"- вона і в Африці................"без образ. , я Вашу думку поважаю.......термінології різні- ціль однакова. Довести до нашого брата правильність процедури ліфта .Дурачья в цій державі розвелось неміряно...........З повагою...........



#136 ПОЗА САЙТОМ   KUMPEL

KUMPEL

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 23 Aug 2015
  • 978 повідомлень
  • Авто: 4х4
  • Имя:Kumpel
  • Пол:Мужчина
  • Город:Україна

Відправлено 13 October 2016 - 19:50

мудрі слова...............колія, база..............

Вопрос был не праздный, я замерял у себя также, правда грубо рулеткой, что передний что задний мост относительно рамы по сторонам стоит практически ровно, смещение может до 7 мм (лифт не 4", меньше). Однако слышал, что и у других при лифте 4" смещение моста есть, но далеко не 8см, как у Вас, а по крайней мере в 2 раза меньше, мне кажется 8 см, это очень много, может Вы ошиблись? Информация у меня правда по тойотам.

так я ж написав " рама"- вона і в Африці................"без образ. , я Вашу думку поважаю.......термінології різні- ціль однакова. Довести до нашого брата правильність процедури ліфта .Дурачья в цій державі розвелось неміряно...........З повагою...........


Насчет правильности лифта в Вашем варианте, я бы не стал делать окончательных выводов, хотя бы только потому, что заднюю панару Вы вывели в параллель к мосту, а переднюю панару и рулевую тягу нет, что при лифте 4", несомненно негативно отразится на управляемости. Хотя может это у Вас ещё не окончательный вариант?
  • Новый це подобається

#137 ПОЗА САЙТОМ   kupchak

kupchak

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 24 Mar 2014
  • 793 повідомлень
  • Авто: Y60, Москвич ИЖ 412 ИЭ, ендуро чекушка.
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:с.Березiвка, Iвано-Франківска обл.

Відправлено 13 October 2016 - 20:09

Вопрос был не праздный, я замерял у себя также, правда грубо рулеткой, что передний что задний мост относительно рамы по сторонам стоит практически ровно, смещение может до 7 мм (лифт не 4", меньше). Однако слышал, что и у других при лифте 4" смещение моста есть, но далеко не 8см, как у Вас, а по крайней мере в 2 раза меньше, мне кажется 8 см, это очень много, может Вы ошиблись? Информация у меня правда по тойотам.

Насчет правильности лифта в Вашем варианте, я бы не стал делать окончательных выводов, хотя бы только потому, что заднюю панару Вы вывели в параллель к мосту, а переднюю панару и рулевую тягу нет, что при лифте 4", несомненно негативно отразится на управляемости. Хотя может это у Вас ещё не окончательный вариант?

Звичайно є .Необхідно опустити рульову сошку на висоту ліфта. Питання ціни .Для цього потрібна робота електроерозійного станка ( в мене його також немає - занадто дороге задоволення ). Після зміщення ( опускання ) рульової сошки , опускаємо кронштейн тяги Панара ,передньої , і все стає на своє місце ,Питання = чи хтось заплатить за дану роботу?Думаю , що ні .



#138 ПОЗА САЙТОМ   kupchak

kupchak

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 24 Mar 2014
  • 793 повідомлень
  • Авто: Y60, Москвич ИЖ 412 ИЭ, ендуро чекушка.
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:с.Березiвка, Iвано-Франківска обл.

Відправлено 13 October 2016 - 20:25

Вопрос был не праздный, я замерял у себя также, правда грубо рулеткой, что передний что задний мост относительно рамы по сторонам стоит практически ровно, смещение может до 7 мм (лифт не 4", меньше). Однако слышал, что и у других при лифте 4" смещение моста есть, но далеко не 8см, как у Вас, а по крайней мере в 2 раза меньше, мне кажется 8 см, это очень много, может Вы ошиблись? Информация у меня правда по тойотам.

Насчет правильности лифта в Вашем варианте, я бы не стал делать окончательных выводов, хотя бы только потому, что заднюю панару Вы вывели в параллель к мосту, а переднюю панару и рулевую тягу нет, что при лифте 4", несомненно негативно отразится на управляемости. Хотя может это у Вас ещё не окончательный вариант?

Мені була поставлена задача - реанімувати авто після ліфта  4 дюйми- колія виведена в паралель . Задній кардан виставлений в правильний режим роботи , тяга Панара ( зад ) працює правильно. Тяга Панара , перед,- виставила колеса вправо-вліво на однакову відстань. На даному авто показав в практиці ліфт. , що відповідає даній темі.. В ідеалі ніхто не хоче платити грошей............ Думають , що все зроблено ...................Х@й там.............Задній кардан необхідно подовжитит на 25-30 мм , і ще багато іншого..............Але це вже нікого не цікавить...............



#139 ПОЗА САЙТОМ   KUMPEL

KUMPEL

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 23 Aug 2015
  • 978 повідомлень
  • Авто: 4х4
  • Имя:Kumpel
  • Пол:Мужчина
  • Город:Україна

Відправлено 13 October 2016 - 20:28

Звичайно є .Необхідно опустити рульову сошку на висоту ліфта. Питання ціни .Для цього потрібна робота електроерозійного станка ( в мене його також немає - занадто дороге задоволення ). Після зміщення ( опускання ) рульової сошки , опускаємо кронштейн тяги Панара ,передньої , і все стає на своє місце ,Питання = чи хтось заплатить за дану роботу?Думаю , що ні .


А я думаю, что заказчик решившийся на лифт должен делать все как положено и понимать смету расходов, а иначе зачем начинать?. И если Вы берётесь за эту работу как исполнитель, то хочу сказать, что было бы очень хорошо, если бы Вы могли это сделать комплексно от А до Я, ведь нужно не забывать, что в этом случае Вы отвечаете за БЕЗОПАСНОСТЬ заказчика. Поэтому искренне хочу, что бы у нас все же процесс лифтовки машин проходил бы на профессиональном уровне, о чем я в принципе и говорил в начале темы. Исполнитель, должен предлагать заказчику полный, испытанный и проверенный на себе лифт комплект, без оговорок это ставьте мне, а это нет, потому что дорого. Безопасность несоизмеримо дороже. Другое дело, когда человек становится и делает себе все сам, тем самым неся персональную ответственность. А если я обращаюсь к мастеру, то он или должен все делать до конца, либо вообще не браться за дело. Посему хочу сказать, что хорошо, что у нас есть люди с умелыми руками и головой как Вы, но если Вы занялись производством, делайте уже до конца все правильно. С Вашим подходом к делу я думаю все получится, удачи Вам

Мені була поставлена задача - реанімувати авто після ліфта  4 дюйми- колія виведена в паралель . Задній кардан виставлений в правильний режим роботи , тяга Панара ( зад ) працює правильно. Тяга Панара , перед,- виставила колеса вправо-вліво на однакову відстань. На даному авто показав в практиці ліфт. , що відповідає даній темі.. В ідеалі ніхто не хоче платити грошей............ Думають , що все зроблено ...................Х@й там.............Задній кардан необхідно подовжитит на 25-30 мм , і ще багато іншого..............Але це вже нікого не цікавить...............


Все же с 8 см, что то не то, 2, ну 3 см, ещё можно допустить, но 8?

#140 ПОЗА САЙТОМ   kupchak

kupchak

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 24 Mar 2014
  • 793 повідомлень
  • Авто: Y60, Москвич ИЖ 412 ИЭ, ендуро чекушка.
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:с.Березiвка, Iвано-Франківска обл.

Відправлено 13 October 2016 - 20:33

Дякую.............але , на жаль, в житті так не буває....................І це не є основна моя спицифіка роботи...........Я займаюсь точними токарними , фрезерними , розточними-координатними роботами.....Просто люди звертаються - я й допомагаю.....Старий я вже гайки крутити :131: .






Кількість користувачів, які читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 прихованих користувачів


© 2004 - 2025 Offroadmaster ®
create & support by PAVLOFF & VOIN