В общем, что-то мне кажется, что история с эвакуторами будет иметь продолжение, но в этот раз противоборствующей стороной будут иногородние гаишники.....Проект. Предложенный.
Повышенный контроль на дорогах.
#82
Отправлено 14 January 2008 - 20:35
Стаття 371. Завідомо незаконні затримання, привід або арешт
1. Завідомо незаконне затримання або незаконний привід -
караються позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до п'яти років або обмеженням волі на строк до трьох років.
2. Завідомо незаконні арешт або тримання під вартою -
карається обмеженням волі на строк від трьох до п'яти років або позбавленням волі на той самий строк.
3. Дії, передбачені частинами першою або другою цієї статті, якщо вони спричинили тяжкі наслідки або були вчинені з корисливих мотивів чи в інших особистих інтересах, -
караються позбавленням волі на строк від п'яти до десяти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.
То есть - ДО 10 ЛЕТ ЛИШЕНИЯ СВОБОДЫ МОГУТ ПРИСУДИТЬ СОТРУДНИКУ ГАИ, если доказать что он с корысной целью осуществил Ваше задержание и привод в суд для вынесения постановления по делу про админ.правонарушение (нарушения Правил дорожного движения).
Итак, по-порядку.
1. Что происходит при нарушении ПДД.
Стаття 254 КУпАП. Складення протоколу про адміністративне правопорушення
Про вчинення адміністративного правопорушення складається протокол уповноваженими на те посадовою особою або представником громадської організації чи органу громадської самодіяльності.
Протокол не складається у випадках, коли відповідно до закону штраф накладається і стягується, а попередження фіксується на місці вчинення правопорушення (стаття 258).
2. Кто составляет протокол.
Стаття 255. Особи, які мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення
У справах про адміністративні правопорушення, що розглядаються органами, зазначеними в статтях 218 - 221 цього Кодексу, протоколи про правопорушення мають право складати:
1) уповноважені на те посадові особи:
органів внутрішніх справ (частина перша статті 44, статті 441, 461, 462, 51, 512, 92, частина перша статті 1061, стаття 1062, статті 121, 122, 1221, 1222, 123, 124, 130, 132, частина третя статті 133, стаття 136 (про порушення на автомобільному транспорті);
3. Кто несет протокол в суд или говорит что в суде его составит.
Стаття 257. Надіслання протоколу
Протокол надсилається органові (посадовій особі), уповноваженому розглядати справу про адміністративне правопорушення.
Ключевое слово "надсилається", а не переносится, доставляется нарочно и т.д.
4. Зачем же тянут в суд водителя?
Стаття 259. Доставлення порушника
З метою складення протоколу про адміністративне правопорушення в разі неможливості скласти його на місці вчинення правопорушення, якщо складення протоколу є обов'язковим, порушника може бути доставлено в міліцію, в підрозділ Військової служби правопорядку у Збройних Силах України чи до органу Державної прикордонної служби України, штабу громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону, чи громадського пункту з охорони громадського порядку працівником міліції, посадовою особою Військової служби правопорядку у Збройних Силах України, військовослужбовцем чи працівником Державної прикордонної служби України або членом громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону, а при порушенні законодавства про державну таємницю - до органів Служби безпеки України її співробітником.
При вчиненні порушень правил користування засобами транспорту, правил щодо охорони порядку і безпеки руху, правил, спрямованих на забезпечення схоронності вантажів на транспорті, правил пожежної безпеки, санітарно-гігієнічних і санітарно-протиепідемічних правил на транспорті порушника може бути доставлено уповноваженою на те особою в міліцію, якщо у нього немає документів, що посвідчують особу, і немає свідків, які б могли повідомити необхідні дані про нього.
При вчиненні правопорушень, пов'язаних із незаконним придбанням або зберіганням спеціальних технічних засобів для зняття інформації з каналів зв'язку, інших засобів негласного отримання інформації, порушника може бути доставлено до органів Служби безпеки України її працівником для встановлення особи порушника і складення протоколу про правопорушення.
Друзья, ну если Вы не слепые, то найдите в ст. 259 такой орган, как - суд?!!! А нету...
Резюме: НИКТО ВАС В СУД ПРЕПРОВОЖДАТЬ В СЛУЧАЕ НАРУШЕНИЯ ПДД НЕ ИМЕЕТ ПРАВА!
#84
Отправлено 14 January 2008 - 21:05
Могу продолжить в том же духе, но боюсь что обвинят в больших объемах текста, а писать без ссылок на конкретные нормы - низзя, высок риск лишения (ограничения) свободы!
Знание - сила!
Вполне согласен с Олегом, но не каждый участник дорожного движения сможет квалифицировать действия сотрудника ГАИ, а тем более дать квалифицированный отпор противоправным действиям!
Наведения порядка путём незаконных действий самих же блюстителей порядка, должно оправдываться крайне тяжелой ситуацией на дорогах или еще чем-то...?
Хотя в данном случае тяжело винить самих работников ГАИ, думаю, они сейчас переживают не лучшие времена, попав в заложники ситуации!
#85
Отправлено 14 January 2008 - 22:02
#86
Отправлено 14 January 2008 - 22:37
#87
Отправлено 14 January 2008 - 22:42
это как раз тот случай, когда нужна квалифицированая помощь и разъяснение.... поэтому лишать тебя "свободы" ник то не будет.
Все что ты написал, это конечно хорошо, и может по закону правильно.... но как на практике?
ГАИшник скажет - а у меня предписание от начальства, и не отдаст документы. Драться с ним будешь? И куда ты поедешь без документов? до следующего поста, где тебя обвинят в угоне машины? А откуда у наших граждан личные адвокаты? и кто из нас шарит в этих юр вопросах? Практически никто! А милиция - это власть! Вот такая вот петрушка на практике...
#89
Отправлено 14 January 2008 - 22:50
#90
Отправлено 14 January 2008 - 22:55
Есче одно хотел сказать что постанова по Админ нарушению обжалыванию не подлежит а суды эти дела всегда рассматривают на стороне ГАИ кто есть из юристов кто перерасматривал вынисеное админ постановление на прктике опишите интересно
#92
Отправлено 14 January 2008 - 23:09
И короткие разъяснения к ним добавим?
Знаю, в клубе не мало толковых юристов есть!!!
А то получается про тех состояние, хабы, предохранители, Карелию и т.п. говорим, планы строим, а без водительского удостоверения хоть с хабами, хоть без хабов, далеко не уедешь… :o
#93
Отправлено 14 January 2008 - 23:39
#94
Отправлено 14 January 2008 - 23:41
1. Выход вижу один неукоризенное соблюдение ПДД
2. ездить желательно не одному чтоб всегда был свидетель потом легче что либо даказать.
3. в случае безпредела со стороны ГАИ звонить в милицию по 02 ваш звонок заносится на самописец и регистрируется в журнале на него всегда должны будут отреагировать.
4. если не согласны с действиями ГАИ написать заявление в прокуратуру даже если оно не правильно составлено его должны принять и предоставить срок для правильного оформления (успеете посоветоватся с юристами)
#96
Отправлено 15 January 2008 - 00:14
#98
Отправлено 15 January 2008 - 01:01
- А сейчас, с мокументиком и группой таких же товарищей, подождав часок и собрав еще одну группу, съездим в суд, заплатим штрафик и быстрехонько получите их назад.
– А можно не ездить никуда?
– Не-а, так нуна!
– Вы меня что, арестовываете?
– Да ну-что же Вы такой нетерпеливый, права у меня, вон Беркут кентосами стучит, Вы что, хотите на 15 суток за неповиновение требованиям сотрудника милиции при исполнении?
Мой вариант исполнения лезгинки с выходом.
Ситуация. Мной совершено нарушение ПДД. Сразу оговорюсь – брехня! Только суд у нас может установить, было ли нарушение и кто виновник. А пока, это лишь скромное мнение уставшего, обнюхавшегося выхлопных газов бедного сержантика. И когда дают мне заполнять протокол, то потом оч-чень жалеют. Я все графы с фразой «Порушнык» зачеркиваю и пишу «Водитель». Начинают вырывать из рук, рассказывают о том, что место для моей писанины внизу… В общем, бумажка начинает приобретать вид, за который, как говорят те же товарищи, их во-взводе не похвалють. Потом замалевую пустые места для внесения записей свидетелей, потом пишу свои объясниловки, прошу выделить мне несколько листов бумаги для того, чтоб поподробней, перед этим сделав пометочку на протоколе о существовании моих подробных объяснений на окремых аркушах – кот. прилагаются. Потом, или сразу если спешу, требую от второго товарища, как от работника милиции «негайно вжити заходів щодо припинення триваючого правопорушення, яке вчиняється його коллегою». Ето чаще всего бывает: остановка авто ГАИ в запрещенном месте, остановка моего авто аналогично, а примушування мене вчиняти таке правопорушення принижує мою гідність й сприяє падінню авторитету міліції в очах суспильства…
Люблю выскочить на улицу и метровыми шагами мерять расстояния от ближайшего знака (пешеход, перекресток…) до авто ГАИ и до моего. На фото- и видеосессию реагируют по разному, но пока ни один внятно ничего не сказал. Козырная отмазка – ето улица, публичное место, все равны, а я вооще не вас, а вот тот натюрморд снимаю.
Ну эт когда настроение есть, а если серьезно, то собрав воедино описанное выше, достав мобильный тел. с номером телефона горячей линий ГАИ, внутр. безпеки МВД Киева, Украины, всегда можно предложить компромисс – давайте определимся, кто из нас нарушитель? А причину остановки назвали? А удостоверение сотрудника показывать отказываетесь (ст. 5 ЗУ «Про милицию»)? А прибор сертифицирован? А где свидетели? А Вы вчера не употребляли? А ну-ка Вы сами дыхните, я ведь как добропорядочный гражданин не могу молчать (по типу: не могу так больше жить – разрешите доложить!). А почему-это я должен выходить из машины и идти к Вашей за метров 300-400, в мои обязанности по Закону входит лишь передать документы. А-аа, Вы не вернетесь? Ну так сейчас-же обратимся во внутреннюю безпеку, прокуратуру с требованием вернуть украденные документы.
Говорят, почему сразу адвокатское удостоверение не показываю. Отвечаю, не люблю слов по типу: а-а-ааа, адвокат, ну и что, у нас такие ксивы не ходят. Приятней в конце разговора от офицера в звании майор или подполковник услышать, что они судей, прокуроров и адвокатов сразу отпускают.
Но к нашим баранам.
Прошу заметить, что админ.задержание проводится лишь когда исчерпаны другие средства влияния (вопрос, а они были?). И еще фраза: прямо предусмотренных законами, это какими?
Стаття 260. Заходи забезпечення провадження в справах про адміністративні правопорушення
У випадках, прямо передбачених законами України, з метою припинення адміністративних правопорушень, коли вичерпано інші заходи впливу, встановлення особи, складення протоколу про адміністративне правопорушення у разі неможливості складання його на місці вчинення правопорушення, якщо складення протоколу є обов'язковим, забезпечення своєчасного і правильного розгляду справ та виконання постанов по справах про адміністративні правопорушення допускаються адміністративне затримання особи, особистий огляд, огляд речей і вилучення речей та документів.
Порядок адміністративного затримання, особистого огляду, огляду речей і вилучення речей та документів з метою, передбаченою цією статтею, визначається цим Кодексом та іншими законами України.
Стаття 261. Адміністративне затримання
Про адміністративне затримання складається протокол, в якому зазначаються: дата і місце його складення; посада, прізвище, ім'я та по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу затриманого; час і мотиви затримання. Протокол підписується посадовою особою, яка його склала, і затриманим. У разі відмовлення затриманого від підписання протоколу в ньому робиться запис про це.
Про місце перебування особи, затриманої за вчинення адміністративного правопорушення, негайно повідомляються її родичі, а на її прохання також власник відповідного підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган.
Протокол про затримання отдельный, а про админ. правонарушение отдельный. И оспорить можно по отдельности.
Стаття 262. Органи (посадові особи), правомочні здійснювати адміністративне затримання
Адміністративне затримання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, може провадитися лише органами (посадовими особами), уповноваженими на те законами України.
Адміністративне затримання провадиться:
1) органами внутрішніх справ - при вчиненні дрібного хуліганства, порушення порядку організації і проведення зборів, мітингів, вуличних походів і демонстрацій, при поширюванні неправдивих чуток, вчиненні злісної непокори законному розпорядженню чи вимозі працівника міліції, члена громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону, а також військовослужбовця чи образи їх, публічних закликів до невиконання вимог працівника міліції, при прояві неповаги до суду, … при порушенні правил дорожнього руху…;
Просьба не путать админ. задержание – как исключение, а не как норму при нарушении ПДД. Задержание необходимо будет обосновать, причем весьма серьйозно. При обжаловании противоправных действий правоохранителей в суде (а срок на обжалование 1 год), они ведут себя совсе-ем по другому. Начинают такой бред нести. Из жизни: торговец лицензионными дисками написал жалобы в ОБЕП на пиратов, стоящих под его ларьком. Пришли трое мордоворотов-обеповцев из области, вернее приехали на машинках по 20-40 тыс. у.е., сказали – еще раз напишешь, закроем. А для профилактики, сейчас изымем всю твою контрафактную продукцию, а самого, как оказавшего нас сопротивление, на трое суток определим. Единственное, он успел нам позвонить. Еле вытащили, человек - инвалид, видно любому. В суде оборотни лепили, как он оказывал сопротивление. По очереди, были приглашены в зал и допрошены. Судья изначально был на стороне милиции, но когда послушал их и посмотрел на документы, попросил одного - не доводите дела против них до конца. Через 1,5-2 мес. один уволился, одного понизили, третий перевелся. Денег на правосудие - 0,00. Только на адвокатов.
Стаття 263. Строки адміністративного затримання
Адміністративне затримання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, може тривати не більш як три години. Осіб, які вчинили дрібне хуліганство, злісну непокору законному розпорядженню або вимозі працівника міліції, члена громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону, а також військовослужбовця чи образу їх, публічні заклики до невиконання вимог працівника міліції чи посадової особи Військової служби правопорядку у Збройних Силах України, може бути затримано до розгляду справи суддею або начальником (заступником начальника) органу внутрішніх справ. Строк адміністративного затримання обчислюється з моменту доставлення порушника для складання протоколу, а особи, яка була в стані сп'яніння, - з часу її витвереження.
Стаття 264. Особистий огляд і огляд речей
Особистий огляд може провадитись уповноваженими на те посадовими особами органів Служби безпеки України, внутрішніх справ, Військової служби правопорядку у Збройних Силах України, воєнізованої охорони, цивільної авіації, митних установ і органів прикордонної служби, а у випадках, прямо передбачених законами України, також і інших органів. Особистий огляд може провадитись уповноваженою на те особою однієї статі з оглядуваним і в присутності двох понятих тієї ж статі.
Огляд речей, ручної кладі, багажу, знарядь полювання і лову риби, добутої продукції, транспортних засобів та інших предметів здійснюється, як правило, у присутності особи, у власності (володінні) якої вони є. У невідкладних випадках зазначені речі, предмети може бути піддано оглядові з участю двох понятих під час відсутності власника (володільця).
Про особистий огляд, огляд речей складається протокол або про це робиться відповідний запис у протоколі про адміністративне правопорушення або в протоколі про адміністративне затримання.
Стаття 265. Вилучення речей і документів
Речі і документи, що є знаряддям або безпосереднім об'єктом правопорушення, виявлені під час затримання, особистого огляду або огляду речей, вилучаються посадовими особами органів, зазначених у статтях 234-1, 234-2, 244-4, 262 і 264 цього Кодексу. Вилучені речі і документи зберігаються до розгляду справи про адміністративне правопорушення у місцях, що їх визначають органи (посадові особи), яким надано право провадити вилучення речей і документів, а після розгляду справи, залежно від результатів її розгляду, їх у встановленому порядку конфіскують, або повертають володільцеві, або знищують, а при оплатному вилученні речей - реалізують.
Про вилучення речей і документів складається протокол або робиться відповідний запис у протоколі про адміністративне правопорушення, про огляд речей або адміністративне затримання.
При вчиненні порушень, передбачених частиною другою статті 206-1 (Незаконне перевезення іноземців та осіб без громадянства територією України) цього Кодексу, працівник міліції вилучає транспортний засіб до вирішення питання по суті судом. При вилученні транспортного засобу робиться відповідний запис у протоколі про адміністративне правопорушення. Вилучення транспортного засобу проводиться відповідно до порядку, визначеного Міністерством внутрішніх справ України.
Других случаев нет!!! Просьба не путать вилучення с відстороненням від керування!
Стаття 266. Відсторонення водіїв від керування транспортними засобами, річковими і маломірними суднами та огляд на стан сп'яніння
Водії, судноводії та інші особи, які керують транспортними засобами, річковими і маломірними суднами і щодо яких є достатні підстави вважати, що вони перебувають у стані сп'яніння, підлягають відстороненню від керування цими транспортними засобами або суднами та оглядові на стан сп'яніння.
Направлення зазначених осіб для огляду на стан сп'яніння і проведення їх огляду провадиться в порядку, що визначається Міністерством внутрішніх справ України, Міністерством охорони здоров'я України і Міністерством юстиції України.
#99
Отправлено 15 January 2008 - 01:12
ПДД я нарушаю крайне редко. Без пристегнутого ремня в моей машине никто не ездит.
Жена пока не изучит ПДД и устройство авто за руль не сядет. От варианта покупки прав сама отказалась, как посмотрела на аварии.
Я же во время работы насмотрелся столько чужих ошибок...
Призываю не к нарушениям и безответственности, а к отстаиванию своих прав.
Подрезюмирую:
1. Изымать права (даже под предлогом доставки в суд) противозаконно.
2. Осуществлять задержание лица, даже не составляю отдельного протокола об задержании - уголовное преступление!
3. Осуществлять осмотр лица и транспортного средства без надлежаще оформленного протокола - противозаконно!
А на дорогах предлагаю быть бдительными и вежливыми
#100
Отправлено 15 January 2008 - 01:54
Страховая с их коммисарами, это хорошо, профессиональный опыт за рулём в 20 лет тоже хорошо, но, блин!!! и профи клинит временами!!!
Ну хоть элементарное - какой-нить клубный юрист, с автозаписью телефона на носитель.
Поверьте, что минимальная абонплата при такой услуге даже прибыль принесёт клубу и юристам, нарушений-то минимум. Наклейки обязывают.
Не все ситуации возникают в Киеве, зачастую надо записать разговор с провинциальным сержантом или майором и объяснить ему популярно, что он неправ.
Мне в Чернигове ге\айцы вызывали ППС.. :) Прапор права выхватил, а я у него ксиву :lol:
Я готов вносить абонплату за клубного юриста! Это есть необходимость не сегодня.
Количество пользователей, читающих эту тему: 0
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых пользователей











