Нужны... Но многим "и так сойдет".
Лифт автомобиля - теория и практика
Автор
kupchak
, 09 Aug 2016 21:30
Сообщений в теме: 165
#22 ВНЕ САЙТА
Отправлено 11 August 2016 - 22:26
Разве, что с кастором, чуть мост передний довернуть. Остальное трогать при таком лифте нецелесообразно.Я от чё та ща совсем потерялся...
Т.е. 80-ка, 105-ка, 60-й, 160-й, 61-й... лифтуя их на +2"... т.е. меняя пружины и амморты... нужны еще танцы с бубном по ходовке???!! О_о
#24 ВНЕ САЙТА
Отправлено 12 August 2016 - 02:40
Скажіть мені будь ласка , в чому Ви вимірюєте "некритично", "нецелесообразно", "чуть"- в градусах?, в міліметрах?, в мотогодинах? чи може в мілілітрах?. Взагалі, виготовлення , ремонт та особливо переобладнання будь-якого транспортного засобу передбачає цілу низку точно виконаних технологічних робіт та операцій. Це ж не теслярство - де на сокиру сантиметр. Від точності та якості цієї роботи залежить технічний стан авто ,-ВАША безпека - не моя. По ходу - теорія з практикою в цій країні розбіглись в дві різні сторони, причому давно і надовго.
#25 ВНЕ САЙТА
Отправлено 12 August 2016 - 06:45
Вы немного утрируете.
Есть стандартная процедура лифтовки авто. Есть параметры которыми пренебречь можно, а есть которыми нельзя.
Вся не надежность в ваших/наших "колхозных" элементах. Удлинили панара -1 к надежности, поставили дроп боксы еще -1 к надежности и тд.)
- MadCactus и KUMPEL это нравится
#26 ВНЕ САЙТА
Отправлено 12 August 2016 - 08:28
Вы немного утрируете.
Есть стандартная процедура лифтовки авто. Есть параметры которыми пренебречь можно, а есть которыми нельзя.
Вся не надежность в ваших/наших "колхозных" элементах. Удлинили панара -1 к надежности, поставили дроп боксы еще -1 к надежности и тд.)
Можливо й так .
Дурні японці спроектували та виготовили Ніссан і Тойоту ( котрі по сьогодняшній день ціняться в цілому світі), а мудрі українці придумали ,як правильно їх в гаражах переробляти та покращувати їх ТТХ. Я не кажу , що ми є дурні , але- коли Японія випускала вищевказані авто- ми випускали ЗАЗ -968 , який п"є 10 літрів бензину , а якщо користуватись при їзді пічкою- то розхід множимо десь на 1.7. При 10 градусів морозу авто не заводилось , а в інстукціїї по експлуатаціїї було вказано , що необхідно скористатись лотком , надітим на паяльну лампу для підігріва в картері масла . Причому ця додаткова опція ( лоток) в комплект не входила. Щоб поїхати в мороз на власному авто треба було мати паяльну лампу , бензин в ній , саморобний лоток і сірники. Українське авто без сірників не їхало !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Проходив це та читав особисто. Я це бачу ось так.
Зараз на планеті інформаційний рай для всіх. Інформація , практично , будь яка є в вільному доступі в інеті. Але наш брат (звичайно не весь ) чомусь її не бачить і не чує. Я ні в якому разі не хочу нікого образити . Всі ми знаходимось на цьому ресурсі для благих цілей. Одна людина не може всього знати - тому давайте об"єднувати наші знання, а хто щось не знає або не розуміє - або питайте , або слухайте. Я сам часто задаю запитання про те, що не розумію- і слухаю , і аналізую . Чого бажаю всім Вам.
- Sanya это нравится
#27 ВНЕ САЙТА
Отправлено 12 August 2016 - 09:40
Скажіть мені будь ласка , в чому Ви вимірюєте "некритично", "нецелесообразно", "чуть"- в градусах?, в міліметрах?, в мотогодинах? чи може в мілілітрах?. Взагалі, виготовлення , ремонт та особливо переобладнання будь-якого транспортного засобу передбачає цілу низку точно виконаних технологічних робіт та операцій. Це ж не теслярство - де на сокиру сантиметр. Від точності та якості цієї роботи залежить технічний стан авто ,-ВАША безпека - не моя. По ходу - теорія з практикою в цій країні розбіглись в дві різні сторони, причому давно і надовго.
Никто не спорит, что любое изменение в конструкции, это отход от заданных производителем параметров эксплуатации машины. Но если мы говорим о лифте +2", например от компании ОМЕ, то они предлагают в комплекте пружины, амортизаторы и кастор кит в клюшки. Это повторюсь стандартный набор, с которыми очень много машин успешно и в разных условиях эксплуатируется годами, не только в Украине. Конечно теоретически, нужно опускать отбойники, тяги и т.д. как правильно написал уважаемый Андрей (Des), но опять же как правильно заметил уважаемый Денис, вся процедура с колхозным изготовлением элементов не просчитанных по надежности, вполне может и стать тем слабым звеном. Поэтому при лифте +2" существует некая золотая середина, это тюнингованые пружины, амортизаторы и кастор кит (от проверенного производителя дабы избежать колхоза), остальное оставляем все как по заводу. Сам эксплуатирую такой комплект около 5 лет, проблем не возникало, поэтому и говорю о нецелесообразности на практике проведения дополнительных изменений. По большему лифту другой разговор.
- DimonZT это нравится
#28 ВНЕ САЙТА
Отправлено 12 August 2016 - 09:42
Можливо й так .
Дурні японці спроектували та виготовили Ніссан і Тойоту ( котрі по сьогодняшній день ціняться в цілому світі), а мудрі українці придумали ,як правильно їх в гаражах переробляти та покращувати їх ТТХ.
Мудрые Украинцы переделывают автомобиль под свои конкретные задачи. Закон сохранения действует всюду (если где то чего то прибудет, то в другом месте убудет).
П.С. У меня ЗАЗ 968 потреблял 8 литров, и до -15 неплохо заводился, ниже - пляски с бубном но не критично.
П.П.С На мой взгляд, самый проходимый автомобиль в стоке - Волынь
#29 ВНЕ САЙТА
Отправлено 12 August 2016 - 09:54
Непогани пости у топікстартера.
Ітого,при ліфті мостової машини на пружинах необхідно:
-встановити регулюємі панари і вирівняти мости відносно рами
-вивернути хвостовики мостів параллельно хвостовикам роздатки (на машинах з клюшками як це зробитити-незрозуміло)
-перенести кріплення стабілізаторів
-в передні клюшки встановити "кітові" сайленти і вирівняти кастор
-на задньому мосту погратись з "колдуном"
Може шо пропустив,підправте...
Сообщение отредактировал Sanya: 12 August 2016 - 09:55
#30 ВНЕ САЙТА
Отправлено 12 August 2016 - 10:22
Это практически все так, если лифтуете на высоту более 2". Однако, при лифте более 2", кастор, китовыми сайлентами, уже не выправить, нужно ставить или тюненые клюшки, или дроп боксы, или т.п. По поводу выворачивание хвостовиков мостов, Вы наверное пошутили?Непогани пости у топікстартера.
Ітого,при ліфті мостової машини на пружинах необхідно:
-встановити регулюємі панари і вирівняти мости відносно рами
-вивернути хвостовики мостів параллельно хвостовикам роздатки (на машинах з клюшками як це зробитити-незрозуміло)
-перенести кріплення стабілізаторів
-в передні клюшки встановити "кітові" сайленти і вирівняти кастор
-на задньому мосту погратись з "колдуном"
Може шо пропустив,підправте...
Да, ещё и точку крепления рулевой сошки желательно перенести
#31 ВНЕ САЙТА
Отправлено 12 August 2016 - 20:50
КАСТОР 60 Патрола. Скажіть мені - хто регулював? , кому регулювали? кому перевіряли?, Хто взагалі бачив , як це робиться за допомогою кутомірів або кутових мір на горизонтальній площадці для авто за допомогою вертикального рівня та шаблонів по шкворенях або шарових опор та як виміряють кут в 2,05 - 3,05 градуса ??????????????? "стандартная процедура"- кажете. Ви купили комплекти для ліфта за євро чи бакси , поставили на своє любиме авто- і впевнені , що все добре ? Так не буває................. Озвучіть мені Ім"я майстра в Україні , який може перевірити кастор кожного колеса до хвилини І я поклонюсь йому в ноги . А якщо цей майстер ще й зможе виставити даний кут як з правої , так і з лівої сторони однаково- слів в мене немає................ як я повинен назвати цю видатну людину. Можливо , я щось геть складне розказав для офроуд- майстрів--------- тоді не зважайте................
#32 ВНЕ САЙТА
Отправлено 12 August 2016 - 22:12
Шось я не зрозумів: при ліфті (в моєму випадку +2") міст хіба вивертається? Маю на увазі вісь хвостовика. Міст під пружинами. Зміщений в бік на тязі Панара - згодний, але вивороту навколо осі моста не має бути. Машина в профілі написано яка.
П.с.:І по кастору питання: з переднім розрізним мостом і підвіскою на торсіонах з подвійними А-подібними важелями він "тікає"?
Сообщение отредактировал DimonZT: 12 August 2016 - 22:13
- Муня это нравится
#33 ВНЕ САЙТА
Отправлено 12 August 2016 - 22:38
p0182.png КАСТОР 60 Патрола. Скажіть мені - хто регулював? , кому регулювали? кому перевіряли?, Хто взагалі бачив , як це робиться за допомогою кутомірів або кутових мір на горизонтальній площадці для авто за допомогою вертикального рівня та шаблонів по шкворенях або шарових опор та як виміряють кут в 2,05 - 3,05 градуса ??????????????? "стандартная процедура"- кажете. Ви купили комплекти для ліфта за євро чи бакси , поставили на своє любиме авто- і впевнені , що все добре ? Так не буває................. Озвучіть мені Ім"я майстра в Україні , який може перевірити кастор кожного колеса до хвилини І я поклонюсь йому в ноги . А якщо цей майстер ще й зможе виставити даний кут як з правої , так і з лівої сторони однаково- слів в мене немає................ як я повинен назвати цю видатну людину. Можливо , я щось геть складне розказав для офроуд- майстрів--------- тоді не зважайте................
Я просто не могу понять, что Вы хотите этим сказать? Что серьезные тюнингованые компании, продукцией которых уже много лет пользуются джиперы всего мира, поставляя свои комплекты с четкими инструкциями по установке делают извините фуфло и все поголовно рискуют? Тогда вообще не нужно лифтовать машину, ибо все что поставляется это колхоз и только ухудшает ТТХ авто. Сразу скажем, что лифт это зло, потому что это колхоз и никто никогда его сделать правильно не сможет. Тогда не понятно зачем нужна эта тема. Тему то Вы подняли правильную и назвали теория и практика, так вот я например написал свои наблюдения исходя из пятилетней практики эксплуатации машины с 2" лифтом. Машина после установки комплекта ведёт себя так же как и в стоке, различий нет, а все рассуждения по поводу того, что у нас нет нормальных мастеров выставить углы... так их у нас нет и другие работы по авто качественно сделать, все больше и больше вынужден с машиной возиться сам, то гайку недокрутят, то ещё что-то отчебучат. Так же много машин успешно и в дальних экспедициях эксплуатируются с "колхозным" 4"+ лифтом, комплекты которого очень распространены и изготавливают в США, Австралии, России и все нормально. А у нас только рассуждают и никто за это браться не хочет, хотя спрос есть. Вы дали в начале темы интересные выкладки, так давайте будем исходя из них искать интересные решения по изготовлению у нас в стране грамотных лифт комплектов, а не искать их где то на стороне, тогда в этом будет толк.
- Wallaroo и Regata это нравится
#34 ВНЕ САЙТА
Отправлено 12 August 2016 - 22:49
П.с. углы установки колёс к слову, если я правильно понял Ваш вопрос, производятся на стендах схода развала и для всех марок авто, есть нормальные мастера, их немного, но есть и если бы все было так запущено, как Вы говорите, у нас бы все машины были просто не управляемы
#35 ВНЕ САЙТА
Отправлено 12 August 2016 - 23:26
p0182.png КАСТОР 60 Патрола. Скажіть мені - хто регулював? , кому регулювали? кому перевіряли?, Хто взагалі бачив , як це робиться за допомогою кутомірів або кутових мір на горизонтальній площадці для авто за допомогою вертикального рівня та шаблонів по шкворенях або шарових опор та як виміряють кут в 2,05 - 3,05 градуса ??????????????? "стандартная процедура"- кажете. Ви купили комплекти для ліфта за євро чи бакси , поставили на своє любиме авто- і впевнені , що все добре ? Так не буває................. Озвучіть мені Ім"я майстра в Україні , який може перевірити кастор кожного колеса до хвилини І я поклонюсь йому в ноги . А якщо цей майстер ще й зможе виставити даний кут як з правої , так і з лівої сторони однаково- слів в мене немає................ як я повинен назвати цю видатну людину. Можливо , я щось геть складне розказав для офроуд- майстрів--------- тоді не зважайте................
я міряв кастор і міняв..перевіряв потім на станках для розвалу сходження))
#37 ВНЕ САЙТА
Отправлено 13 August 2016 - 07:28
Я просто не могу понять, что Вы хотите этим сказать? Что серьезные тюнингованые компании, продукцией которых уже много лет пользуются джиперы всего мира, поставляя свои комплекты с четкими инструкциями по установке делают извините фуфло и все поголовно рискуют? Тогда вообще не нужно лифтовать машину, ибо все что поставляется это колхоз и только ухудшает ТТХ авто. Сразу скажем, что лифт это зло, потому что это колхоз и никто никогда его сделать правильно не сможет. Тогда не понятно зачем нужна эта тема. Тему то Вы подняли правильную и назвали теория и практика, так вот я например написал свои наблюдения исходя из пятилетней практики эксплуатации машины с 2" лифтом. Машина после установки комплекта ведёт себя так же как и в стоке, различий нет, а все рассуждения по поводу того, что у нас нет нормальных мастеров выставить углы... так их у нас нет и другие работы по авто качественно сделать, все больше и больше вынужден с машиной возиться сам, то гайку недокрутят, то ещё что-то отчебучат. Так же много машин успешно и в дальних экспедициях эксплуатируются с "колхозным" 4"+ лифтом, комплекты которого очень распространены и изготавливают в США, Австралии, России и все нормально. А у нас только рассуждают и никто за это браться не хочет, хотя спрос есть. Вы дали в начале темы интересные выкладки, так давайте будем исходя из них искать интересные решения по изготовлению у нас в стране грамотных лифт комплектов, а не искать их где то на стороне, тогда в этом будет толк.
Привіт , я не ставлю під сумнів якість комплектів для ліфта , але є книжка , в якій чітко вказані параметри авто. Цих параметрів необхідно дотримуватись . Ставиться комплект - і поїхав. А хто перевіряв ? хто переміряв ? Значить все таки ставлю під сумнів................. Що таке пів градуса або навіть один градус? На око його не побачиш . Щоб даний кут виміряти -необхідно виставити авто на горизонтальну площадку в ненагруженому стані ( на всіх чотирьох колесах відповідно ) , після цього з внутрішньої сторони колеса провести уявну вісь по центрах внутрішніх підшипників верхнього і нижнього фланців кулака , а вже потому виміряти кут між цією уявною лінією та вертикаллю . Це в теорії . Як це переміряють на практиці "правильно"-я не знаю. Але дуже хочу знати . Коли ми всі міняємо наконечники рульової тяги - ми всі їдемо на сходження. Неможливо виставити сходження авто при заміні наконечників , якщо навіть нові закручувати на місце старих рахуючи число витків , переміряючи відстань між центрами наконечників і т. д. Все рівно необхідно коректувати сходження на авто в зборі.
Значить , я параноік . Але я привик довіряти цифрам , тому що працюю на досить таки точних станках .Стосовно всіх авто-кут наклону вже виставлений на заводі - виробнику. Цей кут вже є ізначально. І ніхто цей кут в процесі експлуатації не міняє ,відповідно і переміряти його немає потреби. На СТО розвалу-сходженння не переміряють кастор ( може я помиляюсь?). А в нас , при ліфті, цей кут міняється , відповідно його треба "правильно" виставити,- а щоб виставити - треба міряти. Ось я і питаю - хто міряв , як міряв , чим міряв- і моя однозначна позиція-треба міряти.
Стосовно виготовлення комплектів. - в умовах індивідуального виробництва ні пружини , ні аморти ніхто виготовляти не буде . Дроп- бокси я робив- копіював з австралійських оригіналів. І їх ставили на Патрулі , і машини їздили , і їздять , і будуть їздити . АЛЕ- їх просто встановлювали на авто і ніхто нічого не переміряє. Це не є правильно.
#38 ВНЕ САЙТА
Отправлено 13 August 2016 - 07:41
Насчёт кастора вы ошибаетесь, потому что на стендах регулируются сразу все три параметра: развал схождение и кастор, причём начиная обычно с последнего и при соответствующем вмешательстве в ходовую и рулевое, мы всегда едем на стенд где все углы правильно выставляем.
#39 ВНЕ САЙТА
Отправлено 13 August 2016 - 07:55
Насчёт пружин и амортизаторов, их потребность полностью закрывается тюнинговыми комплектами разных производителей, их делать не нужно, хотя например для соток, с их торсионами, многие бы хотели перейти на пружины, тут спрос был бы. Речь идёт именно о дополнительных причиндалах, клюшках, дроп боксах и т.д. Если Вы лично изготавливаете, с удовольствием приобрёл бы у Вас и даже установил бы лифт комплект на ТЛК 105, хотел брать в Питере в своё время, но по многим причинам пока это невозможно, а интерес есть. Только кроме дроп боксов остаётся вопрос по переносу точек креплений тех же тяг, рулевой сошки, да и по углам работы крестовин кардана тоже вопросы есть. Если Вы это сможете решить, то я Ваш первый клиент. Тем более, что наработок по этой теме полно.
- denic это нравится
#40 ВНЕ САЙТА
Отправлено 13 August 2016 - 08:05
Насчёт кастора вы ошибаетесь, потому что на стендах регулируются сразу все три параметра: развал схождение и кастор, причём начиная обычно с последнего и при соответствующем вмешательстве в ходовую и рулевое, мы всегда едем на стенд где все углы правильно выставляем.
Cьогодні ж виберусь на сходження ............
Количество пользователей, читающих эту тему: 0
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых пользователей