Лифт автомобиля - теория и практика - Тюнинг и самострой - OffRoadMaster.com - стиль жизни 4х4!

Jump to content


Photo

Лифт автомобиля - теория и практика


  • Log in to reply in the topic
Replies in topic: 165

#1 OFFLINE   kupchak

kupchak

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Registration: 24 Mar 2014
  • 793 posts
  • Авто: Y60, Москвич ИЖ 412 ИЭ, ендуро чекушка.
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:с.Березiвка, Iвано-Франківска обл.

Posted 09 August 2016 - 21:30

Всім доброго......Приорітет даної теми хотів би , щоб був все таки на теорії , розрахунках, законах фізики. Почну.....

У мене та багатьох моїх знайомих авто - 60 Патрол. На його прикладі хочу розглянути ліфт підвіски ( правильний). Але , і в теорії , і в практиці ліфтований автомобіль ніколи не збереже ні геометрії ,ні довговічності роботи вузлів і агрегатів, ні аеродинаміки , і ще купу всякого "НІ" порівняно з базовим авто. Про це потрібно завжди пам"ятати і старатись переробляти максимально точно і якісно .

Для початку рекомендую ось це , хто не знає .А хто знає- ще раз почитати не зашкодить https://ru.wikipedia...iki/Тяга_Панара

Тяга Панара - оди з основних елементів підвіски авто, на який треба звертати увагу при ліфті.

Блін , просив адміністрацію сайту про збільшення максимального розміру файлу , який можна загружати , мабудь забули . Прошу ще раз ! Будь ласка ! Коли сфоткано -цікавіше і доходить швидше. Починаєш зменшувати об"єм - тратиш час- вже й викладати не хочеться.

Чому тяга Панара завжди знаходиться під незначним кутом на ненагруженому авто,  а не горизонтально ? І цей кут для різних авто інакший .Буду виказувати свої думки- якщо помиляюсь -виправте. Як правило, нижня точка тяги закріплена до моста , а верхня - до рами , або кузова. Коли авто під нагрузкою ( пасажири , багаж) просідає - тяга приближається до горизонтального положення ( в теорії) . Основна задача тяги Панара - максимально запобігти поперечному зміщенню моста вправо-вліво. Отже -коли міст піднімається відносно рами ввех , то він все рівно зміщується на одну сторону, і коли міст зміщується відносно рами вниз- то він також зміщується в ту саму сторону.

При ліфті підвіски тяга Панара завжди збільшує свій кут наклону , і тоді міст працює неправильно P1000322.JPG . Далі- більше. Так само неправильно починає працювати кардан відносно своєї осі. Далі , як правило, передня тяга Панара по ходу авто закріплена до рами з однієї сторони ( припустимо - з лівої) , а задня - навпаки- з правої. Тоді передній міст тікає вліво , а задній вправо P1000323.JPG . Краса неземна  :1: . І чим більший ліфт -тим більше зміщення колії передніх коліс відносно задніх. В кого такий ліфт підвіски- перевірте - візьміть рулєтку і переміряйте відстань від рами до кожного диска або колеса. І Ви зрозумієте , що їздите на високій кривій фірі ( телега - рус.) ще й за свої немалі гроші. Щоб приблизитись до заводської геометрії мостів в поперечному положенні необхідно тягу Панара виставити в її ізначальне положення по куту, але необхідно враховувати , що хід пружини під ліфт (а вона довша від базової), є більший . Відповідно і хід моста вверх-вниз буде також більший. Для цього треба продовжити кронштейн рами , до якого  кріпиться тяга Панара приблизно на висоту ліфта (теоретично). Тягу Панара бажано зробити регулюючу по довжині з лівою- правою різьбою з контргайками або хомутами( так як рульова тяга , яка відповідає за сходження) - для точного виставлення моста. І буде Вам щастя На сьогодні все, якщо когось зацікавила тема - то ,далі буде........


  • Сава, Новый and Punch likes this

#2 OFFLINE   rut

rut

    Дока

  • Юзер
  • PipPipPip
  • Registration: 31 Mar 2009
  • 5,526 posts
  • Авто: Заяц (был), сейчас в поисках...
  • Имя:Алексей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Posted 09 August 2016 - 22:32

Тяга Панара предназначена для того, чтобы удержать мост относительно рамы при поперечных нагрузках, и не более того. Иначе просто пружины повылетают нахрен, и мост пойдет гулять своей жизнью, отдельно от машинки.



#3 OFFLINE   DESPORT

DESPORT

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Registration: 28 Jul 2009
  • 839 posts
  • Авто: Уаз 31512
  • Имя:Анатолий
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Posted 09 August 2016 - 22:38

Так вы бы лучше начали вести свой блог в разделе proАвто, если есть куча знаний, которыми не жалко поделиться :)



#4 OFFLINE   Timofeevich

Timofeevich

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Registration: 05 Dec 2013
  • 4,065 posts
  • Авто: VW Touareg 5.0 TDi + Airtream Excella 29'
  • Имя:Сергей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Одесса

Posted 09 August 2016 - 23:17

https://ru.wikipedia...iki/Тяга_Панара


Message edited by Timofeevich: 09 August 2016 - 23:19


#5 OFFLINE   imperator

imperator

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Registration: 04 Apr 2012
  • 2,547 posts
  • Авто: лисапет с коляской
  • Имя:Митька
  • Пол:Мужчина
  • Город:ДНЕПРОПЕТРОВСК

Posted 10 August 2016 - 06:38

Тяга Панара предназначена для того, чтобы удержать мост относительно рамы при поперечных нагрузках, и не более того. Иначе просто пружины повылетают нахрен, и мост пойдет гулять своей жизнью, отдельно от машинки.

Поэтому чтобы не было геморроев разных при лифте - выбирайте машину с правильной подвеской - рессорной! И чтоб в стоке рессоры были сверху мостов. И вылетать нечему, и деталей поменьше и лифтануть хоть на 25см можно просто заменой рессор/аммортизаторов(спереди колдуем с сошкой).


  • макс likes this

#6 OFFLINE   kupchak

kupchak

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Registration: 24 Mar 2014
  • 793 posts
  • Авто: Y60, Москвич ИЖ 412 ИЭ, ендуро чекушка.
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:с.Березiвка, Iвано-Франківска обл.

Posted 10 August 2016 - 17:51

Задній міст ( вигляд збоку)- до, та після ліфта. P1000333.JPG



#7 OFFLINE   mara

mara

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Registration: 12 Nov 2005
  • 986 posts
  • Авто: Prado, Venza
  • Имя:Леня
  • Пол:Мужчина
  • Город:КИЕВ

Posted 10 August 2016 - 23:35

Поэтому чтобы не было геморроев разных при лифте - выбирайте машину с правильной подвеской - рессорной! И чтоб в стоке рессоры были сверху мостов. И вылетать нечему, и деталей поменьше и лифтануть хоть на 25см можно просто заменой рессор/аммортизаторов(спереди колдуем с сошкой).

Спорный вопрос. Рессоры - это минус управляемости, устойчевости, комфорту и ходам подвески.

Посему, назвать правильным выбором - машину с рессорной подвеской, это неправильно. 


  • Vrubel likes this

#8 OFFLINE   Новый

Новый

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Registration: 05 Jul 2011
  • 778 posts
  • Авто: Toyota Land cruiser 105Gx
  • Имя:Андрей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Новоселица

Posted 11 August 2016 - 07:48

Задній міст ( вигляд збоку)- до, та після ліфта. attachicon.gifP1000333.JPG

Задний мост при лифте до 4 дюймов не критично для езды смещается в перед и проворачивается вокруг своей оси.Если лифтоваться выше то здесь уже нужно вмешиваться в конструкцию подвески.

С передним мостом все намного сложнее даже при скромном лифте в 2 дюйма нужно вмешательство в подвеску.



#9 OFFLINE   DarkShamann

DarkShamann

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Registration: 05 May 2013
  • 1,235 posts
  • Авто: G500 w463; M109R; CBR F4i
  • Имя:Cтас
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Posted 11 August 2016 - 10:34

С передним мостом все намного сложнее даже при скромном лифте в 2 дюйма нужно вмешательство в подвеску.

Готов спорить.
TLC-100, OME +2"

#10 OFFLINE   kupchak

kupchak

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Registration: 24 Mar 2014
  • 793 posts
  • Авто: Y60, Москвич ИЖ 412 ИЭ, ендуро чекушка.
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:с.Березiвка, Iвано-Франківска обл.

Posted 11 August 2016 - 11:53

Задній міст ( вигляд збоку)- до, та після ліфта. attachicon.gifP1000333.JPG

Ітак , реактивні тяги задн. моста також повинні регулюватись по довжині , аналогічно тязі Панара. Це необхідно для того щоб:

1)виставити міст посередині арки ( оскільки при ліфті міст зміщується до переду);

2)вивернути міст максимально соосно по кардану до роздатки.

 Вивертати міст необхідно для того , щоб передня та задня хрестовини кардана мали якомога менший злом  ( від цього залежить довговічність роботи хрестовин).

 Після регулювання реактивними тягами геометрії заднього моста , на мою думку, їх (тяги ) необхідно ще раз зняти та підкоректувати довжину, щоб дві довгі тяги були однакової довжини по центрах отворів сайлентблоків . Так само і короткі тяги. Оскільки це є свого роду сходження коліс заднього моста. 



#11 OFFLINE   Леша с Молдаванки

Леша с Молдаванки

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Registration: 26 Jul 2007
  • 628 posts
  • Авто: Pajero I был, Pajero II был, Vauxhall Vivaro есть
  • Имя:Алексей
  • Пол:Мужчина
  • Город:London, UK

Posted 11 August 2016 - 12:05

....

2)вивернути міст максимально соосно по кардану до роздатки.

 Вивертати міст необхідно для того , щоб передня та задня хрестовини кардана мали якомога менший злом  ( від цього залежить довговічність роботи хрестовин)

....

не надо выворачивать мост.

угол работы крестовины оно конечно тоже влияет, но меньше

тут была темка, где наглядным видео объяснялось, что угол "ось выходного вала раздатки"-"ось кардана" должен в точности быть равным углу "ось кардана" - "ось хвостовика редуктора"

чуть позже найду и выложу ссылку на тему и видео



#12 OFFLINE   Timofeevich

Timofeevich

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Registration: 05 Dec 2013
  • 4,065 posts
  • Авто: VW Touareg 5.0 TDi + Airtream Excella 29'
  • Имя:Сергей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Одесса

Posted 11 August 2016 - 12:15

не надо выворачивать мост.

угол работы крестовины оно конечно тоже влияет, но меньше

тут была темка, где наглядным видео объяснялось, что угол "ось выходного вала раздатки"-"ось кардана" должен в точности быть равным углу "ось кардана" - "ось хвостовика редуктора"

чуть позже найду и выложу ссылку на тему и видео

Леша с Молдаванки, это :

 



#13 OFFLINE   Леша с Молдаванки

Леша с Молдаванки

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Registration: 26 Jul 2007
  • 628 posts
  • Авто: Pajero I был, Pajero II был, Vauxhall Vivaro есть
  • Имя:Алексей
  • Пол:Мужчина
  • Город:London, UK

Posted 11 August 2016 - 12:18

ну почти что :)

http://www.offroadma...4х4/?p=26546647

 

ИМХО ролик Арсена гораздо более нагляден.



#14 OFFLINE   Новый

Новый

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Registration: 05 Jul 2011
  • 778 posts
  • Авто: Toyota Land cruiser 105Gx
  • Имя:Андрей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Новоселица

Posted 11 August 2016 - 12:28

Готов спорить.
TLC-100, OME +2"

Стас,речь идет про машины с не разрезным мостом.



#15 OFFLINE   faust

faust

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Registration: 28 Dec 2008
  • 2,079 posts
  • Авто: TLC80 1HZ
  • Имя:Сергей
  • Пол:Мужчина
  • Город:kiev

Posted 11 August 2016 - 13:12

 

 і в практиці ліфтований автомобіль ніколи не збереже ні геометрії ,ні довговічності роботи вузлів і агрегатів, ні аеродинаміки ,

Ну про аэродинамику авто-это разговор отдельный.Тут уж надо сразу определяться что Вам на авто нужнее: антикрыло или лифт :78:

А вот с тем,что при лифте до 4" невозможно сохранить геометрию и долговечность готов поспорить.Тут все зависит от того кто и КАК лифтовал.

Одно могу сказать точно ЛИФТ ЧЕРЕЗ ЖОПУ=МАШИНА В КЮВЕТЕ ИЛИ НА ВСТРЕЧКЕ!!!


  • Новый likes this

#16 OFFLINE   kupchak

kupchak

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Registration: 24 Mar 2014
  • 793 posts
  • Авто: Y60, Москвич ИЖ 412 ИЭ, ендуро чекушка.
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:с.Березiвка, Iвано-Франківска обл.

Posted 11 August 2016 - 13:37

Леша с Молдаванки, это :

attachicon.gifAngle_and_Driveshaft_Vibration_002.jpg

Цілком згоден , але коли міст при ліфті опускається відносно рами  - він описує дугу по продольних реактивних тягах. Відповідно, його все рівно потрібно вивертати  за допомогою реактивних тяг. Якщо не так - виправте мене.


  • Sanya likes this

#17 OFFLINE   rut

rut

    Дока

  • Юзер
  • PipPipPip
  • Registration: 31 Mar 2009
  • 5,526 posts
  • Авто: Заяц (был), сейчас в поисках...
  • Имя:Алексей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Posted 11 August 2016 - 14:10

Цілком згоден , але коли міст при ліфті опускається відносно рами  - він описує дугу по продольних реактивних тягах. Відповідно, його все рівно потрібно вивертати  за допомогою реактивних тяг. Якщо не так - виправте мене.

Это компенсируется шлицевым соединением в хвостовике раздатки. Выворачивание моста в данном моменте роли не играет. Выворачивай или не выворачивай, все равно нужен некоторый "свободный ход" кардана в продольном направлении.



#18 OFFLINE   kupchak

kupchak

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Registration: 24 Mar 2014
  • 793 posts
  • Авто: Y60, Москвич ИЖ 412 ИЭ, ендуро чекушка.
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:с.Березiвка, Iвано-Франківска обл.

Posted 11 August 2016 - 16:58

Это компенсируется шлицевым соединением в хвостовике раздатки. Выворачивание моста в данном моменте роли не играет. Выворачивай или не выворачивай, все равно нужен некоторый "свободный ход" кардана в продольном направлении.

Наскільки мені відомо  продольний хід будь -якого кардана забезпечується шліцевою парою на тому ж кардані. Фланець роздатки , до якого кріпиться фланець кардана, як переднього , так і заднього  з торця закручений гайкою.



#19 OFFLINE   kupchak

kupchak

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Registration: 24 Mar 2014
  • 793 posts
  • Авто: Y60, Москвич ИЖ 412 ИЭ, ендуро чекушка.
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:с.Березiвка, Iвано-Франківска обл.

Posted 11 August 2016 - 18:29

Взяв сьогодні кардан у знайомих на СТО , перший попавший - від 61 Патрола. Перш за все , щоб зрозуміти самому , як впливає ліфт в 4 дюйма на злом хрестовин. На перших фото кардан виставлений зі зміщенням по центрах валів в 4 дюйма , на останньому в 6 дюймів - оскільки реально міст ходить вверх-вниз на ліфтованому авто по 5см мінімум. P1000336.JPG P1000337.JPG P1000338.JPG P1000339.JPG . При зміщенні висоти між осями в 4 дюйма кут злому складає 5,19 градуса,  при 6 дюймах-7,77 градуса. http://mash-xxl.info...89101143078187/



#20 OFFLINE   DarkShamann

DarkShamann

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Registration: 05 May 2013
  • 1,235 posts
  • Авто: G500 w463; M109R; CBR F4i
  • Имя:Cтас
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Posted 11 August 2016 - 22:07

Стас,речь идет про машины с не разрезным мостом.

Я от чё та ща совсем потерялся...
Т.е. 80-ка, 105-ка, 60-й, 160-й, 61-й... лифтуя их на +2"... т.е. меняя пружины и амморты... нужны еще танцы с бубном по ходовке???!! О_о




Number of users reading this topic: 1

0 users, 1 guests, 0 hidden users


© 2004 - 2025 Offroadmaster ®
create & support by PAVLOFF & VOIN