Екіпаж "Цапика" №12 приєднується до всіх і також дякує організаторів за міроприємство! точки були дуже гарні і "смачні")
Мені як штурману, що відповідає за фото, з ізбитком хватало екстриму і адреналіну вже в момент коли залазиш з фотіком в воду, щоб зафіксувати взяття точки 
Але все по порядку -пару фото з старту













По традиції перед стартом "погудували" Цапика, як і "завіщав" перший хазяїн
(фото зробив спеціально для Ужгородського клубу, щоб бачили що Цапик в "хороших" руках)


Але тим не менше без поломок, як завжди не обійшлися...на першій же точці стали капризувати хаби. Розібрали,оказалося НОВИЙ правий хаб бракований-не співпадають зуби на шестерні.
(хоча це не помішало пройти СУ без проблем)
"Полагодили" за допомогою молотка і монтіровки, і "какой-то матєрі")) в процесі зрозуміли принцип роботи механізму хаба-оказалося цікаво і пізнавально 

В середині гонки в річечці на нас образилася задня лебєда, але тим же молоточком ми її уговорили)правда через два спуски/підйоми на точку вона взагалі відказалася працювати(

Потім десь о 3 ранку на піщаному підйомі на виході з точки "відремонтований" хаб розсипався... Велике подяка Андію "Дрону" що поділився заглушкою і ми змогли змагатися далі на повному приводі.
Але наша радість була недовгою-на 229 точці при виході задом з точки обривається ліва передня полуось (була 4 година ранку, моросів дощик...) Всі спроби розвернути УАЗік передньою лебідкою і хайджеком закінчилися невдачою... Назад виїхати не получилося, тому залишалося рухатися тільки вперед, а там вода.... Штурмувати брод на передній лебідці і на "недоприводі" в темну пору доби було "сцикотно". І щоб в ітогє не спати в машині посеред канави в воді, було прийнято рішення ждати світанку, а тоді вирішувати чи в брод, чи евакуація.
О 6 ранку ми подумали(!), гарно роздивилися місцевість, ще раз протоптали брод-канаву, дістали всі троси, удлєнітєлі, шакли, блок
і почали операцію "спасєнія, або капЄц". Через пів годинки Цапик був уже на волі). Правда він трошки пчихав, кашляв, кидався чорним димом...генератор намок і погано працював, передня лєбідка крихтіла і скрипіла, але ПРАЦЮВАЛА)
Нам залишалося взяти три точки свого класу коло лагеря, але на задньому мосту їхати на 202,203 не ризикнули, взяли лише 201.
Вот так "підбитий, але незломлений" (точніше недоломлений) Цапик доїхав до фініша і даже потрапив на "тумбочку" на 3 місце ТР-2 
Пічально що трошки мало учасників було в Тр2....
Але незважаючи на всі поломки враження від гонки лише позитивні! Велике дякую всім хто зупинявся і пропонував допомогу. Ще раз дякуємо Андрію "Дрону", що виручив.
Фоток багато немає, бо особо небуло коли фоткати
Більшість фото і фото взяття точок можна подивитися тут https://photos.googl...f0RRYP1vkucbGcL
Message edited by MishkaWin: 19 April 2016 - 00:49