Отговорите меня от ПАТРИОТА
Author
Khmel
, 24 Jul 2007 21:47
Replies in topic: 209
#106
OFFLINE
Posted 27 July 2007 - 20:45
Я так не вважаю.Я вот что скажу. Если клиет созрел на патриот , то его хер переубедишь ( к большому сожалению) .
Просто ви переконуєте погано. Наводите мало конструктивних аргументів та пояснень. Пояснюєте на "говнє" та "шлюхах", а потім бурхливо радієте, яке переконливе обгрунтування вийшло.
#111
OFFLINE
Posted 28 July 2007 - 12:15
Olexa
Про шлюх - это метафора, классива разъяснительного процесса в его наипопулярнейшей форме.
Забыл дописать.... так вот, на эту сдачу можно добренько пометамарфозить....И еще 500 баксов сдача будет....
#114
OFFLINE
Posted 28 July 2007 - 22:20
Але це не може переконати людину. Перехід до метафор найчастіше свідчить про те, що усі конструктивні аргументи вже вичерпано. Щоб метаформа мала доказову силу, має бути доведено її тотожність з об'єктом обговорення, а в даному випадку це неможливо.Olexa
не не будем же мы сидеть графики рисовать... Про шлюх - это метафора, классива разъяснительного процесса в его наипопулярнейшей форме.
Хоча це й демонструє, що є люди, які переконані в такій позиції, хоч і не можуть пояснити, чому. Але в даному випадку це не відіграє вирішального значення, оскільки є інші форуми, на яких із не меншою впевненістю висловлюються альтернативні точки зору (підозрюю, що в тому числі й у варіантах "Шнива vs. Патріот" та "Шнива vs. стара японка").
Найголовніше, повідомлення "роби так, а так не роби" та метафори дають відповідь на питання "що". Але не дають відповіді на питання "чому".
Люди бувають різні. Вони можуть мати різні погляди. Різні оцінки. Різні переконання. Є люди, для яких придбання іноземного позашляховика є визнанням нікчемности та неспроможности народу, з яким вони себе ідентифікують (нагадаю, що за даними перепису населення України у 2001 році 17.3% опитаних назвалися росіянами). Можуть бути люди, для яких придбання іноземного авто є засобом послаблення самоідентифікації з народом, який вони вважають нікчемним та неспроможним. Є й люди (найбільш практичні), для яких сама така постановка питання вважається фантастично безглуздою (сподіваюсь, усі дочитали до цього місця, перш ніж випускати пару? ;) ). Але люди, для яких цей аспект має вагу, є.С "советским" чем бы то ни было в патриотизм играть давно неинтересно. Особенно если уже когдато сыграл :lol:
Мені здається, що щоб дати людині відповідь, треба зрозуміти, значення яких аспектів вона кладе на чаші терезів. Зрозуміти, які значення є для людини невідомими (можливо, у деяких випадках невизначенности вона віддає перевагу очікуванню гіршого). І спробувати пояснити, надати інформацію, якої не вистачає людині.
Наприклад, такий аспект. Купуючи Патріот, людина знає, що вона отримає, і з чим зіткнеться. Вона може піти у салон і подивитись на інтер'єр та екстер'єр, на якість їхнього виконання, і оцінити, наскільки це її влаштовує. Вона може почитати УАЗоводні та Патріотоводні форуми, і довідатись, які несподіванки можуть на неї очікувати, скільки вони можуть коштувати грошей, часу та нервів, і оцінити, наскільки це її влаштовує. Добре, що статистики вже чимало. Розглядаючи придбання старої японки, людина не знає, з чим вона зіткнеться. Їй доведеться провести дослідження, які моделі доступні у межах її бюджету, і оцінити їхні технічні та естетичні параметри (естетичні на власний смак), та вік цих моделей. Їй буде потрібна інформація, які вузли у цих моделях мають тенденцію до виходу з ладу, за якого віку та стану машини, і скільки це коштує, знову ж таки, грошей, часу та нервів. У випадку кожного конкретного екземпляру їй доведеться оцінити стан саме цього екземпляру, для чого їй доведеться звертатись до спеціаліста. В неї може не бути знайомого спеціаліста. В неї може не бути спеціаліста, оцінці якого вона довіряє, як з точки зору його професійности, так і з точки зору його не зацікавлености, особливо враховуючи те, що майстри по позашляховиках, як правило, знайомі з власниками старих позашляховиків, і майстер може виявитись "більш знайомий" продавцеві. Крім того, вона може не знати, які можливі проблеми неможливо передбачити навіть спеціалістові (якщо такі є).
Це приклад аспекту, у якому людині можна чимсь допомогти. Наприклад, якщо ви в курсі, написати, які машини варто шукати у межах цього бюджету, і в які місця їх дивитись. Поділитись просто інформацією для статистики вигляду "я придбав модель *** виробника *** *** року випуску з пробігом *** за $***, з моментку придбання та за *** років експлуатації мав проблеми з ***, *** та ***, які вилилися у ***, *** та *** грошей, часу та нервів". Можна порадити людині, до кого звернутись по оцінку конкретного екземпляру машини, або запропонувати свою допомогу.
Але є й аспекти (один можливий з яких згадувався вище), які треба просто розуміти, і не варто, або неможливо змінювати. В людей може бути різний смак. Наприклад, 70-ті Крузери комусь можуть бути до вподоби, а комусь вони здаються потворними. В людей, як вже було сказано, можуть бути свої переконання (якщо хочете, "мухи в голові"), наприклад, людина може надавати суттєвого значення модному зараз поняттю "статусу", яке вона може розуміти і як придбання виключно нової машини з салону, і як придбання виключно машини престижної марки, якою старою вона б не була. Чи треба перевпевнювати людину, яка надає великого значення такому аспектові? На мою думку, в такому випадку можна хіба що вказати, за яку ціну вона це отримає (тобто, на різницю в інших аспектах). Що стосується аспектів, які неможливло змінювати, то це, наприклад, наявність гаражу, бажання та спроможність займатись як самостійним ремонтом або "підняттям з попелу" якоїсь машини-легенди. Це аспект, який впливає на вартість вирішення проблем, і на те, наскільки це буде для людини складно. Тут просто можна звернути увагу людини на те, у що їй виливатимуться можливі проблеми за наявности, чи за відтусности цього.
Як на мене, то це була б конструктивна допомога.
#115
OFFLINE
#117
OFFLINE
Posted 29 July 2007 - 10:14
У меня первой собственной машиной была "Волга". 1972 года выпуска. Понятно, что достаточно старенькая, и понятно, что периодически она ломалась. Так вот, самое яркое впечатление от 4-летней эксплуатации: снимаешь деталь, которая там с завода и которой почти 30 лет, едешь, покупаешь такую же, но оказывается, что она "немного" не такая же: работает неделю, две или три, потом опять под замену... В сочетании с подходом к комфорту (а это ведь единственная советская легковушка, где хотя бы нормально сидеть можно исходя из размеров салона!) - лишний раз убедился, что оно того не стОит. Теперь у меня советской машины не будет никогда, разве что захочу для души взять что-то вроде ЗИМа. Потому что если вся машина собрана, как те комплектующие для "Волги" (а на пост-советском предприятии другого быть не может) - то ну его...
#118
Гость_CAT_*
Posted 29 July 2007 - 23:51
Всем привет!
Очень познавательно было почитать.
У меня УАЗ уже 7 лет и сделал я его сам как конструктор. Только коробку делали на СТО. Так вот что я вам скажу: в нем постоянно нужно что-то делать. Каждый месяц. Иногда каждую неделю. И самое обидное - очень тяжело купить оригинальные запчасти. Например, оригинальные качественные рулевые наконечники этой зимой я искал 2 дня по всем магазинам и по 3 рынкам. Нашел только на Лоске (Харьков). В июне один уже пришлось менять. И так со многим. Я не думаю, что качество деталей на Патриот отличается от тех, что делают для Хантера. Так что купив Патриот ты получишь тот же УАЗик, только в смокинге. Решай сам.
P.S. Мне очень нравятся УАЗики. Очень хорошая машина для трофи-рейда на 24 часа. Но не на каждый день.
Очень познавательно было почитать.
У меня УАЗ уже 7 лет и сделал я его сам как конструктор. Только коробку делали на СТО. Так вот что я вам скажу: в нем постоянно нужно что-то делать. Каждый месяц. Иногда каждую неделю. И самое обидное - очень тяжело купить оригинальные запчасти. Например, оригинальные качественные рулевые наконечники этой зимой я искал 2 дня по всем магазинам и по 3 рынкам. Нашел только на Лоске (Харьков). В июне один уже пришлось менять. И так со многим. Я не думаю, что качество деталей на Патриот отличается от тех, что делают для Хантера. Так что купив Патриот ты получишь тот же УАЗик, только в смокинге. Решай сам.
P.S. Мне очень нравятся УАЗики. Очень хорошая машина для трофи-рейда на 24 часа. Но не на каждый день.
Number of users reading this topic: 1
0 users, 1 guests, 0 hidden users












