Катлета по Ужгородски
Автор
Японец
, 31 Jan 2014 20:02
Повідомлень у темі: 146
#144
Відправлено 14 February 2015 - 14:34
А мне понравилось про пространственную раму и 20-30 кг :)
Существует автомобиль Mitsubishi Pajero Evalution, так вот в нем все уже так как тут на картинке
только с японского завода, а еще и подвеска алюминиевая.
Всвоё время мой друг купил 2 митсика Evolution.. там правда всё есть.. полностью независимая, алюминиевые рычаги, усиленная подвеска, бенз.двс. 280Л.С.
Ну и Конец Истории тех EVO: Купил и установил Унимоговские мосты..
Повідомлення відредагував Crawler: 14 February 2015 - 14:34
#145
Відправлено 14 February 2015 - 15:00
Короткі ходи підвіски підходять для раллі-рейдів. А для трофі якраз артикуляція підвіски має бути максимальною. Навіть, якщо встановити міжколісні блокіровки, в автомобіля буде вагомий мінус - схильність до перевертання. Плюс при мінімальній колісній базі. Але якщо є можливості, то чому б не поексперементувати? Випробування мають показати плюси і мінуси.
Кількість користувачів, які читають цю тему: 1
0 користувачів, 1 гостей, 0 прихованих користувачів











