Катлета по Ужгородски - Сторінка 8 - Бортовой Дневник - OffRoadMaster.com - стиль жизни 4х4!

Перейти до вмісту


Фотографія

Катлета по Ужгородски


  • Авторизуйтесь для відповіді в темі
Повідомлень у темі: 146

#141 tercuk

tercuk

    Юнкер

  • ORM
  • Pip
  • Реєстрація: 29 Dec 2005
  • 352 повідомлень
  • Авто: Тойоты
  • Имя:Леня
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев, Печерск

Відправлено 06 February 2015 - 16:22

Ну чегож, можно делать независимую подвеску на длинных тюнинговых рычагах с спец стойками, как у американцев рейдовые машины. Но тогда бюджет будет оочень немалый..

#142 Японец

Японец

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 14 Dec 2013
  • 507 повідомлень
  • Авто: Mitsubishi Pajero 4
  • Имя:Владислав
  • Пол:Мужчина
  • Город:Ужгород

Відправлено 14 February 2015 - 12:37

Сварили и установили кузов на укороченую раму

Прикріплені файли

  • Прикріплений файл  image.jpg   65.05К   82 Кількість завантажень:
  • Прикріплений файл  image.jpg   64.06К   89 Кількість завантажень:
  • Прикріплений файл  image.jpg   64.34К   74 Кількість завантажень:

Повідомлення відредагував Японец: 14 February 2015 - 12:38


#143 Рома с Молдованки

Рома с Молдованки

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 25 Jan 2008
  • 100 повідомлень
  • Авто: Тр3
  • Имя:Роман
  • Пол:Мужчина
  • Город:Одесса

Відправлено 14 February 2015 - 14:25

А мне понравилось про пространственную раму и 20-30 кг :)
Существует автомобиль Mitsubishi Pajero Evalution, так вот в нем все уже так как тут на картинке
только с японского завода, а еще и подвеска алюминиевая.

#144 Crawler

Crawler

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Реєстрація: 27 Feb 2008
  • 1449 повідомлень
  • Авто: Моноцикл
  • Имя:Зураб
  • Пол:Мужчина
  • Город:Чернівці

Відправлено 14 February 2015 - 14:34

А мне понравилось про пространственную раму и 20-30 кг :)
Существует автомобиль Mitsubishi Pajero Evalution, так вот в нем все уже так как тут на картинке
только с японского завода, а еще и подвеска алюминиевая.


Всвоё время мой друг купил 2 митсика Evolution.. там правда всё есть.. полностью независимая, алюминиевые рычаги, усиленная подвеска, бенз.двс. 280Л.С.

Ну и Конец Истории тех EVO: Купил и установил Унимоговские мосты.. :179: :175:

Повідомлення відредагував Crawler: 14 February 2015 - 14:34


#145 Romi

Romi

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 26 May 2008
  • 224 повідомлень
  • Авто: niva
  • Имя:Roman
  • Пол:Мужчина
  • Город:Закарпатье

Відправлено 14 February 2015 - 15:00

Короткі ходи підвіски підходять для раллі-рейдів. А для трофі якраз артикуляція підвіски має бути максимальною. Навіть, якщо встановити міжколісні блокіровки, в автомобіля буде вагомий мінус - схильність до перевертання. Плюс при мінімальній колісній базі. Але якщо є можливості, то чому б не поексперементувати? Випробування мають показати плюси і мінуси.

#146 Японец

Японец

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 14 Dec 2013
  • 507 повідомлень
  • Авто: Mitsubishi Pajero 4
  • Имя:Владислав
  • Пол:Мужчина
  • Город:Ужгород

Відправлено 14 February 2015 - 15:25

Появились лишние детали...

Прикріплені файли

  • Прикріплений файл  image.jpg   65.14К   56 Кількість завантажень:
  • Прикріплений файл  image.jpg   68.04К   55 Кількість завантажень:


#147 Khimik

Khimik

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 13 Apr 2011
  • 477 повідомлень
  • Авто: Y60, 61
  • Имя:Роман
  • Пол:Мужчина
  • Город:Львів

Відправлено 14 February 2015 - 19:35

Перше фото треба перенести в тему про різку арок :330:




Кількість користувачів, які читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 прихованих користувачів


© 2004 - 2025 Offroadmaster ®
create & support by PAVLOFF & VOIN