Параболлические Рессоры
Автор
Odissey
, 16 Feb 2008 03:49
Сообщений в теме: 62
#4 ВНЕ САЙТА
Отправлено 16 February 2008 - 14:58
Цены :oh: boom: просто пипец какойто, мягко говоря для космонавтов. Почти 900 евро за 4 ресоры для Самурая!!! За 940 эвро от Калмини кит заказал 3.5 лифт + аморт на рулевое + торм шланги + доставка туда же.
А что в них такого кроме меньшелистовости? И где там параболичность?
А что в них такого кроме меньшелистовости? И где там параболичность?
#6 ВНЕ САЙТА
Отправлено 16 February 2008 - 17:45
я уже с полгода этот вопрос изучал.....цены заоблочные, а вот доставить их сюда - еще заоблачней станет!!!
Даже мысль пробегала - может прокатиться в Голландию и там поставить?
пока после изучения вопроса вернулся к мысли о нормальных ОлдМане, все ж дешевле и комфорта достаточно...
Даже мысль пробегала - может прокатиться в Голландию и там поставить?
пока после изучения вопроса вернулся к мысли о нормальных ОлдМане, все ж дешевле и комфорта достаточно...
#7 ВНЕ САЙТА
Отправлено 16 February 2008 - 17:49
вот еще немного ссылок
http://www.eastcoast...Parabolics.html
http://elo-sa.pt/uk_qsomos.asp
http://forum.ih8mud....ic-springs.html
http://www.eastcoast...Parabolics.html
http://elo-sa.pt/uk_qsomos.asp
http://forum.ih8mud....ic-springs.html
#8 ВНЕ САЙТА
Отправлено 27 February 2008 - 00:14
Параболлические рессоры Rocky Mountain для Land Rover:
Сайт производителя: http://www.parabolicsprings.com/
Сайт производителя: http://www.parabolicsprings.com/
#9 ВНЕ САЙТА
Отправлено 27 February 2008 - 01:24
При езде по болотистой местности, или как напримерОРМ-АМИГО-РЕЙД когда в перемешку глинозем-лужи с песком-трамплины и.т.д., в промежутками между листами рессоры какашки не застриют ведь тогда меняется ее диапозон работы.
Сообщение отредактировал Odissey: 27 February 2008 - 12:26
безграмотность автора
#10 ВНЕ САЙТА
Отправлено 27 February 2008 - 14:36
в них немає нічого особливого... взагалі... ну крім назви...маркетинговий хід 8))
А от 1/4 elliptic http://www.rocky-roa...ia/rearsusp.jpg - це те, на що варто звертати увагу 8))))
А от 1/4 elliptic http://www.rocky-roa...ia/rearsusp.jpg - це те, на що варто звертати увагу 8))))
#14 ВНЕ САЙТА
Отправлено 29 February 2008 - 14:03
В 1/2 параболічних ресорах - немає жодного ефекту відносно класичних овальних ресор - просто вони завідомо просажені і можуть трошки довше порслужити (теорія) - реально - це лише маркетинг!
А 1/4 еліпса - це ресори, які мають одне кріплення до рами і одне - до моста...
Їхні недоліки
- в 1/2 ресорах - половина ресори виступає за межі габаритів артикуляції колеса - зменшуються кути в'їзду та виїзду... В мене на самураї саме так - крайня точка дотику до кузова спереді та ззаді - вухо ресори і з цим я буду боротись... Наявність шаклів 8(((((серьги) - це недолік, бо ускладнена констркуція.
- в 1/4 ресорах - обов'язкова наявність додаткової тяги класу Панара - конструктивно міст легше загубити без неї 8((
Їхні переваги -
- в 1/2 ресорах - при лопнутому корінному можна спробувати доїхати... Більш авантажопід'ємність
- в 1/4 ресорах - артикуляція по суті необмежена, більше комфорту, швидша реакція(на рівні жорстких пружин), бо менше тертя. Відсутність серьг! Відповідно надійніший конструктив... І головне - крайня точка артикуляції - колесо... Як його не крути....
- в 1/4 ресорах - менше сайлентблоків рівно вдвічі.. Хоча можливій варіант, коли не потрібна велика артикуляція - взагалі без сайлетів
Пішов малювати Конструкцію...
Загалом 1/4 ресори дозволяє при грамотному підході замінити пружинну підвіску, або її підсилити, замінивши довгі поздовжні тяги...
Використання рідкісне. В основному на прото.
Хоча може є якісь додаткові підводні камені - не чув... Хай мене поправлять старші
А 1/4 еліпса - це ресори, які мають одне кріплення до рами і одне - до моста...
Їхні недоліки
- в 1/2 ресорах - половина ресори виступає за межі габаритів артикуляції колеса - зменшуються кути в'їзду та виїзду... В мене на самураї саме так - крайня точка дотику до кузова спереді та ззаді - вухо ресори і з цим я буду боротись... Наявність шаклів 8(((((серьги) - це недолік, бо ускладнена констркуція.
- в 1/4 ресорах - обов'язкова наявність додаткової тяги класу Панара - конструктивно міст легше загубити без неї 8((
Їхні переваги -
- в 1/2 ресорах - при лопнутому корінному можна спробувати доїхати... Більш авантажопід'ємність
- в 1/4 ресорах - артикуляція по суті необмежена, більше комфорту, швидша реакція(на рівні жорстких пружин), бо менше тертя. Відсутність серьг! Відповідно надійніший конструктив... І головне - крайня точка артикуляції - колесо... Як його не крути....
- в 1/4 ресорах - менше сайлентблоків рівно вдвічі.. Хоча можливій варіант, коли не потрібна велика артикуляція - взагалі без сайлетів
Пішов малювати Конструкцію...
Загалом 1/4 ресори дозволяє при грамотному підході замінити пружинну підвіску, або її підсилити, замінивши довгі поздовжні тяги...
Використання рідкісне. В основному на прото.
Хоча може є якісь додаткові підводні камені - не чув... Хай мене поправлять старші
#15 ВНЕ САЙТА
Отправлено 29 February 2008 - 14:23
Схематично десь так...
Кількість листів знизу-зверху - справа індивідуально "програмована" - довжина - максимальна до моста.. загалом "корінних" листа може бути 1 і більше... Але тоді з одного боку має бути каблучкова серьга, яка дозволяє жорстке тертя( у випадку згинання всіх листів внутрішня ресора буде скорочуватись, і при жорсткому кріпленні - можлива поломка).
Кількість листів знизу-зверху - справа індивідуально "програмована" - довжина - максимальна до моста.. загалом "корінних" листа може бути 1 і більше... Але тоді з одного боку має бути каблучкова серьга, яка дозволяє жорстке тертя( у випадку згинання всіх листів внутрішня ресора буде скорочуватись, і при жорсткому кріпленні - можлива поломка).
#17 ВНЕ САЙТА
Отправлено 29 February 2008 - 23:08
Podarok:
Сдается мне, Андрей, что несколько иная конструкция подвески получается. Помнишь была тема с электрорегулируемыми стойками? Вроде тоже подвеска, только при чем тут рессоры? Так и здесь: вроде рессоры, только при чем тут "параболлические"?
А пока вот прайс на англиские параболлические рессоры для разных джипов: http://www.gmesprings.co.uk/prices.htm
Сдается мне, Андрей, что несколько иная конструкция подвески получается. Помнишь была тема с электрорегулируемыми стойками? Вроде тоже подвеска, только при чем тут рессоры? Так и здесь: вроде рессоры, только при чем тут "параболлические"?
А пока вот прайс на англиские параболлические рессоры для разных джипов: http://www.gmesprings.co.uk/prices.htm
#18 ВНЕ САЙТА
Отправлено 01 March 2008 - 08:09
я дуже перепрошую, але я е зовсім розумію, точніше, зовсім не розумію, ЧИМ параболічні ресори відрізняються від "звичайних" овальних. справа в тім, що парабола і "овал" - криві другого порядку. тому, конструктивна жорсткість у них буде майже однакова. якще не погратися с деякими параметрами. але ніякого відношення вони не мають до геометрії я такої.В 1/2 параболічних ресорах - немає жодного ефекту відносно класичних овальних ресор - просто вони завідомо просажені і можуть трошки довше порслужити (теорія) - реально - це лише маркетинг!
різниця може бути тільки в геометрії вузлів навіски ресори. теоретично, у параболи та овала будуть дещо різні кути підходу до ортагональних поверхонь. в даному випадку - до рами. але... невже це так важливо?
Количество пользователей, читающих эту тему: 0
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых пользователей