Тут я трошки некоректно написав... Починати тормозити варто із двигуном разом, але якщо кинути повністю газ - важкий та великий двигун максимально ефективно буде намагатись зірвати колеса затормозивши їх... Тому я завжди натискаю на тормоз, а при підвищенні необхідності гальмувати - вимикаю зчеплення і або зчепленням або(і) тормозом переривчасто зупиняю автомобіль.Андрей - поддерживаю, но не абсолютно. Я бы сказал, что зимой лучше тормозить без выжима сцепления, особенно на внедорожнике с его массой. А то, отключив мотор от колес, можно столько напартачить пока будешь имитировать работу АБС...
Ти врахуй, що тут багато їздить на дизелях, а вони тормозять колеса не гірше різкого натискання на педаль гальм...
І взагалі - тут головне тренування... Я завжди після гаража по прямій зриваю колеса прокачуючи тормоз апісля стоянки, пробую повиляти задницею, перевіряючи зчеплення з дорогою. аналогічно після довгого заїзду тестую тормоза... Це зима.. І може статись всяке... літом то і на одному колесі можна загальмувати.. а зимою треба мати парну кількість роботоздатних коліс... і бажано на різних сторонах автомобіля...