Я так зрозумів , що треба "исключить" підсос повітря в головці. Особисто я б зняв з латунних трубок під капотом і закольцував патрубки пічки .Там де патрубки пічок сходяться - є розвоздушка- це раз. З"єднав між собою вхідний і вихідний патрубки радіатора , минуючи сам радіатор , пробку , розширювальний бачок. Друга розвоздушка - зразу після термостата - це два. Просто залишив би систему охолодження тільки на моторі - і все.Залив би тосол в отвір розвоздушки після термостата при відкритій розвоздушці там де патрубки пічок. Все, система охолодження двигуна заповнена і розвоздушена. Завів , прогрів , відкрив одну з розвоздушок , пішло повітря , ще раз долив ,закрутив , завів , заглушив. І так кілька разів, Якщо постійно виходить повітря - тоді хрєново. справа в двигуні. Якщо ні - справа в термостаті або ще десь в системі. Це особисто моя думка......... Вам вирішувати , як з цим боротись. Це все можна перевірити , як з відкритим , так і з закритим термостатом. Якщо є підсос повітря - то він себе покаже. А на рахунок того чи повело , чи не повело- так це покаже тільки індикатор на станку. Я вважаю - зняв головку - бажано відвезти на шліфовку, але нормальну . Де перевірять під тиском канали , обкатають площину головки , при необхідності шліфануть.