Розточка оворів в вилках кардана під хрестовину більшого діаметра
Забув додати, що хрестовини будуть ставитись Патрульовські 27х72
Отправлено 26 May 2017 - 14:58
Есть такой мобиль - duster.
На неком предприятии есть таких мобилей несколько десятков, полноприводных. Крестовины в нем вальцованы, а кардан стоит почти 10т грн.
Кардан у него под крестовину на 19мм. Таких крестовин нет в продаже по нормальным производителям...
Мы более десятка карданов переделывали на крестовину 20мм. Разворачивали на некой конторе, которая в определенный день перестала работать.
Искали другую...
Девочка-менеджер обзвонила 24 предприятия (предоставляющих подобные услуги) Киева и области и НИГДЕ не смогли это сделать!
ВЕЛКАМтузекэпиталофюкреин.
Отправлено 26 May 2017 - 16:57
Есть такой мобиль - duster.
На неком предприятии есть таких мобилей несколько десятков, полноприводных. Крестовины в нем вальцованы, а кардан стоит почти 10т грн.
Кардан у него под крестовину на 19мм. Таких крестовин нет в продаже по нормальным производителям...
Мы более десятка карданов переделывали на крестовину 20мм. Разворачивали на некой конторе, которая в определенный день перестала работать.
Искали другую...
Девочка-менеджер обзвонила 24 предприятия (предоставляющих подобные услуги) Киева и области и НИГДЕ не смогли это сделать!
ВЕЛКАМтузекэпиталофюкреин.
Отправлено 04 July 2017 - 15:15
Привіт, виникла необхідність викинути з авто вакуумний насос. АЛЕ!!!!!!!!!! Блокіровка заднього діфа приводиться в дію вакуумним актюатором. Треба вакуумний привід замінити на якись інший: механічний ( трос), електричний ( соленоїд). Або ще якись........... Ще не придумав. Механічний не дуже подобається- дуже велика відстань від водія до заднього моста. Соденоїд добре, але він гріється при при тривалому включенні. Є ідеї???????????? А може хтось вже колхозив таке?
Отправлено 04 July 2017 - 19:52
Здорова, Володя. Є кілька причин:Привет Славик. Считаю, что колхоз, будет менее надежен ниссановской схемы. Почему возникла необходимость выкинуть вакуумный насос?
Отправлено 04 July 2017 - 20:06
Отправлено 04 July 2017 - 20:36
Блін, пишу на планшеті, пальці великі:) ,букви маленькі.... Окрім того, актюатор являється проблемною деталлю на мості і недешевою запчастиною.
Стосовно надійності,...... До штатного актюатора підведено два шланги, два дрота ( на лампочку на панелі), під капотом два клапана і під торпедо ще дроти.
Якщо мені вдасться вколхозити управління вилкою в мості з меншою кількістю елементів- думаю, надійність не зменшиться.
Давай выкладывай переделки. Многим будет интересно. Тебе зачет авансом, что взялся за эту тему!!!
Отправлено 04 July 2017 - 20:52
Отправлено 05 July 2017 - 06:29
На паджеро2 блок заднего моста приводится в действие отдельным вакуумным насосом. Может есть смысл взять с разборки весь узел? Там насос и электроклапан для сброса.
Отправлено 05 July 2017 - 07:23
А що там крутить насос? Якого типу насос? Як змащується насос? Паджеріки ще не крутив- не знайомий з конструкцією.
Электро насос (вроде вакуумный), создает разрежение в приводе, привод в мосту.
Смазка заложена на заводе, рассчитана на весь срок службы.
На схеме деталь 34042, каталожный номер мицубиси = МВ664381.
Деталь по схеме 82668 = блок управления, каталожный номер мицубиси = МВ886521
Отправлено 24 July 2017 - 13:09
Привіт, і знову 60ка. Постійна проблема переднього моста- тече масло попри сальник полуосі. Багато читав, багато бачив "ремонтів". Люди міняють сальніки, змінюють посадку сальників відносно виробленого місця на полуосі, Дехто умудряється навіть зменшити пружину сальника в діаметрі. Це допомагає, ненадовго, або зовсім не допомагає. Оскільки шийка полуосімає виробітку- оце і є основна проблема......
Отправлено 24 July 2017 - 16:40
2. Не влаштовує продуктивність самого вакуумного насоса при роботі гальм.
Вітаю! Не думав про зменшення в діаметрі шківа? Продуктивність виросте
Здарова, думав. Можна і так..............Але вже націлився на гідроблок .Крім того, коли двигун заглушений ( або заглох.......) вакуумних ресіверів стає на два-три качка педалі гальм, що не єсть гуд в горах. Ручнік- це добре, але його ще треба встигнути вчасно дьорнути. Гідроблок працює від 12 вольт, і йому пофігу, працює двигун чи ні.
Великий мінус Патрульовької системи в тому, що вал генератора крутить і вакумний насос. І в даному випадку, на більш потужний генератор не поміняєш. А зменшення шківа генератора не додасть йому Ампер :)
Далі, практично вся система змазки двигуна знаходиться в самому двигуні. Щоб пошкодити систему змазки, треба щось розбити, розламати на моторі. АЛЕ є два гумових патрубка, які йдуть до вакуумного насоса і по яких циркулює масло для змазки того ж таки насоса. А це вже не єсть гуд. І не дай Бог в самий непідходячий момент гума трісне- ................................
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых пользователей