Кубик после 2001. Стоит ли? Или не всё так страшно. - Сторінка 3 - Муки выбора Автомобиля.... - OffRoadMaster.com - стиль жизни 4х4!

Перейти до вмісту


Фотографія

Кубик после 2001. Стоит ли? Или не всё так страшно.


  • Авторизуйтесь для відповіді в темі
Повідомлень у темі: 51

#41 Crawler

Crawler

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Реєстрація: 27 Feb 2008
  • 1449 повідомлень
  • Авто: Моноцикл
  • Имя:Зураб
  • Пол:Мужчина
  • Город:Чернівці

Відправлено 06 June 2016 - 22:17

На Березняках МБ клуб хазяина зовут Дмирий, на фото сам Дмитрий и его Патрол с козырьком.

А зачем у него Патрол??



#42 Wins

Wins

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 29 May 2012
  • 127 повідомлень
  • Авто: TLC
  • Имя:Степан
  • Пол:Мужчина
  • Город:Хуст

Відправлено 06 June 2016 - 22:36

Можно по подробней. Вы брали авто на стандартной подвеске и потом установили пружины ORC и аморты б-штейн??? и ощутили больший комфорт подвески?? и какие диски на вашем авто???
 Я почему спрашиваю,все что хочу так это добавить плавности хода.



Автомобіль з підвіскою фірми ORC пружини і аморти більштейн я купив готову! До цього був кубик на стандартній, був фірми aironman, Був фірми Trailmaster, був з пружинами стандарт і амортами більштейн ( без регулювання жорсткості) ! З цього всього і зробив висновок! В мене всі кубики трьохдверні і зроблені під оффроад! Радіус дисків 15-16! На відео яке я тут виставив видно трошки цю підвіску!

#43 imperator

imperator

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Реєстрація: 04 Apr 2012
  • 2547 повідомлень
  • Авто: лисапет с коляской
  • Имя:Митька
  • Пол:Мужчина
  • Город:ДНЕПРОПЕТРОВСК

Відправлено 06 June 2016 - 23:52

А зачем у него Патрол??

Он не ломается.


  • BOX4x4 і MadCactus це подобається

#44 Chamtak

Chamtak

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 15 Jan 2008
  • 339 повідомлень
  • Авто: Forester, FJ
  • Имя:Cамуель
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Відправлено 07 June 2016 - 07:44

:175:Прикріплений файл  post-37998-0-06848400-1465242752.jpg   68.76К   0 Кількість завантажень:

А зачем у него Патрол??

Фото с Патролом хорошая реклама мерседес клубу

Повідомлення відредагував Chamtak: 07 June 2016 - 07:45


#45 лимузинщик

лимузинщик

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Реєстрація: 04 Jan 2013
  • 1539 повідомлень
  • Авто: ПАТЛАНДЕР Y60 и ЛАПОКРУЗЕР 80
  • Имя:Саша
  • Пол:Мужчина
  • Город:житомир

Відправлено 07 June 2016 - 09:26

Можно по подробней. Вы брали авто на стандартной подвеске и потом установили пружины ORC и аморты б-штейн??? и ощутили больший комфорт подвески?? и какие диски на вашем авто???
 Я почему спрашиваю,все что хочу так это добавить плавности хода.



Автомобіль з підвіскою фірми ORC пружини і аморти більштейн я купив готову! До цього був кубик на стандартній, був фірми aironman, Був фірми Trailmaster, був з пружинами стандарт і амортами більштейн ( без регулювання жорсткості) ! З цього всього і зробив висновок! В мене всі кубики трьохдверні і зроблені під оффроад! Радіус дисків 15-16! На відео яке я тут виставив видно трошки цю підвіску!

как думаешь для гражданцкого кубика эта подвеска добавит комфорт???



#46 DarkShamann

DarkShamann

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Реєстрація: 05 May 2013
  • 1235 повідомлень
  • Авто: G500 w463; M109R; CBR F4i
  • Имя:Cтас
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Відправлено 07 June 2016 - 12:39

Саш, на форуме "клаборга" там есть БЖ пары машин. В одной из них тип расписывал, что каждого Куба надо делать под себя. Вроде и расписывал, как делал мягче, - полазь, поищи, мож и на типа выйдешь...

#47 mara

mara

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 12 Nov 2005
  • 986 повідомлень
  • Авто: Prado, Venza
  • Имя:Леня
  • Пол:Мужчина
  • Город:КИЕВ

Відправлено 07 June 2016 - 14:55

Саш, на форуме "клаборга" там есть БЖ пары машин. В одной из них тип расписывал, что каждого Куба надо делать под себя. Вроде и расписывал, как делал мягче, - полазь, поищи, мож и на типа выйдешь...


Так методы построения джипов под разные форматы везде одинаковые, не пойму что у Мерсов что то особенно-волшебное.

#48 Serzh

Serzh

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 26 Jul 2010
  • 318 повідомлень
  • Авто: НИВА и недопривод
  • Имя:Сергей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киефф

Відправлено 07 June 2016 - 16:26

Так методы построения джипов под разные форматы везде одинаковые, не пойму что у Мерсов что то особенно-волшебное.

+- да

но внешность и внутрянка, бас- индивидуально )



#49 mara

mara

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 12 Nov 2005
  • 986 повідомлень
  • Авто: Prado, Venza
  • Имя:Леня
  • Пол:Мужчина
  • Город:КИЕВ

Відправлено 07 June 2016 - 20:38

+- да
но внешность и внутрянка, бас- индивидуально )

Так в любом авто внешность и внутрянка - индивидуально.
  • Алекс це подобається

#50 Wins

Wins

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 29 May 2012
  • 127 повідомлень
  • Авто: TLC
  • Имя:Степан
  • Пол:Мужчина
  • Город:Хуст

Відправлено 07 June 2016 - 21:28

как думаешь для гражданцкого кубика эта подвеска добавит комфорт???


Я думаю, що так! Там досить цікаво працюють амортизатори які мають 8 положень регулювання і їх можна підкручувати самому в ручну! Я їздив завжди на 1-шому положенні, авто було досить мягке і в одночас дуже гарно тримало дорогу! На короткому кубику 85-го року я впевнено і комфортно їхав 140км при тому що ця підвіска думаю більше + 2 дюйми від стандартної!

#51 DarkShamann

DarkShamann

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Реєстрація: 05 May 2013
  • 1235 повідомлень
  • Авто: G500 w463; M109R; CBR F4i
  • Имя:Cтас
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Відправлено 07 June 2016 - 21:39

Так методы построения джипов под разные форматы везде одинаковые, не пойму что у Мерсов что то особенно-волшебное.


Я не уделил нюансам должного внимания, т.к. мне это элементарно не нужно. Посему и сделал сноску туда, учитывая предметный вопрос. Чел ставил "N" запчасти и получил "N" ощущения. Думаю, лишним не будет. Мы то тут тоже бодаемся про OME, Ironman и т.д. ;)

#52 Wins

Wins

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 29 May 2012
  • 127 повідомлень
  • Авто: TLC
  • Имя:Степан
  • Пол:Мужчина
  • Город:Хуст

Відправлено 07 June 2016 - 21:57

Різниця є, коли авто залітає в яму і ти відчуваєш- це по поведіці авто і на собі, і коли ти пролітаєш по тій трасі, бачиш велику кількість ям різного ступеню і не позумієш, як авто може їх так проглатувати і бути добре керованою!




Кількість користувачів, які читають цю тему: 2

0 користувачів, 2 гостей, 0 прихованих користувачів


© 2004 - 2025 Offroadmaster ®
create & support by PAVLOFF & VOIN