Як на мене, то в 100 з пневмопідвіскою в порівнянні з пружинною, керованість краща, більш "легкова" і "перевертишів" з пневмою не було. А для 100 з пружинами перевертання на швидкості в повороті, в часи їх найбільшої популярності, була досить розповсюдженою річчю. Різниця відчутна при повній загрузці авто і при проходженні серпантинів. Режим Lo - в основному посадка-висадка пасажирів. Режим Hi - вимагав постійного очікування, поки система накачає (піднімиться). Пневма не замінить ліфта, але якщо порівнювати, 100 з і без пневми, то я за пневму і відповідно регулованість амортів, хоча я також використовував лише 2 крайніх положення.
По комфорту 100, навіть пружинна, виграє у Патрола, проте за різницю в ціні можна докупити, при бажанні, залізні бампера, зробити ліфт підвіски і ще деякі дівайси.
Патрол треба спробувати в місті (невеликі ями, шви, "гармошка", великі ями)))), траса, (на "бездорі" він точно не розчарує) і якщо водіння і комфорт не буде " в напряг", то можна спокійно підшуковувати...
Я, беручи 61, як другий автомобіль у сімю, тепер готовий катати його як основний. Привик, підловчився і мене він не напрягає. Хоча, коли пересів з легкової Тойоти Кемрі, то спочатку були нюанси по комфорту, просто давно не їздив на рамних позашляховиках, а з 2 мостами взагалі ніколи)).
Тут треба визначитися, якщо основна експлуатація - місто і інколи на рибалку - лайт режим, то 100 (якщо ціна підходить), а якщо є бажання офроуду, гори і т.д., а воно затягує)), то я за Патрол 61.
Сообщение отредактировал Galicia: 27 May 2015 - 16:44