Как управлять 4х4 на льду
Автор
Vrubel
, 13 Feb 2007 07:57
Сообщений в теме: 30
#21 ВНЕ САЙТА
Отправлено 13 February 2007 - 23:24
Зак, скажи как ты подруливаешь когда тебя крутит? Не несет под 45 градусов, а крутит или болает на 180? На заднем понятно, на пердн. то же , а на полном?
Сколько пробовал каждый раз при одинаковом заносе и разных поворотах руля машина едет ПО РАЗНОМУ и каждый раз - лотерея.
Сколько пробовал каждый раз при одинаковом заносе и разных поворотах руля машина едет ПО РАЗНОМУ и каждый раз - лотерея.
#23 ВНЕ САЙТА
Отправлено 13 February 2007 - 23:42
Госпада. По-моему, для пользы обсуждения нехило указывать на каком полном приводе проводились эксперименты, о которых вы пишите.
Зная конструкцию автомобиля увжаемого Chit'ы, я например, заню что сузуки Джимни имеет классичиский парт-тайм с распределением моменте 50 на 50 перед/зад.
А вот Зак, например, на Паджере, как я понял имеет, возможно, и СуперСелект, т.е. и парт-тайм и фулл-тайм. На каком из них проводились эксперименты?
Кроме того у Зака еще и коробка автомат, что тоже вносит коррективы в поведение машины.
Зная конструкцию автомобиля увжаемого Chit'ы, я например, заню что сузуки Джимни имеет классичиский парт-тайм с распределением моменте 50 на 50 перед/зад.
А вот Зак, например, на Паджере, как я понял имеет, возможно, и СуперСелект, т.е. и парт-тайм и фулл-тайм. На каком из них проводились эксперименты?
Кроме того у Зака еще и коробка автомат, что тоже вносит коррективы в поведение машины.
#29 ВНЕ САЙТА
#31 ВНЕ САЙТА
Отправлено 14 February 2007 - 09:21
Моя нива на БФГ-АТ по своєму веде себе на льоді...
В поворотах стараюсь працювати газом ривками як АБС 8))) Тоді працюють правила і для передньопривідної і для задньопрривідної, а саме - задок зривається в керований занос а передок згідно повернутого руля витягує машину куди я показую
Якщо ж машину заносить - а її заносить, бо в Ниви як відомо підвищена управляємість(при вході в поворот веде себе більше як задньопривідна ніж передньопривідна) - вижимаю зчеплення і рулем наскільки це можливо ловлю напрямок руху. Бували випадки що і розвертало, але після кількох штучних заносів зрозумів, що передніми колесами завжди потрібно тримати напрямок туди, куди рухається автомобіль... Тобто якщо він рухається боком - треба повертати колеса або в бік руху для виїжання із заносу передом(натискаючи на газ), або в протилежний бік(витиснувши зчеплення), тоді машина після закінчення руху буде розвернута на 180 градусів(іноді корисно, коли не встигаєш загальмувати до перешкоди втекти таким маневром)..
В клубі є фільм "Управление автомобилем в екстренных ситуациях" - там дуже класно все промальовано із схемами...
Головне в ситуації коли несе автомобіль не панікувати, а зберігати світлу голову - це важливо!!!... Тоді і занос не таким страшним буде, бо руки і ноги будуть все робити правильно
В поворотах стараюсь працювати газом ривками як АБС 8))) Тоді працюють правила і для передньопривідної і для задньопрривідної, а саме - задок зривається в керований занос а передок згідно повернутого руля витягує машину куди я показую
Якщо ж машину заносить - а її заносить, бо в Ниви як відомо підвищена управляємість(при вході в поворот веде себе більше як задньопривідна ніж передньопривідна) - вижимаю зчеплення і рулем наскільки це можливо ловлю напрямок руху. Бували випадки що і розвертало, але після кількох штучних заносів зрозумів, що передніми колесами завжди потрібно тримати напрямок туди, куди рухається автомобіль... Тобто якщо він рухається боком - треба повертати колеса або в бік руху для виїжання із заносу передом(натискаючи на газ), або в протилежний бік(витиснувши зчеплення), тоді машина після закінчення руху буде розвернута на 180 градусів(іноді корисно, коли не встигаєш загальмувати до перешкоди втекти таким маневром)..
В клубі є фільм "Управление автомобилем в екстренных ситуациях" - там дуже класно все промальовано із схемами...
Головне в ситуації коли несе автомобіль не панікувати, а зберігати світлу голову - це важливо!!!... Тоді і занос не таким страшним буде, бо руки і ноги будуть все робити правильно
Количество пользователей, читающих эту тему: 0
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых пользователей