Будівництво моєї ниви... - Page 3 - Нива: ВАЗ - 2121, 21213, 21214М - OffRoadMaster.com - стиль жизни 4х4!

Jump to content


Photo

Будівництво моєї ниви...


  • Log in to reply in the topic
Replies in topic: 151

#41 OFFLINE   vub

vub

    Гость

  • Юзер
  • Registration: 26 Feb 2007
  • 18 posts
  • Авто: ШевиНива
  • Имя:Виталий

Posted 26 February 2007 - 18:24

vub
може чув таке слово - "термостат"
варто замінити
Крім того перевірити рівень рідини...

View Post

Я извиняюсь конечно но у меня ж не первая машина...и за рулём я 15 лет....так шо "рівень рідини" в порядке....термостат....может быть.....так самое интересное что это с ней с "рождения"... брал то новую!! с нуля!!! и сразу такой вот "гемор"....

#42 Гость_No_Fear_*

Гость_No_Fear_*
  • Гость
  • Registration: --

Posted 26 February 2007 - 18:34

З нуля - є ще гарантія? Висновок - на СТО;
З нуля - нема гарантії? Висновок - промивка системи від всякого сміття, котре в новому автомобілі найчастіше є причиною всіляких негараздів в системі охолодження та паливній системі.
Коли обкаточне мастило міняється, промивка двигона робиться, правда, а тільки потім заливається нове.
ЗІ. Те що авто нове, не факт що термостат робочий.

#43 OFFLINE   PAVLOFF

PAVLOFF

    ЮЗВЕРЬ

  • Администратор
  • PipPip
  • Registration: 20 Aug 2004
  • 4,448 posts
  • Авто: ML500, Range Rover Classic, ЗАЗ 1102
  • Имя:Даниил
  • Пол:Мужчина
  • Город:Эта солнечная система

Posted 26 February 2007 - 18:38

No_Fear
Свои сообщения редактировать нельзя. По вопросу "почему?" пользуйся поиском. Тема подымалась много раз.

#44 OFFLINE   Chrome

Chrome

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Registration: 14 Oct 2005
  • 3,149 posts
  • Имя:Сергей
  • Пол:Мужчина

Posted 26 February 2007 - 19:03

Андрюха, а конец у этого мексиканского сериала будет? :) Хочется все-таки результат увидеть, а то чувствую я не доживу! :lol:

#45 OFFLINE   VOIN

VOIN

    ORM

  • Администратор
  • PipPipPipPip
  • Registration: 08 Jan 2005
  • 12,493 posts
  • Авто: FJ TT-SE, K-5
  • Имя:Веталь
  • Пол:Мужчина
  • Город:Третья планета от солнца..

Posted 26 February 2007 - 19:08

Я тоже не дождусь, но Андрюха podarok обещал к соревнованиям 24 марта

#46 OFFLINE   vub

vub

    Гость

  • Юзер
  • Registration: 26 Feb 2007
  • 18 posts
  • Авто: ШевиНива
  • Имя:Виталий

Posted 27 February 2007 - 11:05

З нуля - є ще гарантія? Висновок - на СТО;
З нуля - нема гарантії? Висновок - промивка системи від всякого сміття, котре в новому автомобілі найчастіше є причиною всіляких негараздів в системі охолодження та паливній системі.
Коли обкаточне мастило міняється, промивка двигона робиться, правда, а тільки потім заливається нове.
ЗІ. Те що авто нове, не факт що термостат робочий.

View Post

На гарантию "забил" сразу... 80 грн за первое ТО-помоему перебор. У меня на работе собственное СТО....ребята работают толковые. поэтому первые 10 тысяч машину осматривали каждую тысячу км :-). Масло поменял сразу..слил это "Г" вазовское и залил кастрол 10w60 ( для высокофорсированных движителей). машину не слышно и расход приемлимый .... А вот систему охлаждения не промывал...чесно говоря не думал что это нада(!?!?!). Попробую пойти по пути наименшего сопротивления ..начну с термостата.
Спасибо.

#47 OFFLINE   podarok

podarok

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Registration: 06 Jul 2005
  • 2,894 posts
  • Авто: Patrol Y61 2.8TD/Samurai 2.0/Ford Kuga 2.0TD/AWD
  • Имя:Andrii
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ-Міжріччя

Posted 04 April 2007 - 22:01

Підійшов час для планової заміни резинових втулок задньої підвіски.
Заодно і вирівняв тягу Панара, яку вдало колись загнув на одній із покатух.

Для тих, хто буде брати - для всіх тяг потрібно 10 великих резинових втулок ВАЗ(я брав Дніпрокаучук по 2 грн штука)
Додатково рекомендую взяти кілька(а може навіть і всі) металічних втулок(Нивовських!!!!) + всі нові болти(М12) із контргайками:
- 2 короткі на малі верхні тяги
- 2 екстрадовгі на малі верхні тяги(їх знайти проблема!!! вони довші на 1 см за нижні болти задніх амортів)
- 6 довгі на реактивні довгі тяги та тягу панара

Для особливо лінивих існують взагалі комплекти тяг із напресованими втулками


ПС - перед запланованою заміною рекомендую попирскати за добу ВДшкою або чимось агресивнішим всі різьби - мені прийшлось два болти вирізати із потрохами...

#48 OFFLINE   Kalina

Kalina

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Registration: 15 Feb 2005
  • 531 posts
  • Авто: Нива 2121
  • Пол:Мужчина
  • Город:Kiev

Posted 05 April 2007 - 09:34

а как снимал? съемники есть? где взял?
А то мне тоже надо менять все резинки по кругу, все откладываю... :boom:

#49 OFFLINE   podarok

podarok

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Registration: 06 Jul 2005
  • 2,894 posts
  • Авто: Patrol Y61 2.8TD/Samurai 2.0/Ford Kuga 2.0TD/AWD
  • Имя:Andrii
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ-Міжріччя

Posted 05 April 2007 - 13:11

Kalina
- Мідний шток а ля пробоєць
- Молоток
- Тіски
- велика викрутка
- Прямі руки
Вибиваєш металічну втулку а потім викруткою або круглою монтіровочкою витягуєш резинову втулку
Найбільш важкі екземпляри ножиком розрізались прямо в тязі а потім по частинах витягувались
У всьому процесі дуже гарно допомагає WD40
Особливо в установці!
Встановлюєш в зворотній послідовності
- Спочатку вставляєш резинову втулку
- Потім запресовуєш обточену на наждаку(зняти фаску? щоб резину не їло при запресовці) металічну втулку на 90 процентів і далі мідним штоком допресовуєш до кінця

Вся робота займає 1 годину при умові, якщо все розкручується... В мене заяняло 4 години, З них 2,5 години один болт і ще пів години одна закипівша втулка яку можна було і не міняти 8))))

Із моїх спостережень - чим більше зношені втулки тим легше їх витягати 8())))

#50 OFFLINE   podarok

podarok

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Registration: 06 Jul 2005
  • 2,894 posts
  • Авто: Patrol Y61 2.8TD/Samurai 2.0/Ford Kuga 2.0TD/AWD
  • Имя:Andrii
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ-Міжріччя

Posted 20 April 2007 - 14:01

Невеликий відгук по AD5 + солєкс 21083

Відкатав десь місяців 6 на ДААЗ-2105 по причині виходу із ладу Солекса21083 - машина їздила... Більше нічого позитивного про той старий карб не скажу...
І от трошки часу збільшилось після виїзду Самурая на обкатку і ркуи дойшли до Нивки
Карбюратор віддав на чистку і заміну всіх компонентів ремкомплекта + невелику доробку а ля "тюніх"
В результаті носики приск-насоса виведені в першу камеру, ексцентрик на нього із майже найбільшим плечем, жиклери 97/97 (нагадаю 21083карб) + підібрані повітряні жиклери ще з попереднього разу.
Довго мучився карбюраторщик виставлянням на слух якості суміші - так і не зміг добитись чого хотів
В результаті було зроблено кілька пробних заїздів із розгоном до максималки і перевіркою тяги на низах та виставленій якості в крайніх точках на мінімумі та максимумі і знайдена золота серединка по принципу - їде лише на високих, їде лише на низьких, їде всюди.
Після такого тест-драйву розхід палива конкретно зменшився - навіть дивно було, на 2105 карбі машина не їхала а розхід був більший.

Паралельно вдосконалив пластикову черепаху повітряного фільтра(зробив її нерозбірною), обрізавши пластиковий наплив зовнішьої сторони і заплавивши корпус високотемпературним чорним клеячим стержнем. Це ж саме було зроблено і з внутріжньої сторони разом із "пірамідками" кріплення. Потім феном довів зовнішній вигляд до більш-менш нормального стану. Боявся, що від підвищеної температури під капотом пластик попливе - але їзда ось вже майже місяць(~2500км) показала, що все ок і пластик-клей виправдав своє "капіталовкладення".
Кого цікавить - викладу фотки черепахи

#51 OFFLINE   Limper

Limper

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Registration: 27 Apr 2007
  • 51 posts
  • Авто: MPW III
  • Имя:Глеб
  • Пол:Мужчина
  • Город:Ильичевск

Posted 29 April 2007 - 15:52

Здравствуйте!
Прошу прощения у автора темы за оффтоп, что б не создавать лишней темы отпишу сдесь.
Хочу после праздников (уже числа 4го) взять Ниву из автосалона. Прошу совета, на что стоит обратить внимание при покупке автомобиля, что стоит сразу же заменить, залить/слить (масло например) и т.д. Хочу сразу же заменить стандартные колеса 175/80/R16 на 265/80/R16 (есле я правильно написал) с литыми дисками.
Заранее благодарен.

#52 OFFLINE   podarok

podarok

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Registration: 06 Jul 2005
  • 2,894 posts
  • Авто: Patrol Y61 2.8TD/Samurai 2.0/Ford Kuga 2.0TD/AWD
  • Имя:Andrii
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ-Міжріччя

Posted 29 April 2007 - 16:15

Limper
розмір резини 265/80/16 - це майже 33 дюйми
ІМХО - нива не витримає таких "знущань"

Купи машину, яка потягне такий розмір
Максимум який ставиться на ниву без ліфта - 215/75/15 ~28"
Максимум із різкою арок - 235/75/15 ~29"

Якщо хочеш поставити щось більше - треба
1 - підсилити все в кузові на рівні встановлення рами або підрамника для власноруч виготовленої підвіски
2 - вирізати арки так, щоб влізли фізично колеса потрібної тобі розмірності
3 - замінити головні пари на 4.7
4 - поставити кіт в роздатку
5 - обварити задній міст
6 - придумати щось із переднім(гранати не витримують вже при 31 колесах!!! ) - можливо встановити міст наприклад від Самурая 1.3 широкий із відповідною головною парою та адаптацією кардана
7 - переробити рульову
8 - форсанути двигун
9 ... виготовити по суті новий автомобіль! 8)))

#53 OFFLINE   Limper

Limper

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Registration: 27 Apr 2007
  • 51 posts
  • Авто: MPW III
  • Имя:Глеб
  • Пол:Мужчина
  • Город:Ильичевск

Posted 29 April 2007 - 16:46

Спасибо за скорый ответ.
А какой Вы подскажите самый оптимальный размер резины, без переделок ? И на что Вы все-таки посоветуете обратить внимание при покупке автомобиля Нива, просто это мой первый автомобиль, опыта при покупке еще не имею :good: .
Спасибо.

#54 OFFLINE   podarok

podarok

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Registration: 06 Jul 2005
  • 2,894 posts
  • Авто: Patrol Y61 2.8TD/Samurai 2.0/Ford Kuga 2.0TD/AWD
  • Имя:Andrii
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ-Міжріччя

Posted 29 April 2007 - 17:15

Limper
розмір пораджу 215/75/15 диски із вильотом ЕТ+40 - тоді не повинно терти
Поїздиш - звикнеш, може і вирішиш будувати монстріка
А звертай увагу на найбільший термін гарантії 8)))

#55 OFFLINE   Limper

Limper

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Registration: 27 Apr 2007
  • 51 posts
  • Авто: MPW III
  • Имя:Глеб
  • Пол:Мужчина
  • Город:Ильичевск

Posted 10 May 2007 - 21:03

podarok
Есть еще вопрос.
На соседнем форуме прочел, что после резки арок и установки 29 колес могут быть проблемы с ГАИшниками при проходе ТО, это действительно так ?
А есле поставить вместо штатных пружин волговские, то тоже могут возникнуть проблемы ?

#56 OFFLINE   podarok

podarok

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Registration: 06 Jul 2005
  • 2,894 posts
  • Авто: Patrol Y61 2.8TD/Samurai 2.0/Ford Kuga 2.0TD/AWD
  • Имя:Andrii
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ-Міжріччя

Posted 10 May 2007 - 21:05

Limper
в Україні проблем не буде

#57 OFFLINE   ДЕД

ДЕД

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Registration: 11 Sep 2005
  • 2,110 posts
  • Авто: Patrol Y 60 4.2
  • Имя:Виталий
  • Город:Київ

Posted 10 May 2007 - 21:27

Практически у меня 29е арки не резал,но буду!!!!
А 265 80 16 для начала подыми руками!

#58 OFFLINE   Limper

Limper

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Registration: 27 Apr 2007
  • 51 posts
  • Авто: MPW III
  • Имя:Глеб
  • Пол:Мужчина
  • Город:Ильичевск

Posted 11 May 2007 - 14:04

Спасибо.
А тут вот мне еще подсказали, что лучше вместо литых дисков ставить кованные, они как бы прочнее, это действительно так, или впринципе разница не большая ?

#59 OFFLINE   podarok

podarok

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Registration: 06 Jul 2005
  • 2,894 posts
  • Авто: Patrol Y61 2.8TD/Samurai 2.0/Ford Kuga 2.0TD/AWD
  • Имя:Andrii
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ-Міжріччя

Posted 11 May 2007 - 14:40

Limper
найкраще стальні звичайно...
потім ковка
а потім вже литі
По масі найлегші литі - але вони і найненадійніші

#60 OFFLINE   podarok

podarok

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Registration: 06 Jul 2005
  • 2,894 posts
  • Авто: Patrol Y61 2.8TD/Samurai 2.0/Ford Kuga 2.0TD/AWD
  • Имя:Andrii
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ-Міжріччя

Posted 07 August 2007 - 20:40

Image

Буду ставити рульовий демпфер...

2 Дед Нива

Колонка в тебе від Тайги + маятник прибалтійський із великим підшипником тертя...
В мене ж колонка 2101 із перепресованою сошкою + майтник на підшипниках кочення + рульові пальці старого зразка із шпринцовками...
Руль реально легкий тепер, але з'явилась віддача від нерівностей дороги та бордюр... І справа не в розвалі-сходженні...
На бардюр виїжати треба обережно, о вибиває руль із рук...
Тому й планую ставити демпфер + підсилюючу тягу між лонжеронами(аля стяжку).




Number of users reading this topic: 1

0 users, 1 guests, 0 hidden users


© 2004 - 2024 Offroadmaster ®
create & support by PAVLOFF & VOIN