Будівництво моєї ниви... - Нива: ВАЗ - 2121, 21213, 21214М - OffRoadMaster.com - стиль жизни 4х4!

Перейти к содержимому


Фотография

Будівництво моєї ниви...


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 151

#1 ВНЕ САЙТА   podarok

podarok

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Регистрация: 06 Jul 2005
  • 2894 сообщений
  • Авто: Patrol Y61 2.8TD/Samurai 2.0/Ford Kuga 2.0TD/AWD
  • Имя:Andrii
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ-Міжріччя

Отправлено 08 November 2006 - 12:29

Постараюсь зібрати в одну тему 8)
Тут буду викладати весь процес покроково 8)))

Изображение


- Резина від Бориса тута
- Генератор 1100 ват читаєм тута
- Воздухан 2141 тута
- Фільтр повітряний NIPPARTS J1328003 ( 13780-79210 ) від Suzuki Samurai SJ410 !!!
- Підсилені кардани із можливістю спринцовки тиць
- Встановлено зчеплення VALEO
- Встановлено передній редуктор нового зразка
- Встановлено Радіатор люмінієвий від Тайги 1.7 + здвоєний електровентилятор з можливістю виключення
- Встановлено промвал на основі ШРУСа
- Задні амортизатори Масляні СААЗ від Соболь
- Передні амортизатори KYB від Шевроле-Ниви газ-масло
- встановлено пари 4,3 в редуктори
- ліфт передньої підвіски +~25мм

В планах...

Сообщение отредактировал podarok: 01 December 2007 - 03:08


#2 Гость_Витек_1_*

Гость_Витек_1_*
  • Гость
  • Регистрация: --

Отправлено 08 November 2006 - 13:06

питання.
1.у меня стоит радиатор от тайги, но ручка уже не влазит, как Вы решили эту проблему.
2. доп вентиляторов нет, только один постоянно включеный - это нормально или могут быть проблему?

#3 ВНЕ САЙТА   podarok

podarok

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Регистрация: 06 Jul 2005
  • 2894 сообщений
  • Авто: Patrol Y61 2.8TD/Samurai 2.0/Ford Kuga 2.0TD/AWD
  • Имя:Andrii
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ-Міжріччя

Отправлено 08 November 2006 - 13:10

питання.
1.у меня стоит радиатор от тайги, но ручка уже не влазит, как Вы решили эту проблему.

Є три рішення
1 - купити тайговську "ручку"
2 - пересверлити дирку лівіше радіатора між радіатором і бачком омивача
3 - викинути "ручку"

2. доп вентиляторов нет, только один постоянно включеный - это нормально или могут быть проблему?

Просмотр сообщения

Літом - супер
В бродах - погано
Зимою - мотор вище 80-ти в мене не нагрівається (буду викидати постійно включений, який ще залишився в мене)

#4 Гость_Витек_1_*

Гость_Витек_1_*
  • Гость
  • Регистрация: --

Отправлено 08 November 2006 - 13:15

1. ручку уже выкинул :)
2. температура летом даже при буксе выше 90-93 не поднималась. думаю оставить родной вентилятор и не заморачиваться с установкой дополнительных.

#5 ВНЕ САЙТА   podarok

podarok

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Регистрация: 06 Jul 2005
  • 2894 сообщений
  • Авто: Patrol Y61 2.8TD/Samurai 2.0/Ford Kuga 2.0TD/AWD
  • Имя:Andrii
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ-Міжріччя

Отправлено 08 November 2006 - 13:35

Витек_1
ну тоді на зиму утепляй двигун, бо буде так як і в мене напівхолодним їздити + в бродах буде вентилятор заливати електрику 8(

#6 ВНЕ САЙТА   Гаврик

Гаврик

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Регистрация: 02 Mar 2006
  • 1209 сообщений
  • Авто: ВАЗ-21213
  • Имя:Виктор
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 08 November 2006 - 14:40

2 podarok
- Встановлено зчеплення VALEO

какое ставил, класику или ШНИВА?

#7 ВНЕ САЙТА   podarok

podarok

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Регистрация: 06 Jul 2005
  • 2894 сообщений
  • Авто: Patrol Y61 2.8TD/Samurai 2.0/Ford Kuga 2.0TD/AWD
  • Имя:Andrii
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ-Міжріччя

Отправлено 08 November 2006 - 14:44

GrVic
Не повіриш... Все життя весь тюнінг та ремонт робив своїми руками, а цей раз настільки не було часу, що віддав на сервіс...
ded_niva мабуть скаже чиє стоїть, хоча існує варіант, що і він не знає! :lol:

Якщо розкажеш про різницю - буду вдячний

#8 ВНЕ САЙТА   Гаврик

Гаврик

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Регистрация: 02 Mar 2006
  • 1209 сообщений
  • Авто: ВАЗ-21213
  • Имя:Виктор
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 08 November 2006 - 14:50

если маховик не менял значит класика
в ШНиве диск больше, меняется весь комплект + маховик

#9 ВНЕ САЙТА   podarok

podarok

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Регистрация: 06 Jul 2005
  • 2894 сообщений
  • Авто: Patrol Y61 2.8TD/Samurai 2.0/Ford Kuga 2.0TD/AWD
  • Имя:Andrii
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ-Міжріччя

Отправлено 08 November 2006 - 14:55

GrVic
При зміні маховика втрачається балансування двигуна 8)))))... Про це чув?
Хоча не факт, що його балансували із колінвалом разом 8))))
Маховик - не міняв 100%... Значить класика...

#10 ВНЕ САЙТА   Гаврик

Гаврик

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Регистрация: 02 Mar 2006
  • 1209 сообщений
  • Авто: ВАЗ-21213
  • Имя:Виктор
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 08 November 2006 - 15:03

у меня замена сцепления совпала с заменой карданов и совместил с переборкой раздатки, в общем весь комплекс устранения вибраций на Ниве, то что получилось в итоге меня устраивает на все 100%

#11 ВНЕ САЙТА   podarok

podarok

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Регистрация: 06 Jul 2005
  • 2894 сообщений
  • Авто: Patrol Y61 2.8TD/Samurai 2.0/Ford Kuga 2.0TD/AWD
  • Имя:Andrii
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ-Міжріччя

Отправлено 12 December 2006 - 22:43

Ще один крок в доводці машини

Встановив безконтактну систему запалювання із зворотнім зв'язком у вигляді датчика детонації, який слухає двигун постійно і у випадку виникнення детонації система автоматично змінює кут запалювання.

Комутатор AD5E (октан коректор із діапазоном корекції в 22 градуси із вбудованим комутатором і ЕПХХ)

Сьогодні спалив майже цілий бак палива тестуючи та гвалтуючи мотор - загалом задоволений.

Згідно характеристик тих, хто його вже поставив мало статись чудо, але 99% випадків - народ ставив собі цю систему на вбиту СЗ.
В мене ж СЗ(механічна 1980 року) була в ідеальному стані і я чекав просто стабільності роботи двигуна і трошки полегшеного запуску.
А отримав досить непогані результати:
- Відсутня взагалі детонація на будь-якому режимі роботи двигуна. Машина рухається на четвертій починаючи практично з холостих обертів двигуна. В тих місцях де їхав впевнено на третій тепер їду впевнено на четвертій
- Двигун став дійсно стабільніше працювати - як переконують розробники корекція ведеться для кожного циліндра - мабуть так воно і є, бо ХХ став дуже стабільний, а він у мене таким не можу бути через досить великий степінь зношеності РВ
- Тяга на перехідних режимах набагато краща за стандартну механіку - особливо при русі в корках і під гору.
- Заводиться в принципі краще за стару систему, але потрібно це перевірити вранці після холодної ночі.

Все це встановив на тимчасовий ОЗОН(карб), поставлю на солекс - результат має бути ще кращим, хоча із таким запалюванням в мене думка про цей старенький карбюратор змінилась в кращий бік.

Фотки будуть пізніше, так як встановив повністю вже коли почало темніти на вулиці :baranka:

#12 ВНЕ САЙТА   BIGMan

BIGMan

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 21 Feb 2006
  • 57 сообщений
  • Авто: НИВА 2121
  • Город:Киев, район Ленинградской площади

Отправлено 13 December 2006 - 10:25

А подскажи какую безконтактную систему брал, где, почем и кто устанавливал?

#13 ВНЕ САЙТА   podarok

podarok

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Регистрация: 06 Jul 2005
  • 2894 сообщений
  • Авто: Patrol Y61 2.8TD/Samurai 2.0/Ford Kuga 2.0TD/AWD
  • Имя:Andrii
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ-Міжріччя

Отправлено 13 December 2006 - 19:23

BIGMan
вчитайся в мій пост... там все написано
Система AD5E
Брав у єдиного дилера, коштувала мені 45 баксів комутатор із датчиком + 190 грн трамблер + жгут проводів + катушка
Ставив сам

#14 ВНЕ САЙТА   podarok

podarok

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Регистрация: 06 Jul 2005
  • 2894 сообщений
  • Авто: Patrol Y61 2.8TD/Samurai 2.0/Ford Kuga 2.0TD/AWD
  • Имя:Andrii
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ-Міжріччя

Отправлено 13 December 2006 - 20:01

BIGMan
http://www.auto-resu.../_ad/index.html
тут інфо по комутатору
там же і знайдеш контакти у кого купити в Києві

#15 ВНЕ САЙТА   BIGMan

BIGMan

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 21 Feb 2006
  • 57 сообщений
  • Авто: НИВА 2121
  • Город:Киев, район Ленинградской площади

Отправлено 14 December 2006 - 10:45

СПАСИБО. СЕЙЧАС ГЛЯНУ.

#16 ВНЕ САЙТА   BIGMan

BIGMan

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 21 Feb 2006
  • 57 сообщений
  • Авто: НИВА 2121
  • Город:Киев, район Ленинградской площади

Отправлено 14 December 2006 - 15:29

Узнал я о цене, вроде не 45 баксов а 260 грн. Может я не туда обратился? Александр (+380-44)-592-__-77 ЭТОТ?
Он мне сказал что еще и устанавливают за 30 грн. Буду думать.
К стати, какую безконтактную систему лучще ставить, и ставить ли вообще?

#17 ВНЕ САЙТА   podarok

podarok

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Регистрация: 06 Jul 2005
  • 2894 сообщений
  • Авто: Patrol Y61 2.8TD/Samurai 2.0/Ford Kuga 2.0TD/AWD
  • Имя:Andrii
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ-Міжріччя

Отправлено 14 December 2006 - 22:57

BIGMan
на датчику холла купляєш
- трамблер
- катушку
- жгут проводів
- AD5E (ну 260 грн... це ж майже 45 8)))))
- високовольтні провода і свічки хорошого класу (NGK не підведуть)
і ставиш...

#18 ВНЕ САЙТА   podarok

podarok

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Регистрация: 06 Jul 2005
  • 2894 сообщений
  • Авто: Patrol Y61 2.8TD/Samurai 2.0/Ford Kuga 2.0TD/AWD
  • Имя:Andrii
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ-Міжріччя

Отправлено 18 December 2006 - 11:27

Після хорошого заїзду обірвав обидва задніх амортизатори в верхніх точках...(дається взнаки невеликий ліфт задниці при стандартних амортах)

Довго сумнівався які встановити і після перечитування відгуків на російських форумах поставив собі масляні СААЗ Газель(мабуть перший "бюджетний варіант" в моїй ниві)...

В мене стояли російські двохходові до цього, якими був цілком задоволений, але ці приємно здивували...

- Задницею машина не виляє і прижимається досить круто(Газель машина важча, і амортизатори більш жорсткіші)...

- Хід амортизаторів набагато більший

- Діаметр більший(мали б не перегріватись як попередні, які після довгого ралійного заїзду по поганій дорозі починали скрипіти, хоча роботу свою виконували чудово)

- Поліцейські глотають краще

Для встановлення необхідно взяти рідні газелевські втулки + довший болт на нижнє кріплення із проставкою, щоб відсунути амортизатор від моста.

PS. Фотки викладу пізніше, хоча що там фоткати...
PPS. Можу подарувати свої старі(пройшли 11 тисяч) амотри, для яких потрібно лише поприварювати верхні кріплення.

#19 ВНЕ САЙТА   BIGMan

BIGMan

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 21 Feb 2006
  • 57 сообщений
  • Авто: НИВА 2121
  • Город:Киев, район Ленинградской площади

Отправлено 09 January 2007 - 07:59

После установки електронного зажигания на мою НИВКУ начал глючить тахометр. Проявляется это так: на хол ходу когда стрелка должна быть на 1000 - она просто лежит, когда начинаешь газовать гдето с 2000 срывается и начинает хаотично бегать. Електрики сказали что лечится это заменой моего тахометра, что не совпадают импульсы и т.д. Вопрос - где взять новый тахометр под стандартноепосадочное отверстие?

#20 ВНЕ САЙТА   podarok

podarok

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Регистрация: 06 Jul 2005
  • 2894 сообщений
  • Авто: Patrol Y61 2.8TD/Samurai 2.0/Ford Kuga 2.0TD/AWD
  • Имя:Andrii
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ-Міжріччя

Отправлено 09 January 2007 - 13:31

BIGMan
аналогічна ситуація!
поки що ігнорую




Количество пользователей, читающих эту тему: 0

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых пользователей


© 2004 - 2024 Offroadmaster ®
create & support by PAVLOFF & VOIN