Я извиняюсь конечно но у меня ж не первая машина...и за рулём я 15 лет....так шо "рівень рідини" в порядке....термостат....может быть.....так самое интересное что это с ней с "рождения"... брал то новую!! с нуля!!! и сразу такой вот "гемор"....vub
може чув таке слово - "термостат"
варто замінити
Крім того перевірити рівень рідини...
Будівництво моєї ниви...
Автор
podarok
, 08 Nov 2006 12:29
Сообщений в теме: 151
#41 ВНЕ САЙТА
Отправлено 26 February 2007 - 18:24
#42 Гость_No_Fear_*
Отправлено 26 February 2007 - 18:34
З нуля - є ще гарантія? Висновок - на СТО;
З нуля - нема гарантії? Висновок - промивка системи від всякого сміття, котре в новому автомобілі найчастіше є причиною всіляких негараздів в системі охолодження та паливній системі.
Коли обкаточне мастило міняється, промивка двигона робиться, правда, а тільки потім заливається нове.
ЗІ. Те що авто нове, не факт що термостат робочий.
З нуля - нема гарантії? Висновок - промивка системи від всякого сміття, котре в новому автомобілі найчастіше є причиною всіляких негараздів в системі охолодження та паливній системі.
Коли обкаточне мастило міняється, промивка двигона робиться, правда, а тільки потім заливається нове.
ЗІ. Те що авто нове, не факт що термостат робочий.
#46 ВНЕ САЙТА
Отправлено 27 February 2007 - 11:05
На гарантию "забил" сразу... 80 грн за первое ТО-помоему перебор. У меня на работе собственное СТО....ребята работают толковые. поэтому первые 10 тысяч машину осматривали каждую тысячу км :-). Масло поменял сразу..слил это "Г" вазовское и залил кастрол 10w60 ( для высокофорсированных движителей). машину не слышно и расход приемлимый .... А вот систему охлаждения не промывал...чесно говоря не думал что это нада(!?!?!). Попробую пойти по пути наименшего сопротивления ..начну с термостата.З нуля - є ще гарантія? Висновок - на СТО;
З нуля - нема гарантії? Висновок - промивка системи від всякого сміття, котре в новому автомобілі найчастіше є причиною всіляких негараздів в системі охолодження та паливній системі.
Коли обкаточне мастило міняється, промивка двигона робиться, правда, а тільки потім заливається нове.
ЗІ. Те що авто нове, не факт що термостат робочий.
Спасибо.
#47 ВНЕ САЙТА
Отправлено 04 April 2007 - 22:01
Підійшов час для планової заміни резинових втулок задньої підвіски.
Заодно і вирівняв тягу Панара, яку вдало колись загнув на одній із покатух.
Для тих, хто буде брати - для всіх тяг потрібно 10 великих резинових втулок ВАЗ(я брав Дніпрокаучук по 2 грн штука)
Додатково рекомендую взяти кілька(а може навіть і всі) металічних втулок(Нивовських!!!!) + всі нові болти(М12) із контргайками:
- 2 короткі на малі верхні тяги
- 2 екстрадовгі на малі верхні тяги(їх знайти проблема!!! вони довші на 1 см за нижні болти задніх амортів)
- 6 довгі на реактивні довгі тяги та тягу панара
Для особливо лінивих існують взагалі комплекти тяг із напресованими втулками
ПС - перед запланованою заміною рекомендую попирскати за добу ВДшкою або чимось агресивнішим всі різьби - мені прийшлось два болти вирізати із потрохами...
Заодно і вирівняв тягу Панара, яку вдало колись загнув на одній із покатух.
Для тих, хто буде брати - для всіх тяг потрібно 10 великих резинових втулок ВАЗ(я брав Дніпрокаучук по 2 грн штука)
Додатково рекомендую взяти кілька(а може навіть і всі) металічних втулок(Нивовських!!!!) + всі нові болти(М12) із контргайками:
- 2 короткі на малі верхні тяги
- 2 екстрадовгі на малі верхні тяги(їх знайти проблема!!! вони довші на 1 см за нижні болти задніх амортів)
- 6 довгі на реактивні довгі тяги та тягу панара
Для особливо лінивих існують взагалі комплекти тяг із напресованими втулками
ПС - перед запланованою заміною рекомендую попирскати за добу ВДшкою або чимось агресивнішим всі різьби - мені прийшлось два болти вирізати із потрохами...
#49 ВНЕ САЙТА
Отправлено 05 April 2007 - 13:11
Kalina
- Мідний шток а ля пробоєць
- Молоток
- Тіски
- велика викрутка
- Прямі руки
Вибиваєш металічну втулку а потім викруткою або круглою монтіровочкою витягуєш резинову втулку
Найбільш важкі екземпляри ножиком розрізались прямо в тязі а потім по частинах витягувались
У всьому процесі дуже гарно допомагає WD40
Особливо в установці!
Встановлюєш в зворотній послідовності
- Спочатку вставляєш резинову втулку
- Потім запресовуєш обточену на наждаку(зняти фаску? щоб резину не їло при запресовці) металічну втулку на 90 процентів і далі мідним штоком допресовуєш до кінця
Вся робота займає 1 годину при умові, якщо все розкручується... В мене заяняло 4 години, З них 2,5 години один болт і ще пів години одна закипівша втулка яку можна було і не міняти 8))))
Із моїх спостережень - чим більше зношені втулки тим легше їх витягати 8())))
- Мідний шток а ля пробоєць
- Молоток
- Тіски
- велика викрутка
- Прямі руки
Вибиваєш металічну втулку а потім викруткою або круглою монтіровочкою витягуєш резинову втулку
Найбільш важкі екземпляри ножиком розрізались прямо в тязі а потім по частинах витягувались
У всьому процесі дуже гарно допомагає WD40
Особливо в установці!
Встановлюєш в зворотній послідовності
- Спочатку вставляєш резинову втулку
- Потім запресовуєш обточену на наждаку(зняти фаску? щоб резину не їло при запресовці) металічну втулку на 90 процентів і далі мідним штоком допресовуєш до кінця
Вся робота займає 1 годину при умові, якщо все розкручується... В мене заяняло 4 години, З них 2,5 години один болт і ще пів години одна закипівша втулка яку можна було і не міняти 8))))
Із моїх спостережень - чим більше зношені втулки тим легше їх витягати 8())))
#50 ВНЕ САЙТА
Отправлено 20 April 2007 - 14:01
Невеликий відгук по AD5 + солєкс 21083
Відкатав десь місяців 6 на ДААЗ-2105 по причині виходу із ладу Солекса21083 - машина їздила... Більше нічого позитивного про той старий карб не скажу...
І от трошки часу збільшилось після виїзду Самурая на обкатку і ркуи дойшли до Нивки
Карбюратор віддав на чистку і заміну всіх компонентів ремкомплекта + невелику доробку а ля "тюніх"
В результаті носики приск-насоса виведені в першу камеру, ексцентрик на нього із майже найбільшим плечем, жиклери 97/97 (нагадаю 21083карб) + підібрані повітряні жиклери ще з попереднього разу.
Довго мучився карбюраторщик виставлянням на слух якості суміші - так і не зміг добитись чого хотів
В результаті було зроблено кілька пробних заїздів із розгоном до максималки і перевіркою тяги на низах та виставленій якості в крайніх точках на мінімумі та максимумі і знайдена золота серединка по принципу - їде лише на високих, їде лише на низьких, їде всюди.
Після такого тест-драйву розхід палива конкретно зменшився - навіть дивно було, на 2105 карбі машина не їхала а розхід був більший.
Паралельно вдосконалив пластикову черепаху повітряного фільтра(зробив її нерозбірною), обрізавши пластиковий наплив зовнішьої сторони і заплавивши корпус високотемпературним чорним клеячим стержнем. Це ж саме було зроблено і з внутріжньої сторони разом із "пірамідками" кріплення. Потім феном довів зовнішній вигляд до більш-менш нормального стану. Боявся, що від підвищеної температури під капотом пластик попливе - але їзда ось вже майже місяць(~2500км) показала, що все ок і пластик-клей виправдав своє "капіталовкладення".
Кого цікавить - викладу фотки черепахи
Відкатав десь місяців 6 на ДААЗ-2105 по причині виходу із ладу Солекса21083 - машина їздила... Більше нічого позитивного про той старий карб не скажу...
І от трошки часу збільшилось після виїзду Самурая на обкатку і ркуи дойшли до Нивки
Карбюратор віддав на чистку і заміну всіх компонентів ремкомплекта + невелику доробку а ля "тюніх"
В результаті носики приск-насоса виведені в першу камеру, ексцентрик на нього із майже найбільшим плечем, жиклери 97/97 (нагадаю 21083карб) + підібрані повітряні жиклери ще з попереднього разу.
Довго мучився карбюраторщик виставлянням на слух якості суміші - так і не зміг добитись чого хотів
В результаті було зроблено кілька пробних заїздів із розгоном до максималки і перевіркою тяги на низах та виставленій якості в крайніх точках на мінімумі та максимумі і знайдена золота серединка по принципу - їде лише на високих, їде лише на низьких, їде всюди.
Після такого тест-драйву розхід палива конкретно зменшився - навіть дивно було, на 2105 карбі машина не їхала а розхід був більший.
Паралельно вдосконалив пластикову черепаху повітряного фільтра(зробив її нерозбірною), обрізавши пластиковий наплив зовнішьої сторони і заплавивши корпус високотемпературним чорним клеячим стержнем. Це ж саме було зроблено і з внутріжньої сторони разом із "пірамідками" кріплення. Потім феном довів зовнішній вигляд до більш-менш нормального стану. Боявся, що від підвищеної температури під капотом пластик попливе - але їзда ось вже майже місяць(~2500км) показала, що все ок і пластик-клей виправдав своє "капіталовкладення".
Кого цікавить - викладу фотки черепахи
#51 ВНЕ САЙТА
Отправлено 29 April 2007 - 15:52
Здравствуйте!
Прошу прощения у автора темы за оффтоп, что б не создавать лишней темы отпишу сдесь.
Хочу после праздников (уже числа 4го) взять Ниву из автосалона. Прошу совета, на что стоит обратить внимание при покупке автомобиля, что стоит сразу же заменить, залить/слить (масло например) и т.д. Хочу сразу же заменить стандартные колеса 175/80/R16 на 265/80/R16 (есле я правильно написал) с литыми дисками.
Заранее благодарен.
Прошу прощения у автора темы за оффтоп, что б не создавать лишней темы отпишу сдесь.
Хочу после праздников (уже числа 4го) взять Ниву из автосалона. Прошу совета, на что стоит обратить внимание при покупке автомобиля, что стоит сразу же заменить, залить/слить (масло например) и т.д. Хочу сразу же заменить стандартные колеса 175/80/R16 на 265/80/R16 (есле я правильно написал) с литыми дисками.
Заранее благодарен.
#52 ВНЕ САЙТА
Отправлено 29 April 2007 - 16:15
Limper
розмір резини 265/80/16 - це майже 33 дюйми
ІМХО - нива не витримає таких "знущань"
Купи машину, яка потягне такий розмір
Максимум який ставиться на ниву без ліфта - 215/75/15 ~28"
Максимум із різкою арок - 235/75/15 ~29"
Якщо хочеш поставити щось більше - треба
1 - підсилити все в кузові на рівні встановлення рами або підрамника для власноруч виготовленої підвіски
2 - вирізати арки так, щоб влізли фізично колеса потрібної тобі розмірності
3 - замінити головні пари на 4.7
4 - поставити кіт в роздатку
5 - обварити задній міст
6 - придумати щось із переднім(гранати не витримують вже при 31 колесах!!! ) - можливо встановити міст наприклад від Самурая 1.3 широкий із відповідною головною парою та адаптацією кардана
7 - переробити рульову
8 - форсанути двигун
9 ... виготовити по суті новий автомобіль! 8)))
розмір резини 265/80/16 - це майже 33 дюйми
ІМХО - нива не витримає таких "знущань"
Купи машину, яка потягне такий розмір
Максимум який ставиться на ниву без ліфта - 215/75/15 ~28"
Максимум із різкою арок - 235/75/15 ~29"
Якщо хочеш поставити щось більше - треба
1 - підсилити все в кузові на рівні встановлення рами або підрамника для власноруч виготовленої підвіски
2 - вирізати арки так, щоб влізли фізично колеса потрібної тобі розмірності
3 - замінити головні пари на 4.7
4 - поставити кіт в роздатку
5 - обварити задній міст
6 - придумати щось із переднім(гранати не витримують вже при 31 колесах!!! ) - можливо встановити міст наприклад від Самурая 1.3 широкий із відповідною головною парою та адаптацією кардана
7 - переробити рульову
8 - форсанути двигун
9 ... виготовити по суті новий автомобіль! 8)))
#53 ВНЕ САЙТА
#60 ВНЕ САЙТА
Отправлено 07 August 2007 - 20:40
Буду ставити рульовий демпфер...
2 Дед Нива
Колонка в тебе від Тайги + маятник прибалтійський із великим підшипником тертя...
В мене ж колонка 2101 із перепресованою сошкою + майтник на підшипниках кочення + рульові пальці старого зразка із шпринцовками...
Руль реально легкий тепер, але з'явилась віддача від нерівностей дороги та бордюр... І справа не в розвалі-сходженні...
На бардюр виїжати треба обережно, о вибиває руль із рук...
Тому й планую ставити демпфер + підсилюючу тягу між лонжеронами(аля стяжку).
Количество пользователей, читающих эту тему: 0
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых пользователей