Будівництво моєї ниви... - Сторінка 3 - Нива: ВАЗ - 2121, 21213, 21214М - OffRoadMaster.com - стиль жизни 4х4!

Перейти до вмісту


Фотографія

Будівництво моєї ниви...


  • Авторизуйтесь для відповіді в темі
Повідомлень у темі: 151

#41 ПОЗА САЙТОМ   vub

vub

    Гость

  • Юзер
  • Реєстрація: 26 Feb 2007
  • 18 повідомлень
  • Авто: ШевиНива
  • Имя:Виталий

Відправлено 26 February 2007 - 18:24

vub
може чув таке слово - "термостат"
варто замінити
Крім того перевірити рівень рідини...

Просмотр сообщения

Я извиняюсь конечно но у меня ж не первая машина...и за рулём я 15 лет....так шо "рівень рідини" в порядке....термостат....может быть.....так самое интересное что это с ней с "рождения"... брал то новую!! с нуля!!! и сразу такой вот "гемор"....

#42 Гость_No_Fear_*

Гость_No_Fear_*
  • Гость
  • Реєстрація: --

Відправлено 26 February 2007 - 18:34

З нуля - є ще гарантія? Висновок - на СТО;
З нуля - нема гарантії? Висновок - промивка системи від всякого сміття, котре в новому автомобілі найчастіше є причиною всіляких негараздів в системі охолодження та паливній системі.
Коли обкаточне мастило міняється, промивка двигона робиться, правда, а тільки потім заливається нове.
ЗІ. Те що авто нове, не факт що термостат робочий.

#43 ПОЗА САЙТОМ   PAVLOFF

PAVLOFF

    ЮЗВЕPЬ

  • Администратор
  • PipPip
  • Реєстрація: 20 Aug 2004
  • 4724 повідомлень
  • Авто: ML500, Range Rover Classic, ЗАЗ 1102
  • Имя:Даниил
  • Пол:Мужчина
  • Город:Эта солнечная система

Відправлено 26 February 2007 - 18:38

No_Fear
Свои сообщения редактировать нельзя. По вопросу "почему?" пользуйся поиском. Тема подымалась много раз.

#44 ПОЗА САЙТОМ   Chrome

Chrome

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Реєстрація: 14 Oct 2005
  • 3149 повідомлень
  • Имя:Сергей
  • Пол:Мужчина

Відправлено 26 February 2007 - 19:03

Андрюха, а конец у этого мексиканского сериала будет? :) Хочется все-таки результат увидеть, а то чувствую я не доживу! :lol:

#45 ПОЗА САЙТОМ   VOIN

VOIN

    ORM

  • Администратор
  • PipPipPipPip
  • Реєстрація: 08 Jan 2005
  • 12493 повідомлень
  • Авто: FJ TT-SE, K-5
  • Имя:Веталь
  • Пол:Мужчина
  • Город:Третья планета от солнца..

Відправлено 26 February 2007 - 19:08

Я тоже не дождусь, но Андрюха podarok обещал к соревнованиям 24 марта

#46 ПОЗА САЙТОМ   vub

vub

    Гость

  • Юзер
  • Реєстрація: 26 Feb 2007
  • 18 повідомлень
  • Авто: ШевиНива
  • Имя:Виталий

Відправлено 27 February 2007 - 11:05

З нуля - є ще гарантія? Висновок - на СТО;
З нуля - нема гарантії? Висновок - промивка системи від всякого сміття, котре в новому автомобілі найчастіше є причиною всіляких негараздів в системі охолодження та паливній системі.
Коли обкаточне мастило міняється, промивка двигона робиться, правда, а тільки потім заливається нове.
ЗІ. Те що авто нове, не факт що термостат робочий.

Просмотр сообщения

На гарантию "забил" сразу... 80 грн за первое ТО-помоему перебор. У меня на работе собственное СТО....ребята работают толковые. поэтому первые 10 тысяч машину осматривали каждую тысячу км :-). Масло поменял сразу..слил это "Г" вазовское и залил кастрол 10w60 ( для высокофорсированных движителей). машину не слышно и расход приемлимый .... А вот систему охлаждения не промывал...чесно говоря не думал что это нада(!?!?!). Попробую пойти по пути наименшего сопротивления ..начну с термостата.
Спасибо.

#47 ПОЗА САЙТОМ   podarok

podarok

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Реєстрація: 06 Jul 2005
  • 2894 повідомлень
  • Авто: Patrol Y61 2.8TD/Samurai 2.0/Ford Kuga 2.0TD/AWD
  • Имя:Andrii
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ-Міжріччя

Відправлено 04 April 2007 - 22:01

Підійшов час для планової заміни резинових втулок задньої підвіски.
Заодно і вирівняв тягу Панара, яку вдало колись загнув на одній із покатух.

Для тих, хто буде брати - для всіх тяг потрібно 10 великих резинових втулок ВАЗ(я брав Дніпрокаучук по 2 грн штука)
Додатково рекомендую взяти кілька(а може навіть і всі) металічних втулок(Нивовських!!!!) + всі нові болти(М12) із контргайками:
- 2 короткі на малі верхні тяги
- 2 екстрадовгі на малі верхні тяги(їх знайти проблема!!! вони довші на 1 см за нижні болти задніх амортів)
- 6 довгі на реактивні довгі тяги та тягу панара

Для особливо лінивих існують взагалі комплекти тяг із напресованими втулками


ПС - перед запланованою заміною рекомендую попирскати за добу ВДшкою або чимось агресивнішим всі різьби - мені прийшлось два болти вирізати із потрохами...

#48 ПОЗА САЙТОМ   Kalina

Kalina

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 15 Feb 2005
  • 531 повідомлень
  • Авто: Нива 2121
  • Пол:Мужчина
  • Город:Kiev

Відправлено 05 April 2007 - 09:34

а как снимал? съемники есть? где взял?
А то мне тоже надо менять все резинки по кругу, все откладываю... :boom:

#49 ПОЗА САЙТОМ   podarok

podarok

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Реєстрація: 06 Jul 2005
  • 2894 повідомлень
  • Авто: Patrol Y61 2.8TD/Samurai 2.0/Ford Kuga 2.0TD/AWD
  • Имя:Andrii
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ-Міжріччя

Відправлено 05 April 2007 - 13:11

Kalina
- Мідний шток а ля пробоєць
- Молоток
- Тіски
- велика викрутка
- Прямі руки
Вибиваєш металічну втулку а потім викруткою або круглою монтіровочкою витягуєш резинову втулку
Найбільш важкі екземпляри ножиком розрізались прямо в тязі а потім по частинах витягувались
У всьому процесі дуже гарно допомагає WD40
Особливо в установці!
Встановлюєш в зворотній послідовності
- Спочатку вставляєш резинову втулку
- Потім запресовуєш обточену на наждаку(зняти фаску? щоб резину не їло при запресовці) металічну втулку на 90 процентів і далі мідним штоком допресовуєш до кінця

Вся робота займає 1 годину при умові, якщо все розкручується... В мене заяняло 4 години, З них 2,5 години один болт і ще пів години одна закипівша втулка яку можна було і не міняти 8))))

Із моїх спостережень - чим більше зношені втулки тим легше їх витягати 8())))

#50 ПОЗА САЙТОМ   podarok

podarok

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Реєстрація: 06 Jul 2005
  • 2894 повідомлень
  • Авто: Patrol Y61 2.8TD/Samurai 2.0/Ford Kuga 2.0TD/AWD
  • Имя:Andrii
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ-Міжріччя

Відправлено 20 April 2007 - 14:01

Невеликий відгук по AD5 + солєкс 21083

Відкатав десь місяців 6 на ДААЗ-2105 по причині виходу із ладу Солекса21083 - машина їздила... Більше нічого позитивного про той старий карб не скажу...
І от трошки часу збільшилось після виїзду Самурая на обкатку і ркуи дойшли до Нивки
Карбюратор віддав на чистку і заміну всіх компонентів ремкомплекта + невелику доробку а ля "тюніх"
В результаті носики приск-насоса виведені в першу камеру, ексцентрик на нього із майже найбільшим плечем, жиклери 97/97 (нагадаю 21083карб) + підібрані повітряні жиклери ще з попереднього разу.
Довго мучився карбюраторщик виставлянням на слух якості суміші - так і не зміг добитись чого хотів
В результаті було зроблено кілька пробних заїздів із розгоном до максималки і перевіркою тяги на низах та виставленій якості в крайніх точках на мінімумі та максимумі і знайдена золота серединка по принципу - їде лише на високих, їде лише на низьких, їде всюди.
Після такого тест-драйву розхід палива конкретно зменшився - навіть дивно було, на 2105 карбі машина не їхала а розхід був більший.

Паралельно вдосконалив пластикову черепаху повітряного фільтра(зробив її нерозбірною), обрізавши пластиковий наплив зовнішьої сторони і заплавивши корпус високотемпературним чорним клеячим стержнем. Це ж саме було зроблено і з внутріжньої сторони разом із "пірамідками" кріплення. Потім феном довів зовнішній вигляд до більш-менш нормального стану. Боявся, що від підвищеної температури під капотом пластик попливе - але їзда ось вже майже місяць(~2500км) показала, що все ок і пластик-клей виправдав своє "капіталовкладення".
Кого цікавить - викладу фотки черепахи

#51 ПОЗА САЙТОМ   Limper

Limper

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 27 Apr 2007
  • 51 повідомлень
  • Авто: MPW III
  • Имя:Глеб
  • Пол:Мужчина
  • Город:Ильичевск

Відправлено 29 April 2007 - 15:52

Здравствуйте!
Прошу прощения у автора темы за оффтоп, что б не создавать лишней темы отпишу сдесь.
Хочу после праздников (уже числа 4го) взять Ниву из автосалона. Прошу совета, на что стоит обратить внимание при покупке автомобиля, что стоит сразу же заменить, залить/слить (масло например) и т.д. Хочу сразу же заменить стандартные колеса 175/80/R16 на 265/80/R16 (есле я правильно написал) с литыми дисками.
Заранее благодарен.

#52 ПОЗА САЙТОМ   podarok

podarok

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Реєстрація: 06 Jul 2005
  • 2894 повідомлень
  • Авто: Patrol Y61 2.8TD/Samurai 2.0/Ford Kuga 2.0TD/AWD
  • Имя:Andrii
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ-Міжріччя

Відправлено 29 April 2007 - 16:15

Limper
розмір резини 265/80/16 - це майже 33 дюйми
ІМХО - нива не витримає таких "знущань"

Купи машину, яка потягне такий розмір
Максимум який ставиться на ниву без ліфта - 215/75/15 ~28"
Максимум із різкою арок - 235/75/15 ~29"

Якщо хочеш поставити щось більше - треба
1 - підсилити все в кузові на рівні встановлення рами або підрамника для власноруч виготовленої підвіски
2 - вирізати арки так, щоб влізли фізично колеса потрібної тобі розмірності
3 - замінити головні пари на 4.7
4 - поставити кіт в роздатку
5 - обварити задній міст
6 - придумати щось із переднім(гранати не витримують вже при 31 колесах!!! ) - можливо встановити міст наприклад від Самурая 1.3 широкий із відповідною головною парою та адаптацією кардана
7 - переробити рульову
8 - форсанути двигун
9 ... виготовити по суті новий автомобіль! 8)))

#53 ПОЗА САЙТОМ   Limper

Limper

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 27 Apr 2007
  • 51 повідомлень
  • Авто: MPW III
  • Имя:Глеб
  • Пол:Мужчина
  • Город:Ильичевск

Відправлено 29 April 2007 - 16:46

Спасибо за скорый ответ.
А какой Вы подскажите самый оптимальный размер резины, без переделок ? И на что Вы все-таки посоветуете обратить внимание при покупке автомобиля Нива, просто это мой первый автомобиль, опыта при покупке еще не имею :good: .
Спасибо.

#54 ПОЗА САЙТОМ   podarok

podarok

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Реєстрація: 06 Jul 2005
  • 2894 повідомлень
  • Авто: Patrol Y61 2.8TD/Samurai 2.0/Ford Kuga 2.0TD/AWD
  • Имя:Andrii
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ-Міжріччя

Відправлено 29 April 2007 - 17:15

Limper
розмір пораджу 215/75/15 диски із вильотом ЕТ+40 - тоді не повинно терти
Поїздиш - звикнеш, може і вирішиш будувати монстріка
А звертай увагу на найбільший термін гарантії 8)))

#55 ПОЗА САЙТОМ   Limper

Limper

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 27 Apr 2007
  • 51 повідомлень
  • Авто: MPW III
  • Имя:Глеб
  • Пол:Мужчина
  • Город:Ильичевск

Відправлено 10 May 2007 - 21:03

podarok
Есть еще вопрос.
На соседнем форуме прочел, что после резки арок и установки 29 колес могут быть проблемы с ГАИшниками при проходе ТО, это действительно так ?
А есле поставить вместо штатных пружин волговские, то тоже могут возникнуть проблемы ?

#56 ПОЗА САЙТОМ   podarok

podarok

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Реєстрація: 06 Jul 2005
  • 2894 повідомлень
  • Авто: Patrol Y61 2.8TD/Samurai 2.0/Ford Kuga 2.0TD/AWD
  • Имя:Andrii
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ-Міжріччя

Відправлено 10 May 2007 - 21:05

Limper
в Україні проблем не буде

#57 ПОЗА САЙТОМ   ДЕД

ДЕД

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Реєстрація: 11 Sep 2005
  • 2110 повідомлень
  • Авто: Patrol Y 60 4.2
  • Имя:Виталий
  • Город:Київ

Відправлено 10 May 2007 - 21:27

Практически у меня 29е арки не резал,но буду!!!!
А 265 80 16 для начала подыми руками!

#58 ПОЗА САЙТОМ   Limper

Limper

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 27 Apr 2007
  • 51 повідомлень
  • Авто: MPW III
  • Имя:Глеб
  • Пол:Мужчина
  • Город:Ильичевск

Відправлено 11 May 2007 - 14:04

Спасибо.
А тут вот мне еще подсказали, что лучше вместо литых дисков ставить кованные, они как бы прочнее, это действительно так, или впринципе разница не большая ?

#59 ПОЗА САЙТОМ   podarok

podarok

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Реєстрація: 06 Jul 2005
  • 2894 повідомлень
  • Авто: Patrol Y61 2.8TD/Samurai 2.0/Ford Kuga 2.0TD/AWD
  • Имя:Andrii
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ-Міжріччя

Відправлено 11 May 2007 - 14:40

Limper
найкраще стальні звичайно...
потім ковка
а потім вже литі
По масі найлегші литі - але вони і найненадійніші

#60 ПОЗА САЙТОМ   podarok

podarok

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Реєстрація: 06 Jul 2005
  • 2894 повідомлень
  • Авто: Patrol Y61 2.8TD/Samurai 2.0/Ford Kuga 2.0TD/AWD
  • Имя:Andrii
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ-Міжріччя

Відправлено 07 August 2007 - 20:40

Изображение

Буду ставити рульовий демпфер...

2 Дед Нива

Колонка в тебе від Тайги + маятник прибалтійський із великим підшипником тертя...
В мене ж колонка 2101 із перепресованою сошкою + майтник на підшипниках кочення + рульові пальці старого зразка із шпринцовками...
Руль реально легкий тепер, але з'явилась віддача від нерівностей дороги та бордюр... І справа не в розвалі-сходженні...
На бардюр виїжати треба обережно, о вибиває руль із рук...
Тому й планую ставити демпфер + підсилюючу тягу між лонжеронами(аля стяжку).




Кількість користувачів, які читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 прихованих користувачів


© 2004 - 2025 Offroadmaster ®
create & support by PAVLOFF & VOIN