Остается еще такая "мелочь", как документы. Потому что в нашем государстве очень тяжелый вопрос оформления. Я понимаю, что на соревнования на лафете. А в процессе? Практически всегда выезжаешь на трассу. И что делать?
Тут ти таки прав. Хотя частково. Якщо тупий мєнт, то він і непоінтересується чому в мене на УАЗі гідропідсилювач, дискові гальма... А в законі ясно написано- рульову, тормозну систему, ЗАБОРОНЕНО переобладнувать! Короче на розумного- штрафмайданчик...
А от на самодєлку, можна за мінімальні гроші повісить тракторні номера. Правда до цього нада мать тракторні права. Єдине за що можуть придратись менти- швидкісь, для трактора вона мусить буть 40км на годину
![:228:](http://www.offroadmaster.com/public/style_emoticons/default/228.gif)
. АЛЕЕЕЕ, всі БРДМи чі БТРи які продаються в часні руки, теж їздять на тракторних папірах, мабуть же не 40!? З ФАУ питання відкрите... З другої сторони, як на мене- я не спортсмен, я простий алкоголозавісімий джипер
![:161:](http://www.offroadmaster.com/public/style_emoticons/default/161.gif)
, якого інтересує проходимість, да режим покатушок з кашою, шашликом та шурпою!