Із попелу...
Автор
podarok
, 05 Sep 2006 03:58
Сообщений в теме: 304
#162 ВНЕ САЙТА
Отправлено 26 August 2007 - 07:57
yurchic
Alex_CONNECT
зараз питання стоїть за перехідною пластиною від хвостовика коробки опель до проміжного кардана шеві-ниви. В понеділок їду до токаря 8).
Як тільки вона буде готова - зразу є фіксована точка, від якої все почне прикручуватись - роздатка лишається на своєму місці, потім кардан, пластина, муфта. коробка(до речі стала в тонель без лишніх рухів і навіть співпала по кріпленню із самурайською) ну і сам мотор. Бо блін без цього сантиметра в вигляді пластини ніфіга не можу кронштейни-лапи прикручувати 8(.
:war:
Alex_CONNECT
зараз питання стоїть за перехідною пластиною від хвостовика коробки опель до проміжного кардана шеві-ниви. В понеділок їду до токаря 8).
Як тільки вона буде готова - зразу є фіксована точка, від якої все почне прикручуватись - роздатка лишається на своєму місці, потім кардан, пластина, муфта. коробка(до речі стала в тонель без лишніх рухів і навіть співпала по кріпленню із самурайською) ну і сам мотор. Бо блін без цього сантиметра в вигляді пластини ніфіга не можу кронштейни-лапи прикручувати 8(.
:war:
#163 ВНЕ САЙТА
Отправлено 28 August 2007 - 08:38
Сузуководам, Нивоводам, Уазоводам присвячується
Якщо комусь потрібно - тут деталь в форматі Компас 8
Тиць
Я не проставляв розміри лише для посадки під шпильки - то вже самі які купите, такі і міряйте.(в мене нивовські довгі шпильки)
Товщина проставки в моєму варіанті 35мм
Сталь раджу не нижче 45 (в мене зробили з спец-нержавійки)
Якщо хтось ниасІліт компас - свистіть - друкану готове креслення для сузукі із нивськими шпильками.
Це варіант підсилений, а є ще варіант із полегшуючими на 1,2кг кожну отворами.
Креслення перевірене, бо по ньому в мене вже стоять проставки - сіли наче заводські
Успіху
Якщо комусь потрібно - тут деталь в форматі Компас 8
Тиць
Я не проставляв розміри лише для посадки під шпильки - то вже самі які купите, такі і міряйте.(в мене нивовські довгі шпильки)
Товщина проставки в моєму варіанті 35мм
Сталь раджу не нижче 45 (в мене зробили з спец-нержавійки)
Якщо хтось ниасІліт компас - свистіть - друкану готове креслення для сузукі із нивськими шпильками.
Це варіант підсилений, а є ще варіант із полегшуючими на 1,2кг кожну отворами.
Креслення перевірене, бо по ньому в мене вже стоять проставки - сіли наче заводські
Успіху
#164 ВНЕ САЙТА
Отправлено 29 August 2007 - 17:28
Куплені рідні Омеговські кронштейни кріплення тиць
А також забрав від токарів фланець роздатки Самурая на розміри промкардана шеві
і саме головне - оцинкована перехідна плита від хвостовика коробки Омеги на хвостовик промкардана Шеві Ниви
Враховуючи, що викинув насос кондиціонера, прийшлось підібрати відповідного розміру ремінь, в чому мені допоміг Паша chita, дякую тобі!
В суботу їду все це ставити на місце... :war:
А також забрав від токарів фланець роздатки Самурая на розміри промкардана шеві
і саме головне - оцинкована перехідна плита від хвостовика коробки Омеги на хвостовик промкардана Шеві Ниви
Враховуючи, що викинув насос кондиціонера, прийшлось підібрати відповідного розміру ремінь, в чому мені допоміг Паша chita, дякую тобі!
В суботу їду все це ставити на місце... :war:
#165 ВНЕ САЙТА
Отправлено 13 October 2007 - 23:05
Посмотри здесь http://www.xs4all.nl...dennis/Samurai/
походу хлопцы запихнули под капот моторчик от вольвы
походу хлопцы запихнули под капот моторчик от вольвы
#166 ВНЕ САЙТА
Отправлено 14 October 2007 - 13:35
як закінчу із своїм Колібровським обов'язково почну ставити Вольво :H: 8))))))))))))Посмотри здесь http://www.xs4all.nl...dennis/Samurai/
походу хлопцы запихнули под капот моторчик от вольвы
#171 ВНЕ САЙТА
Отправлено 02 December 2007 - 11:04
Доброе время суток!
А никто не подскажет как приладить УАЗовский кардан на Самурай (задний). Какой лучше резать передний или задний УАЗовский и как долго ходят его крестовины?
И еще вопрос - посадочные места расходятся на 0,5 см в одном направлении.
В принципе можно рассверлить новые отверстия на кардане, а можно через переходные шайбы - с чем надежнее и меньше гемороя?
А никто не подскажет как приладить УАЗовский кардан на Самурай (задний). Какой лучше резать передний или задний УАЗовский и как долго ходят его крестовины?
И еще вопрос - посадочные места расходятся на 0,5 см в одном направлении.
В принципе можно рассверлить новые отверстия на кардане, а можно через переходные шайбы - с чем надежнее и меньше гемороя?
#173 ВНЕ САЙТА
Отправлено 03 December 2007 - 19:17
Спасибо, я так понимаю у кого-то есть даже чертеж этих самых переходных, с проточками. Поделитесь,плз... И подскажите еще где потом этот кардан отбалансировать, а то на Алмаатинской,8 отказались такое делать в принципе. Готовы только обрезать и сварить по нужному размеру. Попутно заметив, что УАЗовских карданов без люфтов в шлицах они еще не встречали :o
#175 ВНЕ САЙТА
Отправлено 04 December 2007 - 21:29
Согласен, что идея не очень, но уже месяц не могу найти б\у , а для заказа нового нужен VIN-код, который отсутствует начисто вследствие переварки (неоднократной) кузова. Знаю только, что 1989 года выпуска, видимо был кабриолетом, хотя не уверен, и движок 1298 кубиков, карбюратор.
#178 ВНЕ САЙТА
Отправлено 04 March 2008 - 05:31
SAMURAIvariant1_engine_mount.png 4.23К
72 Количество загрузок:
Після довгих дискусій з інженерами було прийнято найоптимальніше рішення...
залишилось точно виміряти кут під подушку і завозити креслення на лазерну різку....
Після довгих дискусій з інженерами було прийнято найоптимальніше рішення...
залишилось точно виміряти кут під подушку і завозити креслення на лазерну різку....
Количество пользователей, читающих эту тему: 0
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых пользователей