Kawasaki 750
Автор
krest
, 25 May 2008 18:35
Сообщений в теме: 28
#4 ВНЕ САЙТА
#6 ВНЕ САЙТА
Отправлено 26 May 2008 - 21:07
Хочу определится среди брендов (700-800 куб) 4х4
Ямаха, Судзуки, Кавасаки, (китайци,корейци не подходят).
Возможность перевозки двух человек.
Использование в основном для активного отдыха, рыбалка, охота.
Смотри себе для этих целей эндуро!!! А вообще есть тема на форуме про мотики, писал арам по моему!!!! Почитай, там все толково написано!
#8 ВНЕ САЙТА
Отправлено 27 May 2008 - 13:00
если, я не ошибаюсь, поправьте если чо, то двухместный выпускает тока Can-Am (Bombardier). Если мы говорим о бренде. Обозначение для выбора должно быть таким - Двухметсный -MAX после указания объема, т.е. например, Can_Am 650MAX H.O. EFI XT. Где EFI - инжекто, XT-полный коплект с лебедой, защитой(обвесы) и, часто, литыми дисками, защитой рук на руле.Я жду информацию о доставке подобного в ближайшее время из штатов. Если нуна - то могу подключить к поставке. Тока надо умно подойти к вопросу растаможки.
#9 ВНЕ САЙТА
Отправлено 27 May 2008 - 14:37
за два роки гірської експлуатації різних квадрів можу сказати, що Бомбардьє 800 кубовий, самий мягкий і швидкий-лімузин для двох чоловік. Самий проходимий Ямаха Грізлі 660 куб. На Ямахі вдвох не дуже зручно, але засадити не зміг ні разу, Бомбардьє разок сидів, витягнувся лебідкою, але там мабуть і Ямаха би сіла. По надійності мабуть одинакові, при умові вчасного обслуговування. Кавасакі 700 - трактор, була ще Ямага Раптор-600 куб., дика дуже , треба мати серйозні навики їзди, перекидається назад на косогорах, якщо різко крутити газ.
http://www.ua-offroa...i...m=160&pos=0
http://www.ua-offroa...i...m=160&pos=0
#10 ВНЕ САЙТА
Отправлено 27 May 2008 - 15:23
а можно поподробнее насчет того, что кавасаки трактор? на чем основываются эти выводы?за два роки гірської експлуатації різних квадрів можу сказати, що Бомбардьє 800 кубовий, самий мягкий і швидкий-лімузин для двох чоловік. Самий проходимий Ямаха Грізлі 660 куб. На Ямахі вдвох не дуже зручно, але засадити не зміг ні разу, Бомбардьє разок сидів, витягнувся лебідкою, але там мабуть і Ямаха би сіла. По надійності мабуть одинакові, при умові вчасного обслуговування. Кавасакі 700 - трактор, була ще Ямага Раптор-600 куб., дика дуже , треба мати серйозні навики їзди, перекидається назад на косогорах, якщо різко крутити газ.
http://www.ua-offroa...i...m=160&pos=0
#11 ВНЕ САЙТА
Отправлено 29 May 2008 - 02:27
Кавасакі-трактор, це звичайно досить умовно. Просто в процесі експлуатації він, як на мене не такий шустрий як грізлі , і не такий комфортний і швидкий, як бомбардьє. Але при цьому наїздили на ньому не менше ніж на інших апаратах і претензій не було по великому рахунку, якби не було з чим порівнювати то може би і вважав його найкращим. При належному обслуговуванні всі три марки експлуатуються без проблем. Ми квадріками навіть кабеля укладали і водопровідні пластмасові труби, УАЗ також для цього використовували, я в кінці -кінців зупинився на УАЗі.
#13 ВНЕ САЙТА
Отправлено 29 May 2008 - 10:30
Скажу чесно-електроніка не ламалась, ні на одному квадріку, а їх там було штук 10. По механіці-колодки тормозні швидко зношуються, болото набивається (запамятав, бо підганяв з 2109), хрестовина що з мотора на задній міст дивиться на бомбардье навернулася, шарові-на один сезон (весна-літо-осінь). Особлива увага-до пильників ШРУС. Поїздив-помий. Бо болото висихає і потім одного повороту колеса хватає розірвати гуму, ну а далі ШРУСу капець настає за пару днів. Захисти металеві ми самі поробили-це треба. А от лебідки... коштує дорого, а реально за два з половиною роки роботи, як я вже писав, сів тільки раз, і лебідку використовував, бо був один. Якщо їздит в парі, то двох чоловік хватає випхати квадр звідки-небудь.
#14 Гость_Sanek_*
Отправлено 29 May 2008 - 10:46
Ты на пыльники полуосей делал защиту? Из чего?Скажу чесно-електроніка не ламалась, ні на одному квадріку, а їх там було штук 10. По механіці-колодки тормозні швидко зношуються, болото набивається (запамятав, бо підганяв з 2109), хрестовина що з мотора на задній міст дивиться на бомбардье навернулася, шарові-на один сезон (весна-літо-осінь). Особлива увага-до пильників ШРУС. Поїздив-помий. Бо болото висихає і потім одного повороту колеса хватає розірвати гуму, ну а далі ШРУСу капець настає за пару днів. Захисти металеві ми самі поробили-це треба. А от лебідки... коштує дорого, а реально за два з половиною роки роботи, як я вже писав, сів тільки раз, і лебідку використовував, бо був один. Якщо їздит в парі, то двох чоловік хватає випхати квадр звідки-небудь.
#15 ВНЕ САЙТА
Отправлено 29 May 2008 - 11:39
Поломки по ходовій у всіх, чи на якійсь марці конкретно?Скажу чесно-електроніка не ламалась, ні на одному квадріку, а їх там було штук 10. По механіці-колодки тормозні швидко зношуються, болото набивається (запамятав, бо підганяв з 2109), хрестовина що з мотора на задній міст дивиться на бомбардье навернулася, шарові-на один сезон (весна-літо-осінь). Особлива увага-до пильників ШРУС. Поїздив-помий. Бо болото висихає і потім одного повороту колеса хватає розірвати гуму, ну а далі ШРУСу капець настає за пару днів. Захисти металеві ми самі поробили-це треба. А от лебідки... коштує дорого, а реально за два з половиною роки роботи, як я вже писав, сів тільки раз, і лебідку використовував, бо був один. Якщо їздит в парі, то двох чоловік хватає випхати квадр звідки-небудь.
Із того, що було в експлуатаціїї - перевага якому бренду?
#16 ВНЕ САЙТА
Отправлено 29 May 2008 - 16:13
Ты на пыльники полуосей делал защиту? Из чего?
Захист на грізлі стояв пластіковий, штатний, по образу і подобію вигнули з двох міліметрової рифльонки.
На бомбардьє робили в Закарпатті на заводі, ще і дуги поробили по кругу.
Ходова ламалась у всіх, але це я не назвав би поломками, скоріше прискорений знос через нещадні умови експлуатації. Там в інструкціях пишуть смішні терміни, 10 мотогодин, 100 мототогодин, а ці мотогодини набігали миттєво. Іноді навіть бували просрочки по ТО, хоть старались цього не допускати. На бомбардьє є такий нюанс-радіатор забивається болотом і апарат починає грітися, причому конкретно. На базі промивали соти кьорхером, в горах брали тоненьку паличку і не спіша все виковирювали.
Собі я би взяв Ямаху-грізлі, для важкого бездоріжжя.
Захист на грізлі стояв пластіковий, штатний, по образу і подобію вигнули з двох міліметрової рифльонки.
На бомбардьє робили в Закарпатті на заводі, ще і дуги поробили по кругу.
Поломки по ходовій у всіх, чи на якійсь марці конкретно?
Із того, що було в експлуатаціїї - перевага якому бренду?
Ходова ламалась у всіх, але це я не назвав би поломками, скоріше прискорений знос через нещадні умови експлуатації. Там в інструкціях пишуть смішні терміни, 10 мотогодин, 100 мототогодин, а ці мотогодини набігали миттєво. Іноді навіть бували просрочки по ТО, хоть старались цього не допускати. На бомбардьє є такий нюанс-радіатор забивається болотом і апарат починає грітися, причому конкретно. На базі промивали соти кьорхером, в горах брали тоненьку паличку і не спіша все виковирювали.
Собі я би взяв Ямаху-грізлі, для важкого бездоріжжя.
#17 ВНЕ САЙТА
Отправлено 29 May 2008 - 17:18
Юра, видел на квадре копрессор и небольшой ресивер, правда не на Бомбардье. Всю грязь после болота продуваешь - эффективно работает.На бомбардьє є такий нюанс-радіатор забивається болотом і апарат починає грітися, причому конкретно. На базі промивали соти кьорхером, в горах брали тоненьку паличку і не спіша все виковирювали.
Собі я би взяв Ямаху-грізлі, для важкого бездоріжжя.
#19 ВНЕ САЙТА
Отправлено 29 May 2008 - 18:47
Ідея нормальна, по крайні мірі краще ніж нічого, хоча глиняна жижа на радіаторі швидко висихає і тоді вже не поможе. Ще забув , про колеса, тиск по інстр. якщо не помиляюсь-0,8 атм, у нас орли качали 2-2,5..... колеса пробиваються при цьому від одного погляду, хоча на твердих поверхнях треба підкачувати, бо при 60-80км/год, починає теліпати по всій дорозі. Я так скоро вже все позгадую, і перейдем на снігоходи....Юра, видел на квадре копрессор и небольшой ресивер, правда не на Бомбардье. Всю грязь после болота продуваешь - эффективно работает.
Количество пользователей, читающих эту тему: 0
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых пользователей