гріється, кипить 300tdi підкажіть - Народ, подскажи !!! - OffRoadMaster.com - стиль жизни 4х4!

Перейти до вмісту


Фотографія

гріється, кипить 300tdi підкажіть


  • Авторизуйтесь для відповіді в темі
Повідомлень у темі: 50

#1 ПОЗА САЙТОМ   Knifemaker

Knifemaker

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 06 Sep 2015
  • 178 повідомлень
  • Авто: Defender 110
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:Кіцмань

Відправлено 07 July 2020 - 22:18

Вітаю, маю таку проблему і прошу допмогти порадою.

LR Defender 110  300tdi (АКПП)

 

-- протягом року поміняв

-датчик

-термостат (старий був в нормі)

-патрубки

-кришку бачка

-потім був перегрів двигуна, (поміняв гбц,прокладку)

-помпу ( стара була в нормі)

 

Тепер після 30-50км їзди по трасі, або на затяжному підйомі-- з-під кришки бачка купа пари і мінус 3-4л антифризу.

тобто при їзді містом проблем не має, тільки коли  даєш "капцю" двигуну починається ця проблема. Гази в систему охолодження не попадають (перевірили), циркуляція рідини є, датчик показує стандартну температуру (трошки менше середини). Радіатор ззовні нічим не забитий.

 

П.С. Voyt (велике дякую) підказав про трійник термостат-радіатор-бачок, він був забитий шламом, -- прочистили, але проблема не щезла

 

Вже не знаю куди дивитись і що ще міняти,  немає впевненості в машині, вожу з собою по10-15л  антифризу на долив. Сьогодні повернувся з Карпат-- два рази пара з-під капоту. (10л дистильованої води долив)

 

Може може хтось підказати по цьому двигуну, якщо стикалися з цією проблемою??

 

 

 

-



#2 ПОЗА САЙТОМ   Des

Des

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Реєстрація: 16 Feb 2007
  • 2016 повідомлень
  • Авто: Suzuki Samurai 3,5 шт :)
  • Имя:Андрей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Відправлено 07 July 2020 - 23:13

А внутри ? Бывает, что соты забиты накипью  на 50-70% от первоначального сечения.



Радіатор ззовні нічим не забитий.

 

Еще вопрос по вентилятору, с ним как ?


 

 

 

-


Повідомлення відредагував Des: 07 July 2020 - 23:14

  • Dimoon , skam і Knifemaker це подобається

#3 ПОЗА САЙТОМ   Новый

Новый

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 05 Jul 2011
  • 778 повідомлень
  • Авто: Toyota Land cruiser 105Gx
  • Имя:Андрей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Новоселица

Відправлено 08 July 2020 - 09:23

Моя мисль це радіатор,якщо тройник був забитий на половину то маленькі соти радіатора млжуть буьи зовсім закупорені.
Я б ще змінив би марку антифриза щоб не було шлаку в системі.
  • AntDroid і Knifemaker це подобається

#4 ПОЗА САЙТОМ   БармалеЙ

БармалеЙ

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Реєстрація: 13 Apr 2010
  • 3192 повідомлень
  • Авто: GW Pegasus АТ ПРИЗРАК, LS400, эвакуатор
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев, Полесье

Відправлено 08 July 2020 - 09:52

Еще и небось антифриз красный......



#5 ПОЗА САЙТОМ   HardBlues

HardBlues

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 01 Feb 2012
  • 725 повідомлень
  • Авто: RRC 3.9 VogueSE
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Відправлено 08 July 2020 - 10:51

300й мотор на відміну від 200-го чутливіший до перегріву, ще й завдяки конструктиву, особливо  помпи (в окремому корпусі). 

В мене було декілька цих моторів на Диско та Рейндж Класік. І зараз в мого брата на Класіку безпроблемно працює такий 300 зі значним пробігом.

Коли на Диско були схожі проблеми, допомогло -  підняття на пару сантиметрів бачка розширення (він в дискаря, точніше занадто низьке його розташування в дискареві, вважалося чи не найголовнішою небезпекою перегріву) , правда в той саме час був також замінений радіатор на новий, а також кастомне з'єднання цього бачка додатковим патрубком с корпусом термостата. Якщо Ви знаєте Дениса з Ужгорода (Лендстор) , він дуже обізнаний на цих 300-ках, зможе допомогти. Якщо треба, можу дати контакт.


Повідомлення відредагував HardBlues: 08 July 2020 - 10:53

  • Knifemaker це подобається

#6 ПОЗА САЙТОМ   Des

Des

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Реєстрація: 16 Feb 2007
  • 2016 повідомлень
  • Авто: Suzuki Samurai 3,5 шт :)
  • Имя:Андрей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Відправлено 08 July 2020 - 10:52

Бармалей, а красный антифриз чем тебе не угодил ?)


Повідомлення відредагував Des: 08 July 2020 - 10:52


#7 ПОЗА САЙТОМ   Vrubel

Vrubel

    Дока

  • ORM
  • PipPipPip
  • Реєстрація: 09 Apr 2006
  • 6143 повідомлень
  • Авто: Nissan Patrol Y61, BMW 540
  • Имя:Денис
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев, Летки

Відправлено 08 July 2020 - 12:43

А ГБЦ сам менял?



#8 ПОЗА САЙТОМ   orsua

orsua

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 17 Mar 2011
  • 515 повідомлень
  • Авто: patrol y 60
  • Имя:Валера
  • Пол:Мужчина
  • Город:Kharkov

Відправлено 08 July 2020 - 15:05

При замене прокладки ГБЦ замеряли плоскость ГБЦ и блока цилиндрров на прогиб ?  



#9 ПОЗА САЙТОМ   БармалеЙ

БармалеЙ

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Реєстрація: 13 Apr 2010
  • 3192 повідомлень
  • Авто: GW Pegasus АТ ПРИЗРАК, LS400, эвакуатор
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев, Полесье

Відправлено 10 July 2020 - 09:46

Бармалей, а красный антифриз чем тебе не угодил ?)

Андрей высказываю только по своим наблюдениям. Машины не только китайцы предупрежу сразу. На старых моторах он вообще не предусматривался. Очень активные присадки. нередки случаи что даже после хорошего вымывания системы и перехода на красный становится рыжим. Мое мнение не эксперементировать по совету продавана а лить то что рекомендует завод изготовитель мотора а не изготовитель антифриза


  • Vrubel це подобається

#10 ПОЗА САЙТОМ   Knifemaker

Knifemaker

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 06 Sep 2015
  • 178 повідомлень
  • Авто: Defender 110
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:Кіцмань

Відправлено 12 July 2020 - 00:38

Вітаю і дякую за відповіді.

 

ГБЦ міняли на СТО, (стару гбц викинув, купив б у в хорошому стані, її перебрали,  шліфанули, поставили відповідної товщини прокладку). Думаю, якщо б була знову  пробита прокладка -- то було б видно бульбашки в бачку, їх не має.

 

Антифриз після заміни гбц -- синій, до -- був червоний.

 

В понеділок віддам радіатор на обслуговування. Якщо забитий -- то вже прийдеться шукати новий, дешевше вийде ніж знову голову міняти))

У Лендстора беру з.ч., пораджуся з ними тоді.

 

Вентилятор на гарячому двигуні прокручуєтся, але з більшим супротивом ніж на холодну, повністю не блокується.



#11 ПОЗА САЙТОМ   Knifemaker

Knifemaker

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 06 Sep 2015
  • 178 повідомлень
  • Авто: Defender 110
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:Кіцмань

Відправлено 12 July 2020 - 00:50

Маю ще з 200тді 93року, там електровентилятор стоїть, замість штатного. Два тижні тому повертався з Перкалаба, контакт від кнопки відійшов, не було можливості його дістати, то в затяжний перевал виїхав без вентилятора, двигун практично не нагрівся.



#12 ПОЗА САЙТОМ   skam

skam

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 01 Apr 2008
  • 336 повідомлень
  • Авто: land rover discovery, Ford Probe
  • Имя:максим
  • Пол:Мужчина
  • Город:севастополь

Відправлено 12 July 2020 - 06:58

Тоже думаю на радиатор, если все поменяно то больше не чего, согласен про красный антифриз, нечего ему делать в этих движках

#13 ПОЗА САЙТОМ   kupchak

kupchak

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 24 Mar 2014
  • 793 повідомлень
  • Авто: Y60, Москвич ИЖ 412 ИЭ, ендуро чекушка.
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:с.Березiвка, Iвано-Франківска обл.

Відправлено 12 July 2020 - 18:57

Привіт, я б з корпуса викинув термостат і їздив без нього. І дивився б на поведінку авто.... Якщо нічого не міняється, наступна помпа, потому радіатор.
  • Piligriм це подобається

#14 ПОЗА САЙТОМ   Piligriм

Piligriм

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Реєстрація: 21 Jul 2011
  • 1239 повідомлень
  • Авто: МПВ 3
  • Имя:Игорь
  • Пол:Мужчина
  • Город:Ладыжин

Відправлено 12 July 2020 - 19:20

 я б з корпуса викинув термостат і їздив без нього..............наступна помпа, потому радіатор.

 

Просто жесть для мотора........273.gif 

 

Понимаю, что Вы имели ввиду......, но сдержаться не мог, чтоб не повеселиться........330.gif 453.gif 

 

Я бы применил точно такой же алгоритм.


Повідомлення відредагував Piligriм: 12 July 2020 - 19:20

  • БармалеЙ це подобається

#15 ПОЗА САЙТОМ   Poloni

Poloni

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 24 Mar 2013
  • 136 повідомлень
  • Авто: Ниссан
  • Имя:Игорь Полонский
  • Пол:Мужчина
  • Город:Буча

Відправлено 14 July 2020 - 10:26

Можно вообще антифриз слить и так ездить. 330.gif



#16 ПОЗА САЙТОМ   Cardon

Cardon

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Реєстрація: 22 Apr 2013
  • 2101 повідомлень
  • Авто: Suzuki Vitara ТР-2, Tundra Crew Max TRD
  • Имя:Максим
  • Пол:Мужчина
  • Город:Донецк/Киев

Відправлено 15 July 2020 - 11:05


тобто при їзді містом проблем не має, тільки коли  даєш "капцю" двигуну починається ця проблема. Гази в систему охолодження не попадають (перевірили)


якщо б була знову  пробита прокладка -- то було б видно бульбашки в бачку, їх не має.

Два идентичных случая было. Именно только на трассе.

Первый был очень давно. Все подобные вышеописанные манипуляции с радиаторами/термостатами и прочим были произведены. И, как в итоге выяснилось, газы таки прорывались...

Имея первый опыт в памяти, во второй раз смотрели внимательно на "бульбашки в бачку".

"їх не має" - оказалось одной булькой в несколько минут... 

То есть оба случая закончились ремонтом ГБЦ.

 

Просто делюсь информацией, выводы за вами.

 

При замене прокладки ГБЦ замеряли плоскость ГБЦ и блока цилиндрров на прогиб ?  

И на это обратите внимание.


  • Vrubel і Knifemaker це подобається

#17 ПОЗА САЙТОМ   Vrubel

Vrubel

    Дока

  • ORM
  • PipPipPip
  • Реєстрація: 09 Apr 2006
  • 6143 повідомлень
  • Авто: Nissan Patrol Y61, BMW 540
  • Имя:Денис
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев, Летки

Відправлено 15 July 2020 - 11:39

все странные случаи закипания после танцев с заменами радиаторов, помп, антифриза, ремня и тп заканчивались ремонтами головы или дефектами при ее замене, от отсутствия всех отверстий в прокладке ГБЦ до нарушения геометрии сопряжения голова-блок.



#18 ПОЗА САЙТОМ   Knifemaker

Knifemaker

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 06 Sep 2015
  • 178 повідомлень
  • Авто: Defender 110
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:Кіцмань

Відправлено 15 July 2020 - 23:51

поки що виявилось, що лопасті  вентилятора повернені навпаки, тобто на радіатор дує гаряче повітря від двигуна. На трасі даєш газку -- вентилятор теж дає газку, і гарячим повітрям компенсує зустрічний вітер.

Замовив сьогодні іншу крильчатку., як поміняю, відпишуся , чи це і була причина.



#19 ПОЗА САЙТОМ   Eduardo

Eduardo

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Реєстрація: 22 Apr 2009
  • 2718 повідомлень
  • Авто: СУНДУК
  • Имя:Эдуард
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Відправлено 16 July 2020 - 06:19

Если так, то понятно, вентилятор все время Дул на встречу и боролся с потоком встречного воздуха для охлаждения. В некоторых режимах Из-за этого воздух плохо охлаждал радиатор, что Давало закипание. Выходит примастырили крыльчатку черт его знает с чего. Для моторов с не чугунными головами даже одно закипание может закончится пробоем прокладки и короблением гбц. Да и чугунные они все же не вечные...

#20 ПОЗА САЙТОМ   Pasha

Pasha

    Юнкер

  • ORM
  • Pip
  • Реєстрація: 08 Jan 2005
  • 250 повідомлень
  • Авто: TLC-7
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев/Волынь

Відправлено 17 July 2020 - 11:06

поки що виявилось, що лопасті  вентилятора повернені навпаки, тобто на радіатор дує гаряче повітря від двигуна. На трасі даєш газку -- вентилятор теж дає газку, і гарячим повітрям компенсує зустрічний вітер.

Замовив сьогодні іншу крильчатку., як поміняю, відпишуся , чи це і була причина.

А как оно так стало?






Кількість користувачів, які читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 прихованих користувачів


© 2004 - 2025 Offroadmaster ®
create & support by PAVLOFF & VOIN