Monterey\Trooper 3.2 AT - Страница 3 - Бортовой Дневник - Форум Offroadmaster.com

Перейти к содержимому

 

Фотография

Monterey\Trooper 3.2 AT


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 57

#41 НА САЙТЕ   DimonZT

DimonZT

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 02 Apr 2012
  • 717 сообщений
  • Авто: ВАЗ-2108 раллийка. VW Jetta mk. VI. Monterey 3.2
  • Имя:Дима
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 28 September 2020 - 11:03

поміняй місцями 2 верхні проводи що ближче до барабану місцями.
і да це не мінуса якщо що.
і взагалі краще відразу блок під капот а не пробувати його герметизувати.
 

Ну для мене червоні - то плюс, а чорні, то мінус. 

Під капотом я не знайшов місця для нього ( Тому по вище і причепив попереду.



#42 ВНЕ САЙТА   БармалеЙ

БармалеЙ

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 13 Apr 2010
  • 3111 сообщений
  • Авто: GW Pegasus АТ ПРИЗРАК, LS400
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев, Полесье

Отправлено 28 September 2020 - 11:03

Раздатка есть в наличии . Можна конечно перебрать и свою. Если внутренности целые и токо обойдется заменой подшипников 



#43 ВНЕ САЙТА   ustas

ustas

    Юнкер

  • ORM
  • Pip
  • Регистрация: 21 Oct 2008
  • 280 сообщений
  • Авто: FJ,Prado,bmw5
  • Имя:Aлеха
  • Пол:Мужчина
  • Город:КИЕВ

Отправлено 01 October 2020 - 02:37

блок під капот


Это самое верное решение.

#44 НА САЙТЕ   DimonZT

DimonZT

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 02 Apr 2012
  • 717 сообщений
  • Авто: ВАЗ-2108 раллийка. VW Jetta mk. VI. Monterey 3.2
  • Имя:Дима
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 02 January 2021 - 14:23

Всім привіт. Набралось кілька питань, може хтось щось підкаже.

1 - задні колодки ручніка, та і дисків ховеровські підходять? На ручнік щось не знайду по номеру де що продають. А колодки дисків якісь незнайомі взагалі виробники та і зразу ж їх вибиває як ховеровські.

 

2 - де би знайти мануал з розмірами по мотору?  Розкрутив трохи одну голову. Коромисла на осях щось сильно бовтаються. Та потерті помітно. Та і по блоку треба ж зазори знати.

 

Вирізав гнилля з однієї сторони. Тепер думаю як би то понаварювати тепер щось схоже на арку і де би пластикові фендери знайти закрити  те все потім.

 

Ще хочу зняти бак, подивитись куди і як можна балони ГБО запхати чи як викрутитись щоб в багажнику балона не було, а розмістити знизу і бензиновий, і газовий баки.

 

Прикрепленные файлы


Сообщение отредактировал DimonZT: 02 January 2021 - 14:24


#45 ВНЕ САЙТА   GoldFish

GoldFish

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 07 Aug 2009
  • 1561 сообщений
  • Авто: Lexus GX470, GrandCherokee 5.7 HEMI
  • Имя:Юрий
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 02 January 2021 - 20:19

Всім привіт. Набралось кілька питань, може хтось щось підкаже.
1 - задні колодки ручніка, та і дисків ховеровські підходять? На ручнік щось не знайду по номеру де що продають. А колодки дисків якісь незнайомі взагалі виробники та і зразу ж їх вибиває як ховеровські.
 
2 - де би знайти мануал з розмірами по мотору?  Розкрутив трохи одну голову. Коромисла на осях щось сильно бовтаються. Та потерті помітно. Та і по блоку треба ж зазори знати.
 
Вирізав гнилля з однієї сторони. Тепер думаю як би то понаварювати тепер щось схоже на арку і де би пластикові фендери знайти закрити  те все потім.
 
Ще хочу зняти бак, подивитись куди і як можна балони ГБО запхати чи як викрутитись щоб в багажнику балона не було, а розмістити знизу і бензиновий, і газовий баки.


Колодки ручника уже давно нету. Я себе на реставрацию на лысогорскую возил.

Коромысла емли люфтят, то скоро стук появится. Нужно оси менят, они не дорого стоят

#46 НА САЙТЕ   DimonZT

DimonZT

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 02 Apr 2012
  • 717 сообщений
  • Авто: ВАЗ-2108 раллийка. VW Jetta mk. VI. Monterey 3.2
  • Имя:Дима
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 03 January 2021 - 13:20

Колодки ручника уже давно нету. Я себе на реставрацию на лысогорскую возил.

Коромысла емли люфтят, то скоро стук появится. Нужно оси менят, они не дорого стоят

Поряд магазин китайців є, якось зайду зі знятими колодками, подивлюсь чи такі самі.

 

Осі під замовлення лише знайшов по десь 80баксів. Якщо це за одну ціна, то не так вже  і недорого в круг вийде 4 осі. Та і самі рокери теж під питанням. Хотілось би спробувати наростити і перешліфувати під потрібні розміри.



#47 ВНЕ САЙТА   GoldFish

GoldFish

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 07 Aug 2009
  • 1561 сообщений
  • Авто: Lexus GX470, GrandCherokee 5.7 HEMI
  • Имя:Юрий
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 03 January 2021 - 23:28

Поряд магазин китайців є, якось зайду зі знятими колодками, подивлюсь чи такі самі.
 
Осі під замовлення лише знайшов по десь 80баксів. Якщо це за одну ціна, то не так вже  і недорого в круг вийде 4 осі. Та і самі рокери теж під питанням. Хотілось би спробувати наростити і перешліфувати під потрібні розміри.


На рашковском исузу форуме проскакивала тема, что рокера втулили. Но я в свое время не нашел кто возьмется. У меня уже тарабанить начало, Бармалей 4 раза весь мотор перетрушивал, чтобы найти источник стука. В результате поменял оси и забыл

#48 НА САЙТЕ   DimonZT

DimonZT

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 02 Apr 2012
  • 717 сообщений
  • Авто: ВАЗ-2108 раллийка. VW Jetta mk. VI. Monterey 3.2
  • Имя:Дима
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 04 January 2021 - 00:39

На рашковском исузу форуме проскакивала тема, что рокера втулили. Но я в свое время не нашел кто возьмется. У меня уже тарабанить начало, Бармалей 4 раза весь мотор перетрушивал, чтобы найти источник стука. В результате поменял оси и забыл

А в середині рокерів знос був? Де брав ті осі?

На випуску то там рокери з широкою основою. Там не люфтить. 

Сьогодні на правій голові зняв коромисла відмивати. Так задній бугель розподвала був тріснутий і заварений. Щось мені таке діло не дуже до вподоби. Може ще і з тієї голови, що зараз в машині стоїть краще переставлю. 

 Трохи полірнув від 800 до 3000 наждачки бугеля розподвала лівої голови, окрім переднього, бо в своїх умовах не можу сам шківи зняти. На фото різниця видно полірованої і не полірованої внутрянки.

 

Ще думаю упоротись і полірнути камеру згорання, тарілки клапанів, пройтись по випускним каналам, перевірити сумісність каналів з колекторами. Теоретично це збільшує детонаційну стійкість і зменшує теплове навантаження на клапана і сідла. Мотор то на газу буде їздити.  Цікаво би ще продути, дізнатись скільки CFM  ці голови пропускають. Може вмовлю свого моториста, що на корчі мені мотора робив продути на стенді. Канали пиляти не збираюсь - це ні до чого на цьому двигуні. 

 

Поки задумка підготувати по максимуму голови. Покласти на полицю доки дійде черга до мотора, щоб потім менше часу пішло зібрати низ один з 2х (коліно треба буде виймати зі встановленого зараз) і вкинути вже під капот.

 

 

 

Ще питання: в задньому мості напіввісь має вийматись вільно? Відкрутив 4 гайки, зняв гальмівну систему і ступиця має виходити, чи там на мості з самоблоком є ще якісь нюанси? Бо щось не йде воно. Треба сальник замінити.

Прикрепленные файлы

  • Прикрепленный файл  IMG_34611.JPG   152К   0 Количество загрузок:
  • Прикрепленный файл  IMG_34621.JPG   128.22К   0 Количество загрузок:


#49 ВНЕ САЙТА   kachkanius

kachkanius

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 18 Jun 2012
  • 414 сообщений
  • Авто: Opel Campo 2.5TD
  • Имя:Алексей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 04 January 2021 - 00:57

От треб абуло тобі продавати свій дизельний.........



#50 ВНЕ САЙТА   GoldFish

GoldFish

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 07 Aug 2009
  • 1561 сообщений
  • Авто: Lexus GX470, GrandCherokee 5.7 HEMI
  • Имя:Юрий
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 04 January 2021 - 10:27

А в середині рокерів знос був? Де брав ті осі?

На випуску то там рокери з широкою основою. Там не люфтить. 

Сьогодні на правій голові зняв коромисла відмивати. Так задній бугель розподвала був тріснутий і заварений. Щось мені таке діло не дуже до вподоби. Може ще і з тієї голови, що зараз в машині стоїть краще переставлю. 

 Трохи полірнув від 800 до 3000 наждачки бугеля розподвала лівої голови, окрім переднього, бо в своїх умовах не можу сам шківи зняти. На фото різниця видно полірованої і не полірованої внутрянки.

 

Ще думаю упоротись і полірнути камеру згорання, тарілки клапанів, пройтись по випускним каналам, перевірити сумісність каналів з колекторами. Теоретично це збільшує детонаційну стійкість і зменшує теплове навантаження на клапана і сідла. Мотор то на газу буде їздити.  Цікаво би ще продути, дізнатись скільки CFM  ці голови пропускають. Може вмовлю свого моториста, що на корчі мені мотора робив продути на стенді. Канали пиляти не збираюсь - це ні до чого на цьому двигуні. 

 

Поки задумка підготувати по максимуму голови. Покласти на полицю доки дійде черга до мотора, щоб потім менше часу пішло зібрати низ один з 2х (коліно треба буде виймати зі встановленого зараз) і вкинути вже під капот.

 

 

 

Ще питання: в задньому мості напіввісь має вийматись вільно? Відкрутив 4 гайки, зняв гальмівну систему і ступиця має виходити, чи там на мості з самоблоком є ще якісь нюанси? Бо щось не йде воно. Треба сальник замінити.

У меня донорский двигатель был, то на новые оси подбирали рокера те которые не люфтили. Покупать новые роккера совсем не гуманно выходит.  Где покупал оси уже и не помню, это лет 5 назад было.

Если решишь втулить, то учти, что в роккерах маслоканал на гидрики, причем довольно  тонкий и во втулке нужно отверстие делать и втулка не должна проворачиваться иначе тутже грохот гидриков будет.

С бугелем у меня тоже какая-то такая история была, что он вареный был.

 

А вообще не мешай мотору работать. Масложер всеравно победить не выйдет. В остальном там такие допуски и запас прочности, что он будет тарахтеть, стучать, дымить но ехать будет.


Сообщение отредактировал GoldFish: 04 January 2021 - 10:29


#51 ВНЕ САЙТА   БармалеЙ

БармалеЙ

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 13 Apr 2010
  • 3111 сообщений
  • Авто: GW Pegasus АТ ПРИЗРАК, LS400
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев, Полесье

Отправлено 04 January 2021 - 12:57

Полуоси на узком мосту вытянешь без проблем. Заднюю касету на коленвал найди. Сальник обычный ни в коем случае не ставить. Напыление деньги в воздух. Штанги рокеров не могут стоить по 80у.е. Их цена в районе 30. Ищи сразу



#52 НА САЙТЕ   DimonZT

DimonZT

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 02 Apr 2012
  • 717 сообщений
  • Авто: ВАЗ-2108 раллийка. VW Jetta mk. VI. Monterey 3.2
  • Имя:Дима
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 04 January 2021 - 13:28

У меня донорский двигатель был, то на новые оси подбирали рокера те которые не люфтили. Покупать новые роккера совсем не гуманно выходит.  Где покупал оси уже и не помню, это лет 5 назад было.

Если решишь втулить, то учти, что в роккерах маслоканал на гидрики, причем довольно  тонкий и во втулке нужно отверстие делать и втулка не должна проворачиваться иначе тутже грохот гидриков будет.

С бугелем у меня тоже какая-то такая история была, что он вареный был.

 

А вообще не мешай мотору работать. Масложер всеравно победить не выйдет. В остальном там такие допуски и запас прочности, что он будет тарахтеть, стучать, дымить но ехать будет.

Той що зараз мотор окрім того що жере масло, так тече з усіх боків.  Камерою в циліндр один вдалось заглянути, то і на стінках повздовжні полоси видно. А мені в нагрузку віддали комплект нових поршнів, кілець 2 комплекти,, вкладиші прокладки і ще трохи всього. Єдине, що по розмірах х.з. яке воно. Блок рідний нашаманяний (раніше скидував фото з документами по виконаним роботам). 

 

На маслоканали теж звернув увагу, що тоненькі дуже.  

 

Полуоси на узком мосту вытянешь без проблем. Заднюю касету на коленвал найди. Сальник обычный ни в коем случае не ставить. Напыление деньги в воздух. Штанги рокеров не могут стоить по 80у.е. Их цена в районе 30. Ищи сразу

Номер деталі тієї касети є?  Щось я в каталозі не знайду.

Номера осей коромисл  ці ж:

випуск 8943647232

впуск  8943647241



#53 ВНЕ САЙТА   БармалеЙ

БармалеЙ

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 13 Apr 2010
  • 3111 сообщений
  • Авто: GW Pegasus АТ ПРИЗРАК, LS400
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев, Полесье

Отправлено 04 January 2021 - 13:45

Номера нету. Но на промподшипнике про них знают 700 гр


  • DimonZT это нравится

#54 ВНЕ САЙТА   GoldFish

GoldFish

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 07 Aug 2009
  • 1561 сообщений
  • Авто: Lexus GX470, GrandCherokee 5.7 HEMI
  • Имя:Юрий
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 04 January 2021 - 14:01

Той що зараз мотор окрім того що жере масло, так тече з усіх боків.  Камерою в циліндр один вдалось заглянути, то і на стінках повздовжні полоси видно. А мені в нагрузку віддали комплект нових поршнів, кілець 2 комплекти,, вкладиші прокладки і ще трохи всього. Єдине, що по розмірах х.з. яке воно. Блок рідний нашаманяний (раніше скидував фото з документами по виконаним роботам). 

 

На маслоканали теж звернув увагу, що тоненькі дуже.  

 

Номер деталі тієї касети є?  Щось я в каталозі не знайду.

Номера осей коромисл  ці ж:

випуск 8943647232

впуск  8943647241

Да, номера правильные. Я у себя в почте их же нашел.

Коленвал только нивкоем случае не точи



#55 НА САЙТЕ   DimonZT

DimonZT

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 02 Apr 2012
  • 717 сообщений
  • Авто: ВАЗ-2108 раллийка. VW Jetta mk. VI. Monterey 3.2
  • Имя:Дима
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 04 January 2021 - 14:50

Да, номера правильные. Я у себя в почте их же нашел.

Коленвал только нивкоем случае не точи

Та в тому і справа, що до мене його вже проточили ((

 

Номера нету. Но на промподшипнике про них знают 700 гр

Спитаю.


Сообщение отредактировал DimonZT: 04 January 2021 - 14:50


#56 ВНЕ САЙТА   GoldFish

GoldFish

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 07 Aug 2009
  • 1561 сообщений
  • Авто: Lexus GX470, GrandCherokee 5.7 HEMI
  • Имя:Юрий
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 04 January 2021 - 14:59

Та в тому і справа, що до мене його вже проточили ((

 

Спитаю.

Ну тогда ищи новый. Ходить он не будет



#57 ВНЕ САЙТА   БармалеЙ

БармалеЙ

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 13 Apr 2010
  • 3111 сообщений
  • Авто: GW Pegasus АТ ПРИЗРАК, LS400
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев, Полесье

Отправлено 04 January 2021 - 15:06

если 0.25 то можна пробовать. толщина прокала шеек 0.40


  • DimonZT это нравится

#58 ВНЕ САЙТА   Never

Never

    Гвардеец

  • Модератор
  • PipPip
  • Регистрация: 18 Oct 2008
  • 1010 сообщений
  • Авто: Nissan Patrol GR Y61
  • Имя:Толя
  • Пол:Мужчина

Отправлено 05 January 2021 - 09:44

Но я бы запас оставил. 0.35 к примеру.




Количество пользователей, читающих эту тему: 0

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых пользователей


© 2004 - 2021 Offroadmaster ®
create & support by pavloff-studio & Voin