Для того, щоб ідентифікувати прилад по класу захисту і вживається поняття IP.
IP - це Код за́хисту оболо́нки (англ. Ingress Protection Rating) — система класифікації ступенів захисту оболонки електрообладнання від проникнення твердих предметів і води відповідно до міжнародних стандартів.
Конкретно ІР67 означає:
6 Пилонепроникний - Пил не може потрапити у пристрій. Повний захист від контакту.
7 Короткочасне занурення на глибину до 1м - При короткочасному зануренні вода не потрапляє у кількостях, що порушують роботу пристрою!!!! Постійна робота у зануреному режимі не передбачається.
(Але ж припускається, що вода, в невеликих кількостях, таки може туди потрапити)
https://uk.m.wikiped...хисту_оболонки)
На практиці, в фарах з захистом ІР67 по кругу стоять резинові прокладки, і все!
В чесному ІР68, фара повинна бути пересиліконена та мати вентиляційний клапан.
Далі, з практики, фари з ІР68 (з реальним ІР68, а не "я не вкурсі, так виробник зазначив") в два, три рази дорожчі за аналогічні з ІР67 і слід зазначити, в Україні абсолютно не користуються попитом!!!!, вони просто не продаються, і пояснити покупцеві в чому перевага цих фар, як він бачив майже таку саму фару, такої ж потужності, але дешевшу, майже неможливо.
Тому не слід звинувачувати китайців, їм абсолютно по барабану, що виготовити, все має свою ціну, тільки б попит був і гроші б платили. Що їм заказуєш, те вони і зроблять, є багато фабрик, які пропонують поряд з "Good quality" і якісний продукт! Але повторюсь, в нас він не продається, із-за їхньої вартості, в першу чергу.
З іншої сторони, багато моделей фар, можна самому пересиліконити за 20 хвилин, інші трохи довше. Вартість силікону для фар до 100 грн., а вартість клапана 10$, тому і сенсу переплачувати за заводський ІР68, якщо є бажання зекономити і є бажання самому довести фару до готовності нирянь, немає.
Такі реалії в Україні на сьогоднішній день в світі світлодіодної оптики:-)