LED фара, взгляд внутрь. Видео - Электроника/Электрика - разное - OffRoadMaster.com - стиль жизни 4х4!

Jump to content


Photo

LED фара, взгляд внутрь. Видео


  • Log in to reply in the topic
Replies in topic: 10

#1 OFFLINE   Толстяк

Толстяк

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Registration: 24 Aug 2007
  • 2,969 posts
  • Авто: Nissan Patrol 4.2D KTM 450MXC
  • Имя:Геннадий
  • Пол:Мужчина
  • Город:Рахов

Posted 02 February 2017 - 13:17

Ці фари я встановив на бампер без доробок ще років зо три тому. Рік уже валяються в майстерні, так як половина діодів перестала світити і вода всередині стала причиною облізлого рефлектора, непрозорого нальоту всюди, корозії. На відео показав коротко як воно все є.

 


Message edited by Толстяк: 02 February 2017 - 13:18

  • BOX4x4, КАРП, Koya and 11 other like it

#2 OFFLINE   faust

faust

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Registration: 28 Dec 2008
  • 2,079 posts
  • Авто: TLC80 1HZ
  • Имя:Сергей
  • Пол:Мужчина
  • Город:kiev

Posted 02 February 2017 - 19:10

Зато моднявое слово продаваны выучили - IP67.

Правда очень немногие знают,что это значит. Но знают,что это :dont:


  • Хмурый likes this

#3 OFFLINE   pilgrim

pilgrim

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Registration: 08 Nov 2010
  • 911 posts
  • Авто: Toyota Hilux
  • Имя:Павел
  • Пол:Мужчина
  • Город:Lvov

Posted 02 February 2017 - 19:18

 IP67.

тю так надо было просто IP68 брать :) 

 

https://www.cnet.com...gets-explained/


  • faust likes this

#4 OFFLINE   Khimik

Khimik

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Registration: 13 Apr 2011
  • 477 posts
  • Авто: Y60, 61
  • Имя:Роман
  • Пол:Мужчина
  • Город:Львів

Posted 02 February 2017 - 20:04

Ґена, вважай на себе - пара з рота йде=холодно в майстерні, шмаркаєш... :273:

 

Тобто половина діодів не робила через болото? Помив, і запрацювали?



#5 OFFLINE   Зундер

Зундер

    Дока

  • Модератор
  • PipPipPip
  • Registration: 26 Jun 2007
  • 5,769 posts
  • Авто: Тренер штурманов
  • Имя:Виталий
  • Пол:Мужчина
  • Город:На своей широте, на своей долготе

Posted 02 February 2017 - 23:28

Жидкий восстановитель полупроводников. :179: 



#6 OFFLINE   RuslanColumbia

RuslanColumbia

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Registration: 11 Aug 2010
  • 1,054 posts
  • Авто: Patrol
  • Имя:Руслан
  • Пол:Мужчина
  • Город:Коломыя

Posted 03 February 2017 - 00:40

Для того, щоб ідентифікувати прилад по класу захисту і вживається поняття IP.

IP - це Код за́хисту оболо́нки (англ. Ingress Protection Rating) — система класифікації ступенів захисту оболонки електрообладнання від проникнення твердих предметів і води відповідно до міжнародних стандартів.

Конкретно ІР67 означає:

6 Пилонепроникний - Пил не може потрапити у пристрій. Повний захист від контакту.
7 Короткочасне занурення на глибину до 1м - При короткочасному зануренні вода не потрапляє у кількостях, що порушують роботу пристрою!!!! Постійна робота у зануреному режимі не передбачається.

(Але ж припускається, що вода, в невеликих кількостях, таки може туди потрапити)

https://uk.m.wikiped...хисту_оболонки)

На практиці, в фарах з захистом ІР67 по кругу стоять резинові прокладки, і все!
В чесному ІР68, фара повинна бути пересиліконена та мати вентиляційний клапан.

Далі, з практики, фари з ІР68 (з реальним ІР68, а не "я не вкурсі, так виробник зазначив") в два, три рази дорожчі за аналогічні з ІР67 і слід зазначити, в Україні абсолютно не користуються попитом!!!!, вони просто не продаються, і пояснити покупцеві в чому перевага цих фар, як він бачив майже таку саму фару, такої ж потужності, але дешевшу, майже неможливо.
Тому не слід звинувачувати китайців, їм абсолютно по барабану, що виготовити, все має свою ціну, тільки б попит був і гроші б платили. Що їм заказуєш, те вони і зроблять, є багато фабрик, які пропонують поряд з "Good quality" і якісний продукт! Але повторюсь, в нас він не продається, із-за їхньої вартості, в першу чергу.

З іншої сторони, багато моделей фар, можна самому пересиліконити за 20 хвилин, інші трохи довше. Вартість силікону для фар до 100 грн., а вартість клапана 10$, тому і сенсу переплачувати за заводський ІР68, якщо є бажання зекономити і є бажання самому довести фару до готовності нирянь, немає.

Такі реалії в Україні на сьогоднішній день в світі світлодіодної оптики:-)
  • Eduardo, Новый and Carlos likes this

#7 OFFLINE   Eduardo

Eduardo

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Registration: 22 Apr 2009
  • 2,718 posts
  • Авто: СУНДУК
  • Имя:Эдуард
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Posted 03 February 2017 - 11:09

Гена, по опыту, из серебрянки отражатель тек себе. Ну может с 50% света отражает-направляет куда надо, а не 97-99% как зеркальный алюминий напыленный. надо отражатель искать новый  в идеале или колхозить из многих мелких на базе старого. Дальше, герметизировать силиконом наглухо  нельзя. Из-за перепала температур все время будет то разрежение то избыточное давление и влагу будет где то натягивать со временем. поэтому как правильно писали ранее нужен сосок+трубочка для вентиляции (трубочку вывести куда нить типа шноркеля или салона) Ну и от попадания влаги электронные компоненты и даже дорожки проводников быстро корродируют под действием постоянного тока. Неплохо бы платку чем то залить типа лака или эпоксидки, оставив только оптику светодиодов необработанной.



#8 OFFLINE   Толстяк

Толстяк

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Registration: 24 Aug 2007
  • 2,969 posts
  • Авто: Nissan Patrol 4.2D KTM 450MXC
  • Имя:Геннадий
  • Пол:Мужчина
  • Город:Рахов

Posted 03 February 2017 - 12:04

Ґена, вважай на себе - пара з рота йде=холодно в майстерні, шмаркаєш... :273:

 

Тобто половина діодів не робила через болото? Помив, і запрацювали?

 

Так, болото щось коротило.

 

 

Для того, щоб ідентифікувати прилад по класу захисту і вживається поняття IP.

IP - це Код за́хисту оболо́нки (англ. Ingress Protection Rating) — система класифікації ступенів захисту оболонки електрообладнання від проникнення твердих предметів і води відповідно до міжнародних стандартів.

Конкретно ІР67 означає:

6 Пилонепроникний - Пил не може потрапити у пристрій. Повний захист від контакту.
7 Короткочасне занурення на глибину до 1м - При короткочасному зануренні вода не потрапляє у кількостях, що порушують роботу пристрою!!!! Постійна робота у зануреному режимі не передбачається.

(Але ж припускається, що вода, в невеликих кількостях, таки може туди потрапити)

https://uk.m.wikiped...хисту_оболонки)

На практиці, в фарах з захистом ІР67 по кругу стоять резинові прокладки, і все!
В чесному ІР68, фара повинна бути пересиліконена та мати вентиляційний клапан.

Далі, з практики, фари з ІР68 (з реальним ІР68, а не "я не вкурсі, так виробник зазначив") в два, три рази дорожчі за аналогічні з ІР67 і слід зазначити, в Україні абсолютно не користуються попитом!!!!, вони просто не продаються, і пояснити покупцеві в чому перевага цих фар, як він бачив майже таку саму фару, такої ж потужності, але дешевшу, майже неможливо.
Тому не слід звинувачувати китайців, їм абсолютно по барабану, що виготовити, все має свою ціну, тільки б попит був і гроші б платили. Що їм заказуєш, те вони і зроблять, є багато фабрик, які пропонують поряд з "Good quality" і якісний продукт! Але повторюсь, в нас він не продається, із-за їхньої вартості, в першу чергу.

З іншої сторони, багато моделей фар, можна самому пересиліконити за 20 хвилин, інші трохи довше. Вартість силікону для фар до 100 грн., а вартість клапана 10$, тому і сенсу переплачувати за заводський ІР68, якщо є бажання зекономити і є бажання самому довести фару до готовності нирянь, немає.

Такі реалії в Україні на сьогоднішній день в світі світлодіодної оптики:-)

 

Все вірно, я так і кажу, що купивши дешеву річ, треба дати її в руки, які можуть допрацювати, бо я ці фари теоретично міг вдосконалити, але полінувався і тому такий результат.

 

 

 

 

Гена, по опыту, из серебрянки отражатель тек себе. Ну может с 50% света отражает-направляет куда надо, а не 97-99% как зеркальный алюминий напыленный. надо отражатель искать новый  в идеале или колхозить из многих мелких на базе старого. Дальше, герметизировать силиконом наглухо  нельзя. Из-за перепала температур все время будет то разрежение то избыточное давление и влагу будет где то натягивать со временем. поэтому как правильно писали ранее нужен сосок+трубочка для вентиляции (трубочку вывести куда нить типа шноркеля или салона) Ну и от попадания влаги электронные компоненты и даже дорожки проводников быстро корродируют под действием постоянного тока. Неплохо бы платку чем то залить типа лака или эпоксидки, оставив только оптику светодиодов необработанной.

 

Це не серебрянка, а типу хром. Не ідеальне дзеркало, але краще ніж нічого і краще за серебрянку. Тисковирівнюючий клапан, особливо ніде вкрутити, а сапунами в шноркель точно заморочуватися не буду. На бампері маю вже три LEDрейки - мені бульше ніж достатньо. Ці покладу на задній хід, або бокову підсвітку.



#9 OFFLINE   rut

rut

    Дока

  • Юзер
  • PipPipPip
  • Registration: 31 Mar 2009
  • 5,526 posts
  • Авто: Заяц (был), сейчас в поисках...
  • Имя:Алексей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Posted 03 February 2017 - 12:45

...

Неплохо бы платку чем то залить типа лака или эпоксидки, оставив только оптику светодиодов необработанной.

После заливки эпоксидкой плата становится неремонтабельной.

А в военке вроде применялся лак УР-231 для этого.



#10 OFFLINE   Толстяк

Толстяк

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Registration: 24 Aug 2007
  • 2,969 posts
  • Авто: Nissan Patrol 4.2D KTM 450MXC
  • Имя:Геннадий
  • Пол:Мужчина
  • Город:Рахов

Posted 03 February 2017 - 22:40

Є така штука - церезін, ним в нас пропитували пакети високовольтних конденсаторів. Він за температурою плавлення буває різної марки - тіпа 65, 75, і ще більш тугоплавкі. цей матеріал чудово підійде для такої задачі.



#11 OFFLINE   rut

rut

    Дока

  • Юзер
  • PipPipPip
  • Registration: 31 Mar 2009
  • 5,526 posts
  • Авто: Заяц (был), сейчас в поисках...
  • Имя:Алексей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Posted 04 February 2017 - 13:30

Я еще встречал вариант герметизации электрики - полностью заполненный корпус блока ЭБУ какой то белой субстанцией, на ощупь и на вид что то среднее между строительной пеной (мелкопористое) и резиной (мягкое). Причем залит весь объем блока, не только поверхность платы. Когда разбираешь блок - внутри эдакий белый резиновый кирпичик из которого торчат провода. Может кто то знает что это такое было ?


Message edited by rut: 04 February 2017 - 13:31





Number of users reading this topic: 1

0 users, 1 guests, 0 hidden users


© 2004 - 2025 Offroadmaster ®
create & support by PAVLOFF & VOIN