Яремче, Надвірна, Верховина і тд..хто з ким і куди їздить? - Страница 2 - Экспедиции, путешествия - OffRoadMaster.com - стиль жизни 4х4!

Перейти к содержимому


Фотография

Яремче, Надвірна, Верховина і тд..хто з ким і куди їздить?


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 33

#21 ВНЕ САЙТА   oktechq

oktechq

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 04 Apr 2016
  • 85 сообщений
  • Авто: Nissan patrol 2.8
  • Имя:Дмитро
  • Пол:Мужчина
  • Город:Коломия

Отправлено 19 August 2016 - 08:45

:175: , свято сьгодні, ніхто не має бажання поїхати болото помісити?



#22 ВНЕ САЙТА   RuslanColumbia

RuslanColumbia

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 11 Aug 2010
  • 1054 сообщений
  • Авто: Patrol
  • Имя:Руслан
  • Пол:Мужчина
  • Город:Коломыя

Отправлено 19 August 2016 - 09:01

Тогда надо одеть одинаковую резину и вперёёёёёд!!!!


А одинаковую резину, это на Ниву 36 или на Патрола 29?:-)
  • BOX4x4, Direktor, газета и еще 1 это нравится

#23 ВНЕ САЙТА   Artsmith

Artsmith

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 06 Feb 2013
  • 1282 сообщений
  • Авто: Vitara, SJ413
  • Имя:Андрій
  • Пол:Мужчина
  • Город:Ивано-Франковск

Отправлено 19 August 2016 - 09:05

А одинаковую резину, это на Ниву 36 или на Патрола 29?:-)

Краще кожному портали, 42" і 3.0 biturbo)))



#24 ВНЕ САЙТА   RuslanColumbia

RuslanColumbia

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 11 Aug 2010
  • 1054 сообщений
  • Авто: Patrol
  • Имя:Руслан
  • Пол:Мужчина
  • Город:Коломыя

Отправлено 19 August 2016 - 09:06

Щоб не ганяти порожні балачки- можна забитись грошима (наприклад 5000грн), і провести " практичну роботу" на тему "Яка марка авто заїди далі- УАЗ, Нива, Тойота, Ніссан",організовуємо рейд по Карпатам на 3-4дні- і усе стане зрозуміло!
Я особисто готовий до такого. Деталі можна обговорити.


Готовий безкоштовно представити нормальну якісну трасу для такого міроприємства.
  • Artsmith и gorizont это нравится

#25 ВНЕ САЙТА   Artsmith

Artsmith

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 06 Feb 2013
  • 1282 сообщений
  • Авто: Vitara, SJ413
  • Имя:Андрій
  • Пол:Мужчина
  • Город:Ивано-Франковск

Отправлено 19 August 2016 - 09:13

Готовий безкоштовно представити нормальну якісну трасу для такого міроприємства.

Розмір вступного внеску залежить від вагової категорії авто і прокладки?))



#26 ВНЕ САЙТА   газета

газета

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 28 Jul 2012
  • 356 сообщений
  • Авто: "МАРСІК"
  • Имя:ВАДИМ
  • Пол:Мужчина
  • Город:Kamenec-Podolskiy

Отправлено 19 August 2016 - 09:36

Мова не йшлася про прохідність авто, просто про живучість-проблема Вувазів та Нив у тому ,що вони недовго їдуть- бо щось ломиться!

А за гроші я мав наувазі -хто програв той дає гроші!

Але й можна і змагання провести у такому форматі -скинулись учасники по 2т.грн -склали до купи -хто перший -бере купу!



#27 ВНЕ САЙТА   Artsmith

Artsmith

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 06 Feb 2013
  • 1282 сообщений
  • Авто: Vitara, SJ413
  • Имя:Андрій
  • Пол:Мужчина
  • Город:Ивано-Франковск

Отправлено 19 August 2016 - 10:50

...-скинулись учасники по 2т.грн -склали до купи -хто перший -бере купу!

Та то вже якісь "голодні ігри" получаються...)



#28 ВНЕ САЙТА   Шпион

Шпион

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Регистрация: 29 Sep 2008
  • 2523 сообщений
  • Авто: МПВ4
  • Имя:Валера
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 19 August 2016 - 11:59

А одинаковую резину, это на Ниву 36 или на Патрола 29?:-)

Нет конечно. рисунок протектора. Хотя в принципе кто как хочет тот и тюнингует, главное отсутствие лебедок.


Мова не йшлася про прохідність авто, просто про живучість-проблема Вувазів та Нив у тому ,що вони недовго їдуть- бо щось ломиться!

 

Таки да. Что то я в чемпионате не видел нивок, шнивок в ТР1-ТР3. Максимум туризм 1-2 этапа.



#29 ВНЕ САЙТА   yuralev

yuralev

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 05 Mar 2008
  • 510 сообщений
  • Авто: ГАЗ-69
  • Имя:ЮРА
  • Пол:Мужчина
  • Город:Івано-Франківськ

Отправлено 20 August 2016 - 09:12

Нет конечно. рисунок протектора. Хотя в принципе кто как хочет тот и тюнингует, главное отсутствие лебедок.
Таки да. Что то я в чемпионате не видел нивок, шнивок в ТР1-ТР3. Максимум туризм 1-2 этапа.

в ТР-1виступав,в горганах три роки, не дуже вдало але їхали))) а в деяких інших змаганнях навіть перші місця брали на шнивці, але то вже історія)) я би давно катався та трохидалеко зараз від франківська

Готовий безкоштовно представити нормальну якісну трасу для такого міроприємства.

Нормальну,Якісну трасу)))) Руслан ти мене лякаєш))))) це через місяць ми звідти виїдем чи весною))))))

#30 ВНЕ САЙТА   Romi

Romi

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 26 May 2008
  • 224 сообщений
  • Авто: niva
  • Имя:Roman
  • Пол:Мужчина
  • Город:Закарпатье

Отправлено 01 September 2016 - 23:34

І так, постараюся викласти власну точку зору на дискусію. Справа в тому, що паралельно використовую ці два автомобіля, ніву та патрол. 

Порівнювати прохідність  їх можна в стоці. Тут ніва має одноначну перевагу (вага, коротка база, короткі звіси). Але якщо брати до рахунку модифіковане авто, то тут межі вдосконалення в патрола набагато більші. Ну і власне з цього випливає наступна перевага - це надійність, яка не дивлячись на кардинальні зміни конструкції, витримує всі навантаження. 

 

Якщо на ніві (235 гудріч) я проїжджаю певні ділянки відносно легко, то на патролі з 33 гудрічем там явно не солодко...

Але оба автомобіля не дивлячись на кардинаьно різні повадки, дарують массу позитивних емоцій.



#31 ВНЕ САЙТА   oktechq

oktechq

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 04 Apr 2016
  • 85 сообщений
  • Авто: Nissan patrol 2.8
  • Имя:Дмитро
  • Пол:Мужчина
  • Город:Коломия

Отправлено 02 September 2016 - 17:39

І так, постараюся викласти власну точку зору на дискусію. Справа в тому, що паралельно використовую ці два автомобіля, ніву та патрол. 

Порівнювати прохідність  їх можна в стоці. Тут ніва має одноначну перевагу (вага, коротка база, короткі звіси). Але якщо брати до рахунку модифіковане авто, то тут межі вдосконалення в патрола набагато більші. Ну і власне з цього випливає наступна перевага - це надійність, яка не дивлячись на кардинальні зміни конструкції, витримує всі навантаження. 

 

Якщо на ніві (235 гудріч) я проїжджаю певні ділянки відносно легко, то на патролі з 33 гудрічем там явно не солодко...

Але оба автомобіля не дивлячись на кардинаьно різні повадки, дарують массу позитивних емоцій.

та буде спорити.
їдемо в неділю в гори краще...



#32 ВНЕ САЙТА   oktechq

oktechq

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 04 Apr 2016
  • 85 сообщений
  • Авто: Nissan patrol 2.8
  • Имя:Дмитро
  • Пол:Мужчина
  • Город:Коломия

Отправлено 10 September 2016 - 10:06

затвра ніхто немає бажання в гори вирватись??



#33 ВНЕ САЙТА   oktechq

oktechq

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 04 Apr 2016
  • 85 сообщений
  • Авто: Nissan patrol 2.8
  • Имя:Дмитро
  • Пол:Мужчина
  • Город:Коломия

Отправлено 16 September 2016 - 09:08

їдемооо в гории



#34 ВНЕ САЙТА   oktechq

oktechq

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 04 Apr 2016
  • 85 сообщений
  • Авто: Nissan patrol 2.8
  • Имя:Дмитро
  • Пол:Мужчина
  • Город:Коломия

Отправлено 18 September 2016 - 10:32

є болото..дощик падав






Количество пользователей, читающих эту тему: 0

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых пользователей


© 2004 - 2024 Offroadmaster ®
create & support by PAVLOFF & VOIN