, свято сьгодні, ніхто не має бажання поїхати болото помісити?
Яремче, Надвірна, Верховина і тд..хто з ким і куди їздить?
Автор
oktechq
, 11 Aug 2016 16:21
Сообщений в теме: 33
#24 ВНЕ САЙТА
Отправлено 19 August 2016 - 09:06
Щоб не ганяти порожні балачки- можна забитись грошима (наприклад 5000грн), і провести " практичну роботу" на тему "Яка марка авто заїди далі- УАЗ, Нива, Тойота, Ніссан",організовуємо рейд по Карпатам на 3-4дні- і усе стане зрозуміло!
Я особисто готовий до такого. Деталі можна обговорити.
Готовий безкоштовно представити нормальну якісну трасу для такого міроприємства.
- Artsmith и gorizont это нравится
#26 ВНЕ САЙТА
Отправлено 19 August 2016 - 09:36
Мова не йшлася про прохідність авто, просто про живучість-проблема Вувазів та Нив у тому ,що вони недовго їдуть- бо щось ломиться!
А за гроші я мав наувазі -хто програв той дає гроші!
Але й можна і змагання провести у такому форматі -скинулись учасники по 2т.грн -склали до купи -хто перший -бере купу!
#28 ВНЕ САЙТА
Отправлено 19 August 2016 - 11:59
А одинаковую резину, это на Ниву 36 или на Патрола 29?:-)
Нет конечно. рисунок протектора. Хотя в принципе кто как хочет тот и тюнингует, главное отсутствие лебедок.
Мова не йшлася про прохідність авто, просто про живучість-проблема Вувазів та Нив у тому ,що вони недовго їдуть- бо щось ломиться!
Таки да. Что то я в чемпионате не видел нивок, шнивок в ТР1-ТР3. Максимум туризм 1-2 этапа.
#29 ВНЕ САЙТА
Отправлено 20 August 2016 - 09:12
в ТР-1виступав,в горганах три роки, не дуже вдало але їхали))) а в деяких інших змаганнях навіть перші місця брали на шнивці, але то вже історія)) я би давно катався та трохидалеко зараз від франківськаНет конечно. рисунок протектора. Хотя в принципе кто как хочет тот и тюнингует, главное отсутствие лебедок.
Таки да. Что то я в чемпионате не видел нивок, шнивок в ТР1-ТР3. Максимум туризм 1-2 этапа.
Нормальну,Якісну трасу)))) Руслан ти мене лякаєш))))) це через місяць ми звідти виїдем чи весною))))))Готовий безкоштовно представити нормальну якісну трасу для такого міроприємства.
#30 ВНЕ САЙТА
Отправлено 01 September 2016 - 23:34
І так, постараюся викласти власну точку зору на дискусію. Справа в тому, що паралельно використовую ці два автомобіля, ніву та патрол.
Порівнювати прохідність їх можна в стоці. Тут ніва має одноначну перевагу (вага, коротка база, короткі звіси). Але якщо брати до рахунку модифіковане авто, то тут межі вдосконалення в патрола набагато більші. Ну і власне з цього випливає наступна перевага - це надійність, яка не дивлячись на кардинальні зміни конструкції, витримує всі навантаження.
Якщо на ніві (235 гудріч) я проїжджаю певні ділянки відносно легко, то на патролі з 33 гудрічем там явно не солодко...
Але оба автомобіля не дивлячись на кардинаьно різні повадки, дарують массу позитивних емоцій.
#31 ВНЕ САЙТА
Отправлено 02 September 2016 - 17:39
І так, постараюся викласти власну точку зору на дискусію. Справа в тому, що паралельно використовую ці два автомобіля, ніву та патрол.
Порівнювати прохідність їх можна в стоці. Тут ніва має одноначну перевагу (вага, коротка база, короткі звіси). Але якщо брати до рахунку модифіковане авто, то тут межі вдосконалення в патрола набагато більші. Ну і власне з цього випливає наступна перевага - це надійність, яка не дивлячись на кардинальні зміни конструкції, витримує всі навантаження.
Якщо на ніві (235 гудріч) я проїжджаю певні ділянки відносно легко, то на патролі з 33 гудрічем там явно не солодко...
Але оба автомобіля не дивлячись на кардинаьно різні повадки, дарують массу позитивних емоцій.
та буде спорити.
їдемо в неділю в гори краще...
Количество пользователей, читающих эту тему: 0
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых пользователей