Nissan Patrol K 260
#1
Отправлено 11 November 2014 - 09:17
Порадьте в чому може бути причина такої роботи двигуна.
Ітак по порядку.
Після чергового в"їзду в калюжу, моментально пропала тяга десь на 25% від звичної і впав тиск масла від 2,0 кг до 0.5 кг. (наскільки можна прикинути по нісановському щитку приладів) зацокали клапана (звук такий як при ранньому запалюванні)і почалась заводитись не з півтика, пов'язати з "хапнув води" неможу, так як калюжа була неглибока, і заїжджав не з розгону.
На наступний ранок авто завелось як-звично, двигун гарно розвивав обороти, думали все налагодилось, але вищеописані симптоми почалися як тільки двигун нагрівся.
На наступний день, поміняли паливний фільтр, масляний масло, провірили запалення. Симптоми не пройшли- на холодно ОК тиск масла під 6 кг. на горячо вищеописане.
З.І. Авто не моє то міг щось упустити.
#3
Отправлено 12 November 2014 - 10:42
Давление желательно проверить мех. датчиком. електро может выделываться. А цокотеть может также завоздушенные форсунки.Авто Nissan Patrol K260 "іспанець", двигун RD28T, 116 к.с., 1991 р.в.
Порадьте в чому може бути причина такої роботи двигуна.
Ітак по порядку.
Після чергового в"їзду в калюжу, моментально пропала тяга десь на 25% від звичної і впав тиск масла від 2,0 кг до 0.5 кг. (наскільки можна прикинути по нісановському щитку приладів) зацокали клапана (звук такий як при ранньому запалюванні)і почалась заводитись не з півтика, пов'язати з "хапнув води" неможу, так як калюжа була неглибока, і заїжджав не з розгону.
На наступний ранок авто завелось як-звично, двигун гарно розвивав обороти, думали все налагодилось, але вищеописані симптоми почалися як тільки двигун нагрівся.
На наступний день, поміняли паливний фільтр, масляний масло, провірили запалення. Симптоми не пройшли- на холодно ОК тиск масла під 6 кг. на горячо вищеописане.
З.І. Авто не моє то міг щось упустити.
А так аж самому стало интересно...
#5
Отправлено 12 November 2014 - 11:00
Компрессию проверить, думаю, в любом случае не повредит. Должна быть кажись от 34- до 26 мин.. Если меньше- то компрессия слабая. Но компрессия показала бы себя утром при запуске. Мотор телепает, дымит, пока не прогреется.А тяга чего пропала, может компрессию померять?
А может действительно завоздушены форсунки и тяга пропала от того что не хватает топлива? ИМХО. И цокотят не клапана?
#6
Отправлено 12 November 2014 - 11:40
Власник незахотів, нето немав часу провіряти ні компресію ні тиск масла механічним приладом.Компрессию проверить, думаю, в любом случае не повредит.
Згідний.И цокотят не клапана?
Розказую історію дальше. Вчора власник був у якогось майстра, той поставив діагноз-по симптомах, без додаткових замірів, що то масляний насос. Почали розбирати, добиратися до насоса, зняли картер масляного піддону заодно вирішили провірили зазори на шатунних шийках колінвала, хід виявився візуально від 0.5 до 0.8 мм. (можу помилятися всю інфу отримую від власника по телефону) візуально видно подряпини на вкладишах і шийках, коренні покищо невскривали.
На сьогоднішній день прийнято рішення, колінвал шліфен, вкладиші нові, звичайно, перед установкою провірка роботи маслянного насоса.
Забігаючи вперед є одне питання до практиків, бо я теоретик, чи міг різко пропасти тиск масла іза різкого погіршення роботи масляного насоса, і як наслідок, на відстані в 100 км, іменно стільки ми проїхали з малим тиском масла по асфальту, вбили колінвал, чи це є наслідок цілого ряду причин?
#12
Отправлено 12 November 2014 - 22:04
где находится на данном моторе точно сказать не могу.как правило стоит в канале между насосом и масляным фильтром.представляет собой,болт закрученый в корпус передней крышки,или масляного насоса,установочного места фильтра.головка болта на 22 или 24.под болтом пружина а под пружиной шарик.Який і де він знаходиться?
#13
Отправлено 12 November 2014 - 22:20
По мануалу тиск має бути при нагрітому двигуні 3.25-4.33 кг/см2. А по факту в кожному патрулі стрілка показує по різному, в мене на холостому посередині між 1-ю і 2-ю стрілкою, в колеги, про мотор якого ми спілкуємось була вище другої, але в нього панель приладів інша.Скажите!!!
Какое давление должна показывать стрелка давления масла на щитке,
При нормальной поршневой???!!!
З.І. Поршнева до тиску масла має 15-те відношення ІМХО.
Количество пользователей, читающих эту тему: 1
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых пользователей










