Nissan Patrol K 260 - Народ, подскажи !!! - OffRoadMaster.com - стиль жизни 4х4!

Перейти к содержимому


Фотография

Nissan Patrol K 260


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 12

#1 ОМЕЛЯН

ОМЕЛЯН

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 26 Apr 2013
  • 219 сообщений
  • Авто: Будую
  • Имя:Ігор
  • Пол:Мужчина
  • Город:Львів

Отправлено 11 November 2014 - 09:17

Авто Nissan Patrol K260 "іспанець", двигун RD28T, 116 к.с., 1991 р.в.
Порадьте в чому може бути причина такої роботи двигуна.
Ітак по порядку.
Після чергового в"їзду в калюжу, моментально пропала тяга десь на 25% від звичної і впав тиск масла від 2,0 кг до 0.5 кг. (наскільки можна прикинути по нісановському щитку приладів) зацокали клапана (звук такий як при ранньому запалюванні)і почалась заводитись не з півтика, пов'язати з "хапнув води" неможу, так як калюжа була неглибока, і заїжджав не з розгону.
На наступний ранок авто завелось як-звично, двигун гарно розвивав обороти, думали все налагодилось, але вищеописані симптоми почалися як тільки двигун нагрівся.
На наступний день, поміняли паливний фільтр, масляний масло, провірили запалення. Симптоми не пройшли- на холодно ОК тиск масла під 6 кг. на горячо вищеописане.
З.І. Авто не моє то міг щось упустити.

#2 Reks

Reks

    Юнкер

  • ORM
  • Pip
  • Регистрация: 23 Feb 2008
  • 795 сообщений
  • Авто: 4х4
  • Имя:Roman
  • Пол:Мужчина

Отправлено 12 November 2014 - 08:07

Может что то с прокладкой, банальный подсос воздуха.

#3 ЛEШИЙ

ЛEШИЙ

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 25 Mar 2013
  • 2498 сообщений
  • Авто: Nissan Patrol Y60
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:Светловодск

Отправлено 12 November 2014 - 10:42

Авто Nissan Patrol K260 "іспанець", двигун RD28T, 116 к.с., 1991 р.в.
Порадьте в чому може бути причина такої роботи двигуна.
Ітак по порядку.
Після чергового в"їзду в калюжу, моментально пропала тяга десь на 25% від звичної і впав тиск масла від 2,0 кг до 0.5 кг. (наскільки можна прикинути по нісановському щитку приладів) зацокали клапана (звук такий як при ранньому запалюванні)і почалась заводитись не з півтика, пов'язати з "хапнув води" неможу, так як калюжа була неглибока, і заїжджав не з розгону.
На наступний ранок авто завелось як-звично, двигун гарно розвивав обороти, думали все налагодилось, але вищеописані симптоми почалися як тільки двигун нагрівся.
На наступний день, поміняли паливний фільтр, масляний масло, провірили запалення. Симптоми не пройшли- на холодно ОК тиск масла під 6 кг. на горячо вищеописане.
З.І. Авто не моє то міг щось упустити.

Давление желательно проверить мех. датчиком. електро может выделываться. А цокотеть может также завоздушенные форсунки.
А так аж самому стало интересно...

#4 dalman

dalman

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 11 Nov 2011
  • 273 сообщений
  • Авто: nissan
  • Имя:Даня
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев пригород

Отправлено 12 November 2014 - 10:52

А тяга чего пропала, может компрессию померять?

#5 ЛEШИЙ

ЛEШИЙ

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 25 Mar 2013
  • 2498 сообщений
  • Авто: Nissan Patrol Y60
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:Светловодск

Отправлено 12 November 2014 - 11:00

А тяга чего пропала, может компрессию померять?

Компрессию проверить, думаю, в любом случае не повредит. Должна быть кажись от 34- до 26 мин.. Если меньше- то компрессия слабая. Но компрессия показала бы себя утром при запуске. Мотор телепает, дымит, пока не прогреется.
А может действительно завоздушены форсунки и тяга пропала от того что не хватает топлива? ИМХО. И цокотят не клапана?

#6 ОМЕЛЯН

ОМЕЛЯН

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 26 Apr 2013
  • 219 сообщений
  • Авто: Будую
  • Имя:Ігор
  • Пол:Мужчина
  • Город:Львів

Отправлено 12 November 2014 - 11:40

Компрессию проверить, думаю, в любом случае не повредит.

Власник незахотів, нето немав часу провіряти ні компресію ні тиск масла механічним приладом.

И цокотят не клапана?

Згідний.
Розказую історію дальше. Вчора власник був у якогось майстра, той поставив діагноз-по симптомах, без додаткових замірів, що то масляний насос. Почали розбирати, добиратися до насоса, зняли картер масляного піддону заодно вирішили провірили зазори на шатунних шийках колінвала, хід виявився візуально від 0.5 до 0.8 мм. (можу помилятися всю інфу отримую від власника по телефону) візуально видно подряпини на вкладишах і шийках, коренні покищо невскривали.
На сьогоднішній день прийнято рішення, колінвал шліфен, вкладиші нові, звичайно, перед установкою провірка роботи маслянного насоса.
Забігаючи вперед є одне питання до практиків, бо я теоретик, чи міг різко пропасти тиск масла іза різкого погіршення роботи масляного насоса, і як наслідок, на відстані в 100 км, іменно стільки ми проїхали з малим тиском масла по асфальту, вбили колінвал, чи це є наслідок цілого ряду причин?

#7 Vrubel

Vrubel

    Дока

  • ORM
  • PipPipPip
  • Регистрация: 09 Apr 2006
  • 6143 сообщений
  • Авто: Nissan Patrol Y61, BMW 540
  • Имя:Денис
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев, Летки

Отправлено 12 November 2014 - 12:47

А там нет "предохранителя" ,когда падает давление масла, автоматом пропадает тяга? На 4,2 вроде так.

Сообщение отредактировал Vrubel: 12 November 2014 - 12:50


#8 атлет

атлет

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 08 Feb 2011
  • 606 сообщений
  • Авто: Ю60 ,и БОБ 3151
  • Имя:андрей
  • Пол:Мужчина
  • Город:киев

Отправлено 12 November 2014 - 13:02

при низком давлении начинают цокотеть гидрокомпенсаторы.
давление резко может пропасть по двум причинам
1.разгрузочный клапан
2.термостат масляный.но из за термостата не большая потеря давления.термостат пускает масло на радиатор.

#9 ОМЕЛЯН

ОМЕЛЯН

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 26 Apr 2013
  • 219 сообщений
  • Авто: Будую
  • Имя:Ігор
  • Пол:Мужчина
  • Город:Львів

Отправлено 12 November 2014 - 15:16

1.разгрузочный клапан

Який і де він знаходиться?

#10 ЛEШИЙ

ЛEШИЙ

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 25 Mar 2013
  • 2498 сообщений
  • Авто: Nissan Patrol Y60
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:Светловодск

Отправлено 12 November 2014 - 18:34

А ещё банально, было раз на жигули и раз, вот недавно на хантере (406мотор)- масляный фильтр заменили и всё! А так приехал УАЗка с Киева, недоехал до хаты 300 метров пропало давление.

#11 Direktor

Direktor

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 15 Nov 2010
  • 698 сообщений
  • Авто: Toyota FJ Cruiser Nissan patrol Y60
  • Имя:Денис
  • Пол:Мужчина
  • Город:каменец

Отправлено 12 November 2014 - 20:34

Скажите!!!
Какое давление должна показывать стрелка давления масла на щитке,
При нормальной поршневой???!!!

#12 атлет

атлет

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 08 Feb 2011
  • 606 сообщений
  • Авто: Ю60 ,и БОБ 3151
  • Имя:андрей
  • Пол:Мужчина
  • Город:киев

Отправлено 12 November 2014 - 22:04

Який і де він знаходиться?

где находится на данном моторе точно сказать не могу.как правило стоит в канале между насосом и масляным фильтром.представляет собой,болт закрученый в корпус передней крышки,или масляного насоса,установочного места фильтра.головка болта на 22 или 24.под болтом пружина а под пружиной шарик.

#13 ОМЕЛЯН

ОМЕЛЯН

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 26 Apr 2013
  • 219 сообщений
  • Авто: Будую
  • Имя:Ігор
  • Пол:Мужчина
  • Город:Львів

Отправлено 12 November 2014 - 22:20

Скажите!!!
Какое давление должна показывать стрелка давления масла на щитке,
При нормальной поршневой???!!!

По мануалу тиск має бути при нагрітому двигуні 3.25-4.33 кг/см2. А по факту в кожному патрулі стрілка показує по різному, в мене на холостому посередині між 1-ю і 2-ю стрілкою, в колеги, про мотор якого ми спілкуємось була вище другої, але в нього панель приладів інша.
З.І. Поршнева до тиску масла має 15-те відношення ІМХО.




Количество пользователей, читающих эту тему: 1

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых пользователей


© 2004 - 2025 Offroadmaster ®
create & support by PAVLOFF & VOIN