Webasto vs автозапуск
#1
Відправлено 04 October 2012 - 21:21
Хочу поставить российскую сигнализацию Пандора с автозапуском на 500 метров. Разница по цене 1:5.
Тема не новая, но в преддверии зимы актуальна.
#3
Відправлено 04 October 2012 - 21:35
Насчет сигналок на 500м, если честно не слышал, думаю таких наверно нет, но есть сигналки активируемые через мобильник.
http://avtogsm.ru/sky-gsm-p4123.html
Повідомлення відредагував Vrubel: 04 October 2012 - 21:36
#7
Відправлено 04 October 2012 - 23:18
Без затянутого ручника стартер не включится.только для машин с АКПП, я один раз видел глюк автозапуска когда машина на передаче была
Vw Caddy, МКП. Заводиться без проблем с пульта и телефона. Турботаймер опять же с ручником. Программируется запуск по температуре нар. воздуха (себе поставил на "-15" и время работы(поставил "40мин") Сигнализация MAGNUM, модель не помню.
#8
Відправлено 05 October 2012 - 08:09
Я активно експлуатую машину у горах також узимку. Тому після кількох приємних годин із будівельним феном (уночі на Драгобраті -35 і стартер просто не міг провернути мотор) я вирішив що передпусковий автономний опалювач треба перевести із розряду панських забаганок у категорично необхідне для дизельного авто. Зараз вже можу поділитися набутими знаннями та досвідом.
Автомобільні опалювачі поділяються на два типи. Повітряні (салонні) доповнюють або замінюють у роботі пічку, забезпечуючи непоганий комфорт при незначному споживанні струму із акумулятора та пального. У нас переважно зустрічаються опалювачі фірм Webasto, Eberspacher та російський Планар. Хоч по суті пристрої однакові є певні особливості реалізації, від яких залежить вибір. Webasto має найменші габарити і електроспоживання (менше 2А). У моєму випадку це стало вирішальним бо інші просто не влазили туди де у Дефендері можна зручно розмістити опалювач, а саме у ящик під передньою правою сідушкою. До того ж я переконався що повітряне Webasto достатньо витривале - після заповнення болотом його просто промили і воно знову стало працювати (трохи неправильно оцінив глибину болота і загруз десь на метровій глибині, у салоні набралося 15-20 см глибини болота поки вінчувалися). Планар та Eberspacher помітно більші, у Планара також більше (приблизно удвічі) електроспоживання. Незважаючи на те що гарантія для опалювачів зовсім не пустий звук новим купувати є зміст хіба що Планар, ціна нового співмірна із ціною вживаних Webasto та Ebarspacher. Думаю що купання у болоті однозначно буде визнано негарантійним випадком будь-яким виробником Орієнтовний кошторис 300-600$ вживаного або 2000$ нового німецького опалювача та встановлення. Купуючи вживаного опалювача переконайтеся що він у працездатній комплектності, наприклад не завжди на шроті хочуть лізти під машину по паливний насос, а блок керування опалювача може не зрозуміти паливного насоса іншої потужності.
Другий тип опалювача - передпусковий обігрівач. Встановлюється у розрив системи охолодження двигуна, дає можливість уникати "холодного" запуску двигуна і взагалі запуститися у сильний мороз. Основні гравці ті самі, але тонкощі інші. Eberspacher найменший, але бере до 4А струму і має дуже розумний блок керування. Однозначно занадто розумний, бо щоб скинути помилку необхідно спеціальний сервісний блок, і виходить із ладу так що діагностувати що ж сталося буває зовсім непросто. Планар більший, теж споживає понад 4А і головний недолік - водяна помпа від Газелі, яка нерідко починає текти. Таких проблем навіть за 10-літніми німцями не помічалося. На даний момент вважаю оптимальним вибором уживане Webasto, достатньо компактне, з малим споживанням (2А) та без можливого аварійного впливу на інші системи (витікання тосолу). Для дизельних двигунів усі опалювачі забезпечують автоматичний догрів двигуна на ходу під час сильних морозів. Так само кошторис німецького вживаного опалювача співмірний із російським новим, 200-600$ Купуючи вживаний опалювач треба звернути увагу на комплектність, часто на дизельних бусах Мерседес ставлять не передпусковий опалювач а догрівач (який не має водяної помпи і тому не може прогріти двигун до заведення). Практично це частина комплекту автономного передпускового обігрівача, доведеться докупити необхідні деталі - відповідно за такий пристрій треба платити дешевше
Усі опалювачі це кілька основних блоків, частина із яких регулярно зношуються і вимагають ремонту або заміни - свічка накалу, електромотор приводу турбіни нагнітача повітря, паливна помпа, водяна помпа. Для того щоб опалювач порадував у негоду його треба бавити увесь інший час , прямо як Тамагочі - бажано вмикати не рідше одного разу на тиждень не тільки узимку, а й улітку щоб нічого не закисло і не підклинило у самий непідходящий момент.
Звичайно передпусковий обігрівач найбільш актуальний для дизельної машини. Але випускаються вони також для використання із бензином та авіаційним гасом. Є думка про доцільність використання бензинових опалювачів на дизельних авто з окремим паливним баком, але особисто я її поки не поділяю.
Для більшості позадоріжників в інтернеті є по кілька широковживаних варіантів встановлення, на основі яких можна обрати найбільш зручний варіант для себе. Наприклад виробник не може із протипожежних міркувань радити виводити вихлоп у район бензобаку, але це може застосовуватися для підігріву дизпалива у бензобаку на свій страх і ризик. Тільки треба пам'ятати що час від часу опалювач все-таки чмихає полум'ям, навіть якщо встановлено іскрогасник (щось подібне до маленького глушника на вихлопній трубі опалювача). І не запускати опалювач стоячи у високій сухій траві...
Буду радий якщо мій досвід стане у нагоді, так само буду вдячний за критику та доповнення.
- RuslanColumbia це подобається
#9
Відправлено 05 October 2012 - 09:14
#11
Відправлено 05 October 2012 - 10:12
Повідомлення відредагував TAURUS: 05 October 2012 - 10:15
#13
Відправлено 05 October 2012 - 12:44
Добавлю,- не только комонрейлы зимой на ХХ не греются, но и обычный TDI-шный шкодовский очень уж нехотя отдает тепло в систему. Зимой 90% езжу на бусе,- там двиг еще тот(TD), старенький, греется на ура.против автозапуска на дизеле-дизель коммонреил на ХХ не греется толком даже с кнопкой повышения оборотов.
#14
Відправлено 05 October 2012 - 20:28
#15
Відправлено 10 October 2012 - 09:15
А то что на механке может глкнуть дистанционный запуск и поехать машина, тоже абсурт, так как для постановки на дист запуск сначала ставится на ручник, вытаскивается ключ в положении выключено (при этом мотор работает), закрываются двери, ставится на охрану, после чего машина глохнет сама через минуту (программируемо). И если машина снималась с охраны или открывалась дверь, то предзапуск анулируется. Если обмануть концевик двери и залесть в машину и в тихаря воткнуть передачу, то она поедет.
Вэбасто отличная вещь, если ею активно пользоваться, проводить много времени зимой в машине без движения. Как писал Вова Бокс у нас в солнечном Закарпатье зима не всегда холодная и не длинная, если не брать в учет горные районы. Так что мое мнение для горожанина сигналка с дист запуском оптимальные вариант по цене и эффективности.
- BOX4x4 це подобається
#16
Відправлено 10 October 2012 - 10:33
#17
Відправлено 10 October 2012 - 14:04
Володя, я у вас/у нас два раза замерзал в -20. И именно уже в Закарпатьи в Яблунице. ) И начинаются танцы. Это один из вариантов смерти моего ТНВД ((( Для меня просто горячий вопрос, да и в этом году денег в машину уже столько вложил... чтоVrubel, я тебя понял и даже никаких сомнений не возникает. Но в Закарпатье сильные морозы редкость. Не стоит задача создать парник в салоне, а хочется элементарного, подойдя к машине, сел и поехал. Для моего варианта 4.2ТД с АКПП с предварительными настройками холостого хода, обдува лобового стекла и подогрева сидений вполне хватает автозапуска на 15 минут.
Может кто-то заводится я же поставил столько подогревов и все равно замерзаю )))
А чем плох вариант управления сигналкой с телефона, на любом расстоянии?
Повідомлення відредагував Vrubel: 10 October 2012 - 14:07
#18
Відправлено 10 October 2012 - 15:01
А как же рекомендации о том что зимой на ночь ставить на ручник очень не рекомендуется??? Можно прийти к запущенной на расстоянии машине, тепленькой, а с места не сдвинешь, так как колодки тупо примерзли... Так что только на автомат-коробки получается...Без затянутого ручника стартер не включится.
#19
Відправлено 10 October 2012 - 18:48
Позапрошлой зимой, жена затянула его на TLC 78 в одном горном приюте... До моего сервиса 140км, поэтому "лечил" по телефону. Нашли местных трактористов. С помощью газовой горелки нагрели тормозные барабаны. На все про-все ушло пол-дня.
#20
Відправлено 10 October 2012 - 20:59
Денис, я помню кончину твоего ТНВД, кажись новый покупали с Японии, или Эмиратов. Вопрос подогрева диз. топлива, перепробовав все возможные варианты за последние 10 лет, остановился на штатовской установке stanadyne, для коммерческих авто.Володя, я у вас/у нас два раза замерзал в -20. И именно уже в Закарпатьи в Яблунице. ) И начинаются танцы. Это один из вариантов смерти моего ТНВД ((( Для меня просто горячий вопрос, да и в этом году денег в машину уже столько вложил... что
![]()
поэтому тема интересная
Может кто-то заводится я же поставил столько подогревов и все равно замерзаю )))
А чем плох вариант управления сигналкой с телефона, на любом расстоянии?
За это время было установлено более 200 комплектов на разные машинки-соляровозы, с пробегом в месяц, под 9000-12000км и проблема ушла. Это не реклама, а действительность.
Кількість користувачів, які читають цю тему: 1
0 користувачів, 1 гостей, 0 прихованих користувачів
















