Где бы посмотреть инфу про Bogger`a?
Автор
Odissey
, 04 Jan 2007 18:51
Сообщений в теме: 38
#23 ВНЕ САЙТА
Отправлено 09 March 2007 - 20:45
Саня, твои желания удовлетворит только Калифорния! Самое время сделать из фанеры йероплан и улететь отсюда - чего мелочиться и таскать сюда резину, когда можно в заряженном Додже рассекать к причалу и отваливать от него в океанском power boat :), чтобы прибыть на Баху 1000 в Мексике :)
#31 ВНЕ САЙТА
Отправлено 27 March 2007 - 09:49
Да в гонке были видны явные преимущества классной спортивной резины. Я об этом уже долгое время говорю и пишу. Интерко и занимается спортивными покрышками для разных видов спорта, в том числе Свампер-Богер. Всем уже понятно, что строительство машины надо начинать именно с колес - больших колес, а когда это касается спорта, т.е. соревнований - это имеет особое значение! Команда Тихохода на соревнованиях это подтвердила самым натуральным образом. :baranka:
Болтовню типа: "что такого особенного в Богерах..да ни хрена так же режутся как остальные каучук такой же ..А на рейд TSL/THORNBIRD с головой хватит ... " - можно считать примитивным дилетанством и не воспринимать серьезно как полезную инфу. :bad:
Болтовню типа: "что такого особенного в Богерах..да ни хрена так же режутся как остальные каучук такой же ..А на рейд TSL/THORNBIRD с головой хватит ... " - можно считать примитивным дилетанством и не воспринимать серьезно как полезную инфу. :bad:
#35 ВНЕ САЙТА
Отправлено 17 April 2008 - 22:55
Отзывов, практически нет.
Вот нашел такой обзор:
The Ground Hawg Mud Tire is a timeless classic "old-school" traditional Mud Tire Design that is reminiscent of early generation Mud Tires yet developed under today's technologies by Interco Corporation. Originally designed by the The Denman Tire Company, the Ground Hawg is a directional tread design mud tire which offers superior performance in thick mud, deep snow, and rocky terrain. Available in Bias & Radial designs, the Ground Hawg has an aggressive tread design that is made to work very well in deep mud yet wear well under normal highway usage. Several features of the Ground Hawg make this the choice mud tire for classic truck pull series as well as offroaders who have been ripping through the mud for decades. For offroad toughness the Ground Hawg Bias Tires are the better choice with up to 8 tread plys and 4 sidewall plys.
The tread design is very aggressive and complemented with massive siped outer lugs for clawing and digging in mud and snow. Inner staggered lugs are designed for a larger footprint and siped for traction, self cleaning and longevity on the highway beyond the average, mud terrain tire. The heavy duty construction is made from a durable tubeless nylon construction with a bulky rubber compound. Sidewall protection and traction is enhanced by deep sideway lugs extending far above the tread's huge directional outer lugs. Outer lugs are also designed to accept studs for even better traction, offroad as well as on ice and in deep snow and mud.
For those who prefer a Radial designed tire, the Ground Hawg offers it's Ground Hawg II Radial Tires. The Ground Hawg II Radial Tires offers the best features from the Ground Hawg Bias Tires, but in a radial design. The Radial design offers 6 and 10 ply in the tread area but only a 2 ply for the sidewall, although the wrap-around tread design offers greater sidewall protection over most mud terrain radial design tires.
Источник: http://www.offroader...Ground-Hawg.htm
Вот нашел такой обзор:
The Ground Hawg Mud Tire is a timeless classic "old-school" traditional Mud Tire Design that is reminiscent of early generation Mud Tires yet developed under today's technologies by Interco Corporation. Originally designed by the The Denman Tire Company, the Ground Hawg is a directional tread design mud tire which offers superior performance in thick mud, deep snow, and rocky terrain. Available in Bias & Radial designs, the Ground Hawg has an aggressive tread design that is made to work very well in deep mud yet wear well under normal highway usage. Several features of the Ground Hawg make this the choice mud tire for classic truck pull series as well as offroaders who have been ripping through the mud for decades. For offroad toughness the Ground Hawg Bias Tires are the better choice with up to 8 tread plys and 4 sidewall plys.
The tread design is very aggressive and complemented with massive siped outer lugs for clawing and digging in mud and snow. Inner staggered lugs are designed for a larger footprint and siped for traction, self cleaning and longevity on the highway beyond the average, mud terrain tire. The heavy duty construction is made from a durable tubeless nylon construction with a bulky rubber compound. Sidewall protection and traction is enhanced by deep sideway lugs extending far above the tread's huge directional outer lugs. Outer lugs are also designed to accept studs for even better traction, offroad as well as on ice and in deep snow and mud.
For those who prefer a Radial designed tire, the Ground Hawg offers it's Ground Hawg II Radial Tires. The Ground Hawg II Radial Tires offers the best features from the Ground Hawg Bias Tires, but in a radial design. The Radial design offers 6 and 10 ply in the tread area but only a 2 ply for the sidewall, although the wrap-around tread design offers greater sidewall protection over most mud terrain radial design tires.
Источник: http://www.offroader...Ground-Hawg.htm
#39 ВНЕ САЙТА
Отправлено 18 April 2008 - 22:40
А вот еще картинка:
Рассматривая рисунки заметил, что расстояние между грунтозацепами у Хавга даже больше, чем у Боггера. Примерно половина расстояния между большими клыками Боггера. И это при том, что Хавг 33-го размера, а Боггер 35-го. Правда Хавг лишен фирменного TSL, но все же ....
Направленный рисунок "елочкой" с замкнутой серединой, конечно, будет труднее очищаться, но при этом есть надежда, что центральная зона будет сопротивляться боковым нагрузкам, а за счет расширяющеся канавки говнолин всеже будет выдавливаться.
А вот боковая поверхность абсолютно лишена каких-либо зацепов.
Рассматривая рисунки заметил, что расстояние между грунтозацепами у Хавга даже больше, чем у Боггера. Примерно половина расстояния между большими клыками Боггера. И это при том, что Хавг 33-го размера, а Боггер 35-го. Правда Хавг лишен фирменного TSL, но все же ....
Направленный рисунок "елочкой" с замкнутой серединой, конечно, будет труднее очищаться, но при этом есть надежда, что центральная зона будет сопротивляться боковым нагрузкам, а за счет расширяющеся канавки говнолин всеже будет выдавливаться.
А вот боковая поверхность абсолютно лишена каких-либо зацепов.
Количество пользователей, читающих эту тему: 0
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых пользователей