Запрет на СиБишки?
Author
Драйвер
, 07 Dec 2006 14:06
Replies in topic: 25
#6 OFFLINE
Posted 07 December 2006 - 15:45
#7 OFFLINE
Posted 07 December 2006 - 15:57
Во всем мире это зарегистрированный гражданский диапазон, поэтому он и называется СITIZEN BAND, что в переводе означает гражданский диапазон СB, т.е. свободный и бесплатный для простых граждан. Туфта, если они что-то забадяжат, может только в направлении регистрации станций.
#10 OFFLINE
Posted 07 December 2006 - 16:29
Немного не про тот диапазон , но скажу ..
Привезли мне с америкосии 2 ихних радиостанции , вот только частоту не помню .
На этих частотах Борисполь говорит , Харвесты и Сенао телефонные радиоудлинители ... и почти каждая собака на стройках и заправках ... НИКАКИХ проблем пока НЕ было !!! вот 2 года юзаю , хотя диапазон далеко НЕ гражданский ..
Привезли мне с америкосии 2 ихних радиостанции , вот только частоту не помню .
На этих частотах Борисполь говорит , Харвесты и Сенао телефонные радиоудлинители ... и почти каждая собака на стройках и заправках ... НИКАКИХ проблем пока НЕ было !!! вот 2 года юзаю , хотя диапазон далеко НЕ гражданский ..
#11 OFFLINE
Posted 27 March 2007 - 10:29
Цікавився цим питанням, спілкувався на цю тему з Укрчастотнаглядом, вивчав затверджений Кабміном План використання радіочастотного ресурсу Укїаїни, закон Про радіочастотний ресурс, Про телекомунікації та про замінений ним закон Про зв'язок, а також Регламент аматорського радіозв'язку. Технологічних користувачів (в тому числі таксистів) з діапазону CB дійсно усувають: з травня минулого року припинили видавати їм дозволи, а ті, що мають дозволи, можуть користуватись лише до кінця цього року. Це чітко прописано в Плані використання радіочастотного ресурсу, і це підтвердив Укрчастотнагляд (дослівно вони сказали "таксистів там вже нема").
Що стосується персонального радіозв'язку в цьому діапазоні, то ситуація не зрозуміла.
По-перше, в законах нема визначення поняття "технологічний користувач". Я чув лише визначення зі слів Укрчастотнагляду: "ті, хто використовують базові станції, ретранслятори, наприклад, таксисти", і читав близьке визначення у законі Про зв'язок (що втратив чинність): "мережа технологічного зв'язку - відомча мережа зв'язку для обміну інформацією з метою забезпечення технологічних процесів у виробничій діяльності". У законі Про телекомунікації, що його замінив, навіть такого визначення нема.
По-друге, засоби радіоелектронного зв'язку підлягають реєстрації, сплачується невелика сума, і отримується дозвіл на експлуатацію (крім радіоелектронних засобів, для яких в Реєстрі НКРЗ зазначено, що вони використовуються на бездоздвільній основі, але про CB там такого не зазначено). Укрчастотнагляд сказав, що вони без проблем зареєструють CB станцію до 4 Вт для персонального мобільного радіозв'язку, якщо її внесено до реєстру НКРЗ, і розповіли всю процедуру (вона прописана в законі Про радіочастотний ресурс). Але в цьому реєстрі з автомобільних CB станцій лише Alan 100 Plus. На питання, як реєструвати інші станції, Укрчастотнагляд сказав, що треба звертатися до НКРЗ, щоб внести станцію до реєстру, як саме це робиться, вони не знають. Згідно закону Про радіочастотний ресурс кінцевий користувач не може клопотатись про внесення станції до реєстру, може лише юридична особа, що збирається імпортувати/продавати станції цієї моделі, але там також написано, що "Застосування радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, не внесених до цього реєстру, погоджується НКРЗ". Прописаної процедури такого погодження я в законах не знайшов. Я писав НКРЗ листа електронною поштою (у відповідь на лист, яким вони прислали реєстр, бо на сайті в них він був пошкоджений), але відповіді не отримав. Треба телефонувати їм, чи приходити до них, і розпитувати.
Що стосується персонального радіозв'язку в цьому діапазоні, то ситуація не зрозуміла.
По-перше, в законах нема визначення поняття "технологічний користувач". Я чув лише визначення зі слів Укрчастотнагляду: "ті, хто використовують базові станції, ретранслятори, наприклад, таксисти", і читав близьке визначення у законі Про зв'язок (що втратив чинність): "мережа технологічного зв'язку - відомча мережа зв'язку для обміну інформацією з метою забезпечення технологічних процесів у виробничій діяльності". У законі Про телекомунікації, що його замінив, навіть такого визначення нема.
По-друге, засоби радіоелектронного зв'язку підлягають реєстрації, сплачується невелика сума, і отримується дозвіл на експлуатацію (крім радіоелектронних засобів, для яких в Реєстрі НКРЗ зазначено, що вони використовуються на бездоздвільній основі, але про CB там такого не зазначено). Укрчастотнагляд сказав, що вони без проблем зареєструють CB станцію до 4 Вт для персонального мобільного радіозв'язку, якщо її внесено до реєстру НКРЗ, і розповіли всю процедуру (вона прописана в законі Про радіочастотний ресурс). Але в цьому реєстрі з автомобільних CB станцій лише Alan 100 Plus. На питання, як реєструвати інші станції, Укрчастотнагляд сказав, що треба звертатися до НКРЗ, щоб внести станцію до реєстру, як саме це робиться, вони не знають. Згідно закону Про радіочастотний ресурс кінцевий користувач не може клопотатись про внесення станції до реєстру, може лише юридична особа, що збирається імпортувати/продавати станції цієї моделі, але там також написано, що "Застосування радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, не внесених до цього реєстру, погоджується НКРЗ". Прописаної процедури такого погодження я в законах не знайшов. Я писав НКРЗ листа електронною поштою (у відповідь на лист, яким вони прислали реєстр, бо на сайті в них він був пошкоджений), але відповіді не отримав. Треба телефонувати їм, чи приходити до них, і розпитувати.
#13 OFFLINE
Posted 27 March 2007 - 11:07
у меня до сих пор лежит "дозвил" на мобилку. И кстати, в Москве у меня менты проверяли.... :) А насчет СВ тут проблема в том, что где-то за городом можно нарвыаться на дурных ментов которые захотят попить крови... Поэтому, если есть какой-то закон, в котором говорится о возможности использования СВ диапазона без разрешения - лучше его распечатать и кинуть в машину.Мобилки кто юзал в начале и средине 90-х? Помните дозвола? И где они нынче? :ass:
#15 OFFLINE
Posted 27 March 2007 - 11:24
закон не предусматривает использования без разрешения
просто пока это некому не нужно, т.к. раньше были таксисты и кол-во их было существенно, сейчас они перешли на КВ диапазон, и проверки перешли в эту область, на данный момент СВ диапазон, использует человек 40, кому интересно их проверять??????????
просто пока это некому не нужно, т.к. раньше были таксисты и кол-во их было существенно, сейчас они перешли на КВ диапазон, и проверки перешли в эту область, на данный момент СВ диапазон, использует человек 40, кому интересно их проверять??????????
#17 OFFLINE
Posted 27 March 2007 - 16:53
Аналогія не вірна. По-перше, всі моделі мобілок перелчені в реєстрі НКРЗ (1333 найменування), і проти них стоїть примітка "Експлуатація здійснюється на бездозвільній основі (не потребує дозволів на експлуатацію)", про внесення їх до реєстру клопочуться імпортери, або представництва виробників. А переліку моделей автомобільних CB станцій там нема. По-друге, мобілки не є самодостатнім засобом радіозв'язку, це лише половина, а є ще й друга — оператор. Так от оператор якраз і отримує всі необхідні дозволи, платить за використання частотного ресурсу, тощо. В CB ж таке не можливо.Видимо тема запрета здохнет самостоятельно. А нам ежели умерла так умерла.
Мобилки кто юзал в начале и средине 90-х? Помните дозвола? И где они нынче? :ass:
Думаю таже шняга и с этим вопросом в плане персональной связи по СВ.
Якщо буде ще час та натхнення, спробую поспілкуваитсь з НКРЗ. :)Олекса может давай нарой какой бумажка, чувствую тебя эта тема "проняла"! ;)
Так ото ж, воно точно не зайве.А Хром прав бумаженция не помешает хотя ментам в машину без понятых лезть нефик - однозначно. Вообщем: "Кто извещён - тот вооружён!" ^_^
#18 OFFLINE
Posted 27 March 2007 - 16:58
соррі за оверквотинг, глюки прошу модераторів по можливості видалити дві перші цитати та це прохання
/alert.png>Предупреждение модератора!
немного непонятно что удалять.... сбрось нужный текст в личку и я его заменю в твоем посте
Message edited by Chrome: 27 March 2007 - 20:05
#19 OFFLINE
Posted 27 March 2007 - 17:22
Якщо буде ще час та натхнення, спробую поспілкуваитсь з НКРЗ. :)
Ага, там как раз Главу сменили, может они начнут работать а не ссориться:)
А ваще ты все правильно ответил, сам.
СВ пока вне закона, и будет там еще долго.
просто этот диапазон оказался не интересен, никому из тех, кто там строит сети.
1. таки да их нет в Реестре НКРЗ, как оборудование которое может использоваться в Украине.
2. а значит их нельзя сертифицировать.
3. а значит УДЦР никогда вам не выдаст вам бумажку, которая называется ДОЗВИЛ.
4. Правда мона всем стать радиолюбителями, и пройти регистрацию в лиге радиолюбителей:) Тогда вы получите бумагу и позывной.
Типа вот http://uarl.com.ua/callbook/ut5.htm
П.С. Гарик, у тебя какой позывной?
П.С.2 А чего вы заморачиваетесь? Акромя сотрудника ДИЗ совместно с сотрудником МВД, у которого есть предписание вашу радейку у вас никто не
имеет право снимать!
И потом, согласно того же Админ Кодекса, статьи 145 (а это высший документ) не предусмотрен вопрос который бы ЗАПРЕЩАЛ вам установку сего девайса в ваш авто. Типа да поставил, но типа не работает выключена.
#20 OFFLINE
Posted 27 March 2007 - 20:03
Не ты путаешь! радиолюбители это именно те которые имеют позывной, он международный. все остальные пользователи, типа Гарика и дальнобойщиков.Ни фига себе в Киеве сколько радиолюбителей!!! :boom:
А Гарик заладил 40 шт. Ошибся ты Гари. А если сюда ещё добавить дальнобойщиков, колличество заметно станет больше.
Настоящий радиолюбитель имеет в своем запасе хороший трансивер (приемо/передатчик) работающий в большом колличестве диапазонов, а не одну станцию аля СВ. Классность радиолюбителя исчисляется так называемым DX связями. Это так называемый дальний линк, типа я в Киеве а второй кореспондент на аляске. После чего они обмениваются спецальными открытками подтверждающие это соединение.
Вот я помню, сяду у своего лаповка и до утра, кручу ручку пытаюсь с кем то пообщаться:) давно это было.
Точно так как отличается настоящий джипер от понтов, понты это типа я на джипе и в болоте, а джипер это типа на машине и умеет ездить в болоте.
сумбурно, но уже :H: