Будівництво моєї ниви...
#82
ПОЗА САЙТОМ
Відправлено 15 July 2009 - 21:10
Рульовий редуктор лежить збоку...Андрій, а що там з рульовим демпфером??? А то так і не побачив продовження окрім "буду встановлювати..." :war:
треба купити насос гура 8) Виготовити кронштейн для нього, поставити здвоєний шків, вивести окремий ремінь для гура...
виготовити карданчик...
поміняти місцями поворотні сошки
викинути трапецію
кинути систему рульових тяг зпереду моста
прикрутити все докучі...
ну і поставити демпфер 8))))))))))))))))))))))))
Хоча може це вже зразу буде після встановлення DANA30 + DANA35c... побачим... :summer:
#84
ПОЗА САЙТОМ
Відправлено 16 July 2009 - 11:16
Рульовий редуктор лежить збоку...
треба купити насос гура 8) Виготовити кронштейн для нього, поставити здвоєний шків, вивести окремий ремінь для гура...
виготовити карданчик...
поміняти місцями поворотні сошки
викинути трапецію
кинути систему рульових тяг зпереду моста
прикрутити все докучі...
ну і поставити демпфер 8))))))))))))))))))))))))
Хоча може це вже зразу буде після встановлення DANA30 + DANA35c... побачим... :summer:
Вибачаюсь що лізу в чужу розмову, але хіба не легше замість рульового редуктора встановити рульву рейку + той самий демпфер + насос. Я розумію що для серйозної позашляхової їзди бажано використовувати рул. редуктор, але перенесення рульової тратеції - це складнувате завдання! Простіше встановити рейку на передню балку і виготовити рул. тяги.
Приклад виконання:
рейка_нива.jpg 32.78К
190 Кількість завантажень:
IMG_2954.jpg 38.47К
195 Кількість завантажень:
IMG_295511.jpg 40.86К
160 Кількість завантажень:Доречі, не забувай, що при перенесенні рульового механізму(що б це не було: рейка, чи черв"ячний редуктор) вперед за вісь передніх коліс, тобі доведеться змінювати форму і, можливо, довжину поворотних важелів коліс!
#86
ПОЗА САЙТОМ
Відправлено 17 July 2009 - 09:09
Проблемна штука -рейка в бездорі...
Все, що закрито резиновими пильниками - в мене останнім часом викликає відразу...
Для ниви потрібна рейка, що ставиться спереду моста...
Як правило такі рейки в легкових машин...
Даш гарантію на міцність? 8( А якщо опустити її в воду - як воно буде працювати?
Я тут колись думав на міст самурайський покласти рейку - але потім глянув на конструкцію - і вирішив не випробовувати долю...
По фото - бачу , що рульовий кардан "вирізав" в довгої опори двигуна частину тіла - це погано! Вона дуже довга і працює на грані - підсилювати і підсилювати!
2Ваня
Запчастини від Омеги. Редуктор від неї, насос мабуть також(комплект від ZF)
#87
ПОЗА САЙТОМ
Відправлено 17 July 2009 - 09:36
Так, міцність для бездоріжжя потрібна більша ніж в легкових рейок. Але чому використовувати саме легкові з/ч? Візьми рейку від чогось вантажного, або напіввантажного, доречі в L200 також рейка зпереду і для бездоріжжя підходить?!Для ниви потрібна рейка, що ставиться спереду моста...
Як правило такі рейки в легкових машин...
Даш гарантію на міцність? 8( А якщо опустити її в воду - як воно буде працювати?
По фото - бачу , що рульовий кардан "вирізав" в довгої опори двигуна частину тіла - це погано! Вона дуже довга і працює на грані - підсилювати і підсилювати!
Ліву опору двигуна довелось вирізати і підсилити стальними пластинами зсередини.
На фото рейка+насос ZF BMW.
#89
ПОЗА САЙТОМ
Відправлено 17 July 2009 - 15:36
#91
ПОЗА САЙТОМ
Відправлено 17 July 2009 - 15:52
Не хочеться перетворювати гілку в спір, але яб сказав навпаки
Дуже мало деталей ниви не потребують вдосконалення і підсилення 8)))
Підтримую... :hi:
І чим більше вдосконалень, тим більше хочеться далі (Максимум ТР-2) .... ^_^
Головне не втратити здоровий глузд і не перетворити машинку у "ПРОТО"... :wacko:
#92
ПОЗА САЙТОМ
Відправлено 18 July 2009 - 07:44
Я мав на увазі підсилення тих деталей, які дійсно цього потребують. Не хочу нікого ображати (Боже упаси)))), але рейка на ніві не дуже актуальна. Владиславу респект за конструкторські здібності і творчий підхід. Але як було відмічено, для бездору це не кращий варіант.
#93
ПОЗА САЙТОМ
Відправлено 20 July 2009 - 20:21
#94
ПОЗА САЙТОМ
Відправлено 28 July 2009 - 19:02
За основу взяв статтю
Замовив головний циліндр зчеплення Japan Cars F94000
Чому саме цей ГЦ - бо в нього обидва штуцери різьбові високого тиску, що дозволяє врізати його в контур задніх коліс без жодних проблем із можливою розгерметизацією... :doctor:
#96
ПОЗА САЙТОМ
#98
ПОЗА САЙТОМ
Відправлено 26 October 2011 - 22:05
Или как :)Закрываем? или Как?
Думаю машинко попала в заботливые руки :)
Уже занялся шаманством - разобрал салон, помыл,почистил :)
Дальше дефектовка и пляски вокруг тех части.
В данный момент моей жизни машина нужна как утилитарный возык.
А дальше посмотрим - освою полный привод (это мой первый внедорожник)
глядиш и в говнилин потянет - тем более машина провоцирует, что есть то есть...
Думаю имеет смысл продолжать дневник.
- VOIN, muzolyajunior і MORZE це подобається
Кількість користувачів, які читають цю тему: 2
0 користувачів, 2 гостей, 0 прихованих користувачів











