Гафтиомат тунинг.. или курочинг ;-) - Page 2 - Тюнинг и самострой - OffRoadMaster.com - стиль жизни 4х4!

Jump to content


Photo

Гафтиомат тунинг.. или курочинг ;-)


  • Log in to reply in the topic
Replies in topic: 25

#21 podarok

podarok

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Registration: 06 Jul 2005
  • 2,894 posts
  • Авто: Patrol Y61 2.8TD/Samurai 2.0/Ford Kuga 2.0TD/AWD
  • Имя:Andrii
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ-Міжріччя

Posted 23 October 2006 - 14:25

По тому відео, що я сьогодні постараюсь завезти в клуб я автоматів особо не бачив...
А там Top Trucks із дизелями в 1000 коней на 40-50 колесах...
Там і роккраулінг і все інше...
Ок.. візьмем формулу 1... Там всюди напівавтомати.. Тобто кнопочкою людина сама переключає передачі, а електроніка з механікою максимально швидко це все здійснюють...

Скажу одне, якщо ти хочеш тут піднімати такі теми - давай лінки на відповідну тех-документацію...Фотки... Приклади побудови(build-up 8))) ) Як відомо мозги тут є.. в більшості є і можливості! Цілком реально, що зацікавляться і підтримають...

#22 dum

dum

    Юнкер

  • ORM
  • Pip
  • Registration: 22 Dec 2005
  • 386 posts
  • Авто: G-500, TLC
  • Имя:Дмитрий
  • Пол:Мужчина
  • Город:Конча

Posted 23 October 2006 - 15:28

Последние два ответа како не по теме, Vazza спрашивает совета насчет автомат КПП с переключением рукой кулисы но без педали сцепления. Вот суть поста!!!!

#23 kazimir

kazimir

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Registration: 10 Feb 2008
  • 68 posts
  • Авто: mitshubishi pajero 4 3.2 td
  • Имя:борис
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев Татарка

Posted 13 April 2009 - 13:40

У меня по поводу АКПП только одно мнение :совсем ленивый-покупай автомат, дави на тапку, балдей от скорсти переключения передачь и от новых продвинутых мозгов твоего авто и не надо искать какие либо причины или подводить научную базу о преимуществах АКПП перед МКПП для бездора-незачем и это твое личное убеждение к которому ТЫ пришел лично сам, за что респект и уважуха как к человеку с пытливым умом. Лично меня даже в пробках механика не напрягает - хоть какаето развлекуха плюс практика для будущих покатух,а также несомненная польза для здоровья - шевеление ногами за рулем и как следствие улучшение кровообращения в ногах и области таза. Надежность у механики без вариатов выше чем у автомата(вспоминаем теорию надежности чем сложнее система и чем больше деталей с более жесткими требованиями по допускам-тем надежность системы хуже),ремонтопригодность в условиях нашего сервиса еще+1,отсутствие доп радиаторов,трубочек,проводов которые можно повредить +1, срок службы больше,набери воды в автомат-звиздец 90% ,какие доводы нужны еще.А что касается ХАМЕРА то покажите мне америкосовского солдата который МКПП видел(с перепугу в плен сдался бы).Машина создавалась для того чтоб ЛЮБОЙ солдат мог сесть и поехать а не по причине лучших ходовых качеств для бездора.Короче тема как всегда не без ядовитых приколов...аминь ей!

#24 podarok

podarok

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Registration: 06 Jul 2005
  • 2,894 posts
  • Авто: Patrol Y61 2.8TD/Samurai 2.0/Ford Kuga 2.0TD/AWD
  • Имя:Andrii
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ-Міжріччя

Posted 13 April 2009 - 14:09

На рахунок стептроніка - погоджусь із Vazza - дійсно перевага перед механікою з її зчепленням...
Справа в тому, що автомат - герметично закритий до колокола двигуна і двигун-коробка - це один такий собі агрегат, який на вході має шноркель, а на виході - кінцевик коробки - все інше - герметично...

Конструкція гідротрансформатора - дійсно рульніша чим банальне зчеплення в суміші з водою, гамнілінчиком і залишками вижимного підшипника...

Мінус в автомата - ремонтопригодність... Якщо брати практику росіян(Привіт Самурай Клубу) - то вони на свої машини вішають 100 баксові коробки автомат(В них там японія на надувних лодках перетаскує 8))))
В нашому ж випадку - для існуючого модельного ряду машин в клубі(тих, що знаю і не знаю) - вартість б.у. автомата - від 1000 баксів..
Вартість ремонту - від 1200 баксів...

Тобто якщо дійсно:
-вишибаються мозги з можливістю вмикання потрібної передачі,
-з можливістю блокування гідротрансформатора,
-з додатковою системою охолодження
стоїть автомат, то на однаково навчених прокладках в автомата - перевага
1 - в довговічності всієї трансмісії(відсутність ударних навантажень на кардани, ГП, роздатку тощо)
2 - в плавності ходу і динаміці перемикання передач(Формула один вже дуже давно на автоматах!!! )
3 - полегшує роботу водія, який 400км лише тим і займається, що "мішає масло" в механіці.
недоліки
1 - витрата палива
2 - складність конструкції, надлишкова масса і збільшення агрегатів в автомобілі(додаткові радіатори, додаткова електроніка)
3 - неремонтопридатність, бо в разі поломки механіки - можна на підбитому крилі на якійсь передачі навіть продовжувати боротьбу. А автомат - "нєдвіжимость"

НМД - в нас рівень розвинутості маньячества в офроаді набагато нижчий за піндосію, і тому ми будем ще довго кататись на простих машинах, але далеко не гірше за їхні 44 дюймові колеса 8)))

#25 Делиль

Делиль

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Registration: 16 Dec 2008
  • 133 posts
  • Авто: TLC 70 TP2
  • Имя:Котся
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Posted 13 April 2009 - 17:16

гдето в оффроудных журналах (попробую в архиве найти) читал шо ребята на ПРОТО поставили автомат, НО у них была модная спец оффроудная неубиваемая роздатка. Мне самому интересно посмотрю для тебя.

#26 KRITIK

KRITIK

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Registration: 13 Jun 2006
  • 2,126 posts
  • Авто: TLC 70
  • Имя:Алексей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Posted 14 April 2009 - 00:20

гдето в оффроудных журналах (попробую в архиве найти) читал шо ребята на ПРОТО поставили автомат, НО у них была модная спец оффроудная неубиваемая роздатка. Мне самому интересно посмотрю для тебя.

угу...чемпион "Ладоги" на автомате..




Number of users reading this topic: 1

0 users, 1 guests, 0 hidden users


© 2004 - 2025 Offroadmaster ®
create & support by PAVLOFF & VOIN