По тому відео, що я сьогодні постараюсь завезти в клуб я автоматів особо не бачив...
А там Top Trucks із дизелями в 1000 коней на 40-50 колесах...
Там і роккраулінг і все інше...
Ок.. візьмем формулу 1... Там всюди напівавтомати.. Тобто кнопочкою людина сама переключає передачі, а електроніка з механікою максимально швидко це все здійснюють...
Скажу одне, якщо ти хочеш тут піднімати такі теми - давай лінки на відповідну тех-документацію...Фотки... Приклади побудови(build-up 8))) ) Як відомо мозги тут є.. в більшості є і можливості! Цілком реально, що зацікавляться і підтримають...
Гафтиомат тунинг.. или курочинг ;-)
Author
Vazza
, 11 Sep 2006 15:45
Replies in topic: 25
#23
Posted 13 April 2009 - 13:40
У меня по поводу АКПП только одно мнение :совсем ленивый-покупай автомат, дави на тапку, балдей от скорсти переключения передачь и от новых продвинутых мозгов твоего авто и не надо искать какие либо причины или подводить научную базу о преимуществах АКПП перед МКПП для бездора-незачем и это твое личное убеждение к которому ТЫ пришел лично сам, за что респект и уважуха как к человеку с пытливым умом. Лично меня даже в пробках механика не напрягает - хоть какаето развлекуха плюс практика для будущих покатух,а также несомненная польза для здоровья - шевеление ногами за рулем и как следствие улучшение кровообращения в ногах и области таза. Надежность у механики без вариатов выше чем у автомата(вспоминаем теорию надежности чем сложнее система и чем больше деталей с более жесткими требованиями по допускам-тем надежность системы хуже),ремонтопригодность в условиях нашего сервиса еще+1,отсутствие доп радиаторов,трубочек,проводов которые можно повредить +1, срок службы больше,набери воды в автомат-звиздец 90% ,какие доводы нужны еще.А что касается ХАМЕРА то покажите мне америкосовского солдата который МКПП видел(с перепугу в плен сдался бы).Машина создавалась для того чтоб ЛЮБОЙ солдат мог сесть и поехать а не по причине лучших ходовых качеств для бездора.Короче тема как всегда не без ядовитых приколов...аминь ей!
#24
Posted 13 April 2009 - 14:09
На рахунок стептроніка - погоджусь із Vazza - дійсно перевага перед механікою з її зчепленням...
Справа в тому, що автомат - герметично закритий до колокола двигуна і двигун-коробка - це один такий собі агрегат, який на вході має шноркель, а на виході - кінцевик коробки - все інше - герметично...
Конструкція гідротрансформатора - дійсно рульніша чим банальне зчеплення в суміші з водою, гамнілінчиком і залишками вижимного підшипника...
Мінус в автомата - ремонтопригодність... Якщо брати практику росіян(Привіт Самурай Клубу) - то вони на свої машини вішають 100 баксові коробки автомат(В них там японія на надувних лодках перетаскує 8))))
В нашому ж випадку - для існуючого модельного ряду машин в клубі(тих, що знаю і не знаю) - вартість б.у. автомата - від 1000 баксів..
Вартість ремонту - від 1200 баксів...
Тобто якщо дійсно:
-вишибаються мозги з можливістю вмикання потрібної передачі,
-з можливістю блокування гідротрансформатора,
-з додатковою системою охолодження
стоїть автомат, то на однаково навчених прокладках в автомата - перевага
1 - в довговічності всієї трансмісії(відсутність ударних навантажень на кардани, ГП, роздатку тощо)
2 - в плавності ходу і динаміці перемикання передач(Формула один вже дуже давно на автоматах!!! )
3 - полегшує роботу водія, який 400км лише тим і займається, що "мішає масло" в механіці.
недоліки
1 - витрата палива
2 - складність конструкції, надлишкова масса і збільшення агрегатів в автомобілі(додаткові радіатори, додаткова електроніка)
3 - неремонтопридатність, бо в разі поломки механіки - можна на підбитому крилі на якійсь передачі навіть продовжувати боротьбу. А автомат - "нєдвіжимость"
НМД - в нас рівень розвинутості маньячества в офроаді набагато нижчий за піндосію, і тому ми будем ще довго кататись на простих машинах, але далеко не гірше за їхні 44 дюймові колеса 8)))
Справа в тому, що автомат - герметично закритий до колокола двигуна і двигун-коробка - це один такий собі агрегат, який на вході має шноркель, а на виході - кінцевик коробки - все інше - герметично...
Конструкція гідротрансформатора - дійсно рульніша чим банальне зчеплення в суміші з водою, гамнілінчиком і залишками вижимного підшипника...
Мінус в автомата - ремонтопригодність... Якщо брати практику росіян(Привіт Самурай Клубу) - то вони на свої машини вішають 100 баксові коробки автомат(В них там японія на надувних лодках перетаскує 8))))
В нашому ж випадку - для існуючого модельного ряду машин в клубі(тих, що знаю і не знаю) - вартість б.у. автомата - від 1000 баксів..
Вартість ремонту - від 1200 баксів...
Тобто якщо дійсно:
-вишибаються мозги з можливістю вмикання потрібної передачі,
-з можливістю блокування гідротрансформатора,
-з додатковою системою охолодження
стоїть автомат, то на однаково навчених прокладках в автомата - перевага
1 - в довговічності всієї трансмісії(відсутність ударних навантажень на кардани, ГП, роздатку тощо)
2 - в плавності ходу і динаміці перемикання передач(Формула один вже дуже давно на автоматах!!! )
3 - полегшує роботу водія, який 400км лише тим і займається, що "мішає масло" в механіці.
недоліки
1 - витрата палива
2 - складність конструкції, надлишкова масса і збільшення агрегатів в автомобілі(додаткові радіатори, додаткова електроніка)
3 - неремонтопридатність, бо в разі поломки механіки - можна на підбитому крилі на якійсь передачі навіть продовжувати боротьбу. А автомат - "нєдвіжимость"
НМД - в нас рівень розвинутості маньячества в офроаді набагато нижчий за піндосію, і тому ми будем ще довго кататись на простих машинах, але далеко не гірше за їхні 44 дюймові колеса 8)))
Number of users reading this topic: 0
0 users, 0 guests, 0 hidden users











