Масло для дизеля?
Автор
Hrust
, 11 Sep 2006 10:51
Повідомлень у темі: 67
#27
ПОЗА САЙТОМ
Відправлено 29 September 2006 - 22:34
В свою 70-ку лью Comma 15W40. Меняю через 5 000 км. Очень доволен маслом.
Eurodiesel 15w-40 – Полусинтетическое универсальное моторное масло Предназначено для турбодвигателей или дизельных двигателей без турбокомпрессора для легковых, малотоннажных и грузовых автомобилей. Гарантирует полную защиту двигателя при высоких температурах. Обеспечивает постоянную чистоту мотора. Уменьшает трение, повышает мощность.
Eurodiesel 15w-40 – Полусинтетическое универсальное моторное масло Предназначено для турбодвигателей или дизельных двигателей без турбокомпрессора для легковых, малотоннажных и грузовых автомобилей. Гарантирует полную защиту двигателя при высоких температурах. Обеспечивает постоянную чистоту мотора. Уменьшает трение, повышает мощность.
Прикріплені файли
#29
ПОЗА САЙТОМ
Відправлено 30 September 2006 - 00:16
To: Robin
Кто производит? Где разливают? Не видел такого еще
Производит Англия
http://www.megasklad...ots/view/145541
Продаёт Турбомагия
http://www.turbomag.com.ua/o_nas.htm
#35
Гость_Кас_*
Відправлено 23 December 2006 - 08:49
А не подскажете мне насчет масла в Sportage 2,0 TD? Старый хозяин от рождения лил Mobil 1 Rally Formula 5W50. Мне кажется, что оно слишком густое для пробега 48000. Сейчас подходит время замены масла и я терзаюсь сомнениями: что выбрать? Инструкция рекомендует 10W30, API CD.
Я хотел бы лить синтетику, но вот какого производителя я не выбрал. И хотелось бы чисто дизельное, а не универсальное.
Посоветуйте чего. И где в Киеве взять нормальное, а не паленое.
Я хотел бы лить синтетику, но вот какого производителя я не выбрал. И хотелось бы чисто дизельное, а не универсальное.
Посоветуйте чего. И где в Киеве взять нормальное, а не паленое.
#36
ПОЗА САЙТОМ
Відправлено 23 December 2006 - 12:22
А не лучше менять у дилера или покупать. Ибо, если уже дилер бадяжит, то кому тогда верить.
Я, например, фиг его занет, что за масло, но в Патрол идет масло Nissan, стоимость, как у Мобила на базаре.
В Бимер лью у дилера, на "Бавари" цена 1-го литра равна стоимости 1 литра в магазине(помойке) - 54 грн, зато гарантированная работа агрегата.
Я, например, фиг его занет, что за масло, но в Патрол идет масло Nissan, стоимость, как у Мобила на базаре.
В Бимер лью у дилера, на "Бавари" цена 1-го литра равна стоимости 1 литра в магазине(помойке) - 54 грн, зато гарантированная работа агрегата.
#37
ПОЗА САЙТОМ
Відправлено 23 December 2006 - 13:02
Кас
5w40 густе? :lol:
Garik
Ну кліматичні умови тут ні при чому! Робін не використовує його як універсальне 8)))
Ось що я Вам всім скажу...
Синтетика то воно звичайно класно! Але при умові, якщо двигун розроблявся саме під неї, бо 0w40 5w40 та їхні модифікації синтетичних олив є дуже і дуже рідкими!
І шо характерно - синтетика необхідна для високооборотистих двигунів, там де тиск між поверхнями, що труться знижений за рахунок швидкості тертя.
А то, що виробники пропонують певні синтетичні оливи для двигунів, які під них не розраховувались - це просто маркетинг.
Плюси синтетики - легкість заводу в холодну пору року, рівномірність оливних характеристик на протязі гарантованого часу використання, а мінус - практично миттєва втрата характеристик після закінчення сроку експлуатації.
Напівсинтетика і мінеральна оливи нічим! повторюю нічим не поступляються синтетичним при однакових присадках але при цьому мають деякі переваги експлуатації.
- густіша олива створює товщу змазуючу плівку між поверхнями тертя захищаючи цим поверхні при підвищених навантаженнях
- характеристики олив на основі мінеральних компонентів плавно і рівномірно знижуються на протязі всього періоду експлуатації і при умові, що олива якісна в кінці терміну служби частіше за все мають кращі характеристики чим синтетика в кінці терміну служби. Крім того якщо запізнитись на 1-2 тисяці із заміною на синтетичній оливі двигун буде зношений більше чим пропуск 2-4 тисяці на мінеральній.
Мінус - важче заводити в холодну пору року, хоча грамотні виробники автомобілів для холодних місць нашої планети ставлять підігрівачі оливи в автомобілі а не заливають синтетику 9).
Я не хочу когось переконати не заливати синтетичні оливи - заливайте, але обов'язково контролюйте термін млужби таких олив. :comp:
PS. Для двигунів із серйозним пробігом синтетичні оливи протипоказані
5w40 густе? :lol:
Garik
Ну кліматичні умови тут ні при чому! Робін не використовує його як універсальне 8)))
Ось що я Вам всім скажу...
Синтетика то воно звичайно класно! Але при умові, якщо двигун розроблявся саме під неї, бо 0w40 5w40 та їхні модифікації синтетичних олив є дуже і дуже рідкими!
І шо характерно - синтетика необхідна для високооборотистих двигунів, там де тиск між поверхнями, що труться знижений за рахунок швидкості тертя.
А то, що виробники пропонують певні синтетичні оливи для двигунів, які під них не розраховувались - це просто маркетинг.
Плюси синтетики - легкість заводу в холодну пору року, рівномірність оливних характеристик на протязі гарантованого часу використання, а мінус - практично миттєва втрата характеристик після закінчення сроку експлуатації.
Напівсинтетика і мінеральна оливи нічим! повторюю нічим не поступляються синтетичним при однакових присадках але при цьому мають деякі переваги експлуатації.
- густіша олива створює товщу змазуючу плівку між поверхнями тертя захищаючи цим поверхні при підвищених навантаженнях
- характеристики олив на основі мінеральних компонентів плавно і рівномірно знижуються на протязі всього періоду експлуатації і при умові, що олива якісна в кінці терміну служби частіше за все мають кращі характеристики чим синтетика в кінці терміну служби. Крім того якщо запізнитись на 1-2 тисяці із заміною на синтетичній оливі двигун буде зношений більше чим пропуск 2-4 тисяці на мінеральній.
Мінус - важче заводити в холодну пору року, хоча грамотні виробники автомобілів для холодних місць нашої планети ставлять підігрівачі оливи в автомобілі а не заливають синтетику 9).
Я не хочу когось переконати не заливати синтетичні оливи - заливайте, але обов'язково контролюйте термін млужби таких олив. :comp:
PS. Для двигунів із серйозним пробігом синтетичні оливи протипоказані
#38
Гость_Кас_*
Відправлено 23 December 2006 - 18:44
[quote name='podarok' date='Dec 23 2006, 14:02']
Кас
5w40 густе? :lol:
Не 5W40, а 5W50 (вибачайте, шановний, але я написав так). Тож, я вважаю, що така густина масла завелика для двигуна (дизеля) з пробігом 48000 км. Може я неправий. але для нормального змщування турбіни, гідрокомпенсаторів та навіть циліндрів потрібно більш рідке мастило (виробник пропонує 10W30)
Кас
5w40 густе? :lol:
Не 5W40, а 5W50 (вибачайте, шановний, але я написав так). Тож, я вважаю, що така густина масла завелика для двигуна (дизеля) з пробігом 48000 км. Може я неправий. але для нормального змщування турбіни, гідрокомпенсаторів та навіть циліндрів потрібно більш рідке мастило (виробник пропонує 10W30)
#40
ПОЗА САЙТОМ
Відправлено 24 December 2006 - 00:13
To: Podarok
Вот и я тоже самое хотел сказать
To: Kac
Что за пробег 48000? Ты ноль не потерял? Если 48 тыс., то это можно сказать двигатель только обкатку прошел :-)
При рекомендации производителя 10W30 - лей все что не жалко: 5W30, 5W40, 10W30, 10W40.
Нулевки смысла нет, больше 40 тоже самое.
Вот и я тоже самое хотел сказать
To: Kac
Что за пробег 48000? Ты ноль не потерял? Если 48 тыс., то это можно сказать двигатель только обкатку прошел :-)
При рекомендации производителя 10W30 - лей все что не жалко: 5W30, 5W40, 10W30, 10W40.
Нулевки смысла нет, больше 40 тоже самое.
Кількість користувачів, які читають цю тему: 1
0 користувачів, 1 гостей, 0 прихованих користувачів













