[quote name='BOX4x4' date='03 августа 2010 - 20:36' timestamp='1280860580' post='2601600']Володя, насчет оргкомітету ты зря, я такой бредятины не писал.[/quote]
Вибач, це дійсно не тобі було адресовано. Просто пару днів читав цю тему і таки не втримався щоб не відповісти. Був момент на Горганах 2008 року коли Сергій Осадчий допомагав робти траси для ТР2, ТР3 та квадроциклів. В цих змаганнях він участі не приймав, а команди украіне Райсін не було як такої в трофі заявлено. Минулого року Трасу прокладало з особи, Андрій Панченко (Одеса), Тарас Воротняк (Ужгород) та я. Також допомагав Дмитро Глухотко (Одеса, комендант табору) в останій день, коли справної техніки не залишилось ми доробляли маршрути і КП просто Тудрою. Як ви всі знаєте координати КП ми викладаємо на сайті разом з фото за день-два до змагань для ВСІХ. Тож абсолютно не аргументованим вважаю звинувачення що до участі організаторів в змаганнях чи участі в організаторах осіб не зазначених регламентом.
[quote name='BOX4x4' date='03 августа 2010 - 20:36' timestamp='1280860580' post='2601600']Кто прокладыват трассы я знаю, это пахари им респект. Насчет сметы, ты сам поднял эту тему, (может на нервах), объяснить толково сможеш удорожание?[/quote]
Основна причина +1 день (40 годин на самі змагання). Минулого року було 4 дні, цього 5 днів, тобто рахуйте +20% за всю інфраструктуру: оренда місця під табір, дрова, гарячі душі, вода, освітлення, закритий парк та його охорона, біотуалети, швидка, лікарі, все що плотится подобову. Відсутність спонсорів ніяк не впливає на подорожчання, ми і минулого року від них нічого не отримали окрім 10000 грн на компенсацію друку наклейок та дорожніх книг. Все на що ми розраховуємо від спонсорів - призи. Власне тому їх минулого року не було. Судійство з Києва і відрахування ФАУ - є така витрата, але на загальному фоні бюджету вона не така вже й велика. Скажімо оформленя усіх документів на ФАУ 5000 грн. Також піднялися ціни на всі послуги що нам надають, але ми вирішили не відмовлятися від них. Я розумію що змагання, на витривалість і всі можуть жити в будь яких умовах і т.п. Але якщо є можливість забезпечити наметове містечко гарячими душами, чистою водою та туалетами, особисто я вважаю що це потрібно зробити. Захід в першу чергу робиться для ЛЮДЕЙ.
[quote name='BOX4x4' date='03 августа 2010 - 20:36' timestamp='1280860580' post='2601600']Знаю точно, что на этот раз содержание судейской бригады с Киева обойдется очень дорого.[/quote]
Не більше 100 грн з екіпажу. Тобто якщо не буде ФАУ, буде дешевше, але не 200 грн як тут писали. На 200 грн ми тіль перераховані речі на екіпаж видаємо (в т.ч. наклейки, футболки, книжку чи дві залежно від групи).
[quote name='BOX4x4' date='03 августа 2010 - 20:36' timestamp='1280860580' post='2601600']Мой клуб хочет учавствовать, платить за это реальные сумы. И им по-барабану, под какой эгидой все будет происходить. Чемпионами Украины (в новом формате) они знают, что не станут.[/quote]
Чемпіонами вони не стануть не тому що не переможуть. Минулого року в ТР2 до-речі перемогли люди яких я до цього абсолютно не знав. а тому що Кубок ФАУ це самий простий і самий дешевий формат під ФАУ, переможці стають - власниками Кубку. А от чемпіоном можна стати тільки в чемпіонаті. І за те що платиться внесок - за винятком приблизно 100 грн учасники і отримують. Звісно що є ліцензії, звісно що це додаткові витрати. І це поки що і для нас болюча тема.
Скажу відверто що до ФАУ, є мінуси, є головняки і є гемори. Все перераховувати довго і нудно, але в живій розмові, можемо поспілкуватися. Але є і плюси. Реально це організація, точніше виконання ряду вимог по організації та безпеці. Якщо на просто покатушці можна питання швидкої та лікаря пустити на самотік то тут просто не можливо це не виконати (приклад не з самих кращих, але на багатьох клубних заходах немає цього). Де в чому ФАУ реально допомагає. кажу це відверто. Де в чому заважає. Але якщо брати окремо GT то складається більш-менш баланс з + та -.
Я зараз спробую відповісти на питання що були в темі. По порядку, як задавалися. Для початку ознайомитись варто з
http://gorgan-trophy.info/2010 я тут спробував максимально усе описати.
[quote]+ эко. сбор [/quote]
Це не екозбір, будьте уважні. Це еко-застава, яку ми повертаємо якщо не було екологічних чи грубих порушень іншого характеру (переховано регламентом, можна дивитися і минулорічний). Практика не нова, та ж сама Ладога Трофі. Перевірено також що людина що вже відала заставу набагато сумлініше ставиться до дотримання правил екології та безпеки, фактор діє. це звичайна психологія. За три роки проведення змагань усі еко-застави були повернуті, навіть ті що люди забули забрати ми потім повертали через знайомих чи банки.
[quote]А что за категория Експедиция? То же совсем не дешевая. [/quote]
Це задумка для експедиційних авто. Цього року на жаль не встигаємо зробити трасу, просто потрібно 4 тижня для її прокладання, якщо коротко - протягом 6-ти днів (старт мав бути в понеділок у Львові) екіпажі збирають КП по всім карпатам основна маса КП це пам'ятки архітектури та природи, замки, водоспади, тощо, але є частина точок на вершинах чи висотах куди треба добератися по бездоріжжю, але з врахуванням того що це експедиційник, а не трофійна машина. Маштаб можете оцінити, траса коло 2000 км. Залік по оптимальності треку проходження (тобто ганяти по горам не потрібно). Фініш в суботу в базовому таборі разом зі всіма. Це так коротко. Задумка велика, в цієї групи окремий бюджет, регламент все решта. На наступний рік сподіваємось що вийде.
[quote]Ровно в 2 раза дороже по сравнению с прошлым годом![/quote]
Минулого року було 1200, цього 1400. Це не в 2 рази. І 1400 це не 200 у.о.
[quote]может хоть с ТАКИМИ взносами будут призы, а то в прошлом году было неприятно получить за 1е место брелок к ключам [/quote]
Посилено над цим працюємо, але ціна за невелики призи - техком і старт з Франківська (+90 км, половина з яких по відверто х..й дорозі).
[quote]Поеду просто покататься паралельно с участниками.[/quote]
[quote]Горганах пойду рядом со спортсменами[/quote]
Від цього я би застерігав усіх. Не треба під час змагань кататися по трасам де учасники йдуть на результат, не заважайте іншим. Ми однаково відаємо всім координати КП всіх класів і в любий час окрім часу змагань ми можете пройти траси любої категорії любого з років. Будьте взаємовічливі. До тогож ми будемо максимально розносити групи ТР2-3-АТВ та ТР1-Туризм.
[quote]Кроме как взносы , не нравиться три дня по 12 часов ( ещё перерыв на обед надо сделать. А где ж кайф 36 часов драйва ?? [/quote]
Формат: 17 годин рубілово, 7 відпочинок, 17 годин рубілово, 10 год відпочинок, 6 годин дозбирати хто що не встиг. Ітого за 3 доби 40 годин їзди.
[quote]А пан Осадчий там опять в оргах?[/quote]
Ні.
[quote]Нет. В призах.[/quote]
Давайте це відкладемо до оголошення результатів.
[quote]а то дотепер є сумніви по переможцях минулого року в ТР-1[/quote]
Юра, я особисто 3-чі перетряс результати першого місця в ТР-1, взяли вони його. а те що відмови пересилати фото поштою - є час для апеляцій і місце, а не по телефону і через місяць. Давайте поважати одне одного.
[quote]Кстати, а ссылку на регистрацию кто подскажет? [/quote]
4-5 серпня буде на сайті посилання і можна буде зареєструватися.
Зразу відповім на питання що до вартості внески Терміновий та Екстрений. При такій кількості учасників мало реально зробити все максимально правильно не маючи точної уяви про кількість. І минулі роки це підтверджують. масова реєстрація в остійній дні, люди відмовляються від участі навіть не повідомляючи про це (та хоча б за день). Ми продовжимо цього разу термін прийому базового внеску, але +60% учасників останній тиждень це реальна проблема.