ВСЕ О ЛЕБЕДКАХ! - Сторінка 17 - Тюнинг и самострой - OffRoadMaster.com - стиль жизни 4х4!

Перейти до вмісту


Фотографія

ВСЕ О ЛЕБЕДКАХ!


  • Авторизуйтесь для відповіді в темі
Повідомлень у темі: 325

#321 ПОЗА САЙТОМ   Vrubel

Vrubel

    Дока

  • ORM
  • PipPipPip
  • Реєстрація: 09 Apr 2006
  • 6143 повідомлень
  • Авто: Nissan Patrol Y61, BMW 540
  • Имя:Денис
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев, Летки

Відправлено 11 February 2020 - 07:12

Да оно и понятно, єто рассчитано на легкий пикап на меленьких колесах, а не на грузовик. Да и нейлон не подходит, он тянется до бесконечности.

Чем тяжелей машина, тем толще нужно брать бревно, а чем толще бревно, тем больше шаг намотки, соответственно нужно больше силы. Процесс зациклился )

Видео я привел как шутку.


  • Sanya це подобається

#322 ПОЗА САЙТОМ   Eduardo

Eduardo

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Реєстрація: 22 Apr 2009
  • 2718 повідомлень
  • Авто: СУНДУК
  • Имя:Эдуард
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Відправлено 11 February 2020 - 08:51

В каждой шутке есть доля шутки.
Хорошо тянущийся шнур запасает кучу энергии и может хорошо приложить бревном,(помните, в древних метательных орудиях механизм был на скручивании канатов) поэтому тут надо использовать только веревку статическую, у которой растяжение мало (растяжение порядка 2%перед разрывом). И в тяжелых случаях вряд ли это поможет.

Повідомлення відредагував Eduardo: 11 February 2020 - 08:53

  • Sanya це подобається

#323 ПОЗА САЙТОМ   Olexa

Olexa

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 14 Feb 2005
  • 223 повідомлень
  • Авто: Toyota Prado 120, УАЗ 31602
  • Имя:Олексій

Відправлено 26 December 2020 - 12:42

Колеги, кому що відомо про герметичність чи не герметичність лебідок PowerWinch/KangarooWinch серії Panther?

Продавці пишуть "
Корпус пристрою герметичний, що запобігає потраплянню вологи всередину механізму", виробник на цю тему мовчить.

І, заодно, що в них з легкістю розмотування, й з вивішуванням машини на лебідці (чи тримає гальмо)?

Повідомлення відредагував Kooper: 28 December 2020 - 19:02

  • Student це подобається

#324 ПОЗА САЙТОМ   rebel

rebel

    Юнкер

  • ORM
  • Pip
  • Реєстрація: 03 Nov 2005
  • 771 повідомлень
  • Авто: ТЛК80, Шкода
  • Имя:Роман
  • Пол:Мужчина
  • Город:Украина

Відправлено 28 December 2020 - 19:01

Колеги, кому що відомо про герметичність чи не герметичність лебідок PowerWinch/KangarooWinch серії Panther?


Это Китай - все на ваш страх и риск.

#325 ПОЗА САЙТОМ   tark

tark

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Реєстрація: 08 Jul 2009
  • 1679 повідомлень
  • Авто: Great Wall Wingle 7
  • Имя:Степан
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Відправлено 28 December 2020 - 19:10

Если производитель не пишет, значит рассчитывать на это не стоит. Если бы хоть что-то, похожее на сальники было, они бы не преминули об этом заявить.


  • Olexa це подобається

#326 ПОЗА САЙТОМ   Olexa

Olexa

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 14 Feb 2005
  • 223 повідомлень
  • Авто: Toyota Prado 120, УАЗ 31602
  • Имя:Олексій

Відправлено 28 December 2020 - 20:40

Это Китай - все на ваш страх и риск.

Це зрозуміло, тому й питаю, кому що відомо практично. :)

В мене на УАЗі T-Max (теж Китай), до роботи претензій нема, хіба що розмотувати важко. Вивішуватися на ньому особливо не намагався. Барабан не грівся настільки, щоби синтетичний трос плавився. Він не герметичний, але великої проблеми це не складало (УАЗ без шноркеля, ТР1), і зараз я пірнати особливо не планую. З цієї точки зору я спочатку розглядав T-Max PEW-9500 з синтетичним тросом та радіокеруванням, але пороздивлявся, що є на ринку, й побачив, що є оце в таку ж ціну, тому й спитав, кому що відомо практично.

Я, звісно, розглядаю й ComeUp Seal Gen2 9,5rs, але мені, в принципі є у що вкласти в машині $300 різниці в ціні. :)


Повідомлення відредагував Olexa: 28 December 2020 - 20:40





Кількість користувачів, які читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 прихованих користувачів


© 2004 - 2025 Offroadmaster ®
create & support by PAVLOFF & VOIN