1.1. Каркас безпеки.
1.1.1. Для автомобілів группи ТР1 – рекомендується.
1.1.2. Мінімально має бути присутня головна запобіжна дуга (додаток №1).
Матеріал: Всі елементи каркаса безпеки повинні виготовлятися з безперервного відрізка холоднотягнутої безшовної труби (починаючи з місць кріплення до кузова (до шасі, кабіни або вантажної платформи). Виготовлення дуг з відрізків труб, з'єднаних зварюванням або іншими способами не дозволяється.
Труби повинні бути зігнуті процесом холодного гнуття, і радіус згину по осьовій лінії має дорівнювати, принаймні, трьом діаметрам труби. Згини труб мають бути плавними, без складок і зминання стінок.
Якщо переріз труби в процесі згину набуває овальної форми, відношення мінімального поперечного розміру до максимального має бути не менше 0,9.
Мінімально допустимі діаметр і товщина стінки труб каркаса безпеки:
Головна дуга або бічні дуги і їх з'єднання : труба 45х2,5 або 50х2,0 мм.
Решта елементів каркаса : труба 38х2,5 або 40х2,0 мм.
Монтажна опора має бути приварена до труби каркаса безпеки, товщина цієї пластини повинна бути не менше 3 мм і горизонтальна площа - не менше 120 кв.см.
Не дозволяється безпосередньо приварювати каркас до кузова або до шасі, тільки через опорні пластини.
1.1.3. У місцях, де частини тіл водія й штурмана або їх захисні шоломи можуть контактувати з каркасом безпеки, рекомендується встановити захисні чохли, виготовлених з пружного матеріалу, що не підтримує горіння.
Додаток №1.
http://offroad.net.u...me.1.medium.png
http://offroad.net.u...me.2.medium.png
http://offroad.net.u...me.3.medium.png
согласно картинок в этом Додатке я вообще не вижу что нужно гнуть указанным образом.

Topic is locked







