80А генератор на класику - Нива: ВАЗ - 2121, 21213, 21214М - OffRoadMaster.com - стиль жизни 4х4!

Перейти до вмісту


Фотографія

80А генератор на класику


  • Авторизуйтесь для відповіді в темі
Повідомлень у темі: 31

#1 ПОЗА САЙТОМ   podarok

podarok

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Реєстрація: 06 Jul 2005
  • 2894 повідомлень
  • Авто: Patrol Y61 2.8TD/Samurai 2.0/Ford Kuga 2.0TD/AWD
  • Имя:Andrii
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ-Міжріччя

Відправлено 03 May 2006 - 23:24

старий генератор, як кажуть, віджив своє, а тому придбав собі кіловатний генератор... (80А)
Із переробок - для активації контрольки заряду прийшлось помудрувати і
з'єднавши між собою деякі провода вдалось зробити інверсний варінат контролю заряду батареї.. Раніше при вимиканні генератора лампочка загоралась.. а тепер навпаки...
Із необхідного - прийшлось докупити кронштейн кріплення генератора від 23 ниви + кронштейн натягу ремня генератора(вертикальний замість горизонтального)
Із мінусів - занадто відкритий корпус самого генератора... Буду думати над вимикачем для проходження бродів і таке інше.
Їз плюсів - на холостих обертах раніше при вимиканні батареї двигун починав барахлити а при вмиканні ближнього-дальнього світла взагалі глох... Тепер же - нічого такого не спостерігав... Зарядом на низьких оборотах задоволений... Крім того кріплення як на мене грамотніше зроблено чим в старому варіанті, хоча я й законтрив фанатично болт, щоб не відрутився ненароком... Розібрав також сам корпус блока діодів - все набагато культурніше старого варіанту... На днях доберусь до лаку, та покрию все шаром для захисту від води...

Поставив все за 40 хвилин (із них 30 хвилин вивчав схему підключення реле контрольки)
Ціна питання - 500 UAN по курсу 1:1 до української гривні...
Одним словом - задоволений...

#2 ПОЗА САЙТОМ   Chrome

Chrome

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Реєстрація: 14 Oct 2005
  • 3149 повідомлень
  • Имя:Сергей
  • Пол:Мужчина

Відправлено 03 May 2006 - 23:32

а вот интересно, какую люстру можно повесить на этот генератор? У Дона например лампочек как на новогодней елке... насколько правильно так нагружать генератор и сколько он выдержит при включенной постоянной нагрузке?

#3 ПОЗА САЙТОМ   podarok

podarok

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Реєстрація: 06 Jul 2005
  • 2894 повідомлень
  • Авто: Patrol Y61 2.8TD/Samurai 2.0/Ford Kuga 2.0TD/AWD
  • Имя:Andrii
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ-Міжріччя

Відправлено 03 May 2006 - 23:35

To: Chrome
вільних при максимальному навантаженні в мене тепер 850 Ват... Тобто на 700 ват спокійно можна навішати різноманітного обладнання... Я перевірив діаметри основних навантажених проводів від акумулятора та стабілізатора - повинні витримати, хоча якщо я щось додаткове і буду вішати - обов'язково проведу окремим мідним дротиком 8))))

Повідомлення відредагував podarok: 03 May 2006 - 23:36


#4 ПОЗА САЙТОМ   Chrome

Chrome

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Реєстрація: 14 Oct 2005
  • 3149 повідомлень
  • Имя:Сергей
  • Пол:Мужчина

Відправлено 04 May 2006 - 00:17

To: Chrome
вільних при максимальному навантаженні в мене тепер 850 Ват...

откуда 850 свободных? давай посчитаем вместе минимальное потребление стандартного пепелаца...
Стопы - 21х2=42
Габариты - 7х4=28
Противотуманки задние - 21х2=42
Противотуманки передние - 55х2=42
Магнитофон - 50
Зарядка аккума в среднем 100
Поворотники 21х2=42
Свет ближний 55х2
Плюс к этому коммутатор с катушкой, дворники, зажигалка и всякая мелочь типа подсветок в салоне...
Итого в сумме все это минимум 600 ватт. И сколько осталось?

#5 ПОЗА САЙТОМ   podarok

podarok

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Реєстрація: 06 Jul 2005
  • 2894 повідомлень
  • Авто: Patrol Y61 2.8TD/Samurai 2.0/Ford Kuga 2.0TD/AWD
  • Имя:Andrii
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ-Міжріччя

Відправлено 04 May 2006 - 00:52

откуда 850 свободных? давай посчитаем вместе минимальное потребление стандартного пепелаца...
Стопы - 21х2=42
Габариты - 7х4=28
Противотуманки задние - відсутні
Противотуманки передние - відсутні
Магнитофон - 20
Зарядка аккума в среднем 45
Поворотники 7х2=14
Свет дальній 55х2
Плюс к этому коммутатор с катушкой, дворники, зажигалка и всякая мелочь типа подсветок в салоне...30 ватт
Итого в сумме все это загалом 289 ватт. И сколько осталось?

Просмотр сообщения

1100 Ват- 289 = 811 Ват

#6 ПОЗА САЙТОМ   Alex_CONNECT

Alex_CONNECT

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Реєстрація: 27 Sep 2005
  • 3869 повідомлень
  • Авто: kyron
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Відправлено 04 May 2006 - 06:59

Товарищи электрики, а об аккумуляторе вы забыли ;) , Ваш генератор умрет от ближнего света, при условии, что в буфере не будет нужной емкости аккумулятора.
Кстати, если ставишь иной генератор то желательно и поставить соответствующий аккумулятор. Я конечно понимаю, что он возьмет себе заряда столько сколько надо ^_^ , но эт так рекомендаци..

#7 ПОЗА САЙТОМ   Garik

Garik

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Реєстрація: 24 Jan 2006
  • 1815 повідомлень
  • Авто: нет машины
  • Имя:Георгий
  • Пол:Мужчина
  • Город:КИЕВ окресности

Відправлено 04 May 2006 - 07:10

To: podarok
стандарт 45 А

поворотники 21+21+5=47 вообщето
габариты 5*4=20
ближний дальний 40*2=80, 55*2=110 в стандарте
подсветка в салоне (регулируемая) 9*3=27, 2*5=10 итого 37 Вт
дворники, зажигалка не помню но это не постоянная составляющая езды

:war:

#8 ПОЗА САЙТОМ   Kalina

Kalina

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 15 Feb 2005
  • 531 повідомлень
  • Авто: Нива 2121
  • Пол:Мужчина
  • Город:Kiev

Відправлено 04 May 2006 - 10:42

Із переробок - для активації контрольки заряду прийшлось помудрувати і
з'єднавши між собою деякі провода вдалось зробити інверсний варінат контролю заряду батареї.. Раніше при вимиканні генератора лампочка загоралась.. а тепер навпаки...

Просмотр сообщения

Хм, странно. Может я чего-то не понимаю, но у меня лампочка загорается только когда генератор не работает. У тебя уже были переделки и ты вернул все назад?

Із мінусів - занадто відкритий корпус самого генератора... Буду думати над вимикачем для проходження бродів і таке інше.

Где-то читал, что гену ставят наверх и слева по ходу движения. А отключать гену на ходу, то еще занятие... Я бы не связывался.

Ціна питання - 500 UAN по курсу 1:1 до української гривні...

Ты наверное имел в виду UAH ;)

#9 ПОЗА САЙТОМ   Chrome

Chrome

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Реєстрація: 14 Oct 2005
  • 3149 повідомлень
  • Имя:Сергей
  • Пол:Мужчина

Відправлено 04 May 2006 - 15:33

Товарищи электрики, а об аккумуляторе вы забыли ;) , Ваш генератор умрет от ближнего света, при условии, что в буфере не будет нужной емкости аккумулятора.

нет, не забыли, я в своем посту на аккум выделил 100 ватт. А генератор не умрет, точнее не должен умереть :) если он соответствующей мощности, даже если снять аккум... правда это крайне нежелательно, так как проблемы возникнут на низких оборотах, особенно если большая нагрузка, потому как для того чтоб удержать нужное напряжение на потребителях реле-регулятор будет питать обмотку возбуждения практически максимальным током, ... ну и отсюда все соответствующие неприятности связаные с работой на пиковых режимах

#10 ПОЗА САЙТОМ   podarok

podarok

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Реєстрація: 06 Jul 2005
  • 2894 повідомлень
  • Авто: Patrol Y61 2.8TD/Samurai 2.0/Ford Kuga 2.0TD/AWD
  • Имя:Andrii
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ-Міжріччя

Відправлено 04 May 2006 - 16:49

А отключать гену на ходу, то еще занятие... Я бы не связывался.

Просмотр сообщения

не бачу проблем... звичайнив вимикач маси в розрив плюсового дроту... все...

#11 ПОЗА САЙТОМ   Kalina

Kalina

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 15 Feb 2005
  • 531 повідомлень
  • Авто: Нива 2121
  • Пол:Мужчина
  • Город:Kiev

Відправлено 04 May 2006 - 16:52

не бачу проблем... звичайнив вимикач маси в розрив плюсового дроту... все...

Просмотр сообщения

Впринципе, да... Обмотку возбуждения отключил, и гена уже не работает...
Но он все-равно крутится и в броде все-равно намокнет. Есть ли смысл его отключать?

#12 ПОЗА САЙТОМ   lexa

lexa

    Юнкер

  • ORM
  • Pip
  • Реєстрація: 31 Oct 2005
  • 878 повідомлень
  • Авто: УАЗ-469, RR Classic
  • Имя:Алексей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Відправлено 04 May 2006 - 16:56

Насколько мне известно отключать обмотку возбуждения на генераторе при преодолении бродов бессмысленно, так как на больших оборотах генератор самовозбудится и будет работать так же как и подлюченный. (мое мнение) ;)

#13 ПОЗА САЙТОМ   Kalina

Kalina

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 15 Feb 2005
  • 531 повідомлень
  • Авто: Нива 2121
  • Пол:Мужчина
  • Город:Kiev

Відправлено 04 May 2006 - 17:16

отключать обмотку возбуждения на генераторе при преодолении бродов бессмысленно,

Просмотр сообщения

Хе-хе все еще круче!
После пуска двигателя обмотка возбуждения питается с общего вывода трёх дополнительных диодов, установленных на выпрямительном блоке
Т.е. обмотка возбуждения только для старта. А Подарок предлагал выключать "+"
Пошел читать дальше, бо уже интерестно, и оказывается пробелы в знаниях пугающе велики... boom: :)

#14 ПОЗА САЙТОМ   Kalina

Kalina

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 15 Feb 2005
  • 531 повідомлень
  • Авто: Нива 2121
  • Пол:Мужчина
  • Город:Kiev

Відправлено 04 May 2006 - 17:23

звичайнив вимикач маси в розрив плюсового дроту... все...

Просмотр сообщения

Вот еще:

Не допускается работа генератора с отсоединенной аккумуляторной батареей. Это вызовет возникновение кратковременных перенапряжений на зажиме "30" генератора, которые могут повредить регулятор напряжения генератора и электронные устройства в бортовой сети автомобиля.

Это там же по ссылке выше.

#15 ПОЗА САЙТОМ   VOIN

VOIN

    ORM

  • Администратор
  • PipPipPipPip
  • Реєстрація: 08 Jan 2005
  • 12493 повідомлень
  • Авто: FJ TT-SE, K-5
  • Имя:Веталь
  • Пол:Мужчина
  • Город:Третья планета от солнца..

Відправлено 04 May 2006 - 17:52

Калина прав :smoke: если рубить временно, то обе клеммы ;)

#16 ПОЗА САЙТОМ   podarok

podarok

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Реєстрація: 06 Jul 2005
  • 2894 повідомлень
  • Авто: Patrol Y61 2.8TD/Samurai 2.0/Ford Kuga 2.0TD/AWD
  • Имя:Andrii
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ-Міжріччя

Відправлено 04 May 2006 - 22:18

Не допускается работа генератора с отсоединенной аккумуляторной батареей. Это вызовет возникновение кратковременных перенапряжений на зажиме "30" генератора, которые могут повредить регулятор напряжения генератора и электронные устройства в бортовой сети автомобиля.

Просмотр сообщения

для механічних регуляторів - це правильно, але не для електронних...
схему однозначно треба обдумати.... в цьому генераторі є можливість вимкути випрямляч, що власне розвантажить взагалі обмотки...
я ще подумаю...

#17 ПОЗА САЙТОМ   podarok

podarok

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Реєстрація: 06 Jul 2005
  • 2894 повідомлень
  • Авто: Patrol Y61 2.8TD/Samurai 2.0/Ford Kuga 2.0TD/AWD
  • Имя:Andrii
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ-Міжріччя

Відправлено 24 July 2006 - 18:27

1 Підніму тему вгору
Для цього генератора абсолютно безболісно відрив акумулятора - в ньому вбудований регулятор напруги і захист від скачків(при умові встановлення вінницького регулятора із щітками)

2 На фестивалі генератор вмер, як виявилось сьогодні - банально стерлась одна із графітових щіток по причині того, що в ущільнюючу резинку попало купа гамнілінчику і я цим гамнілінчиком маслав стоячи в блоті хвилин 6 поки мене витягали
Як виявилось після повного розбирання - він досить живучий при роботі в воді, все заводом залито лаком

3 Для тих хто куплятиме - існують два варіанти таких генераторів
9412.3701
Різниця між ними лише одна - шківи двох типів 70 мм і 80 мм
ті що 80 мм - ставились лише на автомобілі до 2003 року, вони розраховані на роботу при більш високих обертах для полегшення роботи підшипникам самого генератора
Нам підходить саме 70мм - після встановлення вінницького регулятора на польових мікрозборках(15грн) - при обертах двигуна 300 об.хв він вже дає заряд (на рідному при 750-800 починав свою роботу)

#18 ПОЗА САЙТОМ   TANKBAN

TANKBAN

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 05 Apr 2006
  • 922 повідомлень
  • Авто: Прадо Адмирал,69газ и т.д
  • Имя:Олег
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Відправлено 28 January 2007 - 12:58

Андрюха, а какой именно генератор ты именно покупал?, Что за фирма и с какого авто???? :hi:

#19 ПОЗА САЙТОМ   podarok

podarok

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Реєстрація: 06 Jul 2005
  • 2894 повідомлень
  • Авто: Patrol Y61 2.8TD/Samurai 2.0/Ford Kuga 2.0TD/AWD
  • Имя:Andrii
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ-Міжріччя

Відправлено 28 January 2007 - 17:46

Ваз 2112
або на Тайгу такі ставили
Якщо треба - сфоткаю номер
В нього характерна пластикова кришка над стабілізатором і діодним містком
При їзді в гамнілінчику недоліком є швидке стирання щіток (15-25 гривень в залежності від виробника)
Наразі думаю про невелике його вдосконалення, щоб не стирались

#20 ПОЗА САЙТОМ   podarok

podarok

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Реєстрація: 06 Jul 2005
  • 2894 повідомлень
  • Авто: Patrol Y61 2.8TD/Samurai 2.0/Ford Kuga 2.0TD/AWD
  • Имя:Andrii
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ-Міжріччя

Відправлено 28 January 2007 - 17:51

TANK
тю! збив мене з пантелику! 8())
Я ж написав номер моделі!

9412.3701


Читай уважніше!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Кількість користувачів, які читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 прихованих користувачів


© 2004 - 2024 Offroadmaster ®
create & support by PAVLOFF & VOIN