L200 Как Грузо-пассажирский - МЫ - дороги, правила и законы - OffRoadMaster.com - стиль жизни 4х4!

Перейти к содержимому


L200 Как Грузо-пассажирский


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 13

#1 Гость_Ольга_*

Гость_Ольга_*
  • Гость
  • Регистрация: --

Отправлено 22 September 2008 - 20:11

Уважаемые Умы Форума!
Подскажите, кому удалось оформить эльку, как "грузо-пассажирский" (не страховать, а именно получить эту запись в техпаспорт)? Чем убедили ГАИшников? По всем "Талмудам" получается "грузо-пассажирский", но в МРЕВ бодаются..

#2 ВНЕ САЙТА   ScubaDiver

ScubaDiver

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 28 Mar 2006
  • 419 сообщений
  • Авто: ГРЕЙДЕР
  • Имя:Алексей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Украина

Отправлено 23 September 2008 - 14:01

Пока знаю только про такую историю (прикрепленный файл). Невесело.
А Ваша машинка растаможена как грузопассажирская? А на каком основании менты "бодаются"?

Может, это Вам поможет в какой-то мере? Хотя ментам документ таможни не указ.

ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ 12.06.2007р. N 11/1-29/5820-ЕП

Щодо класифiкацiї згiдно з УКТЗЕД моторних транспортних засобiв

З метою впорядкування питання класифiкацiї моторних транспортних засобiв, керуючись положенням статтi 312 Митного кодексу України повiдомляємо про наступне.

З урахуванням пiдходiв УКТЗЕД до класифiкацiї транспортних засобiв (далi - ТЗ), чиннi норми та вимоги до них, транспортнi засоби, залежно вiд їх типiв та призначення, подiляються на:

а) пасажирськi, якi в залежностi вiд кiлькостi визначених виробником автомобiля мiсць для пасажирiв, класифiкуються у товарних позицiях 8702 або 8703 за УКТЗЕД;

б) вантажопасажирськi, що класифiкуються у товарнiй позицiї 8703 за УКТЗЕД;

в) вантажнi, що класифiкуються в товарнiй позицiї 8704 за УКТЗЕД;

г) спецiального призначення (товарна позицiя 8705 за УКТЗЕД) - спецiально сконструйованi або пристосованi для розмiщення рiзних пристроїв, якi надають їм можливостi виконувати визначенi нетранспортнi функцiї, тобто основною метою застосування транспортного засобу цiєї товарної позицiї не є перевезення людей або вантажiв.

До товарної позицiї 8703 згiдно з УКТЗЕД вiдносяться моторнi транспортнi засоби, призначенi для перевезення не бiльше 9 осiб, включаючи водiя, а саме:

- легковi автомобiлi - це пасажирськi автомобiлi, якi за своєю конструкцiєю та обладнанням призначенi для перевезення пасажирiв та їхнього багажу iз забезпеченням необхiдного комфорту та безпеки iз числом мiсць для сидiння не бiльше дев'яти, з мiсцем для водiя включно (ДСТУ 2984-95);

- вантажопасажирськi автомобiлi - автомобiлi, якi за своєю конструкцiєю та обладнанням призначенi для перевезення як пасажирiв так i вантажiв (ГОСТ 2984-95).

Легковi автомобiлi типу "stretch limusines", якi виготовляються шляхом подовження кузова звичайного легкового автомобiля малими серiями на окремi замовлення (найчастiше марок Lincoln Toun car, Cadillac Brougham, Mercury Marguis тощо) для створення просторого пасажирського салону пiдвищеної комфортностi, обладнаного додатковим обладнанням, а саме: баром, холодильником, телевiзором тощо, класифiкуються у товарнiй позицiї 8703.

Моторнi транспортнi засоби, що сконструйованi на базi кузова та шасi легкового автомобiля переобладнаних для iнших цiлей та якi мають позаду водiя сидiння або мiсця для встановлення сидiнь повиннi класифiкуватись у товарнiй позицiї 8703 згiдно з УКТЗЕД.

Змiни в конструкцiї автомобiля виконанi пiсля його виробництва та продажу, що призводять до змiни категорiї транспортного засобу (пасажирський чи вантажний), не враховуються при його класифiкацiї для цiлей митного оформлення незалежно вiд того, занесенi цi змiни в свiдоцтво про реєстрацiю чи нi, оскiльки категорiю транспортного засобу визначає виробник ще на стадiї проектування задля забезпечення виконання нормативних вимог та в подальшому несе усю повноту юридичної вiдповiдальностi за свiй вирiб протягом його експлуатацiї;

Визначення кiлькостi мiсць для сидiння повинно проводитись з обов'язковим урахуванням кiлькостi мiсць, визначеної заводомвиробником.

До вантажопасажирських автомобiлiв (багатоцiльовi транспортнi засоби) товарної позицiї 8703 за УКТЗЕД, також вiдносяться автомобiлi iз кузовом типу пiкап iз здвоєною кабiною (мал. 1), або iз кузовом фургон (мал.2) тощо, за винятком (вот тут я не понял) автомобiлiв якi конструктивно складаються з шасi-рами, вантажної платформи та здвоєної кабiни (позаду сидiння водiя розташовано другий ряд пасажирських мiсць для сидiння)(мал.3). Зазначенi автомобiлi мають наступнi особливостi конструкцiї, а саме:

1. У салонi автомобiля за сидiнням водiя розташовано ряд сидiнь для пасажирiв, боковi вiкна та оздоблення салону, як у транспортних засобiв, якi перевозять пасажирiв. Сидiння для пасажирiв конструктивно можуть бути фiксованими, складними, змонтованими на анкерному крiпленнi або такими, що демонтуються.

2. У разi вiдсутностi сидiнь, можуть залишатись пристрої або мiсця для крiплення ременiв безпеки, наприклад, отвори тощо.

---------------------------

Визначення типу, моделi, версiї транспортного засобу, року його виготовлення, комплектностi, укомплектованостi, повної маси, робочого об'єму двигуна, iнших характеристик, визначальних для класифiкацiї ТЗ згiдно УКТЗЕД проводиться на пiдставi поданих документiв та результатiв митного огляду ТЗ, включаючи огляд iдентифiкацiйних табличок, номерних площадок кузовiв (шасi), номерних панелей та табличок (наклейок), додаткових носiїв iнформацiї наявних на ТЗ, з обов'язковим фотографуванням ТЗ з вiдображенням тих конструктивних особливостей, якi є визначальними для класифiкацiї ТЗ згiдно з УКТЗЕД.

Для однозначної класифiкацiї транспортних засобiв необхiдно використовувати:

а) технiчну документацiю заводу - виробника автомобiля iз зазначенням кiлькостi мiсць для сидiння;

б) сертифiкати або аналогiчнi документи, виданi уповноваженим органом країни - експортера або країни - виробника iз зазначенням, що автомобiль належить до певної категорiї.

До документiв, що видаються заводом-виробником на новi автомобiлi вiдносяться: iнструкцiя з експлуатацiї автомобiля, документ, що надається виробником та мiстить повну технiчну характеристику ТЗ ("сертифiкат вiдповiдностi заводу - виробника" з додатками "Notice Descriptive des Venicules Automobiles" ("Опис типiв транспортних засобiв"), сервiсна книга та iнша офiцiйна iнформацiя заводу-виробника.

У випадку, коли є розбiжнiсть у наданих документах та/або результати митного огляду не дають однозначної вiдповiдi про кiлькiсть мiсць для сидiння моторного транспортного засобу задекларованого як вантажний, та декларантом не надана iнформацiя, що автомобiль конструктивно виготовлений заводом-виробником у вантажному варiантi, або вiдсутнє пiдтвердження, що саме завод-виробник внiс змiни в конструкцiю автомобiля, такi автомобiлi необхiдно класифiкувати у товарнiй позицiї 8703 за УКТЗЕД.

Прикрепленные файлы



#3 ВНЕ САЙТА   Leka

Leka

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Регистрация: 17 Jul 2006
  • 1094 сообщений
  • Авто: Acura
  • Имя:Лена
  • Пол:Женщина
  • Город:Киев, Оболонь

Отправлено 23 September 2008 - 14:46

первый раз слышу, что L200 может пройти, как грузовой. Он растамаживается, как легковой и так же регистрируется.

#4 Гость_Ольга_*

Гость_Ольга_*
  • Гость
  • Регистрация: --

Отправлено 23 September 2008 - 18:29

История грустная. но с веселім концом! Правда, предполагает увлекательное времяпровождение в первой серии -в  МРЕО, а во второй- в суде! :(

#5 ВНЕ САЙТА   Топор

Топор

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 12 Dec 2005
  • 3507 сообщений
  • Авто: HD
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 23 September 2008 - 20:10

Тю а чего тут не понятно-то. Там где Скубе не понятно было, именно там и порылась собака. Именно там и описана элька. Т.е. она декларируется как легковой автомобиль и точка. Там ещё рисуночки и прочая ерунда. Так вот газель со сдвоеной кабиной это одно а элька это чистая легковушка с кузовом, а учитывая что есть разъяснение верховного суда относительно того кто определяет тварную номенклатуру при экспортно-импортных операциях -это таможня и если даже она (таможня) говорит что вы ввезли холодильник а на самом деле вы везёте телевизор то декларировать всё равно будете как холодильник. В этом не сложном вопросе очень просто разобраться. Если Вы брали машину в салоне Вам должны дать импортную ГТД (грузовую таможенную декларацию) и в этой декларации в графе33 код товара стоит код скажите какой и я скажу какие шансы у Вас в суде.

#6 ВНЕ САЙТА   DRFT

DRFT

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 16 Apr 2007
  • 365 сообщений
  • Авто: ММС L200 'triton'
  • Имя:Митя
  • Пол:Мужчина
  • Город:nikolaeff

Отправлено 23 September 2008 - 20:24

Тю а чего тут не понятно-то. Там где Скубе не понятно было, именно там и порылась собака. Именно там и описана элька. Т.е. она декларируется как легковой автомобиль и точка. Там ещё рисуночки и прочая ерунда. Так вот газель со сдвоеной кабиной это одно а элька это чистая легковушка с кузовом, а учитывая что есть разъяснение верховного суда относительно того кто определяет тварную номенклатуру при экспортно-импортных операциях -это таможня и если даже она (таможня) говорит что вы ввезли холодильник а на самом деле вы везёте телевизор то декларировать всё равно будете как холодильник. В этом не сложном вопросе очень просто разобраться. Если Вы брали машину в салоне Вам должны дать импортную ГТД (грузовую таможенную декларацию) и в этой декларации в графе33 код товара стоит код скажите какой и я скажу какие шансы у Вас в суде.



Все наши законы трактуются двояко!!!
Т.е. как в мрэо захотят так и оформят, им просто нужно помочь захотеть.
Я свой купил как "Легковой"(по ГТД), в техпаспорте поставли "легковой".
НО! Сбор в пенсионный фонд 3%, а это аж 700$, мне заплатить "недали".

#7 ВНЕ САЙТА   DRFT

DRFT

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 16 Apr 2007
  • 365 сообщений
  • Авто: ММС L200 'triton'
  • Имя:Митя
  • Пол:Мужчина
  • Город:nikolaeff

Отправлено 23 September 2008 - 20:26

Читал в какойто газете о том как ктото в Донецкой области судился с МРЭО, но всетаки оформил свою и родственика Л200 как легковые.
ПРравда длился весь процес несколько месяцев...

#8 ВНЕ САЙТА   Топор

Топор

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 12 Dec 2005
  • 3507 сообщений
  • Авто: HD
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 23 September 2008 - 20:37

Ни каких двоякостей или троякостей. Код импортированного товара определяется или подтверждается таможней и ни каких вариантов других нет и быть не может. Это отражается в ГТД а в графе описание товара декларант должен внести описание товара согласно решения таможни. То что по элькам есть решение отдела номенклатуры - не сомневаюсь ни на минуту и оно однозначно не в пользу грузовика. А то что кто-то не платил пенсионный фонд то - это его личный успех основанный на липовых льготах которые были подложены в пакет документов в мрео за что были взяты деньги сотрудниками этого самого мрэо. Эти два вопроса совершенно разных.

#9 Гость_Ольга_*

Гость_Ольга_*
  • Гость
  • Регистрация: --

Отправлено 23 September 2008 - 20:49

Код-то как раз 8704!!! Т.е. - грузовой (насколько я знаю, грузопассажиры существуют только у нас, в остальном Мире- либо грузовой, либо легковой). Я и 3% не против заплатить. кстати1 Вопрос не в том! Мне нужно в техпаспорте иметь "Грузопассажимрский". Покупаю-то я его на фирму. Основной вид хоздеятельности- грузовые перевозки.)))

#10 ВНЕ САЙТА   Antony

Antony

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Регистрация: 14 Jun 2006
  • 1369 сообщений
  • Авто: Mitsubishi L200
  • Имя:Антон
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 23 September 2008 - 20:53

Читал в какойто газете о том как ктото в Донецкой области судился с МРЭО, но всетаки оформил свою и родственика Л200 как легковые.
ПРравда длился весь процес несколько месяцев...


газета бизнес, №34 за прошлый год.

#11 ВНЕ САЙТА   Топор

Топор

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 12 Dec 2005
  • 3507 сообщений
  • Авто: HD
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 23 September 2008 - 20:54

Ага документ на который дал ссылку Скуба отменён есть свежак от 11.08.08. №11/2-29/8908-ЕП разъяснение по товарным позициям в нём есть следующий пункт
До вантажопасажирських моторних транспортних засобiв (багатоцiльовi транспортнi засоби) товарної позицiї 8703 за УКТЗЕД вiдносяться моторнi транспортнi засоби, що мають замкнутий внутрiшнiй простiр, який включає одну зону для водiя та пасажирiв i другу зону, яка може бути використана для перевезення як пасажирiв, так i вантажiв без конструктивних змiн салону з повною масою транспортного засобу не бiльш як 5 т, наприклад, автомобiлi з кузовом типу "фургон", "унiверсал", "хетчбек", деякi автомобiлi з кузовом типу "пiкап" тощо).
Вантажопасажирськi моторнi транспортнi засоби мають наступнi особливостi конструкцiї.
1. У салонi автомобiля за сидiнням водiя розташовано ряд сидiнь для пасажирiв з пристроями безпеки (наприклад, з ременями безпеки або з мiсцями для крiплення та/або пристосуваннями для встановлення ременiв безпеки). Сидiння для пасажирiв можуть бути фiксованими, такими, що складаються, такими, що знiмаються, на анкерному крiпленнi або виносними. У разi вiдсутностi другого ряду сидiнь для пасажирiв (демонтованi), наявнi крiплення, отвори або пристосування, що використовувались для встановлення сидiнь i пристроїв безпеки.
2. У двох бокових панелях кузова присутнi заднi вiкна або вiконнi отвори. Заднi вiкна або вiконнi отвори можуть бути закритi заглушками або шляхом заварювання.
3. Дверi автомобiля, якi конструктивно виготовленi такими, що ковзають, вiдкриваються назовнi або пiднiмаються та можуть бути розташованi на бокових панелях або в заднiй частинi кузова мають вiкна (вiконнi отвори). Вiкна або вiконнi отвори у дверях, можуть бути закритi заглушками або шляхом заварювання.
4. Вiдсутня постiйна панель або перегородка мiж зоною для водiя з пасажирами, що розмiщуються поряд iз водiєм i задньою зоною, яка використовується для перевезення як пасажирiв, так i вантажiв.
5. Присутнi ознаки комфорту й оздоблення внутрiшнього простору, а також є пристосування (аксесуари) у внутрiшньому просторi всього салону транспортного засобу, якi притаманнi для пасажирських салонiв, призначених для перевезення пасажирiв (наприклад, пiдлогове покриття, вентиляцiя, внутрiшнє освiтлення, попiльнички).
Виконання будь-якого iз перелiчених вище ознак є достатнiм для вiднесення моторного транспортного засобу до вантажопасажирських моторних транспортних засобiв товарної позицiї 8703. Однак, транспортнi засоби з кузовом типу "фургон", "унiверсал", "хетчбек" тощо, якi обладнанi одним рядом сидiнь, та не мають постiйних мiсць для крiплення та/або спецiальних пристосувань для встановлення сидiнь та засобiв безпеки (пасiв безпеки тощо) у заднiй зонi транспортного засобу, не мають ознак комфорту й оздоблення внутрiшнього простору притаманних для пасажирських салонiв, незалежно вiд того, чи обладнанi вони постiйною перегородкою мiж зоною для перевезення пасажирiв та зоною для перевезення вантажiв чи нi, а також незалежно вiд того, чи мають вони вiкна в бокових панелях чи нi, класифiкуються у товарнiй позицiї 8704.
Моторнi транспортнi засоби з кузовом типу "пiкап", якi мають двi окремi частини, а саме: кабiну закритого типу з одним рядом сидiнь (мiсце для водiя та поряд мiсце для одного або двох пасажирiв) та вiдкриту або закриту платформу для перевезення вантажiв класифiкуються у товарнiй позицiї 8704.
Моторнi транспортнi засоби з кузовом типу "пiкап", якi мають двi окремi частини, а саме: кабiну закритого типу для перевезення пасажирiв та вiдкриту або закриту платформу для перевезення вантажiв, та в яких кабiна для перевезення пасажирiв, обладнана бiльше нiж одним рядом сидiнь (сидiння другого ряду можуть бути фiксованими, такими, що складаються, такими, що знiмаються, на анкерному крiпленнi, виносними або у виглядi лавки), або мають постiйнi мiсця для крiплення та/або спецiальнi пристосування для встановлення другого ряду сидiнь та засобiв безпеки (паси безпеки тощо) незалежно вiд кiлькостi та розмiру дверей, наявностi вiкон у заднiх дверях класифiкуються у товарнiй позицiї 8703, за умови, що повна маса транспортного засобу не бiльш як 5 т.
Однак, транспортнi засоби з кузовом типу "пiкап", якi мають кабiну для перевезення пасажирiв, обладнану бiльше нiж одним рядом сидiнь, класифiкуються у товарнiй позицiї 8704, у разi якщо максимальна внутрiшня довжина пiдлоги тiєї частини, що призначена для перевезення вантажiв (за документами заводу-виробника), становить бiльш нiж 50 % довжини колiсної бази транспортного засобу (вiдстань мiж передньою та задньою осями за документами заводу-виробника), або якщо транспортнi засоби мають бiльше двох осей."
Змiни в конструкцiї автомобiля виконанi пiсля його виробництва та продажу (демонтаж сидiнь, замiна пiдлоги, зняття засобiв безпеки або пристосувань для крiплення засобiв безпеки, закриття вiкон тощо), що призводять до змiни категорiї транспортного засобу (пасажирський чи вантажний), не враховуються при його класифiкацiї для цiлей митного оформлення незалежно вiд того, чи зазначенi цi змiни в свiдоцтвi про реєстрацiю чи нi.
Оскiльки категорiю транспортного засобу визначає виробник ще на стадiї проектування задля забезпечення виконання нормативних вимог безпеки використання автомобiля та в подальшому несе усю повноту юридичної вiдповiдальностi за свiй вирiб протягом його експлуатацiї, визначення кiлькостi мiсць для сидiння повинно проводитись з обов'язковим урахуванням кiлькостi мiсць, визначеної заводом - виробником.
Додаткова iнформацiя щодо типу кузова на окремi марки транспортних засобiв може бути отримана за номером кузова (VIN - номер).
У стандартi ISO 3779:1983, з яким гармонiзовано ДСТУ 3525-97, сформульованi основнi положення та структура iдентифiкацiйного номеру ТЗ у форматi VIN (вiд англiйського Vehicle Identification Number). Iдентифiкацiйний номер автомобiля (VIN) присвоюється останнiм (кiнцевим) виробником транспортного засобу, незалежно вiд того, зiбраний вiн на пiдприємствi за повним виробничим циклом, чи методом "крупновузлового" збирання.
У VIN номерi транспортного засобу три роздiли:
- першi три позицiї займає всесвiтнiй код виробника (world manufacturer identifier code - WMI). WMI автозавод отримує вiд уповноваженого мiжнародного агентства (на даний час це "Асоцiацiя автомобiльних iнженерiв" (SAE), та не має права його змiнювати.
- наступнi шiсть позицiй займає опис транспортного засобу (Vehicle Descriptor Section - VDS), у якому наводиться характеристика ТЗ - (тип, призначення, тип двигуна, тип кузова, тип гальмiвної системи тощо). Вигляд, кiлькiсть та спосiб кодування цiєї iнформацiї вибирає виробник ТЗ. Якщо корисною iнформацiєю заповненi не всi знаки VDS, на вiльних полях проставляються знаки, дозволенi до застосування стандартом (наприклад, цифра 0).
- iндикаторний код (Vehicle indicator section - VIS) складається з восьми знакiв i вiдображає iндивiдуальний номер транспортного засобу. Бiльшiсть європейських та азiатських заводiв - виробникiв вказують код року виготовлення або модельного року ТЗ на першiй позицiї, на другiй позицiї - код заводу. Позицiї з третьої по восьму вiдведенi для виробничого (порядкового) номеру ТЗ. При цьому знаки з п'ятого по восьмий включно повиннi бути цифрами. Якщо виробничий номер шестизначний та менше, вiльнi поля займають нулями.
Для виключення можливих помилок, окремо зазначаємо що, згiдно стандарту, у VIN номерi ТЗ, заборонено зазначати букви I, O, Q.
Визначення типу, моделi, версiї транспортного засобу, року його виготовлення, комплектностi, укомплектованостi, повної маси, робочого об'єму двигуна, iнших характеристик, визначальних для класифiкацiї ТЗ згiдно УКТЗЕД проводиться на пiдставi поданих документiв та результатiв митного огляду ТЗ, включаючи огляд iдентифiкацiйних табличок, номерних площадок кузовiв (шасi), номерних панелей та табличок (наклейок), додаткових носiїв iнформацiї наявних на ТЗ, з обов'язковим фотографуванням ТЗ з вiдображенням тих конструктивних особливостей, якi є визначальними для класифiкацiї ТЗ згiдно з УКТЗЕД.
Для однозначної класифiкацiї транспортних засобiв необхiдно використовувати:
а) технiчну документацiю заводу - виробника автомобiля iз зазначенням кiлькостi мiсць для сидiння;
б) сертифiкати або аналогiчнi документи, виданi уповноваженим органом країни - експортера або країни - виробника iз зазначенням, що автомобiль належить до певної категорiї.
До документiв, що видаються заводом-виробником на новi автомобiлi вiдносяться: iнструкцiя з експлуатацiї автомобiля, документ, що надається виробником та мiстить повну технiчну характеристику ТЗ ("сертифiкат вiдповiдностi заводу - виробника" з додатками "Notice Descriptive des Venicules Automobiles" ("Опис типiв транспортних засобiв"), сервiсна книга та iнша офiцiйна iнформацiя заводу-виробника.

Ольга думаю Вам стоит побадаться. Просто под код легковушек элька оформляется но в этот код входит и грузопассажирские версии машин.
Так что шансы у Вас велики. Видимо юридическая неосведомлённость граждан используется сотрудниками мрэо для наживы. Тут потребуйте ссылки на документы на которые ссылаются мрэошники для анализа а если нет так жалобу в министерство пусть пишут отказ в регистрации и копию в прокуратуру.

#12 ВНЕ САЙТА   Топор

Топор

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 12 Dec 2005
  • 3507 сообщений
  • Авто: HD
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 23 September 2008 - 20:55

газета бизнес, №34 за прошлый год.

АААААА родная газетка!!! Могу узнать кто статью писал если ещё работает узнаю подробности. :rolleyes:

#13 ВНЕ САЙТА   Топор

Топор

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 12 Dec 2005
  • 3507 сообщений
  • Авто: HD
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 23 September 2008 - 20:57

Код-то как раз 8704!!! Т.е. - грузовой (насколько я знаю, грузопассажиры существуют только у нас, в остальном Мире- либо грузовой, либо легковой). Я и 3% не против заплатить. кстати1 Вопрос не в том! Мне нужно в техпаспорте иметь "Грузопассажимрский". Покупаю-то я его на фирму. Основной вид хоздеятельности- грузовые перевозки.)))

Тю! 8704? Он что с одним рядом сидений???

#14 Гость_Ольга_*

Гость_Ольга_*
  • Гость
  • Регистрация: --

Отправлено 23 September 2008 - 21:44

Это код завода-изготовителя, т.е. то, что указано в сертификате. Вы уверены, что на родной территории , где произрастают Мицубиси. те же требования ? Насчет ряда кресел и все такое? Ну груза-то он возит, однозначно в 3 раза больше, чем людей!!! Грузоподъемность -тонна, а людей (кроме водителя, масса которого входит в снаряженную) - 300 кг. Т.е. 4*75




Количество пользователей, читающих эту тему: 1

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых пользователей


© 2004 - 2024 Offroadmaster ®
create & support by PAVLOFF & VOIN