Несиметричний Диференціл. Як Працює?
Автор
vvvolf
, 17 Sep 2008 12:29
Сообщений в теме: 4
#1 ВНЕ САЙТА
Отправлено 17 September 2008 - 12:29
Цікавить чисто теорія.
Хто може в двох словах пояснити як реалізується несиметричний повний привід? Напрклад на передню вісь - 30%, на задню - 70%?
В чому особливість такого диференціала?
Якщо таку машину вивісити на підйомник, то задні колеса будуть крутитись швидше чи ні?
Хто може в двох словах пояснити як реалізується несиметричний повний привід? Напрклад на передню вісь - 30%, на задню - 70%?
В чому особливість такого диференціала?
Якщо таку машину вивісити на підйомник, то задні колеса будуть крутитись швидше чи ні?
#2 ВНЕ САЙТА
Отправлено 17 September 2008 - 13:50
Цікавить чисто теорія.
Хто може в двох словах пояснити як реалізується несиметричний повний привід? Напрклад на передню вісь - 30%, на задню - 70%?
В чому особливість такого диференціала?
Якщо таку машину вивісити на підйомник, то задні колеса будуть крутитись швидше чи ні?
Річ не у швидкості обертання коліс, а у тяговому зусиллі чо подаеться на головну передачу того чи іншого моста.
#5 ВНЕ САЙТА
Отправлено 17 September 2008 - 14:46
Про муфту - знаю і розумію принцип.
Цікавить саме несиметричний диференціал, наприклад як в паджера вагон.
Читай здесь http://burn-club.net...p?showtopic=582. И да поможет тебе вездесущий google
Количество пользователей, читающих эту тему: 0
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых пользователей