двигун OM605 Mercedes в Toyota LJ79 - Landcruiser серия 40-50-70 - OffRoadMaster.com - стиль жизни 4х4!

Перейти до вмісту


Фотографія

двигун OM605 Mercedes в Toyota LJ79

3l 2lt 2le 5l 1kz

  • Авторизуйтесь для відповіді в темі
Повідомлень у темі: 20

#1 ПОЗА САЙТОМ   igorini

igorini

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 31 Aug 2010
  • 256 повідомлень
  • Авто: TOYOTA LC79 3L
  • Имя:Игорь
  • Пол:Мужчина
  • Город:Дрогобыч

Відправлено 13 June 2021 - 16:51

Мої вітання ! Авто LC Lj79 93р.в. двигун 3L. Скажу чесно ,відколи машина в мене, від тоді думав про турбування або заміну двигуна. 3L двигун непоганий, надійний , економний, але на довгій 70ці, на 33 та 35х тапках, лебідкою, силовиками, багажником, груженою під повало шмурдяком  і все це на заводських 90конів, це реально ні про що. З турбуванням не склалося, хоча всі деталі були давно прибані. Двигун почав під нагрузкою грітися, що типово для цих двигунів з такими пробігами і віком, надумав промити систему, через 20хв після промивки,  антифриз  конкретно повалив у вихлоп четвертого циліндру. Маючи негативний досвід з ремонтом старих двигунів з чавунними головками, навіть не став розбирати двигун для дефектовки,  а виставив на продаж комплектний двигун як є. Варіантів для свапу ,по моїм критеріям ,нажаль тойота не змогла запропонувати. Відносто всіма любимого  казету відповім так , його характеристики , потенціал  та надійність не відповідають ринковій ціні його свапу. Спочатку почав шукати бемеве донора  з M57, бо є вже напрацювання по цьому двигуну, дешевий як борщ і потенціал є. Але одна з головних вимог є надійність, а M57 хоч в цілому є надійним, але  багато електрики, п"єзофорсунки (відмова однієї з них робить з автомобіля нерухомістю), плюс купа пластика на навісному та  на охолодженю  , плюс 6 циліндрів- треба зміщувати радіатори до переду. Почав дивитись в сторону мерса, а у мерса є цікавий OM606 6цил 177к.с 330н.м, та той самий , тільки 5 циліндрів om605 на 150к.с 280н.м (те що треба),мотори мегаресурсні, меганадійні, мають величезний потенціал по тюнінгу ,ну також мають одне але , вони на електронному паливному насосі. Нащастя кулібіни навчились встановлювати на ці мотори повністю механічну паливну без втрати потужності,  причому це відкриває більший потенціал по тюнінгу, є приклади ом606 на 700к.с та 1000н.м . Це все лірика, на сьогоднішній день був придбаний донор w210  з om605, мех. паливний насос перебраний  , налаштований на стенді та встановлений на двигун, двигун завівся, можнас казати з пів оберту, працює гарно , не димить. Також було придбано колокол мкпп від старого бусіка -качки в простонароді, для стиковки з мкпп від 70ки, наразі підбираємо диск сцеплення і будемо "сватати" коробку з двигуном. Далі буде...     https://fex.net/uk/s/ymkatpd

Прикріплені файли


  • BOX4x4, nautilus, KRITIK і 7 іншим це подобається

#2 ПОЗА САЙТОМ   AntDroid

AntDroid

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Реєстрація: 06 Jan 2010
  • 1569 повідомлень
  • Авто: TLC 100, LTC 2, VW T5, УАЗ 469
  • Имя:Антон
  • Город:Киев

Відправлено 14 June 2021 - 05:19

А если не секрет, Тойота то чем не угодила? Не казетом же единым.

#3 ПОЗА САЙТОМ   igorini

igorini

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 31 Aug 2010
  • 256 повідомлень
  • Авто: TOYOTA LC79 3L
  • Имя:Игорь
  • Пол:Мужчина
  • Город:Дрогобыч

Відправлено 14 June 2021 - 10:30

А если не секрет, Тойота то чем не угодила? Не казетом же единым.

нажаль більше нічого дизельного, "механічного" ,підходящого по габаритах, по потужності і за адекватні гро ші я не зміг пригадати у Тойоти. У вас які думки?

#4 ПОЗА САЙТОМ   HardBlues

HardBlues

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 01 Feb 2012
  • 725 повідомлень
  • Авто: RRC 3.9 VogueSE
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Відправлено 14 June 2021 - 14:13

13ВТ - 3.4 турбдизель , 4-циліндровий
ставився на 74ту та 71-шу "важку" ресорну
механічніше не буває - рядний ПНВТ, ну "чистий трахтур "


Повідомлення відредагував HardBlues: 14 June 2021 - 14:16


#5 ПОЗА САЙТОМ   AntDroid

AntDroid

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Реєстрація: 06 Jan 2010
  • 1569 повідомлень
  • Авто: TLC 100, LTC 2, VW T5, УАЗ 469
  • Имя:Антон
  • Город:Киев

Відправлено 14 June 2021 - 14:23

1HD-T
  • Зундер це подобається

#6 ПОЗА САЙТОМ   HardBlues

HardBlues

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 01 Feb 2012
  • 725 повідомлень
  • Авто: RRC 3.9 VogueSE
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Відправлено 14 June 2021 - 14:26

PS

до речі - Ваш 79 кузов у ресорному виконанні називався 77

я вже не пам'ятаю,  чи були BJ 77 з таким турбодізелем, чи тільки  PZJ77 (це з 5-ти циліндровим атмо дізелем 3.5 літра) та HZJ 77 ( з 1HZ)

такий само кузов як Ваш легкий 79. та важкий 77 роблять навіть зараз - це СУЧАСНА  76, де позаду ресорний міст, попереду - на пружинах зі 105ки, правда з 6-циліндровими двигунами та V8

 

Це я до того, що Вам під капот і 6цил залізуть))))), пружини тільки поміняти доведеться


Повідомлення відредагував HardBlues: 14 June 2021 - 14:28

  • Зундер це подобається

#7 ПОЗА САЙТОМ   Vrubel

Vrubel

    Дока

  • ORM
  • PipPipPip
  • Реєстрація: 09 Apr 2006
  • 6098 повідомлень
  • Авто: Nissan Patrol Y61, BMW 540
  • Имя:Денис
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев, Летки

Відправлено 14 June 2021 - 15:02

нажаль більше нічого дизельного, "механічного" ,підходящого по габаритах, по потужності і за адекватні гро ші я не зміг пригадати у Тойоти. У вас які думки?

А от бмв м57 рассматривали?



#8 ПОЗА САЙТОМ   igorini

igorini

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 31 Aug 2010
  • 256 повідомлень
  • Авто: TOYOTA LC79 3L
  • Имя:Игорь
  • Пол:Мужчина
  • Город:Дрогобыч

Відправлено 14 June 2021 - 18:29

13ВТ - 3.4 турбдизель , 4-циліндровий
ставився на 74ту та 71-шу "важку" ресорну
механічніше не буває - рядний ПНВТ, ну "чистий трахтур " Я цей , перепрошую, ексклюзив навіть вживу не бачив, вже не говорю про якісь варіанти в десь у нас в продажі.


1HD-T

ціна живого свапу неадекватна, 6 циліндрів -габарити і вага


А от бмв м57 рассматривали?

розглядав, але чому передумав я написав  вище. Якщо чисто для спорту , то норм варіант, а якщо кудись с сім"єю на дальняк, де може не бути хорошого дизелю і комп діагноста, нє.


PS

до речі - Ваш 79 кузов у ресорному виконанні називався 77

я вже не пам'ятаю,  чи були BJ 77 з таким турбодізелем, чи тільки  PZJ77 (це з 5-ти циліндровим атмо дізелем 3.5 літра) та HZJ 77 ( з 1HZ)

такий само кузов як Ваш легкий 79. та важкий 77 роблять навіть зараз - це СУЧАСНА  76, де позаду ресорний міст, попереду - на пружинах зі 105ки, правда з 6-циліндровими двигунами та V8

 

Це я до того, що Вам під капот і 6цил залізуть))))), пружини тільки поміняти доведеться

у важких 70ток морда трохи довша



#9 ПОЗА САЙТОМ   igorini

igorini

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 31 Aug 2010
  • 256 повідомлень
  • Авто: TOYOTA LC79 3L
  • Имя:Игорь
  • Пол:Мужчина
  • Город:Дрогобыч

Відправлено 14 June 2021 - 18:50

моя 79тка в мене вже 7 років і всі ці 7 років я думав про заміну двигуна. Повірте при бюджеті свапу om 605го , його потужності  ,його надійності, простоті ,доступності і доступності запчастин, ви нічого з тойотівського не знайдете)  Зациклюватися на значку на двигуні ? Ви знаєте на чиїх агрегатах нова тойота супра чи тойота gt 86? Можливо з мерсовським двигуном 70ка втратить якусь частину харизми, але на скільки приємніше буде на ній їхати, а не плестися за фурою і робити  морду кірпічОм на затяжних під"йомах, коли тебе такого "крутого джипера" обганяє газелька))


  • BOX4x4, Cardon і Itonix це подобається

#10 ПОЗА САЙТОМ   HardBlues

HardBlues

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 01 Feb 2012
  • 725 повідомлень
  • Авто: RRC 3.9 VogueSE
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Відправлено 14 June 2021 - 21:34

так а чий моторчик на Супрі? поділіться плізз інформацією, цікаво

 

Вимушений з Вами погодитися - з 4 цил дизелями в Йоти не задалося

 

13ВТ  - тире 15ВТ - дійсно екзотика тй ще важкі вони

 

в мене 6-циліндрові - 12НТ  та 1HD-FTE,  от їм конкурента важко знайти ,  
 


Повідомлення відредагував HardBlues: 14 June 2021 - 21:35


#11 ПОЗА САЙТОМ   igorini

igorini

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 31 Aug 2010
  • 256 повідомлень
  • Авто: TOYOTA LC79 3L
  • Имя:Игорь
  • Пол:Мужчина
  • Город:Дрогобыч

Відправлено 14 June 2021 - 21:47

так а чий моторчик на Супрі? поділіться плізз інформацією, цікаво

 

Вимушений з Вами погодитися - з 4 цил дизелями в Йоти не задалося

 

13ВТ  - тире 15ВТ - дійсно екзотика тй ще важкі вони

 

в мене 6-циліндрові - 12НТ  та тойота gt 86,  от їм конкурента важко знайти ,  
 

Toyota GR Supra побудована на новій платформі Cluster Architecture (CLAR), розробленої спільно інженерами Тойота і БМВ. Цю ж архітектуру буде використовувати і новий родстер BMW Z4. В рух Супру буде приводити рядна турбо шістка 3.0 л від BMW з віддачею приблизно 340 к.с., 8-ст. автоматична КПП виробництва ZF, задній привод, блокування диференціала та регульовані амортизатори. https://uk.wikipedia...i/Toyota_Supra  


  • Vrubel і Ozon це подобається

#12 ПОЗА САЙТОМ   HardBlues

HardBlues

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 01 Feb 2012
  • 725 повідомлень
  • Авто: RRC 3.9 VogueSE
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Відправлено 14 June 2021 - 21:50

"....на світі багато , друже Гораціо . такого, що й не наснилось нашим мудрецям,,,,   (С) Гамлет

я .....просто не маю слів....


  • Зундер і igorini це подобається

#13 ПОЗА САЙТОМ   Knifemaker

Knifemaker

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 06 Sep 2015
  • 171 повідомлень
  • Авто: Defender 110
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:Кіцмань

Відправлено 16 June 2021 - 12:02

"....на світі багато , друже Гораціо . такого, що й не наснилось нашим мудрецям,,,,   (С) Гамлет

я .....просто не маю слів....

Який же витончений коментар!

RRC та Шекспір



#14 ПОЗА САЙТОМ   Ozon

Ozon

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 08 Feb 2009
  • 478 повідомлень
  • Авто: 4х4
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев-Кировоград

Відправлено 19 June 2021 - 18:11

Toyota GR Supra побудована на новій платформі Cluster Architecture (CLAR), розробленої спільно інженерами Тойота і БМВ. Цю ж архітектуру буде використовувати і новий родстер BMW Z4. В рух Супру буде приводити рядна турбо шістка 3.0 л від BMW з віддачею приблизно 340 к.с., 8-ст. автоматична КПП виробництва ZF, задній привод, блокування диференціала та регульовані амортизатори. https://uk.wikipedia...i/Toyota_Supra 

По факту будут одна и та же машина.

#15 ПОЗА САЙТОМ   Зундер

Зундер

    Дока

  • Модератор
  • PipPipPip
  • Реєстрація: 26 Jun 2007
  • 5769 повідомлень
  • Авто: Тренер штурманов
  • Имя:Виталий
  • Пол:Мужчина
  • Город:На своей широте, на своей долготе

Відправлено 21 June 2021 - 08:28

Модифицировать 3L  до 5LT дешевле.



#16 ПОЗА САЙТОМ   kilov

kilov

    Юнкер

  • ORM
  • Pip
  • Реєстрація: 20 Jan 2005
  • 288 повідомлень
  • Авто: 4х4. Ниссан
  • Имя:Виктор
  • Пол:Мужчина
  • Город:КИЕВ Куреневка

Відправлено 23 June 2021 - 18:15

Ну не скажи. Смотря что полезет при модификации.

#17 ПОЗА САЙТОМ   Regata

Regata

    Гость

  • Юзер
  • Реєстрація: 10 Mar 2018
  • 20 повідомлень
  • Авто: Toyota
  • Имя:Юрий
  • Пол:Мужчина
  • Город:Измаил

Відправлено 24 June 2021 - 07:13

Мої вітання ! Авто LC Lj79 93р.в. двигун 3L. Скажу чесно ,відколи машина в мене, від тоді думав про турбування або заміну двигуна. 3L двигун непоганий, надійний , економний, але на довгій 70ці, на 33 та 35х тапках, лебідкою, силовиками, багажником, груженою під повало шмурдяком  і все це на заводських 90конів, це реально ні про що....

Дуже цікаво... Я тут зовсім ще з 2L273.gif  2,4 літра...  



#18 ПОЗА САЙТОМ   Зундер

Зундер

    Дока

  • Модератор
  • PipPipPip
  • Реєстрація: 26 Jun 2007
  • 5769 повідомлень
  • Авто: Тренер штурманов
  • Имя:Виталий
  • Пол:Мужчина
  • Город:На своей широте, на своей долготе

Відправлено 24 June 2021 - 18:00

Ну не скажи. Смотря что полезет при модификации.

 

Если мастер в теме, то всё просто, расточить под новый размер и поставить другой коллектор с парой нюансов, без знаний которых не получится - не проходит долго.

Или самому штудировать форумы на разных языках. Если это не твой бизнес, то заплати тому кто уже штудировал, проверил и даст гарантию.

 

Родной двигатель на родных посадочных это родной двигатель на народных посадочных, и ты на мнооого меньше зависишь от криворукого "та и так сойдёт, переваривать уже не буду",



#19 ПОЗА САЙТОМ   БармалеЙ

БармалеЙ

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Реєстрація: 13 Apr 2010
  • 3159 повідомлень
  • Авто: GW Pegasus АТ ПРИЗРАК, LS400, эвакуатор
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев, Полесье

Відправлено 25 June 2021 - 07:46

Где то все это проходили....сначала трахаемся с заменой мотора ......Но мы ж не обращаем внимание что всунули тапки больше заводских.....родной мотор уклали всунули мощнее от другого корча. Пусть теперь терпит коробка с раздаткой...Дурдом....Все это было..а заканчивалось заменой  главных пар дабы вывести передаточное к заводским...


  • BOX4x4, Swamper і шилк це подобається

#20 ПОЗА САЙТОМ   BOX4x4

BOX4x4

    Оффроуд-мастер

  • ORM
  • PipPipPipPip
  • Реєстрація: 15 Mar 2005
  • 11769 повідомлень
  • Авто: Wrangler TJ 4.0, TLC79 1KD-FTV, TLC80 1HD-FT
  • Имя:Владимир
  • Пол:Мужчина
  • Город:Ужгород

Відправлено 25 June 2021 - 20:36

Все равно, темка интересная. Я поддерживаю эксперименты Игоря. Сам, таким творчеством, занимаюсь, более 20 лет. Даже удалось установить 3.0 турбодизель с ТЛК150 на 79ю (кто помнит ту историю). Бармалей, как всегда прав. Надо будет решать проблемы с трансмиссией, с возросшими нагрузками в полтора раза. Таких решений есть много. Игорь, парень технически очень грамотный, думаю он решит эти проблемы. Я желаю ему удачи.


  • Yurezz це подобається




Кількість користувачів, які читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 прихованих користувачів


© 2004 - 2024 Offroadmaster ®
create & support by PAVLOFF & VOIN