гріється, кипить 300tdi підкажіть - Народ, подскажи !!! - OffRoadMaster.com - стиль жизни 4х4!

Перейти к содержимому


Фотография

гріється, кипить 300tdi підкажіть


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 50

#1 ВНЕ САЙТА   Knifemaker

Knifemaker

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 06 Sep 2015
  • 171 сообщений
  • Авто: Defender 110
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:Кіцмань

Отправлено 07 July 2020 - 22:18

Вітаю, маю таку проблему і прошу допмогти порадою.

LR Defender 110  300tdi (АКПП)

 

-- протягом року поміняв

-датчик

-термостат (старий був в нормі)

-патрубки

-кришку бачка

-потім був перегрів двигуна, (поміняв гбц,прокладку)

-помпу ( стара була в нормі)

 

Тепер після 30-50км їзди по трасі, або на затяжному підйомі-- з-під кришки бачка купа пари і мінус 3-4л антифризу.

тобто при їзді містом проблем не має, тільки коли  даєш "капцю" двигуну починається ця проблема. Гази в систему охолодження не попадають (перевірили), циркуляція рідини є, датчик показує стандартну температуру (трошки менше середини). Радіатор ззовні нічим не забитий.

 

П.С. Voyt (велике дякую) підказав про трійник термостат-радіатор-бачок, він був забитий шламом, -- прочистили, але проблема не щезла

 

Вже не знаю куди дивитись і що ще міняти,  немає впевненості в машині, вожу з собою по10-15л  антифризу на долив. Сьогодні повернувся з Карпат-- два рази пара з-під капоту. (10л дистильованої води долив)

 

Може може хтось підказати по цьому двигуну, якщо стикалися з цією проблемою??

 

 

 

-



#2 ВНЕ САЙТА   Des

Des

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 16 Feb 2007
  • 2014 сообщений
  • Авто: Suzuki Samurai 3,5 шт :)
  • Имя:Андрей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 07 July 2020 - 23:13

А внутри ? Бывает, что соты забиты накипью  на 50-70% от первоначального сечения.



Радіатор ззовні нічим не забитий.

 

Еще вопрос по вентилятору, с ним как ?


 

 

 

-


Сообщение отредактировал Des: 07 July 2020 - 23:14

  • Dimoon , skam и Knifemaker это нравится

#3 ВНЕ САЙТА   Новый

Новый

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 05 Jul 2011
  • 778 сообщений
  • Авто: Toyota Land cruiser 105Gx
  • Имя:Андрей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Новоселица

Отправлено 08 July 2020 - 09:23

Моя мисль це радіатор,якщо тройник був забитий на половину то маленькі соти радіатора млжуть буьи зовсім закупорені.
Я б ще змінив би марку антифриза щоб не було шлаку в системі.
  • AntDroid и Knifemaker это нравится

#4 ВНЕ САЙТА   БармалеЙ

БармалеЙ

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 13 Apr 2010
  • 3158 сообщений
  • Авто: GW Pegasus АТ ПРИЗРАК, LS400
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев, Полесье

Отправлено 08 July 2020 - 09:52

Еще и небось антифриз красный......



#5 ВНЕ САЙТА   HardBlues

HardBlues

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 01 Feb 2012
  • 725 сообщений
  • Авто: RRC 3.9 VogueSE
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 08 July 2020 - 10:51

300й мотор на відміну від 200-го чутливіший до перегріву, ще й завдяки конструктиву, особливо  помпи (в окремому корпусі). 

В мене було декілька цих моторів на Диско та Рейндж Класік. І зараз в мого брата на Класіку безпроблемно працює такий 300 зі значним пробігом.

Коли на Диско були схожі проблеми, допомогло -  підняття на пару сантиметрів бачка розширення (він в дискаря, точніше занадто низьке його розташування в дискареві, вважалося чи не найголовнішою небезпекою перегріву) , правда в той саме час був також замінений радіатор на новий, а також кастомне з'єднання цього бачка додатковим патрубком с корпусом термостата. Якщо Ви знаєте Дениса з Ужгорода (Лендстор) , він дуже обізнаний на цих 300-ках, зможе допомогти. Якщо треба, можу дати контакт.


Сообщение отредактировал HardBlues: 08 July 2020 - 10:53

  • Knifemaker это нравится

#6 ВНЕ САЙТА   Des

Des

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 16 Feb 2007
  • 2014 сообщений
  • Авто: Suzuki Samurai 3,5 шт :)
  • Имя:Андрей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 08 July 2020 - 10:52

Бармалей, а красный антифриз чем тебе не угодил ?)


Сообщение отредактировал Des: 08 July 2020 - 10:52


#7 ВНЕ САЙТА   Vrubel

Vrubel

    Дока

  • ORM
  • PipPipPip
  • Регистрация: 09 Apr 2006
  • 6096 сообщений
  • Авто: Nissan Patrol Y61, BMW 540
  • Имя:Денис
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев, Летки

Отправлено 08 July 2020 - 12:43

А ГБЦ сам менял?



#8 ВНЕ САЙТА   orsua

orsua

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 17 Mar 2011
  • 515 сообщений
  • Авто: patrol y 60
  • Имя:Валера
  • Пол:Мужчина
  • Город:Kharkov

Отправлено 08 July 2020 - 15:05

При замене прокладки ГБЦ замеряли плоскость ГБЦ и блока цилиндрров на прогиб ?  



#9 ВНЕ САЙТА   БармалеЙ

БармалеЙ

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 13 Apr 2010
  • 3158 сообщений
  • Авто: GW Pegasus АТ ПРИЗРАК, LS400
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев, Полесье

Отправлено 10 July 2020 - 09:46

Бармалей, а красный антифриз чем тебе не угодил ?)

Андрей высказываю только по своим наблюдениям. Машины не только китайцы предупрежу сразу. На старых моторах он вообще не предусматривался. Очень активные присадки. нередки случаи что даже после хорошего вымывания системы и перехода на красный становится рыжим. Мое мнение не эксперементировать по совету продавана а лить то что рекомендует завод изготовитель мотора а не изготовитель антифриза


  • Vrubel это нравится

#10 ВНЕ САЙТА   Knifemaker

Knifemaker

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 06 Sep 2015
  • 171 сообщений
  • Авто: Defender 110
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:Кіцмань

Отправлено 12 July 2020 - 00:38

Вітаю і дякую за відповіді.

 

ГБЦ міняли на СТО, (стару гбц викинув, купив б у в хорошому стані, її перебрали,  шліфанули, поставили відповідної товщини прокладку). Думаю, якщо б була знову  пробита прокладка -- то було б видно бульбашки в бачку, їх не має.

 

Антифриз після заміни гбц -- синій, до -- був червоний.

 

В понеділок віддам радіатор на обслуговування. Якщо забитий -- то вже прийдеться шукати новий, дешевше вийде ніж знову голову міняти))

У Лендстора беру з.ч., пораджуся з ними тоді.

 

Вентилятор на гарячому двигуні прокручуєтся, але з більшим супротивом ніж на холодну, повністю не блокується.



#11 ВНЕ САЙТА   Knifemaker

Knifemaker

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 06 Sep 2015
  • 171 сообщений
  • Авто: Defender 110
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:Кіцмань

Отправлено 12 July 2020 - 00:50

Маю ще з 200тді 93року, там електровентилятор стоїть, замість штатного. Два тижні тому повертався з Перкалаба, контакт від кнопки відійшов, не було можливості його дістати, то в затяжний перевал виїхав без вентилятора, двигун практично не нагрівся.



#12 ВНЕ САЙТА   skam

skam

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 01 Apr 2008
  • 336 сообщений
  • Авто: land rover discovery, Ford Probe
  • Имя:максим
  • Пол:Мужчина
  • Город:севастополь

Отправлено 12 July 2020 - 06:58

Тоже думаю на радиатор, если все поменяно то больше не чего, согласен про красный антифриз, нечего ему делать в этих движках

#13 ВНЕ САЙТА   kupchak

kupchak

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 24 Mar 2014
  • 793 сообщений
  • Авто: Y60, Москвич ИЖ 412 ИЭ, ендуро чекушка.
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:с.Березiвка, Iвано-Франківска обл.

Отправлено 12 July 2020 - 18:57

Привіт, я б з корпуса викинув термостат і їздив без нього. І дивився б на поведінку авто.... Якщо нічого не міняється, наступна помпа, потому радіатор.
  • Piligriм это нравится

#14 ВНЕ САЙТА   Piligriм

Piligriм

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 21 Jul 2011
  • 1239 сообщений
  • Авто: МПВ 3
  • Имя:Игорь
  • Пол:Мужчина
  • Город:Ладыжин

Отправлено 12 July 2020 - 19:20

 я б з корпуса викинув термостат і їздив без нього..............наступна помпа, потому радіатор.

 

Просто жесть для мотора........273.gif 

 

Понимаю, что Вы имели ввиду......, но сдержаться не мог, чтоб не повеселиться........330.gif 453.gif 

 

Я бы применил точно такой же алгоритм.


Сообщение отредактировал Piligriм: 12 July 2020 - 19:20

  • БармалеЙ это нравится

#15 ВНЕ САЙТА   Poloni

Poloni

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 24 Mar 2013
  • 134 сообщений
  • Авто: Ниссан
  • Имя:Игорь Полонский
  • Пол:Мужчина
  • Город:Буча

Отправлено 14 July 2020 - 10:26

Можно вообще антифриз слить и так ездить. 330.gif



#16 НА САЙТЕ   Cardon

Cardon

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 22 Apr 2013
  • 1370 сообщений
  • Авто: Suzuki Vitara ТР-2, Tundra Crew Max TRD
  • Имя:Максим
  • Пол:Мужчина
  • Город:Донецк/Киев

Отправлено 15 July 2020 - 11:05


тобто при їзді містом проблем не має, тільки коли  даєш "капцю" двигуну починається ця проблема. Гази в систему охолодження не попадають (перевірили)


якщо б була знову  пробита прокладка -- то було б видно бульбашки в бачку, їх не має.

Два идентичных случая было. Именно только на трассе.

Первый был очень давно. Все подобные вышеописанные манипуляции с радиаторами/термостатами и прочим были произведены. И, как в итоге выяснилось, газы таки прорывались...

Имея первый опыт в памяти, во второй раз смотрели внимательно на "бульбашки в бачку".

"їх не має" - оказалось одной булькой в несколько минут... 

То есть оба случая закончились ремонтом ГБЦ.

 

Просто делюсь информацией, выводы за вами.

 

При замене прокладки ГБЦ замеряли плоскость ГБЦ и блока цилиндрров на прогиб ?  

И на это обратите внимание.


  • Vrubel и Knifemaker это нравится

#17 ВНЕ САЙТА   Vrubel

Vrubel

    Дока

  • ORM
  • PipPipPip
  • Регистрация: 09 Apr 2006
  • 6096 сообщений
  • Авто: Nissan Patrol Y61, BMW 540
  • Имя:Денис
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев, Летки

Отправлено 15 July 2020 - 11:39

все странные случаи закипания после танцев с заменами радиаторов, помп, антифриза, ремня и тп заканчивались ремонтами головы или дефектами при ее замене, от отсутствия всех отверстий в прокладке ГБЦ до нарушения геометрии сопряжения голова-блок.


  • nautilus, Barkas, Knifemaker и еще 1 это нравится

#18 ВНЕ САЙТА   Knifemaker

Knifemaker

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 06 Sep 2015
  • 171 сообщений
  • Авто: Defender 110
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:Кіцмань

Отправлено 15 July 2020 - 23:51

поки що виявилось, що лопасті  вентилятора повернені навпаки, тобто на радіатор дує гаряче повітря від двигуна. На трасі даєш газку -- вентилятор теж дає газку, і гарячим повітрям компенсує зустрічний вітер.

Замовив сьогодні іншу крильчатку., як поміняю, відпишуся , чи це і була причина.



#19 ВНЕ САЙТА   Eduardo

Eduardo

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 22 Apr 2009
  • 2331 сообщений
  • Авто: СУНДУК
  • Имя:Эдуард
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 16 July 2020 - 06:19

Если так, то понятно, вентилятор все время Дул на встречу и боролся с потоком встречного воздуха для охлаждения. В некоторых режимах Из-за этого воздух плохо охлаждал радиатор, что Давало закипание. Выходит примастырили крыльчатку черт его знает с чего. Для моторов с не чугунными головами даже одно закипание может закончится пробоем прокладки и короблением гбц. Да и чугунные они все же не вечные...

#20 ВНЕ САЙТА   Pasha

Pasha

    Юнкер

  • ORM
  • Pip
  • Регистрация: 08 Jan 2005
  • 248 сообщений
  • Авто: TLC-7
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев/Волынь

Отправлено 17 July 2020 - 11:06

поки що виявилось, що лопасті  вентилятора повернені навпаки, тобто на радіатор дує гаряче повітря від двигуна. На трасі даєш газку -- вентилятор теж дає газку, і гарячим повітрям компенсує зустрічний вітер.

Замовив сьогодні іншу крильчатку., як поміняю, відпишуся , чи це і була причина.

А как оно так стало?






Количество пользователей, читающих эту тему: 0

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых пользователей


© 2004 - 2024 Offroadmaster ®
create & support by PAVLOFF & VOIN