Вибір ендуріка. - Муки выбора Автомобиля.... - Форум Offroadmaster.com

Перейти к содержимому


Фотография

Вибір ендуріка.


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 30

#1 ВНЕ САЙТА   kupchak

kupchak

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 24 Mar 2014
  • 739 сообщений
  • Авто: Y60, сарай123.
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:с.Березiвка, Iвано-Франківска обл.

Отправлено 17 January 2020 - 20:46

Всім привіт. Муки вибору;) Не можу вибрати, не важкий ендуро, підкажіть. Дивлюсь в сторону нового Geon X-Road 250 або б/у Suzuki Djebel 250. Буду вдячний за будь яку пораду, оскільки катав ще на Явах і Іжах в минулому сторіччі))).



#2 ВНЕ САЙТА   Толстяк

Толстяк

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 24 Aug 2007
  • 2885 сообщений
  • Авто: Nissan Patrol 4.2D KTM 450MXC
  • Имя:Геннадий
  • Пол:Мужчина
  • Город:Рахов

Отправлено 17 January 2020 - 22:36

Знаю обидва моти. Джебел замахаєщся відновлювати дрібниці (різьби, посадочні). Серйозніших запчастин дефіцит. Іксроуд дуже слабенькі колеса, підвіска, двигун. Краще трохи докласти і купити Геон Дакар Твінкам Ендуро 250 той же Джебель, тільки новий, потужний, витривалий. Ще один варіант Геон Дакар GNX, для злих продубасів.


  • BratAlex это нравится

#3 ВНЕ САЙТА   BratAlex

BratAlex

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 18 Dec 2013
  • 92 сообщений
  • Авто: Honda Passport
  • Имя:Алексей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Вишневое

Отправлено 17 January 2020 - 23:37

dr-z400e лучше по всем параметрам


  • Linchuck это нравится

#4 ВНЕ САЙТА   Толстяк

Толстяк

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 24 Aug 2007
  • 2885 сообщений
  • Авто: Nissan Patrol 4.2D KTM 450MXC
  • Имя:Геннадий
  • Пол:Мужчина
  • Город:Рахов

Отправлено 17 January 2020 - 23:50

dr-z400e лучше по всем параметрам

То вже інший бюджет. Я б КТМ400LC4 на DRZ не проміняв. :)



#5 ВНЕ САЙТА   kupchak

kupchak

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 24 Mar 2014
  • 739 сообщений
  • Авто: Y60, сарай123.
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:с.Березiвка, Iвано-Франківска обл.

Отправлено 18 January 2020 - 21:14

То вже інший бюджет. Я б КТМ400LC4 на DRZ не проміняв. :)


Дякую, хлопці, що відкликнулись;). Буду думати. Може ще хтось, щось підкаже. А може і запропонує.

Знаю обидва моти. Джебел замахаєщся відновлювати дрібниці (різьби, посадочні). Серйозніших запчастин дефіцит. Іксроуд дуже слабенькі колеса, підвіска, двигун. Краще трохи докласти і купити Геон Дакар Твінкам Ендуро 250 той же Джебель, тільки новий, потужний, витривалий. Ще один варіант Геон Дакар GNX, для злих продубасів.


Генадій, ти розумієш, різьби, і все інше, для мене не є проблемою;). Але це японець. Ось і гризусь, і не можу вибрати ніяк))))

#6 ВНЕ САЙТА   Толстяк

Толстяк

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 24 Aug 2007
  • 2885 сообщений
  • Авто: Nissan Patrol 4.2D KTM 450MXC
  • Имя:Геннадий
  • Пол:Мужчина
  • Город:Рахов

Отправлено 19 January 2020 - 00:37

Дякую, хлопці, що відкликнулись;). Буду думати. Може ще хтось, щось підкаже. А може і запропонує.

Генадій, ти розумієш, різьби, і все інше, для мене не є проблемою;). Але це японець. Ось і гризусь, і не можу вибрати ніяк))))

 

Японцю 20 років. Він важкий, неповороткий, прожерливий. Товариш має майстерню, ремонтує мотоцикли, я часто заходжу і бачу китайців. Вони набагато технологічніші за старих японців. Приміром поршні, виготовляються на тому заводі де хонда і сузукі замовляють для своїх. Цінник всемеро нижчий. На все.Повір, Геон, Шінерей і Кові мають моделі, які нічим не гірші за японців. Ті моделі, що я у попередньому пості назвав. Якби не їздив на тому всьому не став би агітувати. Зараз собі складаю кастомний ендурик з китайським верхньовальним 200куб двигуном і дивною ходовкою, для покатух з компанією на тихоходних мотах, бо мій КТМ мінімальну швидкість 20 км год має. Інакше закипає.

той Джебель на чесному обліку? Ти знаєш людину і можеш покататися хоч півгодинки? Не 2-3хвилини, а пару літрів бенза спалити. 


  • kupchak это нравится

#7 ВНЕ САЙТА   Котэ

Котэ

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 28 Jan 2011
  • 64 сообщений
  • Авто: Datsun pickup, эндуро
  • Имя:Константин
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 19 January 2020 - 18:24

Ув. топикстартер!

Человек в спокойном и здравом состоянии ориентируется или на критерий "цена-качество", или жертва "хочунемогу". В последнем случае спрашивать бесполезно, нужно отработать гештальт, в первом случае ориентированию мешают стереотипы и воспаленные умы с боку с экспертными мнениями.

Комрад Толстяк абсолютно прав насчет китайцев гион/шинерей/кови.

Соотношение цена-качество у новых и аккуратно бу таких мотов очень хорошее и никакой религии. Старые японцы могут быть как супер, так и хлам.

Удачи в поисках правильных путей! 453.gif


  • BratAlex это нравится

#8 ВНЕ САЙТА   kupchak

kupchak

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 24 Mar 2014
  • 739 сообщений
  • Авто: Y60, сарай123.
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:с.Березiвка, Iвано-Франківска обл.

Отправлено 19 January 2020 - 18:52

Ув. топикстартер!
Человек в спокойном и здравом состоянии ориентируется или на критерий "цена-качество", или жертва "хочунемогу". В последнем случае спрашивать бесполезно, нужно отработать гештальт, в первом случае ориентированию мешают стереотипы и воспаленные умы с боку с экспертными мнениями.
Комрад Толстяк абсолютно прав насчет китайцев гион/шинерей/кови.
Соотношение цена-качество у новых и аккуратно бу таких мотов очень хорошее и никакой религии. Старые японцы могут быть как супер, так и хлам.
Удачи в поисках правильных путей! 453.gif

Дякую, чим більше порад, тим краще. Для цього і створив тему. Толстяка думка для мене важлива,- питань нема. Також чекаю інші поради. І чим більше,- тим краще. Буде що проаналізувати.

#9 ВНЕ САЙТА   BratAlex

BratAlex

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 18 Dec 2013
  • 92 сообщений
  • Авто: Honda Passport
  • Имя:Алексей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Вишневое

Отправлено 19 January 2020 - 23:03

слушайте, если kupchak не против, я тоже спрошу: Kayo T2/T4 катал кто нибудь? для лайта сойдет? Интересует не характеристики подвесок и мотора, а именно надежность железа



#10 ВНЕ САЙТА   Толстяк

Толстяк

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 24 Aug 2007
  • 2885 сообщений
  • Авто: Nissan Patrol 4.2D KTM 450MXC
  • Имя:Геннадий
  • Пол:Мужчина
  • Город:Рахов

Отправлено 19 January 2020 - 23:08

Кові 4Т катав зі мною кілька раз. Схожий на Хузварну. Добротний мот.



#11 ВНЕ САЙТА   kupchak

kupchak

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 24 Mar 2014
  • 739 сообщений
  • Авто: Y60, сарай123.
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:с.Березiвка, Iвано-Франківска обл.

Отправлено 02 February 2020 - 21:51

Був в мотосалоні. Сідав на Geon X-Road 250- зависокий мені, хоч я й не карлик.А вчора, недалеко від мене, поламався жигуль 99 з Рахова, допоміг людині, в нього теж Geon X-Road 250, підтвердив, що китайці виготовили для дуже високих людей.;)

#12 ВНЕ САЙТА   Толстяк

Толстяк

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 24 Aug 2007
  • 2885 сообщений
  • Авто: Nissan Patrol 4.2D KTM 450MXC
  • Имя:Геннадий
  • Пол:Мужчина
  • Город:Рахов

Отправлено 03 February 2020 - 00:25

Дивно, мені здався набагато нижчим за мій КТМ. Я до 170не дотягую.

 А Геон ТвінКам не пробував?



#13 ВНЕ САЙТА   kupchak

kupchak

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 24 Mar 2014
  • 739 сообщений
  • Авто: Y60, сарай123.
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:с.Березiвка, Iвано-Франківска обл.

Отправлено 03 February 2020 - 08:57

Дивно, мені здався набагато нижчим за мій КТМ. Я до 170не дотягую.
 А Геон ТвінКам не пробував?

ТвінКама не було, але він по паспорту ще вищий на 20мм.

#14 ВНЕ САЙТА   Толстяк

Толстяк

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 24 Aug 2007
  • 2885 сообщений
  • Авто: Nissan Patrol 4.2D KTM 450MXC
  • Имя:Геннадий
  • Пол:Мужчина
  • Город:Рахов

Отправлено 03 February 2020 - 10:51

Більшість початківців, особливо невисокого зросту, хочуть низький мотоцикл. Всі думають, що якщо з мотоцикла твердо спираєшся на ноги, лнгше керувати ним. Це хибна думка. Знаю , що в тебе чудова просторова уява і легко можеш уявити чотири точки які управляють мотоциклом, це рульова колонка (не дві точки на рулі), підніжки і трохи сидіння, яке в основному тільки заважає на складних ділянках. Отже три основні точки. І раптом дві точки, які утворюють ідеальну фігуру трикутник зникають, зявляється точка на сидінні. Ти втрачаєш спосіб балансувати переносячи вагу і як правило у кращому випадку зупиняєшся. На слизькому, чи сипучому, або просто крутому підйомі дуже важко зрушити. А хто їде не розклавши ноги, пез проблем проходить цю ділянку. До чого веду. Я товстий незграбний хлоп, залізаю на мот важко, можу дістатии до землі лише одною ногою, зсунувшись на бік, і тільки носком. Висота найнижчої точки сидіння 985 мм. Тільки на перших виїздах хотів нижчий мот, потім ці дуриці вивітрилися з голови :)


  • Котэ это нравится

#15 ВНЕ САЙТА   Толстяк

Толстяк

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 24 Aug 2007
  • 2885 сообщений
  • Авто: Nissan Patrol 4.2D KTM 450MXC
  • Имя:Геннадий
  • Пол:Мужчина
  • Город:Рахов

Отправлено 03 February 2020 - 12:51

Ось цей нижчий від мого 105 мм, має трохи менший розмір коліс, легкий, дефорсований двигун, може їздити у режимі "чихпих". Ще має фішку з дорогих моделей, що регульвана підвіска. 

https://mototek.com....uct/view/22/810


Є в них з нормального розміру колесами, шини більш широкий і доступний асортимент. на 20мм вищий за попередній, але витриваліший. Єдине, що мене не влаштовує у всіх сучасних моделях, це малий бак. Але хлопці по парі пляшок бензини привязують і не паряться. https://mototek.com....50-cb-21-18-pro


  • kupchak это нравится

#16 ВНЕ САЙТА   kupchak

kupchak

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 24 Mar 2014
  • 739 сообщений
  • Авто: Y60, сарай123.
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:с.Березiвка, Iвано-Франківска обл.

Отправлено 04 February 2020 - 21:38

Дивився в цю сторону:)))). По параметрам підходить повністю. Єдине питання: як на трасі( чи не важко доіхати до гір), чи тягати за собою????? А так задовільняє цілком.

#17 ВНЕ САЙТА   Толстяк

Толстяк

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 24 Aug 2007
  • 2885 сообщений
  • Авто: Nissan Patrol 4.2D KTM 450MXC
  • Имя:Геннадий
  • Пол:Мужчина
  • Город:Рахов

Отправлено 04 February 2020 - 22:01

Той що менший, важить менше ста кілограм. Мій серед 450 кубових з тюнінговим баком 13літрів важить 120кг. ті старі японці мінімум 130кг. 



#18 ВНЕ САЙТА   kupchak

kupchak

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 24 Mar 2014
  • 739 сообщений
  • Авто: Y60, сарай123.
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:с.Березiвка, Iвано-Франківска обл.

Отправлено 04 February 2020 - 22:03

Той що менший, важить менше ста кілограм. Мій серед 450 кубових з тюнінговим баком 13літрів важить 120кг. ті старі японці мінімум 130кг.

Так не важко буде доіхати 50-70км до гір, чи все таки тягати на прицепі??

#19 ВНЕ САЙТА   Толстяк

Толстяк

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 24 Aug 2007
  • 2885 сообщений
  • Авто: Nissan Patrol 4.2D KTM 450MXC
  • Имя:Геннадий
  • Пол:Мужчина
  • Город:Рахов

Отправлено 04 February 2020 - 22:45

Мотоцикл їде швидше набагато ніж машина. Особливо у населених пунктах, легко тянучки обганяти, зупинятися будь де, зрізати стежками і т.д. Мотоцикл по ямах їде швидше. Комфорт кращий ніж у мого, через правильний дорожній кастор переднього колеса, мяка сідушка, тихший вихлоп, світлотехніка є. Не бачу сенсу катати його на лаветі.



#20 ВНЕ САЙТА   kupchak

kupchak

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 24 Mar 2014
  • 739 сообщений
  • Авто: Y60, сарай123.
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:с.Березiвка, Iвано-Франківска обл.

Отправлено 04 February 2020 - 23:24

Мотоцикл їде швидше набагато ніж машина. Особливо у населених пунктах, легко тянучки обганяти, зупинятися будь де, зрізати стежками і т.д. Мотоцикл по ямах їде швидше. Комфорт кращий ніж у мого, через правильний дорожній кастор переднього колеса, мяка сідушка, тихший вихлоп, світлотехніка є. Не бачу сенсу катати його на лаветі.


Генадій, просто дані моти відносятся більше до "крос", ніж "ендуро". Тому й задаю питання фахівцям. Чи зможуть моі старі кості)) витримати " доіздинг" туди і назад?:)




Количество пользователей, читающих эту тему: 0

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых пользователей


© 2004 - 2020 Offroadmaster ®
create & support by pavloff-studio & Voin