Універсальне авто за 10к
#221
ПОЗА САЙТОМ
#222
ПОЗА САЙТОМ
Відправлено 19 May 2020 - 20:18
Візьміть машину на кожен день.
Пофіг яку. Ту, яка буде возити вас, поки ви створюєте автомобіль мрії.
Знайдіть автомобіль, купіть і відновлюйте.
За 5К можна знайти легковушку, той ще Toyota Prius. Вона буде возити вас дешево.
На залишок в 10К - візьміть Y61, TLC80, TLC105. Вбиту.
А далі - в кожного свій шлях Самурая ;)
#223
ПОЗА САЙТОМ
Відправлено 19 May 2020 - 21:17
Не існує такого автомобіля.
Я зупинився на 4ьох
Y61 - для серця
Suzuki Samurai 2.0 - для душі
Ford Kuga 2.0AWD - для дружини
Citroen Berlingo - для вантажних перевезень
І список неповний
В 10К вписатися?
Не вийде
Та тема вже трансформувалась в "Авто для серця за 15к". Ну, або для душі.
А l200 - більш менш відповідала моїм запитам, з якими я створював цю темку. Серце радувала, на роботу возила і дружина їздила)
Повідомлення відредагував Randle: 19 May 2020 - 21:19
#224
ПОЗА САЙТОМ
Відправлено 19 May 2020 - 21:26
Та тема вже трансформувалась в "Авто для серця за 15к". Ну, або для душі.
А l200 - більш менш відповідала моїм запитам, з якими я створював цю темку. Серце радувала, на роботу возила і дружина їздила)
Авто для серця коштує більше ніж 15К :)))
Якщо це авто - не Suzuki Samurai/Jimny :)))
#227
ПОЗА САЙТОМ
Відправлено 23 March 2021 - 14:26
Наша пісня гарна нова...
l200 поїхала до нового власника, потрібно щось на заміну...
Сам писав, що знайти живу сотку нереально, тепер думаю розглядати саме цей варіант))
Найбільше лякає пнєвмо, на скільки воно життєздатне на оффроаді?
І чи стануть без ліфта 35 лапті?
#228
ПОЗА САЙТОМ
Відправлено 23 March 2021 - 15:10
Ну, во-первых там не пневма, а гидра.Наша пісня гарна нова...
l200 поїхала до нового власника, потрібно щось на заміну...
Сам писав, що знайти живу сотку нереально, тепер думаю розглядати саме цей варіант))
Найбільше лякає пнєвмо, на скільки воно життєздатне на оффроаді?
І чи стануть без ліфта 35 лапті?
Живёт без вопросов тыщ 150, дальше требуется постоянное внимание.
Без лифта в притык становятся 33 тапки, под 35 (продаю, кстати ;) ) нужно уже делать лифт, киты +2" вполне есть в продаже. Ну и гидру под большие тапки придётся выкинуть.
Так что, если решишь переходить на такой размер - ищи машинку с уставшей гидрой, всё равно выкинешь, а пару тыщ сторговать за это сможешь :)
#229
ПОЗА САЙТОМ
Відправлено 23 March 2021 - 15:20
Ну, во-первых там не пневма, а гидра.
Живёт без вопросов тыщ 150, дальше требуется постоянное внимание.
Без лифта в притык становятся 33 тапки, под 35 (продаю, кстати ;) ) нужно уже делать лифт, киты +2" вполне есть в продаже. Ну и гидру под большие тапки придётся выкинуть.
Так что, если решишь переходить на такой размер - ищи машинку с уставшей гидрой, всё равно выкинешь, а пару тыщ сторговать за это сможешь :)
Ну я десь так собі і уявляв))
Але нагуглив в основному холівари прихильників гідри та противників, а внятний алгоритм заміни не знайшов - на що мінять, бюджет і т.д.
#233
ПОЗА САЙТОМ
Відправлено 25 March 2021 - 19:28
Можна поздоровляти?
Опис буде? Ну там який двигун, стан. То шо рестайл і так видно
До речі, нічого Ви в "пнєвмє" не проштрикнете, бо там......НЕ пневма.
Там ГІДРО-пневматична підвіска (як у старих Сітройонів) , де газ знаходиться в металевих резервуарах - кулях, тобто немає пневматичних "рукавних"мішків.
Працює така підвіска приємно. Моїй 21рік. в мене -10 років.
Удачі!
Повідомлення відредагував HardBlues: 25 March 2021 - 19:29
- Randle це подобається
#234
ПОЗА САЙТОМ
Відправлено 25 March 2021 - 19:42
2005 рік, пробив по віну - була в одних руках з 2005 по 2020, думаю - це плюс)
4.7 бензин, стоїть газ.
Не знаю поки, чи лишати його, чи вишвирнуть і так їздити.
Рама ціла, кузов - відносно цілий, на одному порозі є рижики, скло все рідне, дах і проєми не фарбовані. Мабуть, в перспективі треба буде задуть в раптор, хоч він мені естетично і не подобається.
Гідро працює, теж не знаю, мабуть буду їздити на ній, доки проблеми не вилізуть якісь, а тоді поміняю на ОМЕ. Але тепер не знаю, якого розміру брать колеса, наче пишуть інтернети, що 33"мають стати без ліфта
Стоїть рідна тойотівська лебідка, але нею ніколи не користувались, треба робить ревізію.
А так - не знаю, що ще розказать. Без шкіри, на велюрі, чому я дуже радий :)
Загалом - дивна якась комплектація, перекуп називав її НАТОвкою, і що їх випускали такі для Норвегії. Не візьмусь судити, чи це правда.
- AGtrainer і TPYTEHb це подобається
#236
ПОЗА САЙТОМ
Відправлено 25 March 2021 - 21:42
1) Так перевага гідропнєвми не тільки в комфорті пересування.
Ця підвіска дозволяє їздити на 33" в середньому положенні асфальтом (нічого не тре та не чіпляє, ходи підвіски на асфальті малі) та задирати її в "high" , а це + 2 дюйми , як з асфальта з'їхали, щоб 33 не терли , коли ситуація вимагає більшої артикуляції.
2) Свап на металюку. Гроші.
Потребує заміни не тільки задніх пружин , а й 4 амортів (тумаю теж ОМЕ) ,а також торсіонів. Ті , що зараз, які розраховані підгідропнєвмо - ассіст, слабенькі, треба ті що йдуть комплектом підзвичайну підвіску. І цеє.... не слухайте нікого, що "й так поїде".
Сідаймо та рахуймо. Порахували?............Отож...
3) Свап на металюку. Розмір колес.
Якщо 33", то - ліфт +2, беззаперечний. Задні пружини +2 є в продажу, без питань.
Як будемо ліфтувати передок на торсіках? Накручувати? Вам вирішувати. Я - мимо.
Без ліфта - сток 31 дюйм. Є , правда, компроміс - 265\75R16 (31,7, ну майже 32 дюйми виходить). В мого товариша з Таллінна саме залізна з заводу підвіска,та вказана мною гума. Не тре. І , до речі в мене зимова така і грязюка на весну\осінь. Літо AT - 33 - 265\70R18, зараз думаю, а може відмовитись від18 та 33, та купити АТшку теж на 16 , ту саму 265\75R16.
І , якщо такий розмір вдовольняє (тепер вже Вас), тоді можна їздити на перевстановленій негідро підвісці.
4) Про НАТОВки не чув. Але логіка підказує, що там , напевно були самі 105 (80-ка в сотому костюмчику).
#238
ПОЗА САЙТОМ
Відправлено 26 March 2021 - 08:15
Всё верно, и если не обвешивать машину то этого хватит за глаза.Та наче у ОМЕ аморти, пружини і торсіони йдуть в комплекті, за 35к грн.
Если уже идти дальше, то аморты всё же рекомендую Koni heavy track. Лучше всех себя зарекомендовали.
И лифт максимально допустимый подвеской без критичного изменения угла работы приводов - это 2", под 35 колёса ещё нужно +2" бодилифт сделать.
Кількість користувачів, які читають цю тему: 1
0 користувачів, 1 гостей, 0 прихованих користувачів












