Доброго всім вечора. Полазивши по форумі знайшов багато цікавоЇ інформаціЇ про Raptor. Так як моє авто давно вже має жахливе лако-фарбове покриття вирішив перемалювати у Raptor усю машину. Мені потрібні фахівці щоб її підготували і повністю помалювали під ключ, але все, як рекомендує виробник. Питання в тому, хто може це зробити у місті Львів???? Тут багато реклами і порад стосовно Києва і в інтернеті є багато інформації, але мені не варіант їхати до Києва. В нас у Львові в пошуку вибиває гараж 23, можливо хтось про нього чув і може поділитись досвідом, або порадити когось грамотного зі Львова ? Дякую
Raptor Львів
Автор
Chipsuk
, 26 Feb 2019 20:55
Сообщений в теме: 16
#4 ВНЕ САЙТА
Отправлено 27 February 2019 - 16:06
На 2 місяці ?? ого думав 21 день і все готово. Та всеодно в Київ 550 км додаткові витрати на пальне. Шукаю тут когось на місці
21 день - это только краска полимеризоваться будет. А подготовить машину к покраске? Или планировалось прямо сверху по "жахливому лако-фарбовому покриттю" раптором заливать?
А с ценами на покраску всего авто ознакомлены? Думается, тут расходы на транспортировку авто в Киев сильно картину не поменяют.
#5 ВНЕ САЙТА
Отправлено 27 February 2019 - 16:13
21 день - это только краска полимеризоваться будет. А подготовить машину к покраске? Или планировалось прямо сверху по "жахливому лако-фарбовому покриттю" раптором заливать?
А с ценами на покраску всего авто ознакомлены? Думается, тут расходы на транспортировку авто в Киев сильно картину не поменяют.
А в Києві когось можете порадити ?? Та воно не таке вже і жахливе, десь там трохи шпаклі, десь там трохи іржі ))))))))))
#6 ВНЕ САЙТА
#7 ВНЕ САЙТА
Отправлено 27 February 2019 - 18:07
Я б не радив робити халтуру, позлізає все. Також на позашляховику шпаклівка то страшна річ, тріскає від кручення кузова і потім під нею корозія все буде жерти. Краще не ідеальна поверхня, але без шпаклівки.
Є ще варіант шпаклювання оловом, але в Україні є небагато людей які можуть то зробити.
Стосовно підготовки... там її вартість буде 95% вартості робіт, якщо не більше (вартість матеріалів то окрема тема). І підготовка може зайняти і місяць і два. А підчас підготовки почнуть проявлятися проблеми, дірки які треба варити, ржавчина яку треба виводити і тд... Я бачив десятки авто, і лише декілька були нормально зроблені, решта вже гниють, шпакля потріскала і тд.
Також треба зрозуміти, що дешево і добре зробити то не вийде. Треба бути готовим потратитись, і якщо вартість пального в Київ-назад вже проблема, то не варто починати. Якщо грошей дійсно немає і треба хоч щось зробити, можна просто пройтися наждачкою по машині, обезжирити, підгрунтувати і задути самому на вулиці у теплий безвітряний день.
Сообщение отредактировал Koya: 27 February 2019 - 18:10
- AntDroid, Itonix и Chipsuk это нравится
#8 ВНЕ САЙТА
Отправлено 27 February 2019 - 18:28
Я б не радив робити халтуру, позлізає все. Також на позашляховику шпаклівка то страшна річ, тріскає від кручення кузова і потім під нею корозія все буде жерти. Краще не ідеальна поверхня, але без шпаклівки.
Є ще варіант шпаклювання оловом, але в Україні є небагато людей які можуть то зробити.
Стосовно підготовки... там її вартість буде 95% вартості робіт, якщо не більше (вартість матеріалів то окрема тема). І підготовка може зайняти і місяць і два. А підчас підготовки почнуть проявлятися проблеми, дірки які треба варити, ржавчина яку треба виводити і тд... Я бачив десятки авто, і лише декілька були нормально зроблені, решта вже гниють, шпакля потріскала і тд.
Також треба зрозуміти, що дешево і добре зробити то не вийде. Треба бути готовим потратитись, і якщо вартість пального в Київ-назад вже проблема, то не варто починати. Якщо грошей дійсно немає і треба хоч щось зробити, можна просто пройтися наждачкою по машині, обезжирити, підгрунтувати і задути самому на вулиці у теплий безвітряний день.
Якщо не складно "потратитись" в скільки може влетіти, точної суми я розумію ніхто не скаже, але цікаво хоча б приблизно, що при найгіршому розкладі може винести?
#9 ВНЕ САЙТА
Отправлено 27 February 2019 - 19:22
Перш за все, що мається на увазі під усією машиною ? Кузов повністю, включаючи дно та салон, чи ззовні все ? Кузов для покраски розбирається до металу чи торпедо не знімається ?
Запчастини типу кріплень, та різних дрібниць будуть купуватися нові, чи щось буде ліпитися як вийде ?
#16 ВНЕ САЙТА
Отправлено 01 March 2019 - 18:25
У Львові не має бути з цим проблем. Той самий Гараж 23. Вони вже дуже давно працюють. Біля 20 років точно. Думаю руку вже набили.Є якісь інформація про плівку, щоб почитати?? Можливо знаєте хто хаймається??
В мене на L200 така плівка. Мені подобається. Правда я її не клеїв, а купив таку.
- Chipsuk это нравится
#17 ВНЕ САЙТА
Отправлено 03 March 2019 - 12:22
У Львові не має бути з цим проблем. Той самий Гараж 23. Вони вже дуже давно працюють. Біля 20 років точно. Думаю руку вже набили.
В мене на L200 така плівка. Мені подобається. Правда я її не клеїв, а купив таку.
Стосовно плівки,якщо авто в гарному стані-плівка норм варіант,а коли ж під шаром фарби і грунту вже пішла корозія(напр. так було в мене на мпс),тоді плівка зіграє ведмежу послугу-зовні буде все ок,а зсередини може бути біда.
Тому до обтягування плівкою є сенс спочатку привести авто до ладу.
Количество пользователей, читающих эту тему: 1
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых пользователей