поляки делают все что угодно, втом числе и мотор от хамера и совмещают с АКП.Поляки такого не роблять. Поляки ставлять алюмінієву перехідну плиту, в якій нарізані різьби ( один раз закрутити) і вкидають двигун M57N2 з алюмінієвим блоком (це наскільки мені відомо). На двигуні N2 демпферний маховик підлягає заміні кожних 75 тис.км. В цьому проекті товариш зібрав двигун на базі M57N з чавунним блоком і п"єзофорсунками та всім решта від N2. Маховик стоїт з двигуна М57. Він в діаметрі менший і виходжує 250 тисяч. Інтеркулер з водяним охолодженням, здається з якогось старого Мерса. Взагалі, дуже цікава машинка. Витягнув з двигуна більше 320 конячок. Хороша машина. Єдина в своєму роді і в тойже час не є складною. Комп"ютер відповідає тільки за імобілайзер і двигун.
Я уже давно присматриваюсь к м57, существует масса вариантов ... Пока одни присматриваются другие делают)
320 коней не удалось вынуть инженерам бмв, за счет чего прирост почти в 100лс у вас?
Сообщение отредактировал Vrubel: 17 July 2018 - 05:20