доброго часу доби,
став власником Defender-а 300тді+акпп, штука по місту дуже зручна.
Ще не мав справи з АКПП взагалі, маю ще одного дефендера але з механікою.
Подививвся трохи на ютубі, про акпп на бездорі і хотів би поцікавитись ,чи правильно розумію принципи
-- виїхав на бездор -- включаю понижайку + положення акпп 3,2,1 ( в залежності від складності ділянки), на D не варто, так як коробка не любить пробуксовок
-- при буксируванні мого автомобіля, положення акпп -- Р, а роздатка в N, в такому випадку може буксируватись скільки завгодно ( на відміну від -- роздатка в Н чи L + акпп в N тоді до 50км на швидкості до 30км/г)
може ще якісь нюанси, чи поширені помилки чайників?
Дякую за відповідь.
Ярослав