Pajero Wagon 3
#1
OFFLINE
Posted 25 October 2007 - 15:58
#4
OFFLINE
Posted 10 January 2011 - 17:31
#6
OFFLINE
Posted 06 January 2013 - 02:04
Продав дизельний Паджерік бо після 150тис постійно були нюанси з топливною системою, то диміла як паравоз, то чек вискакував.Потім поміняв розпилювачі через 20тис дальше стала паравозом. Купив бензиновий з ГБО поки що проблем нема і задоволений
А бензиновий 3.0 чи 3.5?
Тому що про 3.0 говорять, що слабенький. А про 3.5 чув що на нього не ставлять ГБО (чому, так і не зрозумів).
#7
OFFLINE
Posted 06 January 2013 - 10:16
- alibaba likes this
#8
OFFLINE
Posted 06 January 2013 - 15:06
Я збирався брати Suzuki XL7 2004 року з двигуном 2.7, пыд встановлення газу. Але з тою машинкою не склалося (виявилось що бита та переварена), і випадково натрапив на MPW III. Знайшов 2004 року 3.0 араб вже з газом за 16 у.е. От і цікавлюсь тепер що собою являє така машинка та на скільки варто таку брати.
Зараз я катаюсь на Шеві Ніва, то динаміки звичайно не вистачає) Але 3.0 має ж їхати краще, тому для мене підійде, аби не гірше їхала)
Сама головна вимога - це надійність авто, щоб ломалась хоча б не часто)
#10
OFFLINE
Posted 06 January 2013 - 16:06
Не однократно были варианты попенять на что то другое, каждый раз убеждался в рациональности своего пажеро вагон 3 АРАБа!!!
Message edited by Panas: 06 January 2013 - 16:09
- alibaba and ВЛАС likes this
#11
OFFLINE
Posted 06 January 2013 - 16:50
Система повного приводу тут однакова? Тобто, можна їхати по асфальту на задньому чи повному приводі, і на бездорі вмикати понижену та блокування?
Я розумію що машинка більша та важча, але хіба вона може їхати повільніше чи та як Шевроле Нива з двигуном 1.7 та 80 конячок???
#12
OFFLINE
Posted 06 January 2013 - 18:22
#13
OFFLINE
Posted 07 January 2013 - 09:43
П-III и XL7 2004 некорректны в сравнениях - это два авто казных классов и весовых категорий, поэтому выбор в сторону Паджеро помоему более верный. У сына с недавнего времени Паджеро III, после Субары Форестера, он в захвате от настоящего городского автомобиля.Дякую)
Я збирався брати Suzuki XL7 2004 року з двигуном 2.7, пыд встановлення газу. Але з тою машинкою не склалося (виявилось що бита та переварена), і випадково натрапив на MPW III. Знайшов 2004 року 3.0 араб вже з газом за 16 у.е. От і цікавлюсь тепер що собою являє така машинка та на скільки варто таку брати.
Зараз я катаюсь на Шеві Ніва, то динаміки звичайно не вистачає) Але 3.0 має ж їхати краще, тому для мене підійде, аби не гірше їхала)
Сама головна вимога - це надійність авто, щоб ломалась хоча б не часто)
#14
OFFLINE
Posted 07 January 2013 - 17:06
Любой паджеро после нивы будет казался космическим караблем. Меняй и нераздумывайОдин акумулятор, сильніший кондиціонер та слабший обігрівач (це все дрібниці), інша коробка на автоматі (4 ступені проти 5) ну і двигун - це всі відмінності між арабом 3.0 та офіціалом 3.5?
Система повного приводу тут однакова? Тобто, можна їхати по асфальту на задньому чи повному приводі, і на бездорі вмикати понижену та блокування?
Я розумію що машинка більша та важча, але хіба вона може їхати повільніше чи та як Шевроле Нива з двигуном 1.7 та 80 конячок???
#17
OFFLINE
Posted 12 January 2013 - 20:06
А они нужны катализаторы? Я свои хочу выбить3.0 были только арабы в то время - абсолютно не прихотливые, по динамике для города нормально, по трассе 120 крейсерская, НО не для быстрой динамичной езды. 3,5 шли официалы - GDI - этот двиг с газом не дружит (подробнее читай форум паджероводов, там все подробно разложено). в 2006ом году (последний год выпуска паджеро3) арабы стали ставить двиг 3,8 - мощный и прожоорливый у меня по городу 20-22литра бенза или 21-25 газа. В 2007 году вышел паджеро4 на 3,8 официал - но он уже был нагружен эллектроникой и т.д. Если будешь брать - бери араба - меньше эллектроники (надёжнее и легче с переделками), хорошо дружит с газом, но более прожорлив изза отсутствия той же эллектроники (экономайзеры, катализаторы, датчики и т.д.).
Message edited by Djerik: 12 January 2013 - 20:11
#18
OFFLINE
Posted 12 January 2013 - 20:21
А они нужны катализаторы? Я свои хочу выбить
есть ветка про это.
у меня араб - мне он (у араба он один) тока мешал. но я бы не выбросил, если бы не одна проблема, по ходу решения которой катализатор был вырезан (как оказалось он был абсолютно нормальный).
мне без ката больше нравится, очень приятно урчит машинка, прибавки мощности особо не ощущаю (дури и так хватало).
Питання про відмінності рестайла та дорестайла третього вагона ще актуальне!
Зараз розглядаю як варіант 3.0 бензин рестайл (2004 рік) та 3.2 дизель дорестайл (2000 рік)
По ціні за дизель хочуть на 1 тис більше
рестайл - он и в африке рестайл - ничего существенного: птф и что то в салоне - я не заметил особо ни чего. но старый пажеро дизель не взял бы - писалось уже об этом. 3 литра бензин - пофигистический двиг - ему не страшно ни чего.
#19
OFFLINE
Posted 12 January 2013 - 21:08
Прибавка мощности будет только если КАТ был неисправен, если он рабочий. то и не создает сопротивление на выпуску.есть ветка про это.
у меня араб - мне он (у араба он один) тока мешал. но я бы не выбросил, если бы не одна проблема, по ходу решения которой катализатор был вырезан (как оказалось он был абсолютно нормальный).
мне без ката больше нравится, очень приятно урчит машинка, прибавки мощности особо не ощущаю (дури и так хватало).
#20
OFFLINE
Posted 12 January 2013 - 21:53
Мені пропонували на обмін 2000 року дизель, але люди підсказали що не варто дивитись саме цю машинку http://auto.ria.ua/a...on_9901722.html
Зараз пропонують 2002 року араба, ніхто випадково не зна цю машинку? http://auto.ria.ua/a...n_10099339.html
Також дуже цікавий цей варіант, але якби ж хто зміг подивитись його для мене у Рівному. http://auto.ria.ua/a...on_9377235.html
Від дизеля вже відмовився, розглядаю лише араба з 3.0 бензином під ГБО.
Number of users reading this topic: 0
0 users, 0 guests, 0 hidden users










