Тоже интересно.
Нужен толковый мастер Ужгород или Мукачево
#22
Відправлено 17 March 2017 - 19:54
Ничего "смертельного" я там не обнаружил. Немного перетянуты торсионы. Список необходимых работ есть у Сергея. По запчастям: когда будут демонтированы, тогда точно смогу сказать, что там стояло. Новые шаровые опоры и маятник, которые были в ЗИПе Паджерика, я сразу забраковал. Показал оригинал, нашли много отличий.
Мне самому интересно, что думает, обо всем этом Сергей.
#27
Відправлено 17 March 2017 - 22:40
Малатеста Камиар 285/75/16,Размер резины, ее рисунок, вынос дисков, лифт машины... Все достаточно ощутимо влияет на "ходибельность" маятника. Если полный сток, то 30 тысяч проживет.
ЕТ-10
+2 дюйма
#28
Відправлено 18 March 2017 - 00:20
Перова в Киеве под видом оригинала Митсубиси)))), которые проезжали 80% асфальт 20% поля и болота = 10-15 тыс. ( шаровые верхние, нижние, маятник, наконечники).
С этого надо было начинать. Рынок "Перова" в Киеве это просто рассадник паленки , эпицентр так сказать...чегото с чемто ![]()
В стиле "Вах дорогой,иды суда-дам орыгынал,орыгынальней не бивает! Мамой кланусь!!!" Там вообще ничего,кроме "синих писялок" покупать нельзя.
- BOX4x4 і imperator це подобається
#31
Відправлено 19 March 2017 - 12:04
- BOX4x4, Сава і Itonix це подобається
#32
Відправлено 23 June 2017 - 22:23
- BOX4x4 це подобається
#33
Відправлено 22 July 2017 - 09:00
Завжди до цього часу думав що купив нормальної фірми амортизатори, да пробивали вони постійно на поганих дорогах (думав що це через важку резину) але так сталося що один із задніх не витримав останньої поїздки і вирвало із нього нижнє вухо. Порадившись із ВОХ 4х4, дякую що переконав брати ОМЕ і ніякий Айронмен. Чекав їх, ще декілька запчастин і черги на ремонт як завжди не довго, в цих же людей завжди і якість і швидкість на рівні. Потрібно ще було поставити глушитель, тому що мій розсипався по дорозі, думав що все просто, того немає а інший поставив і забув, але не так то було. По глушителю виявилось що те що в мене було то називається зліпили з того що було, їм прийшлось переробляти все по новому але ж для них це не біда), далі по ОМЕ після заміни старих я зрозумів що їздив без амортизаторів, не беріть той Айронмен то біда а не амортизатори!!!! Дякую всім хто прочитав, надіюсь хтось зробить відповідні висновки і Вові та його майстрам.
- nautilus це подобається
Кількість користувачів, які читають цю тему: 0
0 користувачів, 0 гостей, 0 прихованих користувачів










