Конечно не сходится,вот у меня и не сошлось. Немного внесу ясность. По незнанию и идиотизму прикрутил диск,как НА ВЕРХНЕМ фото конусными гайками от стального (на машине зима на дисках Дотз-сталь). Улетело колесо. Купил у Владимира типа правильные гайки для литья (диаметр шейки 18.3 на фото у Владимира). Оказалось,что эти гайки для диска,как на верхнем фото подходят,но абсолютно не годятся для дисков как на нижнем фото.,ибо диаметр отверстия стального вкладыша 14мм. Эти диски планирую для летней резины.
Какие гайки под эти диски
Автор
faust
, 27 Feb 2017 00:12
Сообщений в теме: 35
#23 ВНЕ САЙТА
Отправлено 13 March 2017 - 21:57
Привіт, наскільки я зрозумів- з чого починали, до того і повернулись. В мене на 33 Атешку- комплект 15 тих дисків залізяк, Мтешку - також. Літо-16 ка легкосплав, зима - також. Зараз планую виготовити стальні диски 16ку з постійно встановленими ланцами.Що я нарахував? П"ять комплектів- по 24 гайки різних модифікацій. Та хай мене покрасять.............А , забув - ще й запаска. Я краще постою за станком і виготовлю все під один стандарт........... А брухт , чи не брухт............. Воно все їздить роками і нічого не відкручуєтьсчя.
#24 ВНЕ САЙТА
Отправлено 14 March 2017 - 00:23
Дуже цікава і повчальна тема. Сергій молодець, що підняв її.!!!!! Це безпека Вас та Вашого авто. В першому пості теми читаємо про гайки, далі знову про гайки і вся тема тільки про гайки. Ніхто не згадав про шпильки. Різьбове з'єднання складається з двох частин- шпилька(болт) і гайка, які несуть нагрузки 50/50. Як правило, всі грішать на одну з частин з'єднання, забуваючи про іншу. А ще існує такий важливий розмір, як довжина різьби!!!!!!!!
При заміні стального диску на легкосплавний не слід забувати про товщину диску- залізяка має товщину до 6-10 мм, а легкосплавний від 18 мм і більше. Отже, при заміні одного диску на інший довжина різьбового з'єднання ( шпилька- гайка) міняється більше,аніж 100%.
Зазвичай забивні шпильки в ступиці ніхто не міняє, а потому грішать, що відкручуються гайки, або зриваються різьби.
А ще саме велике зло- це Українські шиномонтажі з їхніми ударними пістолетами........ Звичайно, їм зручно зривати різьби ударом і так само ,закручувати до упора. Для прикладу, візьміть болт і гайку, накрутіть одне на друге пальцями. Потому в...біть по різьбовому з'єднанню молотком і після цього всього попробуйте відкрутити і подивитись на стан різьб.
Якось так............
При заміні стального диску на легкосплавний не слід забувати про товщину диску- залізяка має товщину до 6-10 мм, а легкосплавний від 18 мм і більше. Отже, при заміні одного диску на інший довжина різьбового з'єднання ( шпилька- гайка) міняється більше,аніж 100%.
Зазвичай забивні шпильки в ступиці ніхто не міняє, а потому грішать, що відкручуються гайки, або зриваються різьби.
А ще саме велике зло- це Українські шиномонтажі з їхніми ударними пістолетами........ Звичайно, їм зручно зривати різьби ударом і так само ,закручувати до упора. Для прикладу, візьміть болт і гайку, накрутіть одне на друге пальцями. Потому в...біть по різьбовому з'єднанню молотком і після цього всього попробуйте відкрутити і подивитись на стан різьб.
Якось так............
- faust это нравится
#25 ВНЕ САЙТА
#27 НА САЙТЕ
Отправлено 14 March 2017 - 09:46
Зазвичай забивні шпильки в ступиці ніхто не міняє,
На "сорвавшемся" колесе заменил.В ближайшее время буду менять и остальные.
Эта тема про гайки а не "бортовой дневник" моей машины.
Просто никогда не доводилось пользоваться литыми дисками,на "Ниве" у меня 7 лет было 2 комплекта на стальных "Дотз".Как то не было нужды разбираться с тонкостями колесных гаек. На "Тоете",кстати литые диски,доставшиеся от предыдущего хозяина тоже были прикручены конусными гайками.
Стремно даже задаваться вопросом-а правильно ли это? и на чем я ездил 2 года???
#28 ВНЕ САЙТА
Отправлено 14 March 2017 - 10:09
Якщо на гайці конус і в диску такий самий кут конуса- нікуди на хрєн не дінеться. Головне при затяжці гайки не перестаратись на легкосплаві- конусна гайка буде "хотіти" залізти глибше і розколоти диск в самому тонкому місці- між отвором для шпильки і внутр. діаметром диска. Але це потрібно тягнути, мабуть, через трьох метрову трубу. Конусна стиковка двох площин більш надійна, аніж прямих площин.
#29 НА САЙТЕ
Отправлено 14 March 2017 - 17:30
Головне при затяжці гайки не перестаратись на легкосплаві- конусна гайка буде "хотіти" залізти глибше і розколоти диск в самому тонкому місці- між отвором для шпильки і внутр. діаметром диска.
Видимо для того,чтоб подобной неприятности избежать японцы поставили стальные втулки.
Але це потрібно тягнути, мабуть, через трьох метрову трубу.
Тупому муфлону на шиномонтаже обычного воротка достаточно,чтобы "скрутить" шпильку. Они капытами своими на воротках прыгают.
#30 ВНЕ САЙТА
Отправлено 14 March 2017 - 20:07
Здравствуйте, Всем!
У меня АНАЛОГИЧНАЯ проблема, чтобы не создавать новую тему напишу тут.
На видео снято моя проблема и вопрос к коллегам.
Диаметр отверстие 15,5 мм, я так понимаю рабочий диаметр 14 мм
На видео, 1.12мин. не очень хорошо видно. Лучше бы фотку посадочного отверстия увидеть. Вроде обычный конус там.
#33 НА САЙТЕ
Отправлено 14 March 2017 - 22:36
На фото я вижу нечто больше похожее на подконушение-фаску,чем на конус.Может это оптический обман,а может... и нет.
А что если Вам попробовать списаться с производителем дисков. И либо купить у них гайки,либо спросить чем их творение прикручивать. Многие производители дисков в своих конторах сразу комплектуют посылки гайками,если укажите модель авто. У некоторых "крутых" производителей есть фишка-собственные оригинальные гайки. Но это относится к эксклюзивной трехсоставной ковке "со стразиками"...
#34 ВНЕ САЙТА
Отправлено 14 March 2017 - 22:57
Здравствуйте, Всем!
У меня АНАЛОГИЧНАЯ проблема, чтобы не создавать новую тему напишу тут.
На видео снято моя проблема и вопрос к коллегам.
Диаметр отверстие 15,5 мм, я так понимаю рабочий диаметр 14 мм
Ставить шпильки длиннее и конусные гайки, ключ для которых пройдет в отверстия диска. Ваша гайка на видео под ключ на 21, бывают на 19.
Второй вариант- фрезеровка отверстий под родную гайку с Эльки.
#35 ВНЕ САЙТА
Отправлено 14 March 2017 - 23:35
На оф. сайті все сказано і просто потрібно почитати.
All Deegan 38 Series wheels use 60 Degree Conical Bulge Seat lugs but will also acceot E/T Style lug nuts which provide a lug-centric installation.
Ще не забудьте за
* Hub centering ring included on select models for Chevrolet/GMC applications.
Не то, а це воно
All Mickey Thompson Classic Series, Sidebiter, and M/T Metal Series wheels are designed to use bulge acorn (conical seat) lug nuts.
Сообщение отредактировал andre: 14 March 2017 - 23:26
Количество пользователей, читающих эту тему: 0
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых пользователей