ЗІЛ, ГАЗ
Автор
kupchak
, 05 Feb 2017 16:48
Сообщений в теме: 21
#1 ВНЕ САЙТА
Отправлено 05 February 2017 - 16:48
Всім привіт, є ідея. Прошу покритикувати, щоб зрозуміти, чи має право на існування....
Ітак, власне:
1. Купується ЗІЛ, газон, бензин( задній привід, або повний)- до 2000₴(66 ззовні не подобається)
2. При потребі, міняються мости з коробкою і роздаткою від ШИШИГА- це ще штучка.
3. Купується БМВ Е34 (нерозмитнене)- заради салону, ГУРу, дротів, оптики, електрики, і.т.д. Двигун М57 поставлю на свого Патруля (зараз виготовляю перехідну плиту на замовлення М57-Y60. Заодно і собі зроблю)- ,2000₴.
4. Купляється нерозмитнений грузовичок Мерс, Івеко( з цими двигунами знайомий добре), а краще японець з двигуном 4,5-6 кубів, щоб вкладався в 12-15 літрів солярки.- ще 2-2.5 бакса
5.Якщо купується бортове аато- то будується пікап зі спальником. Якщо кунг- то будинок на колесах.
6. Переобладнання( хай ще 500₴).
7. Укорочується рама, задній кардан, кабіна занижується, закатується все в Раптор, оптика, шноркель, лебідки......
8. Роботу не рахую- для себе, молодого......
Рахуємо видатки-2000+1000+2000+2500+500+ 1000 зверху= 9000 бакса. Ну і плюс мої руки.
Жоден Крузак з Патрулем рядом не валялись,.....
Щось скажіть, пацани ЗА, або відговоріть. Дякую, з повагою.....
Ітак, власне:
1. Купується ЗІЛ, газон, бензин( задній привід, або повний)- до 2000₴(66 ззовні не подобається)
2. При потребі, міняються мости з коробкою і роздаткою від ШИШИГА- це ще штучка.
3. Купується БМВ Е34 (нерозмитнене)- заради салону, ГУРу, дротів, оптики, електрики, і.т.д. Двигун М57 поставлю на свого Патруля (зараз виготовляю перехідну плиту на замовлення М57-Y60. Заодно і собі зроблю)- ,2000₴.
4. Купляється нерозмитнений грузовичок Мерс, Івеко( з цими двигунами знайомий добре), а краще японець з двигуном 4,5-6 кубів, щоб вкладався в 12-15 літрів солярки.- ще 2-2.5 бакса
5.Якщо купується бортове аато- то будується пікап зі спальником. Якщо кунг- то будинок на колесах.
6. Переобладнання( хай ще 500₴).
7. Укорочується рама, задній кардан, кабіна занижується, закатується все в Раптор, оптика, шноркель, лебідки......
8. Роботу не рахую- для себе, молодого......
Рахуємо видатки-2000+1000+2000+2500+500+ 1000 зверху= 9000 бакса. Ну і плюс мої руки.
Жоден Крузак з Патрулем рядом не валялись,.....
Щось скажіть, пацани ЗА, або відговоріть. Дякую, з повагою.....
#5 ВНЕ САЙТА
Отправлено 05 February 2017 - 18:10
Главное чтобы этот монстр Франкенштейна потом таки ожил, а не разваливался неожиданными кусками.
Так тому і прошу поради, чи має прект право на існування. Технічна сторона мене не цікавить,- не проблема., Все робиться. А ось фінансова і юридична..... Щоб потому не виникло питань у мусорів.... Хоча номер рами буде збережений, переобладнання на дизельний двигун буде узаконене. А ось зовнішній вигляд? І довжина транспортного засобу?
#7 ВНЕ САЙТА
Отправлено 05 February 2017 - 18:24
Вот про грузовичок тема была на форуме недавно, http://www.offroadma...?hl=грузовичек,может что полезное найдете
#11 ВНЕ САЙТА
Отправлено 05 February 2017 - 18:52
Вот про грузовичок тема была на форуме недавно, http://www.offroadma...?hl=грузовичек,может что полезное найдете
Вдячний за інфу, але там зовсім інші цілі для авто, і зовсім інші донори. Хоча теж цікава тема....... Дякую.
Умножьте на два ) Будет ближе к реальности )))
Привіт, Андрій, може й так, а може й ні. У нас газона можна купити за 500-700 баксів. Нерозмитнених авто, як гною - ніхто не купує. Основне це документи і робота. Звичайно, якщо перевести роботу на гроші- викатає не слабо. Але мені цікаво...... Не знаю, чи почну даний проект,цікава думка форумчан.
#12 ВНЕ САЙТА
Отправлено 05 February 2017 - 19:02
Я, когда делаю какой либо проект, записываю всю текучку. Диски на болгарку, газ, проволоку, метизы и тд.... Поверьте, сумма в два раза от вами озвученной, более чем реальна. Будет много нестандарта, некоторое нужно будет переделывать по 2-3 раза. Заведите файл и в конце проекта посмотрите на сумму )
- Cardon это нравится
#14 ВНЕ САЙТА
Отправлено 05 February 2017 - 19:47
Я, когда делаю какой либо проект, записываю всю текучку. Диски на болгарку, газ, проволоку, метизы и тд.... Поверьте, сумма в два раза от вами озвученной, более чем реальна. Будет много нестандарта, некоторое нужно будет переделывать по 2-3 раза. Заведите файл и в конце проекта посмотрите на сумму )
Знаю, вірю. Просто мені легше. Цех свій, станки свої, ні оренди і кредитів. Працюю в кайф. Ось і задумався, щоб після мене мої пацани ще могли їздити.
Та да , щось типу цього. Ззовні дубове, підвіска надійна. Мости, роздатка, мех лебідка потужні. Під капотом сучасний економний дизель з ГУРом, компресором і потужним генератором. Тормоза , бажано дискові. Салон сучасний з підігрівом сідух, органайзерами, спальником.Сучасна оптика по кругу. Оце б була тачка.............
#16 ВНЕ САЙТА
Отправлено 05 February 2017 - 20:56
Тоже ничего.... и пикап. и кунг можно заколхозить.andrey-tkachenko-gaz-52-siberian-express.jpg или так andrey-tkachenko-zil-panel-truck-130.jpg
Красивий в пікапі............ Бачу, багатьох темка зачепила
#17 ВНЕ САЙТА
Отправлено 05 February 2017 - 21:02
вставлю свої пять копійок...
на ОЛХ (так мигцем пробігся) продають декілька дизельних зилів 130 (коротишок) і декілька 131 повнопривідних правда не коротких .... так до чого веду не проще купити готовий дизельний авто з документами і доробити лише салон дешевше вийде тай менше головного болю потім у вас і ваших пацанів в майбутньому
- kupchak это нравится
#20 ВНЕ САЙТА
Отправлено 05 February 2017 - 22:23
Згоден з Вами. Інший варіант: Газ 51, 52 плюс нерозмитнений Y60 з двигуном 4.2 D. Газончика можна реально купити за 700$, Патруля-6000-7000$. З Газона рама( передня частина, або вся), кабіна, документи. З Патруля все решта, крім будки. Для побудови є все: двигун, коробка з роздаткою, мости, пружини , тяги,рульова, все навісне, салон, електрика. Якщо будувати пікап- кузовок ззаду не проблема. А ось як на це глягуть наші доблесні органи? Теоретично, якщо газончик бортовий- то і пікап проканає. Якщо зробити переобладнання на дизель- то по двигуну також питань не буде. А ось зовнішній вигляд авто??????Я бы не связывался с совавтопромом. Дикие допуски, ужасное качество, вечная борьба за работоспособность самых неожиданных узлов в рандомное время.
Kia Bongo в помощь, Хюндя выпускает что-то размеров шишиги,
итд
Количество пользователей, читающих эту тему: 0
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых пользователей